Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek echt leuk dat jullie dat gedaan hebben.
    Zal vast veel doen voor ze.

    @miniVosje Fijn dat hij mooi met zijn lijntje groeit!
    Haha lijkt nu al op mama. :)

    Geniet maar lekker van je verlof meis! En geniet ook nog maar even van de rust. ;)
     
    Nancydierengek en miniVosje vinden dit leuk.
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @miniVosje
    Kijk fijn om te horen dat je echo goed was!
    Jammer alleen dat je geen foto hebt.
    Haha hij speelt nu al kiekeboe.
    Lekker dat je verlof hebt.
    Lekker uitrusten en kleertjes wassen enzo leuk leuk!
    Geniet ervan!

    @Gootje1988 en @Meisje93
    Ja die artsen vonden het zo leuk dat wij geweest waren.
    Die waarderen dat zo.
    Hun hebben door hun werk onze grote droom waar kunnen maken.
    Wij zijn ze ook zo dankbaar daar voor!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Genieten jullie ook zo lekker van het weer?
    Doe het nu dubbelop. Volgende week weer regen. :$
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @miniVosje Jaaa je kleine man mag officieel geboren worden! Geniet je van je verlof?

    @Meisje93 zeker! Zo lekker dit en wist dat nog niet van volgende week, beetje jammer weer maarja lang leve Nederland :p
    Hoe gaat het met jouw meiden?

    @Nancydierengek jouw mannetje kan al omrollen las ik! Gaaf hé!

    @lerana hoe gaat het nou met jou en je meiden?

    @Myhappyfamily @Leolove hoe gaat het met jullie?

    Hier weer een allergie erbij... Druiven/rozijnen.... Man man man wat een nacht :oops:
    Voor de rest alles goed hier.. Gaan al weer bijna aftellen naar d'r eerste verjaardag :eek:
     
  5. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113

    O wat vervelend al die allergieën. Sterkte ermee.

    Ik geniet zeker van me verlof. De eerste dagen van me verlof was ik alleen maar moe. Heb toen ook maar weinig gedaan. Nu begin ik er aan gewend te raken en kan ik lekker genieten.
    Inderdaad vanaf nu mag de kleine officieel geboren worden. Maar volgens mij gaat het nog wel ff duren.

    @Meisje93 van mij mag de zomer nu lekker beginnen hoor. Ben toch vrij. Helaas blijft het elke keer weer zakken ja.

    Hoe gaat het met iedereen verder?
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 Met de meiden gaat het goed!
    E. is sinds 1.5week van haar speen af. Zo trots op haar!
    Ze is nu snotverkouden. 2 slechte nachten achter de rug. afgelopen nacht heeft ze gelukkig goed geslapen.

    F. zit momenteel in een sprongetje. Doet dan iedere keer mini slaapjes.
    Vandaag slaapt ze wel weer volgens haar oude patroon.

    Ah wat vervelend dat er weer een allergie bijgekomen is. Kan ze er nog wel overheen groeien?

    Hoe gaat het op je werk?

    @miniVosje ja jammer heh.
    Ben benieuwd wanneer de baby zich aan gaat kondigen. :)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  7. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja vind het vooral sneu en vervelend voor haar dat zij snachts zo'n buikpijn heeft....

    Lekker hoor! Ja ga er maar gewoon vanuit dat het nog 4 weken duurt anders valt het alleen maar tegen.

    Wauw wat knap! A is ook een spenen kindje maar denk dat zij die over een aantal jaren aan sinterklaas mag geven voor baby pietjes ;)

    Oh die sprongetjes zijn vervelend ja! Gelukkig gaan ze weer over.

    Geen idee, hopelijk wel. Vanochtend heeft ze een stukje cracotte op. Ben benieuwd vannacht.... Als ze goed slaapt dan mag ze morgenochtend meer cracotte en daar zal ze blij mee zijn want ze vond het super lekker. Word het een drama dan pas over 6 weken weer proberen.
    De druiven en aardbeien gaan we pas weer proberen als ze 2 is als ze zelf kan aangeven dat ze pijn in d'r buikje krijgt.

    Op het werk gaat het goed. Morgen even voor een uurtje langs want we hebben een nieuwe cliënt gekregen en aangezien ik maandag een vroege heb wil ik wel even weten hoe diegene is hahaha
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 haha goed idee!

