Gaan voor een nieuw wondertje club. Deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Meisje93, 28 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oké ja dat is waar. Je heb wel elke maand ongeveer dezelfde dag je eisprong?
    Hoop dat het je helpt
     
  2. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @Meisje93 dat kun je ook eens proberen. Wie weet helpt je dat wel. Of beide proberen deze ronde en kijken of het met elkaar klopt.

    @Gootje1988 denk dat hij het wel snapt. Hier hebben we ook minder seks als ervoor. Het is daar allemaal een stuk gevoeliger en minder fijn. Maar hij snapt het gelukkig wel.

    Zow jij hebt dat al vroeg. Bij mij begon het beide keren bij 6 weken.
     
  3. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Dat kun je zeker proberen ja. Vooral als je ei meestal rond dezelfde dag is. En je hebt zeker wat te doen ahaha. Ik zag het bij mij ook temp bleef op een begeven moment iets hoger na mijn ei. Maar toch je hoopt dan niet te veel.
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Jawel opzich gaan we gewoon seks hebben alleen ik ga echt even geen orgasme krijgen. Scheelt dat ik meer nodig heb dan alleen penetratie :roflmao:

    Ja echt vanaf 10 dpo al en word elke dag erger... :|
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik heb nu 2 rondes ovulatie testen gebruikt. bij de laatste ronde 1.5 dag later knaller. Maar heb ei niet voelen springen. 1e ronde met testen wel overduidelijk gevoeld.

    @Myhappyfamily ja zou ik ook nog kunnen doen. Nog even goed overna denken. :)

    haha ja weer wat afleiding.
    ben benieuwd.
    hier toen ook niet altijd orgasmes. wel op het einde, om het op gang te laten komen. :p
    Maar helaas geen effect hihi.

    pfoe, als het maar niet te heftig gaat worden
     
  6. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oké ach zolang je om de dag doet kan je hem ook niet missen ;)

    Hahaha vrees dat elke vrouw dat wel probeert op het einde :roflmao:
    Zei ook tegen m'n mannetje dat we het over 2 weken wel weer proberen ofzo al vind ik het ook best eng nu een orgasme aangezien er toch een kwetsbaar ukje in zit :$
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee daarom! Gaat goedkomen. :D

    ja snap ik! Al is je ukje goed beschermd. Helemaal safe voelt het niet.
     
  8. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Gootje1988 hijmmag blij zijn als die seks krijgt. Het eerste trimester moest ik er echt niet aan denken, dan was ik blij als ik in bed lag en niet om die reden :p Maar ik herken het ook wel dat alles dan samen trekt.
    Mooie oploop!
    @catseye ah nee balen. Dus nu beginnen met de onderzoeken, je vriend moet komende week sperma inleveren toch?
    @Meisje93 ondanks dat je niet anders verwacht toch balen. Succes met temperaturen, ik vond het wel fijn om te zien dat ik zeker een eisprong gehad had. Wel lastig met wisselde diensten of niet?
    @Myhappyfamily oh ja bij een gastouder gaat dat wat moeilijker, hebben vrienden ook last mee want en carnaval en zomer en herfst en kerst moeten ze vaak zelf opvang regelen.

    @allemaal Nacht is weer niet goed gegaan. Maar weer bij d'r gelegen, duurde heel lang voor ze eens sliep. Toen was ze wel rustiger dan gisternacht. En om half 6 was ze weer wakker en begon ze mij door de spijlen van het bed te aaien haha. Vlak erna een vieze luier dus verschoond en toch nog even teruggelegd, heeft ze uiteindelijk nog 45 min geslapen. En nu is ze weer een blije gup dus dat scheelt.
     
  9. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Meisje93 balen zeg :(
    Temperaturen vond ik ook fijn hoor, toch er een beetje mee bezig zijn. Je kan daaraan alleen pas zien als je ei al geweest is, dus ovulatietesten vond ik daarbij ook fijn dan kon ik het zien aankomen en mijn temp liet zien of die gesprongen was :p je kan ermee alleen niet zien of je zwanger bent hoor, uiteindelijk op nod wel, maar tussendoor valt daar niks over te zeggen.

    @Leolove ah wat rot zeg, dit word nu de 3e rottige dag? Hopelijk morgen dan toch echt de betere kant op. Je zou het zo van ze over willen nemen he, arme meid.

    @Myhappyfamily fijn dat je misselijkheid nu wel weg is, voel je je echt een stuk beter he! Gastouder is idd net weer anders natuurlijk, dan heb je geen keuze.

    @Gootje1988 gaat netjes hoor :)

    @lerana jeej daar was je streepje! Fijn dat de donor nog kon!

