Nee wel veel gedrag en veel zorg. Agressie is niks voor mij, dan ga ik in een hoekje zitten janken hahaha Hm dan moet m'n manager ff geduld hebben
Haha oke. Moest ook leren, om er mee om te gaan. scholing van Altrecht gekregen, aangeziem we daar ook bewoners van kregen. Hier word het steeds meer agressie & gedragsproblematiek. toen ik zwanger was, hadden we 2 bewoners die je sloeg. Die hielp ik toen niet. En dan deed ik op een andere woning 2 bewoners. Is die mogelijkheid er ook bij jou?
Oké Nee hier alleen zeg maar agressie naar zichzelf zoals hoofd bonken tegen muur, bijten op hand en onderkantje helemaal open krabben. Mocht het niet gaan dan word het dagbesteding voor mij maar ik vind dat afschuwelijk... Ben meer van de zorg maar goed is tijdelijk dan
@Gootje1988 ja daar heb ik ook wel eens naar gekeken, maar nu wil ik gewoon dat ze went aan de douche. Bij onze kleine uk ga ik echt eerder beginnen met douchen naast badje zodat het niet zo'n drama wordt. @Meisje93 ja ik vond het wel moeilijk om dan weer in slaap te vallen, maar ik ben ook wel een beetje een moeilijke slaper.
Nee maar liever zichzelf pijn doen dan mij hahaha Ja vind dat echt niks, ben daar geen type voor. Hahaha ja heel herkenbaar hoor... Was hier ook drama maar op een gegeven moment was ik er klaar mee dat m'n badkamer weer helemaal onder water stond omdat de afvoer niet goed bij het putje lag.
@Leolove E ging vanaf de kraamweek al mee onder de douche. Ideaal. Zou idd er zo vroeg mogelijk mee gaan beginnen. Nu een heerlijk bad! Dus E gaat minimaal meer onder de douche. Maar dan alsnog vind ze het erg fijn. overigens wel op de arm bij mijn man dan. @Gootje1988 nou idd! Heb helaas al heel wat blauwe plekken opgelopen. haha nee snap ik. Zou ook niets voor mij zijn.
Zo dan, ik gelukkig niet al heb ik wel al bijna een tuinstoel door een ruit zien vliegen Jij bent zeker ook van het doorwerken en tijdsdruk hahaha
haha. hier al heel wat keren gehad helaas. tv's stuk gooien. borden etc. of over het hek/heg heenklimmen en weglopen. Klopt, hou niet van stil zitten. Al is het momenteel wel erg druk op de werkvloer. Gelukkig komen nu 2 flexmedewerkers tijdelijk bij ons staan. Ivm zoveel zieken
Hahaha Jeetje en dat zou je niet zeggen ook al zijn ze dementerende. Bij gehandicapten zie je ook die kant nooit want iedereen heeft het over die leuke downys. We hebben ook speciale vic groepen ( very intensive care) en dat is 1 op 1 begeleiding de gehele dag en als er 1 uitvalt dan springen er 3 erop en word er nog versterking bij gehaald. Echt bizar af en toe Snap het, heb ik ook. Wel fijn dat er flexmedewerkers komen. Wij als team zijn nu bezig om de toppertjes onder de flexers eruit te vissen en die naar onze manager te krijgen zodat we die voor onszelf hebben ipv het hele terrein
@Gootje1988 je moest eens weten. Vorige week nog 1 weggelopen & trots dat ze erop is. ja klopt, hoor je wel veel. Maar je weet wel beter. pfoe 1 op 1 begeleiding. Zou ik niet kunnen. Jij? Hebben helaas wel eens bewoners 1 op 1 begeleiding moeten geven, omdat ze extreem agressief waren. Maar na 8u was ik helemaal gesloopt. Wat is dat intensief zeg. groot gelijk! Hopelijk lukt het jullie. we hebben veel moeten klagen bij de directeur. Om dit voor elkaar te krijgen. Maar het moet gewoon, om meer uitval te voorkomen.