    Gelukkig is alles een fase bij de kids. :D
    Ach verder is ze niet jengelig ofzo gelukkig.

    Hopelijk heeft ze er geen last van. Hopelijk gaat ze eroverheen groeien.

    Haha! Even alvast op voorbereiden. ;)
    Doe je dat vaker? Eerst alvast kennis maken? Hier op het werk doet niemand dat eigenlijk.

    @lerana hoe gaat het met je meisje?
     
  9. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Achja tegenwoordig is ze meer gehecht aan d'r knuffel dan aan de speen al heb ze die echt nog nodig met slapen.

    Ja daarom, hier een plak baby vandaag... Ook vermoeiend.

    Wij hebben bijna nooit een nieuwe cliënt, er moet er 1 overlijden en dat gebeurt eens in veel jaren dus dit is voor het eerst dat ik een nieuwe cliënt mee maak. En we hebben maar 6 cliënten.
    Plus het feit dat ze gehandicapt zijn en een aardige gebruiksaanwijzing hebben.
    Ik heb gehoord dat deze cliënt bijt enzo dus tja dan kom ik liever even kennis maken zodat ik weet wie ik sochtends aan tref.
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat geloof ik graag! Hopelijk plakt ze morgen minder. ;)
    Wilt ze dan alleen jou? of is je man dan ook goed?

    Ah dan snap ik het wel ja. Hier krijgen we ieder jaar wel nieuwe bewoners. Maar dat heb je al snel met ouderen. Morgen word de oudste op de woning 96! Dan is het eigenlijk geen beginnen aan, om eerst kennis te gaan maken etc.
    Wel balen van de gebruiksaanwijzing. Maar wie weet valt het mee! Soms kan een nieuwe omgeving helpen. :)
    Althans is soms hier de ervaring. Al valt het niet echt te vergelijken.
     
  11. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 hier mag de zomer ook wel komen hoor. 25 graden vind ik zat maar wel lekker hoop dat de kids een fijne zomer hebben qua weer.

    Ahh netjes nu zonder speen!
    Hier heb ik 2 duimers.

    @Gootje1988 hier gaat ook alles goed. L kruipt nu goed. Staan wil ze nog niet echt. Ze is echt een kleine grapjas :D

    Balen van de nieuwe allergie zeg! Hopelijk groeit ze er nog overheen.

    Alweer bijna 1 jaar war gaat dat snel zeg.
    Volgende week zondag L alweer 15 maanden :O

    Ow ja van te voren kennismaken met de client is miss wel fijn ja als deze een gebruiksaanwijzing heeft. Maar wie weet valt het mee.

    @miniVosje heeelijk aan het genieten van je verlof!
    Nog heel even en dan nog meer genieten :D
    Zie je tegen de bevalling op of laat je het gewoon over je heen komen?

    @Nancydierengek gelukkig een fijn bezoek gehad in het ziekenhuis. Jullie waarderen het zo erg wat ze voor jullie gedaan hebben. Daar doen ze het ook voor. Als dit er niet was dan zouden veel mensen kinderloos zijn.


    Hier doet E morgen met een hardloopwedstrijd mee. Ofja mijn vriend rent 15 km maar er is ook een kidsrun. Groep 1/2 rent 1 rondje van 350 m. Ben eens benieuwd :D mijn vriend doet triathlons. Ze zei al vaker: papa als ik zo groot ben als jij ga ik ook rennen.
    Hij Zag bij de inschrijving dat er ook een kidsrun was. Meteen haar gevraagd en ook ingeschreven.
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Was alleen thuis dus ik was de pineut hahaha, ze trekt wisselend naar ons op. Dan is papa favoriet en dan ik weer.

    Ja dat is bij ons niet, en ook natuurlijk een hele andere begeleidingswijze.
    Wauw! Mooie leeftijd, bij ons was de oudste 83 en nu is de oudste 78. Toch hele mooie leeftijden voor gehandicapten.
    Bij sommigen kan inderdaad een andere omgeving en vele factoren mee spelen dus ben benieuwd. Wel weer een uitdaging aangezien we nu eindelijk een cliënt hebben die kan praten.

