@Meisje93 fijn dat alles inorde was op het cb. Groeit goed @miniVosje balen dat je scooter kapot is. Hopelijk is ie snel gemaakt. Niet gek dat je nu er langer over fietst met je buikje @lerana balen dat het ziekenhuis je overgenomen heeft. Maar als je je kleine meid bijna niet voelt is niet goed. Heb dat bij beide 1x gehad en moest dan 3 dagen achter elkaar aan de ctg. Wat zeiden ze gisteren nog? Je meisje wel weer gevoeld?
Nee inderdaad en das nu al meerdere keren geweest dus dan is het misschien maar beter toch via zh nu te zijn.. gister aan de ctg kreeg ze de hik toen begon ik dr gelukkig weer te voelen en gisteravond toen ik naar bed ging was ze even lekker druk nu hopen dat ze dat weer gaat doorzetten! Moet wel morgen opnieuw aan de ctg Ohh je hebt het ook gehad dus! Toch een eng iets he pfff! Oh en hele fijne paasdagen allemaal!
Scooter is gelukkig gemaakt, ik kan hem woensdag ophalen. Dat betekend wel nog een keer op de fiets naar me werk. Ach doe ik net of ik fit wil worden voor de bevalling. Iedereen fijne pasen. Iemand nog leuke dingen gepland? Ik ben vandaag lekker thuis, en morgen heb ik een fotoshoot samen met me vriend die me schoonzus geeft.
Fijn dat je scooter weer gemaakt is! Het weer heb je iig wel mee. Wat leuk! Veel plezier morgen. Morgen hebben we een BBQ bij mijn broer. 's ochtends naar mijn ouders toe. Wilden eigenlijk in de middag naar de geitjesboerderij. Maar die is moeilijk te bereiken helaas. Maar misschien ga ik het even goed benutten dat man thuis is. Zodat ik even lekker kan gaan shoppen.
Ah fijn dat je hem woensdag kan ophalen! Hopelijk valt dat ene dagje fietsen dan nog mee! Ohh wat leuk een fotoshoot! Ga je de foto's op fb even delen? Hier vandaag ook rustig aan gedaan morgen ochtend paasontbijt dan aan de ctg en middag lekker in de tuin met E. In de avond gaan we lekker buiten gourmetten met familie! Ah heerlijk morgen lekker bbq'en! Geniet ervan! Haha groot gelijk even lekker flink shoppen ga je dan zonder kinderen zodat je even lekker goed los kan?
Iedereen een vrolijk pasen! Allemaal leuke dingen gepland!! Wij vandaag een drukke dag gehad. Eerst met de buurtkindjes eitjes gezocht. Alleen de paashaas had chocolade eieren verstopt en toen scheen de zon. Owjee de helft half gesmolten hahah. Erna bij schoonouders gaan lunchen, naar mijn oma en daarna nog naar de verjaardag van de opa van mijn vriend. Druk druk druk. Wel een heerlijke dag gehad. Morgen heeft mijn vriend smorgens een renwedstrijd en erna zien we wel. @lerana ohh fijn dat je haar weer goed voelde. Doet je toch weer goed. Ik maakte me niet snel zorgen maar toch fijn als je ze weer goed voelt. @Meisje93 ohh ja naar de geitjes kijken is ook heel leuk! Shoppen is ook wel lekker @miniVosje ahhh fijn dat je scooter gemaakt is. Nog 1x fietsen is dan te doen. Nog even conditie opbouwen voor de bevalling. Ze zeggen dat een bevalling even zwaar is als een marathon rennen. Benieuwd naar de fotos!
@lerana ja dan lekker in mijn upje shoppen. Al is de kans ook aanwezig, dat ik even lekker ga sporten. Zie wel hoe de dag gaat verlopen. @Myhappyfamily Drukke maar gezellige dag gehad zo te lezen! Leuk. Ja chocola & zon gaat niet echt goed samen..
