Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Aankomende maandag gaan mijn vriend en ik dan ook langs het ziekenhuis. En dan gaan we de afdeling fertiliteit een kleinigheidje geven met een brief erbij hoe dankbaar we ze zijn dat onze droom mede dankzij hun is uitgekomen. Ik vond dit een mooie tijd precies één jaar later.

    @lerana
    Ow ik hoop zo dat alles goed is verlopen en dat je nu met je kleine meid zit te knuffelen. We wachten met spanning je berichtje af.
     
  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoi meiden sorry mn berichtje duurde wat langer maar mn hoofd stond er niet echt na nog.. Ik zal even mijn geval verhaal plaatsen :)

    Ik werd op 5 mei gebeld door het ziekenhuis dat ik dus sowieso om 11u al een ctg gepland had staan of ik dan niet gelijk die dag al ingeleid ook wou worden ipv 6 mei want ze hadden al meerdere inleidingen gepland staan.. nouja ik vond t goed dus naar t ziekenhuis.. daar me vliezen gebroken toen ging het allemaal best vlot me lichaam pakte het gelijk op en de weeën begonnen gelijk. Ben onder de douche gegaan. Het is toen allemaal snel gegaan ik werd niet lekker onder de douche dus moest eruit en kijken hoeveel ontsluiting ik had zat ik op 5 a 6 cm. Toen ging het heel snel. Vrij snel daarna had ik persweeen en is de kleine meid geboren. Dit dus 3u na het breken van de vliezen.

    Kleine meid was toch wel wat groot voor haar termijn dus moesten sowieso al 24u blijven ivm suiker prikken van haar. Nja alles ging goed ze deed t goed en ik voelde me top. Ze waren opweg met grote zus naar ziekenhuis dus wou even gaan douchen zodat alles er voor haar weer netjes uitzag enzo.. ging toen opstaan en verloor een hele plas bloed en allemaal stolsels. Moest ik terug in bed. Had zelf niet echt wat door nog dacht nog ach beetje bloed verlies is normaal haha. Kreeg via infuus allemaal medicatie om het te minderen enzo.. hebben ze het even aangekeken maar het bloeden bleef aanhouden. Kwamen ze met een echo apparaat om te kijken of er toch nog een stukje placenta zat of iets anders. Bleek mn baarmoeder nog gevuld met bloed en stolsels. Ze hebben toen geprobeerd het via mn buik eruit te duwen maar dit ging niet. Toen ging het allemaal heel snel mis. Ik viel weg en ben uiteindelijk met spoed naar de OK gebracht. Daar hebben de alles schoon gemaakt en een ballonnetje geplaatst die de vaten in me baarmoeder dicht duwde. Deze is de volgende dag verwijderd gelukkig was het bloeden toen ook niet opnieuw toegenomen. Ik ben 2,5 liter bloed verloren waardoor we 2 dagen in het ziekenhuis moesten blijven. Gelukkig gaat het nu allemaal beter en zit ik vooral lekker in een babybubbel en is het nu vooral bijkomen en genieten.
     
    Gootje1988, Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  3. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.205
    113
    Vrouw
    @lerana gefeliciteerd met de kleine meid!! fijn zo een snelle bevalling!
    Maar wel heftig erna zeg!! Is niet niks. De komende tijd rustig aandoen en lekker genieten van jullie gezinnetje!
    Hoe reageerde grote zus

    @Nancydierengek dat is zeker een mooi gebaar. Als dit niet bestond dan waren een hoop ouders kindloos. Je waardeert het hierdoor nog meer.
     
  4. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana Nogmaals geeliciteerd met je mooie meisje!
    Wat vlot gegaan weer, fijn hoor. Was je zus erbij?
    Jeetje wat een wending ineens. Dan is het weer een geluk dat je in het ziekenhuis was. Fijn dat ze het bloeden konden stoppen en je weer thuis mag zijn.
    Nu even goed op krachten komen & heerlijk gaan genieten.
     
  5. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana gefeliciteerd met je kleine meid. 3 uur is snel zeg.

    Wel schrikken van dat bloed daarna, gelukkig mocht je al weer naar huis. Geniet van je kleine meid! Ben benieuwd naar de eerste foto straks!

    @Nancydierengek wow dat is een mooi gebaar, ik ben het ziekenhuis ook eeuwig dankbaar
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @lerana
    Meid gefeliciteerd!
    Ik dacht al we horen ineens niks meer dus er moet wat aan de gang zijn.
    Wat fijn dat je kleine meid er eindelijk er is!
    Maar jeetje nog heftig allemaal wat je hebt mee gemaakt.
    Nu lekker bijkomen en genieten van je kleintje!

    @miniVosje
    Nou nu jij nog!
    Ow meid het schiet voor jou nu ook allemaal op.
    Hoe geweldig dat we straks allemaal die hier kletsen en kindje hebben.
    Spannend je laatste loodjes.
    Geniet nog van je zwangerschap!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Jaaa daar is je meisje! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar haar naam en uiteraard foto's!
    Wel heftig en hopelijk herstel je snel want een fluxus is niet niks! Hier echt maanden van moeten herstellen zelf. Misschien floradix nemen, werkt wel erg goed!
    Geniet ervan! ❤️
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @miniVosje jij bent de volgende! Hoe gaat het nou? Verlof is in zicht toch?
     
  9. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Volgende en de laatste... of er moet iemand al weer klaar zijn voor de volgende ronde....