    @catseye jeetje meid ronde 14 alweer, ongelofelijk kut zeg :(

    F. is snotverkouden en die heeft vanmorgen lekker over me heen gespuugd :rolleyes: ze heeft ook nooit eerder gespuugd en ik heb het nooit over me heen gehad, behalve melk dan, dus was erg gezellig om zo de dag te beginnen :roflmao:
     
  10. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Gelukkig is het dus wel normaal.
    Ah breekt ook wel op die gebroken nachten... Merk je al dat de havermout z'n werk doet?
    Fijn dat ze nu wel vrolijk is.

    Ja denk dat ik vrijdag de bestelling bij je plaats :D;)

    Ow bah heeft ze geen koorts? Heel veel beterschap met haar!
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja dat lijkt me ook erg fijn om te zien.
    Ja dat maakt het wat lastiger. Ga nu elke ochtend om 5.30 tempen.
    zal in de weekenden wel tegenvallen. :p

    balen van je nacht zeg. fijn dat ze nu wel weer blij is.

    @daantje09 ja dat wel, even kijken of ik testen wil gebruiken. Als de frequentie qua seks goed is, heb ik ze niet nodig. :p
    Nee weet ik, gaat me meer om de laatste dagen. Hoef ik ook niet te gaan testen, als mijn temp gaat zakken.

    hmm dat is idd geen lekker begin van de dag. :(
     
  12. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @Gootje1988 nee geen koorst, denk ook gewoon pech dat ze nu moest spugen, ze zit helemaal dicht en hoest veel, was gewoon iets te veel voor dur :p ze ligt ook alweer 3 nachten tussenin te ronken, anders slaapt ze niet.

    @Meisje93 ja dat is ook zo, alleen hier was het net als wat gootje volgens mij zei, zodra de test positief was en dat was geen datenight, deden we het extra :$ ow ik ben echt geen type om daarover te praten he :roflmao:
     
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ow nou hopelijk is het eenmalig. Wel gezellig zo met z'n 3e in bed hahaha

    Hahahaha vind je dat zo erg? :roflmao: ik ben altijd echt een flapuit en schaam mij dr echt niet voor. :o:
     
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 ja dat deed ik ook wel. Keer extra als ik een positieve test had. Ga denk gewoon mijn gevoel en libido volgen.
    Anders is het weer zo'n moeten.

    haha! Heb er niet zo'n moeite mee om erover te praten. :p
     
  15. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @daantje09 oh jullie ook al zo'n rot nachten dus. Of slaap je zelf wel goed als F tussen je in ligt? Leuk begin van de dag haha. Hier ook al eens alles over me heen gehad. Kon ik met A en al onder de douche :roflmao:
    Snap wel dat je daar niet zomaar over praat hoor. Is toch iets van jezelf he.
    @Meisje93 ik tempte idd ook in het weekend gewoon om 5.15. Daarna kun je toch nog gewoon blijven liggen.
    @Gootje1988 merk niks van de havermout nee. Maar weet niet hoe het er nu uit zou zien zonder de havermoutbadjes haha. Dus we blijven het gewoon doen. Gelukkig vind A in bad gaan heerlijk.
     
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Net mijn manager op de hoogte gesteld van mijn zwangerschap aangezien ik op een zware zorg groep sta en toch altijd een risico is.
    Ze is hardstikke blij voor mij en vond het fijn dat ik het vertelde. De 17e een zwangerschap verklaring aan de verloskundige vragen en die bij haar inleveren en over tijdje denken aan hoeveel weken verlof van te voren en of ik nog vakantie eraan ga plakken. :)
     
  17. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    @Leolove hm zijn de blaasjes ook niet wat ingedroogd? Hahaha is ook lekker toch een badje. Als het kon lag m nu ook nog elke dag in bad alleen hebben we geen bad dus dat willen wij ook echt in ons nieuwe huis. :)
     
  18. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.583
    113
    @Gootje1988 je krijgt volgens mij oas een zwangerschapsverklaring na de termijn echo. Daar staat namelijk je definitief uitgerekende datum op en die is nodig voor de verlofdatum.
    Op sommige plekken zitten nu wel korstjes. Heel veel vlekjes zetten niet door naar blaasjes, dus misschien dat dat ook door bad komt?
    Wij hebben ook geen bad, A gaat nog steeds in d'r babybadje. Of onder de douche maar dat is verschrikkelijk volgens haar.
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ow oké nou zie haar nog genoeg met overleg enzo dus dat komt wel goed.

    Dat is al positief hoor, kan heel goed door het badje komen.
    Hahahahaha ik hoor het haar al zeggen! :roflmao: ik had voor M een bibabad echt ideaal was dat!
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove ja dat gelukkig wel! Hopelijk val ik daarna ook gelijk weer in slaap. :D

    @Gootje1988 wat leuk dat ze zo positief reageerde!
    Heb je veel met agressie te maken?

    verklaring krijg je idd na je termijnecho. ;)
     

Deel Deze Pagina