Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja dat zal wel ja.
    Dat lijkt me wel heerlijk! Een huis helemaal naar je eigen smaak. Toen wij dit huis kochten hadden ze net 5 jaar daarvoor heel het huis aangepakt. En dan ga je toch niet alles vervangen. Inmiddels wel de vloer, badkamer en toilet vernieuwd.
    Dit voorjaar de zolder en als F. zo'n 4 jaar is gaan we beneden alles vernieuwen.
    Heerlijk.
     
  2. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Ow ik merk nu alweer dat ik het niet bij kan houden :|:roflmao: ik mis ook echt een gat van sommige kindjes, haha.

    @Gootje1988 ja ik heb vorige week een echo gehad en morgen de termijn, man is inmiddels wel aan het idee gewend gelukkig :p ben heel erg benieuwd of jullie nog een 3e krijgen, maar ik denk dat die er wel komt ;)

    @Leolove totaal niet herkenbaar hoor, F. hoeft nog lang niet naar school van mij :rolleyes: kijk dur nog net de deur niet uit, wat een vervelende fase is dit zeg :| maar ach het zal ook wel weer stil worden :roflmao:

    @lerana jij herkent er zeker niks van? Volgens mij mag EL nog jaren thuis blijven :roflmao:

    @Meisje93 de badkamer had je idd foto's laten zien hè! Wel lekker om zo langzaam aan toch dingen eigen te kunnen maken. Wat is er precies met F. aan de hand?
     
  3. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Pfff hier is de verhuizing achter de rug. Wel staat de helft nog in dozen, maar ben nog veel te druk.

    Leuk dat iedereen opeens weer actief is.

    @Meisje93 fijn dat ze al een paar poepbroeken heeft, hopelijk gaat het snel beter. Over de ontwikkeling zou ik me niet al te druk maken. Ik werk in de kinderopvang. 10 jaar geleden moesten we ook heel erg naar de ontwikkeling kijken, en owee als een kindje iets later in ontwikkeling was dan in het boekje stond. Nu kijken we vooral naar welzijn en betrokkenheid.

    @lerana pfff heftige tijd zeg. Goed dat je ook voor jezelf aan de slag gaat. Lijkt me al pittig 2 kinderen alleen, en dan helemaal als het mey EE zo slecht ging. Fijn dat het nu al wat beter gaat.

    @Gootje1988 alkes op z'n tijd, maar ik verwacht gewoon nog en 3de bij jou;)

    Hier ook de wens voor een 2de ,(waarschijnlijk over 2 a 3 jaar)

    @Rapunzel ik ben je op het for volgens mij wel eens tegen gekomen. Verder heb geen idee. (Kan zijn dat je actief was toen ik even minder actief was)

    Hier druk druk druk. Dit weekend verhuisd. Verder midden in de sollicitaties en dan hebben we d. Nog. Hij doet het super goed,-drinkt goed, slaapt goed (maar nog niet door) het inslapen in het bedje gaat langzaam aan ook beter.
    Verder ben ik de bv aan het afbouwen. Ik ben overdag gewoon te druk, en zeker het kolven staat me niet aan.
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @lerana
    Je verhaal een beetje uitleggen haha is een heel boek geworden. :p
    Haha nee ff zonder gekheid.

    Wat heftig allemaal als ik dit lees.
    Jeetje zeg. o_O
    Ik hoop dat je met je hulp alles goed kan verwerken.
     
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Gootje1988
    Wat leuk dat ik lees dat jullie misschien wel voor een derde kindje willen gaan. Lijkt mij ook zo moeilijk om afscheid te nemen van al die baby spullen. Ik zou ook zeker dingen of bepaalde kleding blijven bewaren.
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Onze kleine D is morgen al weer 9 maanden!
    Niet te geloven hoe snel het gaat.
    Voor ons is ook 1 ding zeker wij zijn nog niet compleet.
    Wij willen dan ook zeker met de toekomst voor een tweede kindje proberen te gaan. Al vind ik het wel dood eng omdat we dan weer in de mmm komen. Wat weer een hoop toestanden kan geven. Maar goed dat is voor nu nog niet van toepassing. Nu nog zeker heerlijk genieten van onze kleine D.
    Want Ow wat zijn we dankbaar elke dag dat wij van ons samen een kindje hebben dank zij het icsi traject.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  7. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.950
    1.578
    113
    @Meisje93 zo kun je er wel rustig voor sparen en heb je uiteindelijk alsnog alles zoals je wil.

    @Rapunzel is F dadelijk naar school en dan heb je nog niet lang maar 1 kind Haha. Kun je N daarna de deur uit gaan kijken. Of zijn meisjes gewoon erger :p

    @Nancydierengek Ja gaat snel he. 9 maanden alweer.
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hoe is de echo gegaan?
    Ah dat is een stuk fijner! Lijkt mij heel naar als dat niet zo was. Lekker genieten van de zwangerschap samen!
    Hahaha ik hoop en denk het wel maar voorlopig nog ff niet.

    @miniVosje misschien gaan we samen wel starten! Jullie voor een 2e en wij voor een 3e! Zou wel leuk zijn!

    Fijn dat de verhuizing gelukt is, voelen jullie je al thuis?
    Succes met de sollicitaties!

    Ik sta er sowieso voor open maar moet natuurlijk wel nog m'n man ervoor open staan ;) ik hoop het in ieder geval wel.
    Ik heb van M ook bepaalde dingen bewaard, leuk voor later.

    Jullie hebben nog een hoop embryo's toch? Scheelt dan wel weer dat jullie hopelijk geen punctie hoeven voor nog een zwangerschap, tenminste lijkt mij zwaar dus ik ga duimen dan!

    @Meisje93 hoe gaat het met F?
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Rapunzel ben ook benieuwd hoe je termijnecho was.
    Willen jullie het geslacht weten?
    Ja klopt! Dat is ook alweer bijna 2,5aar geleden. Tijd gaat hard.

    F. heeft een poos slecht gegeten en gedronken. Ook kreeg ze erge moeite met ontlasting krijgen.
    Gestart met medicatie wat helaas niet aansloeg, nu andere medicatie wat wel effect heeft gelukkig.
    De flessen gaan er nu ook eindelijk aardig in, alleen gaat nu de fruit en groente weer moeizamer. :p
    Maar er is sowieso al een hele vooruitgang.

    @miniVosje lijkt me ook behoorlijk pittig die verhuizing. De dozen die je voorlopig niet nodig hebt, nog lekker dicht laten.
    Dat komt wel als je eenmaal gesetteld bent.

    Ik maak me er niet druk om hoor. Ze heeft er totaal geen interesse naar.
    Al zal het wel makkelijk zijn als ze zelf kon zitten. Aangezien madam het liefst de hele dag zit.

    Hoe gaat het afbouwen van de borstvoeding? Accepteert D de fles?

    @Nancydierengek nou heh de tijd vliegt! Leuk dat jullie voor een 2e willen gaan. Gelukkig hebben jullie nog een paar cryo's. Zodat je hopelijk niet weer een punctie hoeft te doen.

    @Leolove dat is zeker waar! We vinden het nu zonde om alles beneden te gaan, nu de meiden klein zijn.
    Wachten we liever nog even. Zodat de kans ook kleiner is dat ze nog wat slopen beneden. :p

    @Gootje1988 gaat goed met haar!
    Ontlasting is aardig goed op gang. Heel soms zit ze nog te persen zonder resultaat. Maar dat is 1x per 2-3 dagen ofzo.
    Drinken gaat ook een stuk beter gelukkig, alleen gaat nu de fruit en groente ineens niet op. Ach kunnen niet alles in 1x hebben. :)
     
  10. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah super!
    Melk is sowieso nog d'r hoofd voeding dus dat groente en fruit minder gaat maakt niet uit lijkt mij.
     
  11. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gootje1988 echt thuis is het nog niet helemaal. Hopelijk na het weekend als we eerst echt kunnen ontspannen in ons nieuwe huisje.

    @Meisje93 het afbouwen gaat wel, ik merk dat het al een flink stuk terug loopt. Hopelijk is het snel helemaal afgebouwd. Nu vooral alleen de druk eraf.
    D. Drinkt al sinds de 2de week elke dag 1 keer uit een flesje (bv) dus dat doet hij goed.
    Alleen is hij nu elke keer zo druk in de weer, dat hij de fles uit me handen slaat
     
  12. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Daarom! Vocht is nu het belangrijkste. :)
    Ben iig blij en tevreden.

    @miniVosje oh dat is wel prettig. Oh wat slim dat je daar zo vroeg mee begonnen bent.
     
  13. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Sorry dames kom weer binnevallen.
    Heb zo goed als ik kon weer bijgelezen. schaam me dood dat ik zolang niet meer gereageerd heb :eek:
    Maar sinds we van vakantie terug zijn 15-09 word L elke nacht bijna wakker. de ene keer maar even maar soms ook de halve nacht. de laatste dagen gaat het beter. soms word ze nog voor 12 uur wakker en dan jammert ze wat en dan valt ze in slaap en soms ook niet. Ben doodop. vaak om 9 uur slaap ik al. had geen puf om veel te doen. Daarbij zijn we ook in de tuin bezig. dat is ook een hoop werk, vooral voor mijn vriend. Voelde me de laatste weken niet geweldig daarbij er niet aan gedacht om hier te reageren en uberhaupt te kijken.

    Onze vakantie was heerlijk. Alleen de heen weg was met L drama. niet gek je bent vanaf 13.00 van huis en pas om 23.00 in het hotel. ze kan bijna alleen maar op schoot en verder niks. maar uiteindelijk daar hebben we echt genoten. die 8 dagen waren gewoon te snel om. E vond het prachtig in de zee ze wilde daar alleen maar in. alleen 2 dagen mochten we er helaas niet in ivm met de harde wind en golven.

    L loopt sinds vorige week goed :D eindelijk werd tijd. en trots dat ze is :D ze heeft ook sinds deze week bumba ontdekt op de tv haha roept de halve dag bumbaaaa bumbaaa :p

    Dinsdag word E ook alweer 5 jaar. wat vliegt de tijd. vorige week al haar verjaardag gevierd. wat is ze weer verwend geworden. nu nog komende maand haar kinderfeestje. we gaan dan naar een binnenspeeltuin. ze kijkt er al naar uit. ze is al sinds een half jaar bezig over een feestje. wilde al de halve school uitnodigen geloof ik :p

    Vorige week ook nog met E mee op kamp geweest met school. groep 1/2/3 slapen er dan 1 nacht. ik heb met nog een mama in de keuken gestaan. zo leuk om alles mee te krijgen. tussendoor ook veel fotos kunnen maken. de eerste dag 2,5 uur pannekoeken staan bakken :p voelde me erna een pannekoek hahah nee maar was echt heel om mee te gaan. als het kan volgend jaar weer.

    Ik ga weer proberen alles mee te lezen en te schrijven. vond het altijd fijn hier.

    alleen @Rapunzel ben me toch aan het bedenken wie je ook alweer was. *schaam*
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah komt vanzelf wel als alles z'n plekje heeft! Ben stiekem echt jaloers hahaha
    Al sollicitatie gesprek gehad?

    Daarom, de rest komt vast vanzelf wel en anders kan de huisarts misschien nog even bellen met kinderarts voor advies.

    @Myhappyfamily
    Ow jeetje wat raar zeg! Ook erg vermoeiend! Idee wat er achter kan zitten of echt geen flauw idee? En ineens lopen, super zeg!
    Wel fijn dat de vakantie heerlijk was.

    Jeetje alweer 5 hé... Nog gefeliciteerd! Voor je het weet is ze een tiener :p geloof mij dat is ze echt ineens :oops::p

    Rapunzel heeft hiervoor een andere naam gehad, misschien weet je het dan of even terug kijken in het begin van het topic ;)

    Hier eindelijk herfstvakantie! Eindelijk M een hele week bij mij :Dlaatste week dat ze hier zal slapen, dan nog een weekje bij mijn schoonouders en ivm slaapfeestje van nieuwe vriendin blijft ze in onze nieuwe woonplaats.
    Morgen gaan we ook nog met d'r naar een voorstelling van checkpoint, wou ze erg graag heen en aangezien we nergens op vakantie heen zijn gegaan dit jaar hadden we dit geregeld dus ben benieuwd of het wat is.
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily oei pittig zeg van die nachten. Hopelijk gaat ze snel weer wat beter slapen. Want dit breekt je inderdaad op.

