Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Iedereen heeft het druk druk druk met de kids en het werken. Nog even en dan lekker verhuizen. Benieuwd hoe het voor de kids is in het nieuwe huis.
    Dat is vaak minder als je met uitzendkrachten werkt die daar maar een enkele keer komen.

    Hier gaat alles weer iets beter. Het weekend en gisteren iedereen behoorlijk Ziek geweest. Iets van buikgriep. Ik zaterdagnacht de hele nacht op de wc. Vriend gisternacht de hele nacht en L ook germ. Die bleef ook spugen. Alleen de oudste heeft redelijk geluk.

    Scholen zijn weer begonnen. E had er weer enorme zin in. Keek er weer naar uit
    Ondanks ik zondag echt ziek was zijn we toch nog naar plopsa geweest met nog andere buurtkindjes. Vond het wel sneu dat ik niet echt wat kon doen. Op het einde van de dag toch maar met der in de achtbaan gegaan. Maar hebben zich gelukkig goed vermaakt
     
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

    Hier ben ik weer haha.
    Ik kom en ik ga steeds haha.
    Net als iedereen ben ik ook druk druk.
    Maar vooral druk met leuke dingen.
    Pas nog een trouwerij gehad van een goede vriendin van mij.
    Druk bezig met mijn hobby kostuum knutselen.
    Vrijwilligerswerk wat ik doe op een kinderboerderij.
    Mijn eigen werk.
    Afgesproken met vriendinnen.
    Afgesproken met mijn zus, zijn lekker wezen shoppen samen.
    Kind en vriend aandacht gegeven.
    Enz enz..

    Onze kleine D is echt een goede eter.
    Hij geniet echt van alles wat we hem maar geven.
    Vooral fruit vind hij super lekker.
    D heeft onderin twee tandjes zitten.
    En volgens mij begint boven nu ook door te komen aan ze tandvlees te zien.
    Verder draait D er behoorlijk op los haha.
    Buik rug buik rug enz.
    Hij doet pogingen tot kruipen maar duwt zich achteruit in plaats van vooruit haha.
    Hij is zeer lenig en pakt nu ineens geregeld met ze handjes ze eigen voeten vast.
    En deze eerste woordjes komen geregeld voorbij: Bah, Opa en Papa
    Zo leuk allemaal.
    Verder zijn wij voor het eerst met hem naar een zwembad geweest. Helaas was het water daar aan de koude kant dus zijn we maar kort geweest. Maar voor even was het wel heel erg leuk.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow zo’n leuk dierenpark is dat!
    Zonde van net beeldje.
    Ow Ow de kleine donder was net ff te snel.

    Maar wat super gaaf dat jullie met ze allen naar Griekenland gaan!
    Wat zal hij blij zijn met deze grote verrassing!
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ow vreselijk hè dat personeels te kort. Wij hebben daar ook zo last van op het werk. We moeten nu 3x zo hard doorwerken dan normaal. Pfff.

    Succes verder met verhuizen!
     
  5. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Je hebt het inderdaad lekker druk. Maar fijn toch ;)

    Ahh fijn dat D zo goed eet. Hier het kleine spook ook. Fruit vind ze ook heerlijk. Toevallig deze week gaf ik der eens pindakaas en daar kreeg ze de rillingen van hahah voor de rest nog niet veel wat ze niet eet.

    Ohh ja leuk als ze gaan vertellen :D

    Jammer dat het water aan de koude kant was. Die 2 van ons vinden het ook heerlijk om te zwemmen.

    Lekker genieten van elkaar want de tijd gaat al zo snel!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 och helaas herkenbaar met de vele uitzendkrachten.

    @Myhappyfamily zijn jullie inmiddels weer helemaal opgeknapt?
    Zo vervelend, buikgriep. En ook zo besmettelijk.

    Wat gaaf dat jullie met zijn allen naar Griekenland gaan.
    Hoe was zijn reactie?

    @Nancydierengek wat heerlijk dat D zo'n goede eter is.
    En wauw al wat woordjes zeggen, knap hoor!
    Wat jammer dat het water koud was, F vind zwemmen ook helemaal geweldig.


