Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Jeetje zo spannend @lerana! Ben zo benieuwd naar je meisje!
    Succes met de Ctg.

Hier vandaag de taarten halen voor M d'r verjaardag en nog wat spulletjes, gisteren is d'r fiets hier gebracht. Zo mooi is die! Echt z'n geld waard. Ben heel benieuwd hoe ze hem vind. Morgen gaat ze die krijgen want dan vieren we d'r verjaardag.
    Ook nog wat andere cadeautjes ernaast wat ze niet verwacht. :D

Fijne koningsdag iedereen!

Bijgevoegde bestanden:

Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Succes weer zo! @lerana
    Wij gaan zo naar de vrijmarkt als het wat droger geworden is.
    En daarna gaat man met E. naar zijn vorige werkgever. Daar is een soort oldtimer trek.

@Gootje1988 Mooie fiets! Zo'n gave kleur. Hopelijk gaat ze er veel plezier van hebben.
    Gezellige verjaardag alvast morgen.

3. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gootje1988 mooie fiets, gefeliciteerd met je dochter en veel plezier vandaag.

Ik gebruik het weer als goed excuus om gewoon weinig te gaan doen. Ben nooit zo van de markten af struinen. Dus blijf waarschijnlijk lekker thuis.

Fijne dag iedereen!

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wat een mooie fiets is ze vast erg blij mee! En alvast van harte gefeliciteerd!!

Ah leuk toch! Heb je zelf ook wat gepland voor als je man met E weg is of gewoon rustig aan doen?

Ahh ja groot gelijk als je er toch al niet van houd kan je beter lekker thuis zijn toch vooral als t zo slecht weer is!

miniVosje vindt dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ook lekker! @miniVosje

@lerana denk dat ik heel fanatiek verder ga met de zolder. :roflmao:
    Ben daar weer een grote opruiming aan het houden.

6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahaha okee nou kan ook prima toch is het dan ook mooi even tijd voor iig als F dan lekker slaapt haha

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hoe was je ctg?

2u bezig geweest op de zolder. Ben er nu klaar mee. Ga wel andere keer verder.
    Bekken en rug gingen weer tegen werken.
    Ja hoor F. slaapt wel. :)

8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahaha ik teken echt voor een baby als F. :p

Ctg was goed registreerde ook elke 5 min een wee maarjaaa die voorweeen he haha

Wel goed dat je gestopt bent toen je je bekken voelde! Herstel je wel langzaam aan beetje?

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik vrees dat de meiden horror pubers gaan worden.
    Zal vast wel een periode komen dat ze het ons enorm zwaar gaan maken... :$

Fijn dat de ctg weer goed was. Ja waardeloos heh die voorweeën.

Ja moet echt streng zijn voor mezelf. Zodat het herstel alleen maar vlotjes kan verlopen.
    Ja gaat steeds beter. Sporten helpt hier ook zeker bij. Ook is er samen met het werk besloten dat ik het werk rustig op ga bouwen.
    Wel volledige diensten draaien. Maar tijdens de zware zorg krijg ik iemand naast me voor 3 uurtjes. Dat is wel erg fijn!

10. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahaha ja of juist niet en blijven het lieve makkelijke meiden ;)

Jaa echt hoor! Als ze dan nog voor wat voorwerk zouden zorgen maar dat zal ook tegenvallen denk ik haha

Ahh ja niet ineens teveel willen en het rustig aan opbouwen enzo wel fijn dat het langzaam aan steeds beter gaat! En ook fijn dat ze er op je werk in mee gaan om je te ontlasten!

11. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Fijn dat je weer langzaam kunt gaan opbouwen op je werk. En dat er wordt gekeken, om het zware werk je iets te ontlasten.

@lerana hoop dat de voorweeen niet te erg worden. Lijkt me geen pretje.
    Fijn dat de ctg goed was

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wie weet.. Zou helemaal geweldig zijn. :p

Zou wel mooi zijn! Hier deed het niet veel. Maar wie weet bij jou wel. Al beval jij sowieso al lekker snel. :D

Zeker fijn.
    Ja het is ook wel voor hun eigen bestwil. Werk krijgt ziekmelding volledig vergoed via het UWV.
    Bij E. ging ik na een jaar weer de ziektewet in. En dat moest uit eigen zak. ;)
    Maar zeker fijn dat ze meedenken en helpen.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja echt fijn! En ook wel goed. Ken mezelf, op het werk ga ik gelijk over mijn pijngrens heen.
    moet dus streng zijn en blijven. :rolleyes:

14. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    @miniVosje
    Ow lekker bijna verlof.
    Dat word de dagen aftellen.
    ;)

@Gootje1988
    Wauw mooie fiets voor M!
    Wat zal ze blij er mee zijn!
    :D

@lerana
    Ik vind het zo spannend voor je nog even en je kleintje is er!
    Fijn dat die ctg weer goed was.
    :thumup:

Phoebe vindt dit leuk.
  15. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Meisje93 o goed op jezelf letten, en zeker niet over je grens gaan. Eenmaal daarover heen, is het lastig om terug te gaan.

Hier vandaag een buikschildering gehad, gedaan door me moeder. Met aansluitend een babyshower.
    Ik ben erg verwend, (nou ja ik niet, maar die kleine in me buik)
    En het was erg gezellig.

Bijgevoegde bestanden:

Nancydierengek en Phoebe vinden dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ga me best doen. :)

Wat mooi gedaan. Leuk dat je moeder dit kan. En leuk een babyshower.

17. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @miniVosje ohh leuke buikschildering. Lief van je moeder!!

Leuk een babyshower :D kleintje word dan goed verwend!

@lerana fijn dat de ctg weer inorde was!

Voorweeen zijn niet zo fijn maar wie weet helpt het wel al in de centimeters ;)
    Nog even en dan mag je je meisje vasthouden :D

@Gootje1988 jou kleine spook kruipt ook al. Wat gaat het allemaal zo snel he. Hier moeten we opletten. Als ze de gang ingaat gaat ze naar de waterbak van de honden :p en als je kastje opengaat of de ijskast vind ze leuk. Wil ze dichtdoen of erin gluren.

Mooie fiets!! Wat vond ze ervan?

@Meisje93 voorzichtig aan doen nog he als je nog last krijgt. Niet fijn als je toch te veel doet en het herstel langer duurt.

@Nancydierengek hoe gaat het met jou en de kleine man?

Hier gaat alles prima. Hier blijft nu een vriendje van om de hoek van dochterlief slapen. Ben eens benieuwd. 1.5 uur gekletst en hoor niks meer dus dat zal wel goed komen. Laatst een vriendinnetje gehad maar wilde na een uurtje naar huis en hij slaapt geloof ik nu wel lekker. Knap dat ze het durven. Zijn 4 jaar. Zo schattig!

Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa het is maar hopen dat ze dan iig wat voor werk doen maar dat is nog maar afwachten hoe is t nu bij jou?

Ah ja als je dan weer ziektewet moet schiet voor je werk ook niet op dus wel fijn dat het nu zo kan!

Wat een mooie buikschildering zeg! Leuk gedaan!!! En wat leuk dat je een babyshower gehad hebt!

Jaa hoop dat het iig iets doet maarja we wachten het af haha het duurt nu iig niet lang meer!

Ahh wat leuk dat hij kwam logeren is het allemaal nog goed gegaan verder? Wel fijn dat ze uiteindelijk lekker zijn gaan slapen maar even kletsen hoort er ook bij :p

Hoe is t verder met jullie allemaal?

19. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana
    Ja met die voorweeen is het altijd maar de vraag.

Hier gaat het goed. Vandaag op me werk aangegeven dat de woensdag (huishoudelijke dienst, dat betekent boodschappen opruimen, was bijhouden, veel lopen, tillen bukken.) Dat me dat te zwaar is, en dat ik dat de komende weken niet meer red.
    Ik begon er elke keer weer meer tegen op te zien, maat ben nu blij dat ik het niet meer hoef te doen.
    De andere dagen blijf ik wel gewoon doen op de bso groep. (Is ook nog maar 2 weken)

@Gootje1988 zie verschillende foto's op fb voorbij komen, volgens mij heeft je oudste een leuk verjaardag gehad!.

@Myhappyfamily wat leuk z'n slaappartijtje al zo jong. Zolang ze het gezellig hebben gehad, is het goed.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily Oeh nu al logeer partijtjes. :)
    Hoe is het gegaan?

@lerana oeh de laatste dagen zijn nu echt ingegaan bij je.
    ctg's nog steeds goed?

@miniVosje goed dat je dat aangegeven hebt. Nog even doorbikkelen en dan heb je heerlijk verlof! :)

Deel Deze Pagina