Hahaha geweldig! Ik hou dr van! Nee is alleen maar agressie dus ik loop er met een boog omheen als ik ze tegen kom en anders ga ik keihard rennen Geloof ik graag, je moet continue op je hoede wezen en dat put uit. Ja gaat ons wel lukken hoor. wat moet dat moet
Haha ja ik achteraf ook. haha groot gelijk! Mij daar ook niet gezien haha. Respect voor de medewerkers die dat wel kunnen zeg. mooi zo! Succes iig. @lerana en, komt de donor vandaag ook nog langs?
Zeker respect voor ze. Ook als ze klappen hebben gehad en gewoon doorgaan zonder angst... Echt knap. Pffff m'n baarmoeder is aan het groeien volgens mij. Echt een zeurende gevoel onderin. M'n buik is ook al dikker nu viel m'n mannetje ook al op.... Ben benieuwd of niemand het door gaat krijgen voordat we het vertellen
Nou zeg dat wel! Welkom wijde kleding. Gelukkig gaan we de koude tijd tegemoet. Kan je het wat makkelijker verbergen. M heeft nog niks in de gaten?
Ja we gaan vrijdag even positiebroeken kopen en wat wijde truien. Ik zie m'n schoonouders vrijdag ook en de 10e verjaardag van m'n nichtje dus dan zie ik het broertje van mn vriend ook dus hoop dat hij z'n mond houd want die weet vast al wat met z'n gekke dingen hahaha Draag nu continue een joggingbroek of jurkje met maillot eronder want m'n broeken zitten nu al niet lekker.
Oh en betreft M... Gisteravond lagen we gezellig te kletsen op bed ( doen we altijd) en toen zei ze " ik vind het zo oneerlijk dat ik geen broertje of zusje heb! " ze was echt verdrietig en toen was ik echt geneigd om te zeggen van schatje van mij, je word grote zus! Maar wil mij echt inhouden tot ik een goede echo gehad heb.
@Gootje1988 welkom darmenbuikje @lerana alles gelukt met de donor? @daantje09 hoe is het nu met F? De nacht is goed gegaan. Pas om 4u werd A even huilend wakker, zelf weer gaan slapen. Alleen om 5.15 vond ze dat het wel dag was Normaal staat vriend dan op en schijnbaar wordt ze daar dus wel een beetje wakker van, want nu deed ze het zelf maar. Blaasjes drogen steeds verder in, dus ik denk dat we het ergste gehad hebben
@Gootje1988 ja dat gaat al heel snel niet meer lekker zitten heh. Broeken. in zwangerschap droeg ik alleen maar jurken met legging/panty. en nu nog steeds het liefst. oei nou idd! Hopelijk houdt hij wijs zijn mond dicht! Ahh, ja snap ik dat je het dan graag wilde vertellen Knap dat je je mond dicht hebt gehouden & echt even de echo gaat afwachten. @Leolove fijn dat de nacht goed verlopen is! Hier helaas ook nog een vroege vogel. Gisteren 6.15 en vanochtend 6u. Fijn dat het ergste weer achter de rug is. Op zich heeft ze er dus niet veel last van gehad? Hoe gaat het met jou?
Ja echt hé... Zo dat is vroeg! Wel een teken dat de havermout werkt! Super fijn zeg! Nee daarom vrijdag gelijk maar positiebroeken halen want wil wel het liefst gewoon broeken... Ja hij zei op de dag dat ik mn laatste pil in nam ook van " vandaag de laatste pil hé? " dus ben echt benieuwd... Ja maar met moeite hoor.... We hadden het er wel over gehad nog eerder vertellen ook onze ouders enzo maar wachten tot echo af. Ga zo m'n zus bellen en het vertellen... M'n mannetje heeft het tegen een collega gezegd gisteren dus ik wil het ook kwijt aan iemand. Toen bij M was m'n zus de eerste die het wist en heb sinds de positieve test het zo moeilijk om het haar niet te vertellen dus toestemming van m'n mannetje gehad gisteren eerst m naar school brengen om te voorkomen dat ze meeluistert