Hey meiden! Ik ben nu op mijn werk bezig met nachtdienst nummer 3. Nou is als van ouds. Is net of ik nooit weg ben geweest haha. Maar Ow wat is thuis komen fijn. Ik ga dan eerst douchen en erna de kleine meteen als hij wakker is knuffelen. @miniVosje Ow jeetje balen zeg van je scooter. Phoe best pittig fietsen als je zo ver al zwanger bent. Ik weet nog goed dat ik zelf echt amper nog kon fietsen op het end. Ik was dan helemaal gesloopt. Gelukkig is je scooter weer gemaakt. Vanaf wanneer heb jij verlof? @lerana Hè wat eng als je die kleine steeds niet voelt. Snap dat je je dan erge zorgen zit te maken. Gelukkig was er niks aan de hand. @Myhappyfamily Haha alle eitjes gesmolten.
Ahh klinkt ook echt als een heerlijke dag! Maar met de eitjes is het alleen niet zo handig haha! Ach even in de koelkast lost dan al een hoop op! Jaa echt een geruststelling als je dan wat voelt al is ze hier vanaf gisteravond alweer rustig word daar toch wel beetje naar van hoor het voelt toch niet helemaal lekker dat ze dan steeds zo stilletjes is Of je combineerd het? Eerst even sporten en daarna shoppen al is het als je flink losgaat met winkelen ook wel beetje een sport Succes nog met de komende nachtdiensten snap dat thuis komen dan extra fijn is nu
@lerana jeetje word wel heel spannend zo bij jou! Hopelijk gauw je meisje in je armen! Blijf je volgen! @Meisje93 lekker zeg sporten! Hier ook 3x per week als het lukt. Al moet ik ook nog wat afvallen @Nancydierengek al aan het werk weer en gelijk zoveel dagen! Pittig hoor! @Myhappyfamily hahaha lekker hoor al die gesmolten chocolade @miniVosje phoe toch pittig zoveel fietsen met dit termijn. Gelukkig doet je scooter het weer. Wat een super mooie foto's zijn er gemaakt zeg! Hier heeft A ineens een ontwikkeling sprong gemaakt vorige week. Ze kon ineens zelfstandig gaan zitten. 2 dagen later ineens staan en sinds zondag zegt ze mama ♥️ super lief
Ctg was maandag goed gister kon ik weer terug omdat ik niets voelde.. Ze zien aan de ctg en via echo ook dat ze wel rustig is.. Moet nu elke dag terug voor een ctg en dan gaan ze me uiteindelijk inleiden. Dus dat word nog even een heel gedoe elke dag.. Wel fijn dat je lekker bent wezen sporten!! Ahh wat goed van A! Dan ineens grote sprongetjes vooruit! Super leuk!
@Gootje1988 lekker hoor 3x! Wil je nog veel afvallen? Wat leuk die ontwikkelingen! Ze worden zo snel groot. @lerana zeker een gedoe. neem je E. mee? Of regel je iedere keer een oppas. Met hoeveel weken willen ze je gaan inleiden?
Nee me moeder blijft bij E. Het duurt soms zo lang dat is voor haar niets elke keer dus ze is bij haar ik ga gewoon alleen nu het is zo'n gedoe elke x en toch alleen maar liggen. Ze gaan met 38+3 inleiden
@lerana ja ook begint ze sinds vandaag met kruipen... Een pauze knopje zou fijn zijn Wauw! Je kan gewoon al aftellen! Zou fijn zijn als er eindelijk een eind komt aan die onzekerheid. @Meisje93 voor gezond gewicht moet ik nog 11 kilo kwijt maar ik wil liefst redelijk wat onder die grens zitten dus ik ga nog voor zeker 17 kilo. Woog altijd 63 kilo maar dat ga ik nu denk ik niet meer redden. Ben 1,75 lang.
Groot gelijk! Heb E. 1x meegenomen Maat ze vervelend zich al snel daar. Oh kijk je hebt al eem datum! Dat is wel erg fijn. Kan je alvast gaan aftellen. @Gootje1988 ik wil ook naar de 65kg toe. Maar denk dat dat niet meer haalbaar is. Zou al tevreden zijn als ik 69kg weeg. Heb dus nog 10kg te gaan.
Wat is jouw lengte? Ja ik ga ook naar de 69 mja ik ben nog 86 kilo Tussendoor in juni moet ik ook nog even geopereerd worden (spatader) dus hopelijk kom ik dan niet aan want mag een week niet sporten of werken.