    Hier gaat het ook goed. Qua drinken gaat het nog een beetje hetzelfde. Mag van geluk spreken als ze 500cc drinkt op een dag.
    Gelukkig zijn de hapjes nu een verrijking.
    Groente en fruit gaat er goed in! Broodkorstjes ook, wil nu ook stukjes brood gaan introduceren.
    Qua beweging zit er nog maar weinig in. :roflmao:
    Rolt nog niet, zit nog niet, op buik liggen vind ze niet leuk.
    Nog lekker passief :cool:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  7. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Nancydierengek wat lekker druk ben je.
    Wat fijn dat hij zo goed eet. En al lekker aan het rollen is. Goed hoor.
    Jammer dat het water te koud was. Wij gaan eind september een weekendje centerparcs dus wij gaan dan al zwemmen. In ons bad vind hij het heerlijk dus hopelijk het zwembad ook.

    @Meisje93 het blijft weinig het drinken, maar zolang het groeien goed gaat. Wel fijn dat het vaste voedsel wat beter gaat. Kan je daar wat mee aanvullen.
    F. Doet het dus lekker rustig aan kwa bewegen. Lekker veel knuffelen dan. Ik merk nu al dat d. Niet zo'n knuffel baby is, en wil juist alleen maar bewegen.
    Hij slaapt op z'n buik dus traint ook regelmatig zijn nek spieren, verder wil hij het liefste recht overeind zitten zodat hij alles kan zien.

    Verder is hier alles goed. Aggelopen week met 3 meiden en kids afgesproken uit ons bevalgroepje, super leuk die kleintjes bij elkaar te zien.
    Nog 3 weekjes en dan moet ik weer gaan werken:(
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje Ja het groeien gaat wel aardig. Curves buigen iets af, maar (nog) niet zorgelijk ofzo.

    Haha ja een echte baby-baby hier. Ook wel weer fijn! E was hier ook geen knuffelbaby. Al heeft F ook niet super veel behoefte om te knuffelen.
    Vind je het jammer dat hij niet zo van het knuffelen is?
    Haha die heeft nu al graag overzicht.

    Wat leuk zeg! Och ja dat vliegt voorbij het dat verlof. :(
    Dubbel zo hard genieten nu. Hoeveel uur wil je straks gaan werken?
     
  9. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 we zijn allemaal nog niet helemaal lekker. De jongste wel. Ik en mijn vriend af en toe nog buikpijn en de oudste heeft nog meer last. Buikpijn en gisteren is mijn vriend der ook eerder van school gaan halen omdat ze buikpijn en koorts had. Vandaag wel weer naar school

    Ben benieuwd in griekeland. Is voor mij de eerste keer. Gaan naar stalis (kreta). Schoonvader was echt verrast. Had helemaal niks door. Tranen stonden in zijn ogen.
    Benieuwd ook met de jongste met vliegen. De eerst keer voor haar. De oudste was echt blij. Ze had er al een paar x naar gevraagd maar konden nog niks zeggen. Zij was toen 1,5 toen we gevlogen hebben. De jongste nu ook dezelfde leeftijd. En haar eigen stoel in het vliegtuig vind ze ook super.

    Bij jullie heeft de kleine ook zoiets maak me niet druk. Lekker op het gemak mama! Is bij ons ook zo. Op het begin maakte ik me wel druk maar nu helemaal niet meer.

    Qua gewicht buigen beide kinderen bij ons naar beneden af. Maar onze bouw is ook slank dus maak mijzelf er niet druk om. Als je maar ziet dat ze gezond zijn.

    @miniVosje ahh heerlijk naar centerparcs. Vind ik ook altijd fijn om heen te gaan. Lekker genieten daar.