    Met mij gaat het goed. Me buik begint zwaar te worden. Ik moet regelmatig me rust pakken, maar het gaat nog steeds goed.

    Dit is me laatste werkweek. Donderdag laatste werkdag en s avonds nog een groeiecho.

    Hoe gaat het bij jou?
     
    Gootje1988 vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje je moet echt tot de dag af doorwerken heh.
    Succes met de allerlaatste werkdaagjes, en dan heerlijk met de beentjes omhoog.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  11. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.205
    113
    Vrouw
    @miniVosje heerlijk nog een paar daagjes en dan wel verdiend genieten van je verlof!!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ook al ben je de laatste van het groepje dat maakt het er niet minder om, hij is juist speciaal omdat hij mogelijk zonder medische hulp niet eens had bestaan, net zoals bij nancydierengek.
    Ik zou nog wel een 3e willen maar voorlopig heb ik mijn handen bomvol en eerst maar is verhuizen.

    Logisch dat het zwaar begint te worden, bijna verlof gelukkig! Is dan ook wel nodig hoor en dan voldoende rust pakken! Vanwaar een Groeiecho? Of gewoon standaard?

    Hier goed, donderdag voor het eerst mijn eigen dienst draaien in m'n eentje en dan ga ik ook m'n eigen rooster weer draaien. Gisteren mijzelf weer bekwaamd voor medicatie omdat ik niet afhankelijk wil zijn van collega's als ik m'n dienst draai dus dat gaat allemaal goed :D
    De kleine leert nu hoe ze veilig weer op de grond komt als ze staat en dat is echt super schattig, gaat ze heel voorzichtig op d'r knieën. Scheelt weer een hoop gehuil :oops:
    Vrijdag naar de diëtiste en daar krijgen we als het goed is te horen dat we moeten gaan proberen koemelk toe te voegen aan d'r dieet :oops: ben er nog steeds bang voor :$ plus we merken het als het goed is snachts pas dus word een lekkere nacht dan :$
     
  13. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hoe gaat het verder met iedereen?

    @Meisje93 ja tot de dag af. Had ik zelf zo aangegeven. Maar heb dan ook wel de meeste dagen weer na de geboorte, dat lijkt me ook heerlijk.
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wow goed zeg dat je je eigen diensten weer gaat draaien. Snap dat je niet afhankelijk wilt zijn van je collega's. Dus fijn dat je zelf de medicijnen weer kunt geven.

    Bij mijn vk is het standaard een groei echo met 30 en 35 weken. Omdat 1 echo niet betrouwbaar genoeg zou zijn. Nou ben ik iets later omdat de tijden die ze gaf voor de 30 weken echo mij niet uit kwamen. (Was toen meivakantie)
    Dus ik krijg hem 32 en dus 36 weken.
    Bij 32 weken werd hij 3400 bij 40 weken geschat, dus ben benieuwd donderdag.
     
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja ben er nu na 10 maanden eindelijk weer aan toe. Mag ook wel mja ging gewoon eerst echt niet goed met mij :$

    Ow dat is een mooi gewicht! Al moet je Groeiecho's wel met een korreltje zout nemen. Tenminste niet iedereen kan goed meten hahaha
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 wat fijn dat het beter met je mag gaan!
    Veel succes alvast.

    Ah wat top zeg. Wat worden ze dan toch groot heh.

    Snap dat je daar bang voor bent. Hopelijk is ze er overheen gegroeid!

    @miniVosje dat is ook erg lekker, om lang verlof te hebben als je kindje er is!
    Veel plezier donderdag.
     
  17. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dankjewel!
    Ja veelste groot...

    Ik hoop het ook al vrees ik ervoor...

    @miniVosje veel plezier vandaag!
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  18. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hoi ik en mijn vriend zijn afgelopen maandag langs het ziekenhuis geweest bij de afdeling fertiliteit om onze kleine D te showen en om ze te bedanken. Was best een emotioneel weerzien. En zo leuk precies de persoon die ons het meest had begeleid was aanwezig. Ik heb ook aan haar de kaart gegeven en de grote pot snoep die we voor hun gekocht hadden. Wat vonden ze het leuk. En wat vonden ze het leuk om D te zien. Echt wat een mooie afsluiting was dit! :D

    @miniVosje
    Hey hoe was je echo?
    Spannend voor jou gaat het nu ook opschieten.
     
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Wat een mooi gebaar. Ik wil ook persoonlijk een geboortekaartje gaan brengen naar de polie. Vind dat wel mooi.

    De echo gisteren was goed. Opgemeten was hij 2519 gram. Geschat op een geboorte gewicht van 3200 gram. Hij volgt goed zijn eigen lijntje dus alllemaal goed.

    Helaas geen foto mee kunnen krijgen net als de vorige keer had hij zn handen voor zn gezicht. (Volgens mij heeft hij dezelfde slaaphouding als mij. Ik slaap ook altijd net me handen bij me kin, en normaal benen opgetrokken.

    Nu is het afwachten. Maar me verlof is eindelijk ingegaan!!! Heerlijk. Zover nog niks gedaan
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Wat leuk zeg! Zo zien ze ook waarvoor ze het doen en lijkt mij erg speciaal als arts zijnde.

    @miniVosje wat een mooi gewicht, jammer van de echo foto.
    Je gaat dat als het goed is terug zien als hij geboren is ja.
    A lag in m'n buik altijd met d'r voetjes over elkaar en dat doet de nog steeds standaard als ze zit :roflmao:

    Geniet van je verlof! Rust lekker uit.
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina