Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Nee inderdaad maar maakt het toch wel wat onzeker maar door alle dingetjes zoals de radio op mn werk enzo denk ik eigenlijk wel zeker dat het goed zit... Gek hé? Ben echt niet gelovig of iets maar denk toch dat het mijn oma was, die had altijd wel gekke streken.

    Ah sneu hé! Weet nog wel dat M ze echt tussen dr billen ook had en dan zat ze gewoon overal met dr hand tussen dr billen te krabben van de jeuk. Zag er grappig uit maar wel sneu.
    Lekker met het washandje met havermout over haar uit knijpen en dan afdrogen, niet afspoelen.

    Balen.... Hopelijk komt dan maar gauw de ongi!

    @lerana hoe gaat het met jou?

    @Nancydierengek en hoe gaat het bij jou?
     
  2. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wooow dames ben even super druk geweest en ineens is er een nieuw topic hahah

    Ik heb denk ik enorm veel gemist sorry!

    @Meisje93 hoe is t nu bij jou? Je zit nu aan de nod toch?

    @Gootje1988 wauw wat goed zeg gefeliciteerd! Hopelijk mag alles goed blijven gaan!

    Hoe is het met de rest? Sorry ik heb verder even niet zoveel terug gelezen :p ga ik straks even doen.

    Hier dacht ik nou dit gaat m niet worden maar vandaag toch een positieve ovulatietest! Was er ergens al bang voor op maandag gister met de donor besproken en gaf aan dat ie misschien wel kon regelen vandaag te kunnen komen dus wacht even nog op reactie van hem!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 ja baal ook ontzettend. Mrja even balen en dan weer door naar volgende ronde.

    @Gootje1988 ik hoop het ook. Nu is het dubbel k*t. ;)

    @lerana zit momenteel op CD32 en nog geen rood gezien.
    Vanochtend negatief getest. Zit heel ongeduldig op mijn ongi te wachten.

    jeej! Daar is eindelijk je positieve test. Hopelijk kan de donor wat regelen.
    Zou erg balen zijn anders.
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dankjewel! Hoop het ook! :)

    Oh eindelijk is je ei er! Hopelijk lukt het hem wat te regelen, zou jammer zijn als deze ronde niet gebruikt zou worden. Dit keer wel ineens een wat langere cyclus?

    Ja snap ik... Ik had de hoop ook al op gegeven na ronde 5 ongeveer dus ik blijf voor je duimen dat je binnenkort toch nog een positieve test in handen heb.
     
  5. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @lerana hele daar zat je op te wachten, hopen dat de donor gewoon kan komen.
    @Gootje1988 ja die eerste periode blijft gewoon onzeker. Maar wat goed dat je zo positief bent, bijgeloof of niet :p
    Ja A gaat ook steeds met d'r hand naar d'r kruis. Tussen de billen heeft zij echt helemaal niks.
    @Meisje93 zeker balen. En zeker als je echt over tijd gaat ga je toch weer hopen. Op naar ronde 6 helaas.
    @catseye jij al bloed gespot?
    @daantje09 haha ik wil je niet je drama dagen laten herbeleven. Ja heel fijn dat ik er gewoon voor d'r kan zijn. Overdag met afleiding gaat het op zich wel goed. Maar wel mama mama mama. Als papa even met d'r wil spelen is dat echt niet goed.
     
  6. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja vind het gewoon bizar... Net zoals nog wat andere dingen.
    Oh dat is ook wel een apart gezicht. Wel sneu.

    Zo m'n maag draait ineens om :|
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ja de moed zakt op gegeven in je schoenen dan heh.
    Ik hoop dat aankomende ronde, mijn ronde mag zijn. :D
    Had je deze ronde wat anders gedaan?

    @Leolove klopt, ga je toch een sprankje hoop krijgen & dan BAM, daar is die teleurstelling weer.
     
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja heel erg... Had het gevoel nooit meer 2 strepen te zien.
    Ik hoop het ook voor je. Nee alleen deze ronde echt aan om de dag seks gehouden tot de positieve test en daarna elke dag. Die rondes ervoor faalde we elke keer en was het alsnog elke dag.
     
  9. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik hoop dat je ongi gewoon weg blijft en je alsnog wel positief gaat testen. Heb vaker gehoord dat sommige pas echt heel laat positief testen. Ja hij gaat zn best doen dus hoop t Echt!

    Ja klopt in cyclus is nu ineens erg lang! Maar goed gelukkig mn ei nu gevonden!

    Nou indd tot gek worden toe! Al 30 ovu testen gebruikt deze maand pfff

    Hoe is het met jou? En A? Nog veel last gehad van kiesjes dacht me toen of was het wat anders?
     
  10. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @lerana nee geen kiezen, maar waterpokken. Dus ze is wel een beetje zielig ;) Met mij gaat het op zich wel goed.
    30 al, pff. hopen dat jet niet voor niks is.
    @Gootje1988 nu al misselijk?
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Daar ben ik ook ontzettend bang voor.
    Haha oké. Helaas vorige ronde precies zo gedaan. ;)

    @lerana denk dat, dat voornamelijk bij vrouwen zijn, die een korte LF hebben, en niet zeker zijn van hun eisprong.
    Zit op 16dpo. Dan is die hoop echt wel weg. ;)

    Hoop het ook voor je! Gaat ie proberen vanavond te komen?
     
  12. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja sinds zaterdag al last ervan.

    Hm ik weet in iedergeval precies hoe het voelt, nu makkelijk praten maar je gaat echt wel een positieve test in handen krijgen
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ik hoop het. :)
    Probeer maar rustig af te wachten.
     
  14. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Verloskundige gebeld, stond nog in het systeem alleen ander adres :D ivm vertellen op de 25ste krijg ik de 23ste sochtends om half 9 een echo en de 17e een intake gesprek :D zo'n zin in!
     
  15. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.209
    113
    Vrouw
    Goeie god dames wat een geklets weer :eek:.

    @Gootje1988 je hebt al snel last van moeheid. Maar dan wel echt het gevoel dat je zwanger bent ;)
    Welke film Ben je geweest?

    Ohhh die testen gaan wel oplopen hoor. Wat ik weet is dat je om de dag meer verschil ziet dan elke dag testen ;)

    Leuk dat je voor de 25e nog de intake en echo hebt :D best vroeg al. Maar wel leuk dan kun je het erna meteen vertellen :D

    @Meisje93 balen zeg van de test :( hopelijk komt je ongie dan snel dan kun je aan de vogende ronde beginnen! Wie weet test je later nog positief maar daar zou ik dan ook niet meer vanuit gaan. Hopelijk zet het vandaag of morgen door. Heb je wel eens dat je cyclus wat langer is?
    Maar blijf toch voor je duimen.

    @Leolove hier is de winkel alleen met 1e en 2e kerstdag dicht. En kerstavond is de zondag zal de normale tijd zijn denk ik 12-6 of misschhien nu eerder. Normaal als het door de week valt zijn we al om 7 uur open ipv 8 uur. Ik werk van dinsdag tot en met vrijdag dus dat scheeld wel!

    Fijn dat het havermout badje wat geholpen heeft. Gelukkig heeft ze er niet al te veel last van germ. Zo vervelend als het jeukt en ze mag er niet aankomen. Hopelijk trekt het snel weg.

    Ohwww dat was geen fijne nacht geem :( zo zielig altijd als ze ergens last van hebben. Hopelijk heeft ze vannacht minder last.

    @daantje09 jaaaa heerlijk dan lekker vrij! Wel de dagen ervoor werken maar dat maakt niet uit. Is het lekker druk dan verveel ik me in ieder geval niet haha. Kijken wat ik aan ga doen dan. Moeten in zwart wit maarja veel past dan niet :p

    @lerana ahhhhh fijn je ei eindelijk :D hopelijk kan de donor straks nog even langs komen!!! Duurde nu wel lang!


    @iedereen vorige keer moest ik datzelfde jaar nog bevallen dan ik mijn vakantieplanning gemaakt had. Viel rond de vakanties wat ik had staan. Dua die erachter geplakt.