    Met de kleine man gaat gelukkig ook alles goed :D

    Ohh bah bijna je verlof alweer om. Dat gaat snel zeg. Maar nog niet te veel aan denken ;)


    Jaaajaaa dames onze kleine aap begint nu toch al langzaam pasjes te zetten. Deze week in het zwembad bij mijn schoonouders vond ze het prachtig om te stappen. Elke keer weer kopje onder maar dat vind ze niet erg. In tegenstelling met haren wassen dan krijst ze alles bij elkaar. Heel raar. Maar nu sinds 3 dagen probeert ze soms ook zo te stappen :D werd tijd met 1,5 jaar.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily och het blijft dus nog even doorsukkelen bij jullie.
    Hopelijk snel weer helemaal opgeknapt, helemaal met dit weer.

    Ah een hele mooie reactie! Haha leuk! Ben benieuwd hoe ze het vliegen zullen vinden.
    Hier willen we ook een keer op vliegvakantie. Maar ik heb een beetje angst voor vliegen. :|

    Precies lekker op het gemak. Maak me er totaal niet druk om. Ze is tevreden, dus dan ben ik het ook.
    Fijn dat jij je inmiddels ook geen zorgen meer om maakt. Je kan ze helaas niet dwingen. :roflmao:

    Oh nee dan hoort het er helemaal bij! Hier zit de oudste op +1 met lengte en op -1 met gewicht.
    En de jongste gewicht op -1, hoofdje op -1 en lengte op gemiddeld (zat op +1)

    Ah wat leuk!! Het voordeel van laat stappen is dat ze gelijk stabiel lopen.
    Haha bizar dan heh dat ze het dan niet erg vinden.
    E vond haren wassen ook verschrikkelijk. F geeft tot nu toe nog geen kik.
     
  11. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Nee ik vind het alleen maar leuk dat d zo lekker actief is. Ik knuffel gewoon met hem als hij slaapt;)

    Ik ga straks 18 uur per week verdeeld over 4 middagen werken. Dus dat is goed te doen.

    O fijn dat f gewoon haar eigen lijntje volgt.

    Och vervelend dat jullie alle nog niet lekker zijn.
    Wat goed dat ze begint te stappen. Alles lekker op haar eigen tijd.
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @Myhappyfamily wat leuk dat ze gaat stappen! Hele fijne vakantie in Griekenland!

    @miniVosje vervelend dat verlof bijna afgelopen is! Het is vast even wennen maar ook wel even lekker misschien om even weer wat anders te doen.
    Centre parcs is goed te doen met een baby! Hadden wij ook gedaan vorig jaar in de herfstvakantie. Veel plezier alvast!

    @Nancydierengek jij ook al zo druk! Zag op foto's dat D al een ontzettend wijs koppie heeft.

    @Meisje93 jammer dat ze geen knuffel baby is, mja wat er nog niet is kan nog komen! Ah ik kijk af en toe nog terug naar de tijd dat A nog niks kon... Heerlijk was dat hahaha

    Hier hebben we ook al een paar weken dat A ongeveer 8 stapjes los zet. ( dronken pinguin loopje) en dan durft ze niet verder en gaat ze weer turbo kruipen hahaha niks is meer veilig. Zelfs spullen van de eettafel kan ze pakken en ze kruipt op de bank. Als ze wakker is dan is ze ook goed wakker manmanman hahaha lekker eigenwijs ding.

    M is ook ingeschreven op d'r nieuwe school maandag en hebben gelijk d'r juf gezien. Ze vind het wel super spannend. Maandag de eerste schooldag op d'r nieuwe school, ze is bang dat ze geen vriendinnetjes zal krijgen echt heel sneu. Ook zal ze vanaf dan 2 maanden van zondag tm vrijdag bij m'n schoonouders logeren. Ik kom haar dan elke vrijdag uit school ophalen. Helaas moet het zo maar 2 maanden op de oude school en dan naar een nieuwe lijkt mij niet goed, komt ze ineens als een buitenstaander in een gevormde klas terecht.
    Zondag gaan m'n moeder, m en ik nog wel even high tea doen als afsluiter van de vakantie.
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje dat is inderdaad goed te doen!

    @Gootje1988 E was ook geen kroelkont en nu vind ze het heerlijk om te kroelen. :)
    Komt vanzelf wel.

    Wat knap van haar! Maar zo te lezen heb je je handen eraan vol. ;)
    Oeh zeker spannend voor haar! Zeker op deze leeftijd.
    Maar zal vast helemaal goed komen. Bij ons op de basisschool waren de nieuwelingen juist heel populair. :roflmao:
    Dat zal ook pittig voor haar zijn, en voor jou ook natuurlijk! is het nu te ver rijden om naar de nieuwe school te gaan?
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ik heb juist 2 kroelkonten. A die keelt je zowat tijdens knuffelen zo hard knijpt ze je samen hahaha en M ook nog steeds van baby af aan. Ook met naar bed en school brengen eerst een knuffel en kus.

    Pfff inderdaad. Kan d'r geen seconde alleen laten. En ook dingen doen waarvan ze weet dat niet mag want dan schud ze van tevoren al nee en dan lachend doet ze het toch:roflmao: en nep huilen.... Phoe actrice.

    Ja ben heel benieuwd, hopelijk vind ze hele leuke vriendinnetjes. Het is niet ver, 30 minuten rijden maar in de spits is het natuurlijk een heel ander verhaal. Dan kan het zo anderhalf uur worden. Plus dan moet ik elke ochtend en zij ook om 6 uur uit bed. A die slaapt altijd tot minimaal half 8 dus voor haar ook niet fijn als ik d'r wakker moet maken. Maandag breng ik d'r wel met de eerste schooldag :)
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ja ben ook echt benieuwd naar het vliegen.

    we blijven hier met E nog doorsukkelen. straks na school een afspraak bij de huisarts. vaak bij andere kan ze heel leuk spelen maar thuis zit er geen fut in. voor de tv op de bank en niet het idee hebben dat ze echt wakker is. zegt weer vaker dat ze buikpijn heeft en keelpijn germ nu ook. nieuwe pufjes besteld ivm astma. in de maanden met de R heeft ze die ook echt nodig. het begon er weer op aan te gaan en je merkt het meteen bij haar. Vanmorgen op school wilde ze ook niet echt spelen maar bij mij blijven terwijl ze altijd zin heeft om te gaan.

    Ohh ja ze groeien toch goed.als ze verder maar gezond zijn toch! beide waren hier met het gewicht boven gemiddeld maar nu beide toch wel stuk eronder. ochja je kan het eten er niet induwen he. oudste eet overdag boterhammen en fruit super goed maar savonds is vaak een ramp.

    fijn dat haren was bij F zo goed gaat. gisteren had ik ook een keer dat ze niet overstuur was. merkte wel dat ze het niet leuk vond maar ze bleef rustig.

    @miniVosje ja klopt ieder op zijn tijd natuurlijk maar had toch wel zoiets van ze is al 1,5 en loopt nog niet. op een begeven moment maar los gelaten en zien wel hoe het loopt. verder is ze echt een boefje. klimt overal op en word heeeeel boos als iets niet lukt. ze wil vaak te snel dan wat kan.

    Hmm wel jammer dat hij niet zo knuffelig is. als hij slaapt kun je lekker knuffelen met hem. Ik heb dat ook wel bij L zij is der ook niet echt van. bij haar heb ik dat heeeel erg gemist. E was wel zo. ochja als ze eens inslaap valt of ziek is en dan bij me is dan geniet ik extra.

    @Gootje1988 dankjewel!! dat zal zeker wel lukken. we hebben er zoveel zin in :D lekker met zijn alle op vakantie lekker genieten. niks moet alles mag! heel benieuwd hoe het vliegen met L gaat. E heeft er heel veel zin in :D

    Ohhh jij hebt ook al zo een ondernemende baby :D hier is ook helemaal niks veilig. alles wil ze pakken en wil ze op klimmen. met kruipen is ze zoooo snel dat is niet normaal. als je 2 sec bv niet op let en de deur ben vergeten dicht te doen van de woonkamer is ze al bijna boven.

