Ben 1.74 Een weekje geen beweging zal nog wel te overzien zijn toch? Zo irritant die kilo's. Die paaseitjes hebben ook niet veel goeds gedaan. Heb je al lang last van die spatader?
Ook al lang, dan is 69 een mooi gewicht ja. Met 63 kilo kreeg ik vaak de vraag of ik ziek was. Ik hoop het. Volg een eetschema die 1 van m'n trainsters gemaakt heb dus gewicht gaat goed naar beneden Met Pasen niks aangekomen ook, zelfs iets afgevallen. Hij kwam op m'n bovenbeen tijdens de zwangerschap van M, met de zwangerschap van A is die doorgegaan tot over m'n scheenbeen. Zit ook in de familie helaas bij ons. Maar binnenkort eindelijk na zeker 10 jaar afscheid nemen van die lelijke spatader, irriteer mij er dood aan
@lerana o wat vervelend dat je elke dag voor een ctg moet. Wel spannend dat je nu een datum hebt, nu kun je gericht aftellen. Fijn dat je moeder zo kan bijspringen voor e. @Gootje1988 ook al kruipen, ja dan gaat het op eens hard. Elke minuut genieten is het enige wat je kunt doen. Pff dat is een flinke wens om af te vallen. Succes, hopelijk gaat het snel met die kilo's @Meisje93 jij ook druk bezig met afvallen, ik moet er na me zwangerschap ook aan geloven denk ik. Nu al 15 kilo aangekomen en die teller blijft maar op lopen. @Nancydierengek fijn dat het werken aks van ouds voelt. En inderdaad thuis lekker knuffelen met je mannetje. Mijn verlof begint 17 mei, dus nog 3 weken werken. Het einde is bijna in zicht.
@Gootje1988 Oh top! Bevalt dat? zo'n eetschema. Ik probeer het eerst zelf te doen. En als dat niet lukt, dan een dieet te volgen. Snap ik! Gelukkig heb je snel je operatie. @miniVosje Ja bizar heh, hoe snel je dan aankomt. Al is het vaak ook vocht wat je vasthoudt. Heb ik helaas nu nog steeds wel last van.
Ja nu kunnen filmen dat ze kruipt, zo schattig en leuker en vooral veiliger dan optrekken. Afvallen gaat wel lukken. Doel is 3 a 4 kilo per maand dus hoop augustus ongeveer op gewicht te zijn. Aankomen tijdens zwangerschap ging bij mij ook hard... Mja is niet een erge reden om aan te komen in gewicht. @Meisje93 ja bevalt prima maar nu ik bijna ongesteld moet worden erge honger ... Dat is weer een nadeel en af en toe gaat er dan een stukje chocolade naar binnen. Zondag ga ik ook gewoon een stuk taart nemen maar maandag met feestje van M met d'r vriendinnetjes dan eet ik niet mee met de patat en snacks.
Ahh ja dan gaat het ineens heel hard he als ze dan zulke sprongen maken! Nou indd hoop t ook! Nog even volhouden maar Jaa lag vandaag ook weer behoorlijk lang er aan das niets dan met haar erbij ze kan dan beter bij oma zijn en lekker spelen enzo.. Jaa het zal wel een slopende tijd worden met heen en weer geklep maar goed dat is even niet anders wel extra controle voor de baby! Hoe is t nu met jou?
Hier alles goed, net me scooter opgehaald, dus ben blij dat me fiets weer in de schuur kan. Bij de vk was alles goed, volgende keer bevalling bespreken, we beginnen nu echt richting het einde te gaan
@Gootje1988 mooi doel! 3 a 4 kilo per maand. @lerana was ze weer zo rustig? @miniVosje fijn dat je je scooter weer hebt! Heb je al een idee hoe je je bevalling graag wilt hebben?
Jaa op de ctg heeft ze dan ook erg weinig pieken in hartslag dus 2x andere houding moeten nemen daarna kwam het wel gelukkig dus mocht ik er weer af
E. Bewoog nog wel beetje alleen minder deze beweegt echt lange tijd gewoon helemaal niet. Jaa vruchtwater is wel goed gelukkig deze maakt t gewoon echt heel bont
Ik heb nog niks opgesteld, Ik heb wel een paar ideeën, maar wil er een keer rustig voor zitten om het op te schrijven en samen met me vriend te bespreken. Maar dat komt nog wel.
Mwaa we doen het er maar mee he haha de nachten zijn wel verschrikkelijk door mn bekken maar goed nog even volhouden