    Nu moet ik nog mijn planning maken. Geven we begin januari door. Ik heb 5 weken vakantie op een jaar. Doe rond maart een week van de zomer als de opvang vrij heeft 3 weken en dan laterop nog een week. Als ik nu na mijn zwangerschap al 2 pak heb ik erba minder. Vind het wel fijn als ik aan het einde van het jaar nog een week kan pakken. Heb wel nog adv dagen kan ik ook altijd nog wat pakken.
     
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hahaha wij praten nooit veel!

    Ja ben doodop en nog wel wat kramp bij m'n baarmoeder van het groeien. Minder dan 2 dagen geleden maar nog wel aanwezig, ondanks dat ik het een rot gevoel vind wil ik het wel voelen :p
    We zijn naam dummy de mummie geweest, was leuk :)

    Ik hoop het zo, vind het ontzettend spannend of ze oplopen. Weet zeker dat ik vannacht weer in een potje ga lopen plassen :o: de ochtend duurt te lang :roflmao:
    Ja m'n intake is inderdaad erg vroeg en met de echo ben ik 7.1 ze zei het kan wel dat het een inwendige echo word dus zei gelijk " dat maakt mij helemaal niks uit! " :D zolang ik ukkie kan zien vind ik het prima.

    Groot gelijk dat je de vakanties verdeeld hoor. Ga misschien nog wel wat aan m'n verlof plakken maar de rest bewaar ik voor de herfstvakantie en kerstvakantie enzo

    Denk dat M dit jaar ook niet op vakantie mee gaat met m'n ouders naar Spanje. Moet ze dr broertje of zusje 3 weken missen :p
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Jeej wat goed zeg! Dat je zo snel terecht kan voor een echo.

    @Myhappyfamily zo even kijken of het al doorgezet heeft. :)
    Ik hoop het. Als ik vandaag ongesteld word, heb ik een cyclus van 31 dagen. Dus dat is wel netjes. al een keer eerder gehad.
     
  18. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Gootje1988 ah dat is al lekker snel :) Fijn dat je het dan idd de 25e vertellen kan.
    Kan me voorstellen dat je dochter dit jaar thuis blijft. Zeker aangezien ukje dan echt nog heel klein is.
    @Myhappyfamily datnis dan weer het voordeel voor mij van veel vakantiedagen. Ik bouw over m'n overuren vakantie op en aangezien ik altijd wel overuren heb heb ik vaak een week of 8 vakantie, incl m'n adv dagen. Snap dat je het een beetje wil verdelen, maar wel jammer om zo vroeg te moeten gaan werken.
    @Meisje93 en heeft het zich doorgezet?

    Nou A heeft het vandaag heel goed gedaan. Overdag met lekker bezig zijn heeft ze echt weinig last ervan gelukkig. Hopen dat de nacht ook weer iets beter gaat dan. Op het kdv is intussen een waterpokkenepidemie, waren vandaag meerdere meldingen binnen gekomen.
     
  19. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.209
    113
    Vrouw

    Nee joh valt wel mee

    Ahhh ken ik niet de film. Soms voel je best wel wat en andere dagen valt het wel mee! Ik heb wel als ik te veel doe dan voel ik ook een stuk meer.

    Ohhh hahah ja heb de eerste 2 keer een inwendige echo gehad dat boeide me echt niks. Zolang je je ukkie maar kan zien inderdaad :D met jou termijn klopt het hartje ook al. Leuk om te zien dan!

    Verspreid de vakantie altijd zo. Van de zomer wel echt 3 weken nodig ivm geen opvang.

    Ohhh nee denk niet dat ze dat doet hahaha. Veeeel te lang om je kleine broertje/zusje te missen ;)
     
  20. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.677
    1.209
    113
    Vrouw

    Met de adv dagen erbij kom ik ook op 8 weken uit. Maar heb liever ook van de zomer 3 weken dan is de opvang ook dicht.

    Ahhh fijn dat ze het Vandaag zo goed gedaan heeft. Hopelijk vannacht ook. Dat is vaak he als op de opvang een ziek is dan is erna een hoop ziek.
     

Deel Deze Pagina