    Heeft de high tea gesmaakt? :D

    Hoe is het gegaan met M op der nieuwe school vandaag?
    Sneur dat ze bang is dat ze geen vriendinnetjes krijgt. hopelijk gaat alles lekker goed verlopen en heeft ze zich voor niks druk gemaakt. Maar snap wel dat het moeilijk is een nieuw iemand in een klas terecht komen waar de andere al paar jaar bij elkaar zitten.
    Fijn dat je het met je ouders hebt op kunnen lossen dat ze de hele week dan bij hun kan slapen. al had je het denk ik wel anders gezien. maar elke dag een half uur rijden en dan stressen of je het haalt als er file is is ook niet fijn.
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Hier van het weekend met E naar K3 geweest. ze vond het prachtig :D liedjes de hele tijd meezingen die ze kon. Ondanks ze niet lekker was heeft ze zich toch geamusseerd.
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ah heerlijk die kroelkonten van je. ♡

    Oh ja dat word dan weer wat lastig. Wij woonden ook wat verder vanaf de basisschool.
    Iedere ochtend zaten we om 8u in de auto. Je raakt eraan gewend. ;)
    Hoe zijn de eerste dagen op school gegaan?

    @Myhappyfamily hoe was het bij de huisarts? Vervelend dat ze zo door blijft sukkelen.

    De laatste dagen drinkt F ineens erg goed! Bijna alle flessen gaan helemaal leeg. :)
    Hopelijk blijft ze dit ook doen.

    Wat leuk dat je met E naar K3 bent geweest. Geloof het gelijk dat ze zo genoten heeft.
    Extra genieten dan als ouder.
     
  18. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah snap ik! Nou geniet ervan!

    Ja echt leuk maar zo vermoeiend hahaha gaat ze ook al de trap op? Wauw... Wij hebben geen trap in huis dus geen idee of ze dat zou kunnen. Word pas in november testen hahaha.

    High tea was zeker geslaagd! Leuke afsluiting van de vakantie.

    Ja is super goed gegaan. Zelf heb ik maandag ongeveer de hele dag lopen huilen (jeugd trauma) maar toen ze heel enthousiast mij opbelde was het weer goed, ze heeft al 3 vriendinnetjes gemaakt dus dat is echt fijn.

    Ja echt zo fijn dat m'n schoonouders dat willen doen. Anders had ik d'r echt nog op de oude school gelaten voor 2 maanden. Sochtends is gewoon echt niet te doen doordeweeks elke keer. M moest ik maandag 2x wakker maken om 6 uur en a heb ik slapend aangekleed omdat zij ook niet wakker kon worden om half 7 :roflmao:

    Ja kan niet wachten ze weer te kroelen. Heb ze gisteren beide naar m'n schoonouders gebracht aangezien ik 3 avonddiensten heb dus donderdag ochtend zie ik eindelijk die kleine kroelkont en smiddags ga ik ff m'n grote kroelkont opzoeken want ze heb een dansvoorstelling op school voor ouders.:)

    Super goed gelukkig, ze heeft het erg naar haar zin. Straks moet ze de straat uitlopen en dan is ze op school :) heerlijk. A over een jaartje ook alvast in schrijven, zo fijn dichtbij mja nu moet het even zo.

    Wat super dat ze ineens goed drinkt! Misschien ook een groeispurt aan de gang?
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 oeh ik zou dat echt niet kunnen. Zolang zonder kids. :p
    Vind een avonddienst al vreselijk haha.
    Wel super dat je schoonouders dat willen doen.

    Wat fijn dat ze het naar haar zin heeft. Wat een geruststelling voor jullie beiden.
    En al 3 vriendinnetjes, helemaal top!

    Ja vermoed dat er een groeispurtje aan zit te komen. Kan ik straks weer gaan shoppen. :roflmao:
     
  20. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ik vind het ook helemaal niks maar moet wel.... Het is gelukkig maar voor 2 maandjes dat ze daar langer zijn dus is te overzien. Normaal kwamen m'n schoonouders hier als ik een avonddienst had maar dat kan nu niet ivm M.

    Ja ik was zo zenuwachtig voor d'r, was er misselijk van zo erg dus dit is echt super.

    Hahaha heerlijk! Hier moet ik nog winterkleren voor A aanschaffen. Even wachten op 1 oktober aangezien het geld een beetje erg hard gaat momenteel hahaha
    Maatje 86 alweer... Welke maat heb F nu?
     

Deel Deze Pagina