    Wat leuk hè dat ze kruipt! Hier ook echt een turbo kruiper! Dan geeft ze een gilletje van plezier en weg is ze :roflmao:
    Oh nou geniet er nog maar van dat ze niet wil staan. Ik vind het echt verschrikkelijk... Schrik mij elke keer lam als ze weer valt en huilt enzo... Geen rust meer...

    Ja gaat zo hard! Voor je het weet is ze alweer 2!

    Ja ben echt heel benieuwd naar de cliënt! Hopelijk is die leuk anders worden het geen leuke werkdagen meer :roflmao:

    Nou vannacht is goed gegaan dus ze mag meer cracotte! Gelukkig maar!
     
  13. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gootje1988 fijn dat de cracotte goed ging. Weer iets wat ze gelukkig wel mag eten.

    Spannend een nieuwe bewoner die bijt. Hopelijk is het toch goed te doen.

    @Myhappyfamily wst leuk dat e mee doet met de hardloop wedstrijd. Zeker als ze zo enthousiast is vanwege papa. Veel plezier.

    Ik zie totaal niet op tegen de bevalling. Laat maar komen... ik zie wel wat er gebeurt, maak me er nu nog niet zo druk om. Wel begin ik te snappen wat die laatste loodjes inhouden. Dingen beginnen echt wel zwaarder te worden. Ach nog even... of misschien wat langer dan even....
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily Ja 25°C is een mooie temperatuur.
    Handig, maar ook weer lastiger af te leren denk.

    Ah wat leuk! Hoe vond ze de hardloopwedstrijd?

    @Gootje1988 oeps, dan is het extra vermoeiend ja.
    Ben je blij als ze even op bed liggen. :D

    Dat zijn zeker mooie leeftijden voor gehandicapten.
    En wat fijn dat de cracotte goed gevallen is.

    @miniVosje wat fijn dat je niet tegen de bevalling opziet!
    Laat het maar op je af komen inderdaad.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Fijn dat het in de nacht goed gegaan is. Zo zielig als ze ergens last van hebben.

    En je client al gezien?

    Hahaha ja ze Zijn snel he ja dat denk ik dat je schrikt. Ze kunnen wel wat hebben maar toch. Zo sneu als ze het proberen en zich dan pijn doen.
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @miniVosje ahh dat is fijn dat je er zo over denkt. Dan ga je al meer ontspannen de bevalling in. Ik had ook Zoiets ik merk het allemaal wel. Ben daar wel makkelijk in.

    Jaa de laatste loodjes.. nog even en dan genieten :D en dan lukt ook alles weer makkelijker

    @Meisje93 lijkt me ook moeilijker met afleren. Speen gooi je bv weg en ja het zij Zo er is niks meer maar hun duimpje is toch lastiger.

    Ohhh ja Ze vond het geweldig. Dat blije koppie van der onder het rennen
    Binnenkort is nog een wedstrijd waar ook kinderen aan mee kunnen doen. Daar wilde ze miss ook heen. Moest vanmorgen de juf toch even haar medaille showen
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily Daarom, komt vanzelf wel. :)

    haha geweldig! Echt leuk voor haar.
    nou wie weet gaat ze haar papa achterna.
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja als ze ergens niet tegen kan dan is het snachts echt buikpijn en slecht slapen, ze heeft nog redelijk veel slaap nodig dus die dagen erna is ze overdag ook erg moe.

    Nou ja ik heb de nieuwe cliënt gezien en gisterochtend een dienst gedraaid en vannacht is hij overleden.... :confused: nog nooit meegemaakt dit... Kan niet veel zeggen ivm privacy maar heel bizar dit.
    Nu weer afwachten wie we nu gaan krijgen. o_O

    Wauw wat knap zeg dat ze het zo leuk vind en nog vaker wil!
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Och jeetje! @Gootje1988 dat valt dan wel erg rauw op je dak.


    Ik heb hier een meisje die de dagen aftelt tot ze naar de tandarts mag. :roflmao:
    Eens kijken of dat ook zo is, als het eenmaal zover is. :D
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja was echt heel bizar.. Nu maar afwachten wie weer de nieuwe cliënt word en hopelijk langer blijft.

    Hahaha leuk! M vind de tandarts nog steeds leuk dus ben benieuwd, heeft ook nog geen gaatjes gehad dus dat scheelt
     

Deel Deze Pagina