    Wat fijn dat jullie van jullie vakantie hebben genoten! Ja zulke dagen vliegen helaas te snel voorbij.

    Ah wat leuk dat ze inmiddels los loopt! Goed zo L.!

    Wauw alweer bijna 5! Wat gaat het toch allemaal snel.
    Haha, wel ideaal zo'n binnenspeeltuin. Ben je ook niet zo van het weer afhankelijk.

    Leuk! Had ze goed geslapen met kamp?
    Wow 2,5u pannenkoeken staan bakken. :eek:

    @Gootje1988 nog even en dan heb je ook je sleutel :D

    Precies! Kijk het eerst wel weer even aan.
     
  16. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik heb vorige week 2 sollicitatie gesprekken gehad. Het zelfde bedrijf alleen een andere locatie. Van 1 krijg ik morgen te horen of ik het ben geworden. De andere heb ik dinsdag een proefdag om te kijken of het vanuit beide kanten bevalt.

    Vandaag d voor het eerst een grorntehapje gegeven. (Wortel) en smullen dat hij deed.

    @Myhappyfamily al weer 5 wat gaat dat snel.
    Pff pittig terug naar de gebroken nachten. Hier komt d ook nog 2x per nacht maar slaapt daarna meteen verder.
     
  17. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha yes! Nog 12 dagen! :D ben echt zo zenuwachtig!

    Oh spannend! Ben je aangenomen? En hoe was de proefdag?

    Fijn dat hij het lekker vond! Leuke tijd nu alles uit proberen!

    Vakantiehuisje is definitief verkocht! Scheelt zoveel met de maandlasten en we hebben een aardig bedrag wat straks op de rekening komt dus echt een opluchting!
    21 november eindelijk ervan af! :D
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  18. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    #4938 Myhappyfamily, 23 okt 2019
    Laatst bewerkt: 23 okt 2019
    Ik zou het niet weten wat het is. Denk op het begin dat ze bij me wilde zijn. Op vakantie slaapt ze lekker bij ons op de kamer en erna thuis weer alleen. Gaat nu weer een stuk beter. Alleen nu al om 7 wakker ipv 9. Maar oke liever dat dan midden in de nacht de halve nacht.

    weet al wie rapunzel is :D
    tijd geleden alweer.

    ohh ja het gaat zo snel. Vind dat wel heel moeilijk allemaal. Gisteren op school ook gevierd. Was echt heel leuk!

    lopen van L gaat super nu. Gisteren bij de primark zelf veel gelopen. Ze vond het echt super. Paar meter lopen dan kiepte ze weer om en dan weer opstaan en door haha.

    ohh lekker herfstvakantie. Die van ons is helaas alweer om. Jullie nog allemaal leuke dingen doen :D

    fijn dat het vakantiehuis verkocht is. En nog even en dan de sleutel. Dan kan het klussen beginnen.
     
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw

    Hoe gaat het bij jou allemaal met de kids?

    ohh ja kamp was heel leuk. Heeft heel goed geslapen. Ze wist ook dat ik in de buurt was. Dat geeft een fijn gevoel natuurlijk.
    Moet zeggen 2,5 uur bakken waren zo om haha. Had niet gedacht dat het zolang was.

    mijn vriend had zoiets we gaan lekker naar een binnenspeeltuin dan heb je geen rotZooi thuis en ze kunnen daar lekker gek doen nhet kost wel wat maar het gaat om E dat ze het leuk heeft. Ze kijkt er echt naar uit.
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    boh ja die nachten die braken me echt op. Als je gewent bent dat ze al sinds 10 weken doorsliep. Maar gaat nu weer goed. Alleen vroeg op tegenover eerst.

    Nog wat gehoord van je solicitaties? Gister ook proefdag gehad he? Goed gegaan?

    wel fijn als je je kind lekker bij je op je werk hebt!

    ahhh fijn dat hij het groentehapje leller vond :D lekker smullen
     

Deel Deze Pagina