Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk! @Myhappyfamily hier toevallig ook afgelopen week gedaan.

    Ja ik ook! Maar als ze mooi meegegroeid is met haar lijntje ga ik er geen probleem van maken. Als ze niet wilt, wilt ze niet.
    En als lijntje erg afbuigd. Ja dan is er zichtbaar een probleem.
    Maar volgt L. wel gewoon netjes haar eigen lijntje?

    @Nancydierengek Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad op vakantie.
    En wat leuk dat D. volop aan het draaien is. En een goede eter zo te lezen. :)

    Fruit is ze erg dol op, gaat er zonder moeite in. Groente vind ze ook wel lekker. Nu aardappel bij toegevoegd, maar dat valt wat minder in de smaak helaas. Moet ze nog even aan wennen denk.
    Ja we hebben het leuk gehad. Maar het was precies in die warme week.
    Hebben wij weer. ;)
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Nancydierengek ohhh jullie hebben het heerlijk gehad :D lekker toch! Even alleen genieten van elkaar zonder dat alles moet.

    D begint al goed te bewegen :D gaat zo snel allemaal

    @Meisje93 ja soms wel even nodig even de oudste wat meer aandacht geven die hebben al zoveel moeten inleveren sinds de 2e er is.

    Ze buigt ook af. Niet helemaal haar lijntje. Maar zolang ze verder gezond is is het goed. Eet ook goed tot nu toe. Heeft onze bouw gewoon. Als ze eten ziet word ze gek haha
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily Ja precies. En ook extra leuk toch. Een mama - dochter momentje.

    Oh dat toch wel. Mrja als ze gewoon goed eet, heb je er ook weinig invloed op. Zeker als jullie bouw ook zo is.
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Meisje93
    Kijk dus bij jullie verloop het eten ook al goed!
    Wij mengen de groente door de aardappel heen.
    En dat helpt bij ons.

    Ow dus jullie waren ook weg met die warme week.
    Hadden wij ook.
    Je kan dan echt niks met die hitte.
    We hadden D ook toen die dag alleen maar ze romper aan gedaan.
    En met grote trotse zus ook alles goed?

    @Myhappyfamily
    Ja heerlijk is dat. Ik wil weer terug haha.
    Maar helaas ik moet vannacht weer werken gelukkig maar 3 nachtjes.
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dat is dan weer minder dat je weer moet werken he. Als jullie maar genoten hebben :D die 3 dagen zijn zo weer om.


    Ohhh ja die warme dagen is echt een hel. Al had ons spook er minder last van dan ons. Althans zo leek het. Ook lekker in romper laten kruipen en soms alleen de luier.
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek ja doe ik ook. Maar blijkbaar niet glad genoeg.
    Dan toch maar met de staafmixer erdoorheen.

    Nou echt heh. Je hebt totaal geen energie om wat te gaan ondernemen.
    Ja met E gaat het ook goed. Die is zo lief voor F. echt geweldig om die twee te zien.
    F. moet ook altijd gelijk lachen als ze E. ziet. Super schattig.


    F. zit momenteel in een sprong lijkt het. Overdag snel miepen, momenteel is het overdags. 1u wakker, 1u slapen haha.
    Loop dus veel trappen op een dag.
     
  7. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    #4827 Myhappyfamily, 10 aug 2019
    Laatst bewerkt: 10 aug 2019
    Dat heb ik met L ook. Word vaak boos om niks en slaapt wel veel. Oke altijd wel gehad. Maar het rare is bij de opvang dan speelt ze wel heel leuk. Denk dat ze idd in een sprong zit.
    Is goed voor de lijn het traplopen haha

    Leuk he als de kids samen spelen en het leuk hebben.



    Hier vandaag naar safaripark beeksebergen geweest. Echt een heerlijk dag gehad! L reageerd echt zo enthousiast op alles.
    Germ E had zich in het winkeltje een glitterbol met een flamingo uitgezocht. Gezegd dat we deze thuis uitpakte voordat ie kapot zou vallen. Na 5 min thuis was ie al kapot :( L was iets te snel toen het op tafel stond. Toen lag ie op de grond. Zo sneu voor der! Heb het glas eruit gekregen. Heeft ze nu een beeldje wat ze kan bewaren. We hadden zoiets niet voor het geld dat we het erg vinden maar wel voor haar de herinnering dat ze daar is geweest.
    Verder was het echt een topdag. Eerst de wandelsafari gedaan. Dan zijn ze beide nog fit en erna de autosafari. Toen sliepen ze beide binnen 5 min



    Morgen gaan we mijn schoonvader vertellen dat we komende maand met zijn alle naar griekeland gaan. Schoonmoeder heeft in januari al geboekt. Was zijn droom om met het hele gezin naar griekeland te gaan. Daar komen ze al jaaaaaren. Komende maand werkt hij al 40 jaar bij zijn werk. Zoveel jaar getrouwd dus wel een mooie maand om te gaan en E kan net nog voor ze 5 word onder schooltijd gaan. Schoonmoeder heeft een kaart geschreven. Met een hint naar een droom wat hij heeft. Erna wil ze hem een kadotje geven en taart eten en daarna pas vertellen wat de verrassing is als hij het nog niet doorheeft. Echt benieuwd naar zijn reactie. Hij is normaal niet zo spraakzaam en een hele droge. Inieder geval wat ik zie altijd. Benieuwd of hij hier heel enthousiast op reageerd hahah. Je ziet vaak wel dat hij iets heel leuk vind maar komt er niet heel erg uit.
     
  8. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het verder met iedereen? Allemaal druk druk druk!
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily Dan hebben ze veel meer afleiding natuurlijk.
    Ach het hoort er allemaal bij.
    Ja heel goed voor de lijn. :) Ben nog druk bezig met afvallen. Al wil het niet echt vlotten vind ik.
    Mrja, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

    Leuk! Ben daar nog nooit geweest. Is het een aanrader?
    Ah dat is wel balen, kort plezier van gehad dus. Maar gelukkig heeft ze het beeldje nog. :)
     
  10. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Mijn vriend zegt altijd. Lijnen is niet goed. Gewoon op het eten letten en bewegen dan komt het goed ;)

    Jaaa is echt heel leuk :D was er als kindzijnde eens geweest maar kon me niet meer echt iets herinneren ervan. Op een plek lopen van die ringstaart apen los. Kon zelfs een even snel aaien :D
    Overal door het park heb je van die loopparcours voor de kinderen en speeltuintjes. Echt heel leuk.
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik ben niet extreem aan het lijnen hoor. ;)
    Ik val nu zo'n 0.5kg af per week. Moet dus heel veel geduld hebben haha.

    Dat klinkt zeker leuk! nou wie weet gaan we daar ook eens heen.
    Moet eerst F. wat groter zijn. Afgelopen week in dierentuin geweest. Maar F. lekker bij mijn ouders gelaten.
     
  12. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hier alles goed. Een dramatische week gehad. D. Zat in zijn 2de sprongetje. Gelukkig is hij nu weer de vrolijke baby die ik ken.
    Verder is hij vandaag alweer 2 maanden oud. En al 2 kilo aangekomen. Hij groeit dus goed!

    O het safaripark.. ik ben er zowat opgegroeid. (Kom uit het dorp ernaast) inderdaad een leuk park. Mocht je nog erg graag zn beeldje willen kan ik me moeder vragen... die heeft een abonnement op het safaripark...

    En hoe reageerde je vader? Leuk zeg met zn alle naar Griekenland!!!

    @Meisje93 wat leuk dat e zo goed omgaat met f.
    Een halve kilo per week is toch netjes? Ik moet nog 10 zwangerschapkilos kwijt ... dat gaat hier ook nog wel even duren.
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zo die groeit zeker goed @miniVosje Fijn hoor
    Och ja die sprongen. F zit er momenteel ook in...

    Ja op zich wel heel netjes. Moet er tevreden mee zijn. :)
    Ik wil hier nog zo'n 8-10kg afvallen.
    Rot heh die zwangerschapskilo's. Maar ze zeggen 9 maanden op, 9 maanden af.
     
  14. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Ohhhja dat is toch prima! Hoeft toch ook niet snel te gaan. Belangrijkste is dat je het ook volhoud op de manier hoe je het doet.

    Ahh lekker toch! Even Quality time met mama. Dierentuin is ook heel leuk ja. Zijn we 1,5 week geleden ook geweest. Gaiazoo is leuk!
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Ohh ja de sprongetjes zijn minder leuk. Het komt ineens en gaat ineens weer weg gelukkig. E had er nooit last van maar L meestal wel. Proberen rustig te blijven hoe moeilijk het soms ook is. Vriend heeft het er meestal ook moeilijker mee. Maar als ze weer heel vrolijk Zijn ben je het alweer vergeten.

    Ohh dat is heel lief van je. Maar dan ben ik met opsturen net zoveel kwijt bijna dan het beeldje gekost heeft. Wel lief dat je eraan denkt.
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    ja ze zeggen het maar dan vind ik 9 maanden lang duren voor mijn gevoel. hier nu 10 kilo kwijt sinds de bevalling. nog 10 te gaan om op me start gewicht te komen, en dan elke kilo eraf daarna zou mooi mee genomen zijn.

    ja mijn vriend had er ook veel moeite mee, hij raakte snel geirriteerd, waardoor ik weer geirriteerd raakte, gelukkig zitten we nu weer in de happy periode.
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee langzaam is eigenlijk wel beter. Heb je denk minder last van het jojo effect.
    Ja deze manier is goed vol te houden. Kan nog steeds een lekkere koek nemen of een chipje bijv.

    Ja was echt genieten en leuk. Ga ik zeker vaker doen. Vooral omdat ze over een half jaar naar school moet.

    Dat is helaas te ver voor ons. Woon in het midden van het land.

    @miniVosje Ja 9 maanden is ook lang hoor. Heel veel succes met de 10kg die je kwijt wilt raken.
    Weet je al op welke manier je af wilt gaan vallen?
     
  18. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik wil gewoon gezond gaan eten, het snoepen zo veel mogelijk stoppen en 6x per dag iets eten. 2 jaar geleden is het me zo gelukt om 9 kilo in 5 maanden te verliezen.
    En gewoon elke dag bewegen. Ik probeer nu elke dag met d te gaan wandelen.
    En als ik moet gaan werken misse 1 a2 keer per week op de fiets naar het werk?

    Hoe pak jij het aan?
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Netjes! 9kg in 5 maanden tijd.
    Heerlijk het wandelen. Alleen zo jammer nu van het weer.

    Momenteel tel ik mijn calorieën en ga ik 2x in de week sporten.
    En daar buitenom ook zóveel mogelijk bewegen. Op mijn werk beweeg ik iig ook genoeg. :)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hej meiden,

    Sorry dat ik het hier verwaarloos maar te druk en kan het momenteel even niet meer volgen.
    Zijn druk bezig met alles regelen voor de verhuizing en de dagen aan het aftellen.
    Helaas ook m'n vakantie afgelopen dus ook weer druk op het werk, ivm vakantie ben ik nu maar met 1 collega en de rest uitzendkrachten, drama dus...

    Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie knapperds :D
     
    Nancydierengek, Myhappyfamily en miniVosje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina