@Meisje93 ja ze zullen toch nog wel even moeten wennen aan de wintertijd denk ik. Hoewel ze de laatste tijd juist redelijk uitsliep dus dit is voor haar hoe dan ook echt vroeg. Na een schone luier heeft ze wel nog stil tot 7u in bed gelegen, en volgens mij ook geslapen. Ik daarentegen Nee ze heeft er overdag weinig last van gehad. Zieker geweest van de aanloop donderdag en vrijdag dan toen de pokken er eenmaal waren. Ja met mij gaat het wel goed. veel last van m'n heup en rug nog steeds helaas. @Gootje1988 ja heel fijn. Knap hoor dat je niks hebt gezegd. Ben benieuwd wat je zus zegt. Verwacht ze het denk je?
M'n zus was heel blij voor ons! Ze had het deels verwacht aangezien ik een tijdje geleden wat zwanger pagina's op fb ging volgen en dat heeft ze gezien. Ze is echt benieuwd hoe het verder gaat en ze ging al vissen of ze het geslacht mocht weten straks Ze heeft toestemming van mij dat ze het dr verloofde mag vertellen dus dat gaat ze ook doen. Wat een opluchting het haar te vertellen zeg... Zei ook dat ik de 23ste haar gelijk dr neefje of nichtje laat zien met de echo Vond het ook wel eng om te vertellen aangezien zij al 30 is en nog geen kids...misschien is ze al een hele tijd bezig en lukt het dr misschien niet weetje maar nu is haar verloofde ook voor minimaal een jaar in het buitenland dus dan denk ik hm dan zullen ze misschien niet proberen..
@Gootje1988 broeken zijn wel het makkelijkst met werken natuurlijk. ja dat kan ik me nog herinneren, ben benieuwd of hij wat gaat zeggen! snap ik hoor! Vind het wel goed van je, om pas de echo af te wachten. Wat leuk dat je het je zus gaat vertellen! Heerlijk om het aan iemand kwijt te kunnen.
@Leolove ja denk het ook wel! Ze kunnen geen klok kijken die kleintjes. oh wat lekker, dat ze ws. toch nog wat geslapen hebt. Alleen wel jammer, dat jij niet meer hebt geslapen. Gelukkig maar! Ben benieuwd wanneer E ze gaat krijgen. Hopelijk is ze er niet zo ziek van. Fijn dat het goed met je gaat. Wel erg vervelend dat je daar zo'n last van hebt. Heb je oefeningen die je doet? @Gootje1988 wat leuk dat ze blij voor jullie is. Ook wel verwacht natuurlijk. Gaan jullie het geslacht bekend maken? Ja lastig is dat dan heh. Pfoe pittig. Een jaar naar het buitenland.. Haha. Ze moest eens weten.
Op mn werk blijf ik in joggingbroeken werken, werkt toch wel prettig. Ben ook heel benieuwd. Nja we zijn morgen pas 10 maanden samen dus snap dat sommige het vroeg zullen vinden. Geslacht mag iedereen weten ja, net zo makkelijk. Ja vind het echt sneu dat hij zo lang weg is.... Moet m'n mannetje echt niet wagen, zou echt boos worden. Als hij werkt en ik een avonddienst heb mis ik hem al heel erg. Ja die gaat ook echt uit dr dak als ze het hoort. Weet ik zeker
Haha, ook lekker een joggingbroek. Ja die reactie zou je evt. ook nog kunnen krijgen. Als het maar goed zit tussen jullie. Haha, hoef je iig niet bang te zijn dat je het perongeluk verklapt. Nou idd! Zou er ook niet aan moeten denken. Mijn man was eens 10 dagen weg. Vond het verschrikkelijk, sliep erg slecht. Miste hem heel erg. Ja waardeloos dan heh, die avonddiensten. En als je thuis komt, liggen ze vaak al te slapen. Mag vanavond ook weer gaan werken. Maar zag zojuist dat er wat fout is gegaan & ws. staat er 1 teveel. Dan ga ik wel lekker mijn administratieve dingen doen & evt. eerder naar huis. Heb megaveel vak.uren nog.
Jeetje jongens wat gaan weer snel Was gisteravond al begonnen met lezen maar inslaap gevallen Nu nog meeeeeer lezen haha @Gootje1988 nee dat kan zeker ook. Doe ik nu ook wel dat ik geen orgasme elke keer krijg want het voelt soms echt vervelen. Ohhh ik praat er ook wel gemakkelijk over haha Ik dacht dat ik nu al snel kwalen had maar jij al helemaal. succes alvast Fijn dat je manager zo goed reageerde. zo zijn ze helaas niet allemaal! Maar ze kunnen nu er wel rekening mee houden dat is wel fijn. Of als er wat mocht zijn dat het bij jou niet lukt dan weten ze al hoe het komt. Ik heb gisteren mijn zwangerschapsverklaring uitgeprint kan ik op de site van het werken uitprinten vergeet ik die samen met de zwangerschapskaart mee te nemen heb ik wel een van hun gekregen hoop dat die ook goed is. Qua kleding had ik ook al heel snel dat dingen niet meer lekker zaten. Met 8 weken zag je bij mij al heeel goed dat ik zwanger was :O viel niet meer te verbergen en iedereen maar al vroeg verteld haha. Hopelijk kun je het nog even geheim houden tot de 25e. Ohhh germ je dochter wilt het zo graag! maar ze moet ondertussen eens weten ja. Goed van je dat je nog niks gezegd hebt. eerst even de echo afwachten ja! Fijn dat je het toch nog iemand kwijt kan. als je mannetje het iemand verteld mag jij het ook dan kun je het tenminste met 1 iemand erover hebben tot de 25e. Fijn dat ze zo blij is voor jullie Zoww wel lang zeg voor haar dat haar verloofde voor een jaar weg is naar het buitenland. Als je dan misschien kinderen wilt maakt dat het nog wat moeilijker. @Meisje93 je hebt nog even om na te denken hoe je het wilt doen. in ieder geval al tempen en dan als je wil nog de testen erbij. Word in het weekend wel vroeg tempen inderdaad maar achja erna als de kleine nog niet wakker is dan kun je je nog eens omdraaien en wat slapen als dat nog lukt. Dat is denk ik ook het beste wat je kan doen. je libido volgen en als je dan weet dat je je ei is dan gewoon eens extra anders word het een moeten inderdaad en is het voor beide niet meer fijn. @Leolove het eerste 1,5 trimester moest ik helemaal niet aan seks denken. bohhh toen voelde ik me slecht kon helemaal niks. hij had er gelukkig wel begrip voor. al voelde ik me wel lullig naar hem toe. En nu ja het is verschillend. het is nu niet meer zo als ervoor. vind het nu soms ook niet meer echt fijn. Ja klopt met veel vakanties is het toch wel even passen en meten maar gelukkig ging het tot nu toe wel goed. Hoe is het vannacht met de kleine meid gegaan. zag dat het gisteren niet goed gegaan was Oh zie nu dat het nu wel beter gegaan is vannacht!! dat is wel fijn!! gelukkig heeft ze er wat minder last van. denk dat ze het ergste wel gehad heeft nu ze beginnen in te drogen. Hier is dat ook als vriend om kwart na 6 opstaat dan is zij ook vaker al wakker en wil ze uit bed dan komt ze nog wel even bij mij liggen maar slaapt dan niet meer. Hier is onze dochter maar een enkele keer in de tummy tub geweest en een enkele keer in bad. Eigenlijk altijd lekker mee onder de douche. Vind ze nu nog steeds heerlijk en bij opa en oma wel lekker in bad. @daantje09 ohhhhh ja heerlijk dat ik nu niet meer misselijk ben. heeel af en toe nog wel maar dat is te doen dan. zoals eerst no way echt niet meer. weet ook zeker er komt geen 3e meer. wilde we sowieso al niet maar 2 heftige zwangerschappen de eerste helft kan ik niet meer aan. Hoe gaat het met jou? Oh ja heerlijk wakker worden zo haha. germ! heb dat met mijn dochter ook maar 2x met melk gehad en verder nooit gespuugd tot nu toe. Hopelijk is ze snel wat opgeknapt. Ik doe mijn dochter met vicks de voetjes borst en rug wat insmeren als ze gaat slapen en geef tusikind. Moet zeggen het gaat wat beter nu. @lerana is de donor nog geweest?
Ja tussen ons zit het helemaal goed gelukkig. Anders was ik er ook echt niet aan begonnen en zou ik ook geen huis kopen met hem Nee daarom mag iedereen het weten, bij M betrok ik m'n zus ook echt overal bij en wist ze ook als 1 van de enige wat het werd dus waarom zou ze het nu niet mogen weten ja toch? Oh bah inderdaad, 10 dagen is zeker lang.. Wij kunnen al sinds het begin niet zonder elkaar vandaar dat we na 3 weken al samen woonden Ow dat is wel lekker! Even je dingetjes doen en dan lekker naar huis. sorry! Nou inderdaad denk dat ik dat ook zo ga doen. M'n libido is nog steeds heel hoog maar die kramp wil ik niet.... We gaan het meemaken. Hahaha dankje Ja super blij mee vooral vanwege personeelstekort enzo dan is zo'n reactie toch wel heel fijn maar het is ook een heel leuk mens. Oh my... Met het vertellen ben ik 7.3.... Hoop echt dat ik het nog kan verbergen maar doe in iedergeval een grote trui aan en zei ook al tegen m'n mannetje " na die 2 dagen wil ik je ouders en mijn ouders even niet meer zien " Ben 5 december 8.6 dus hopelijk past m'n pietenpak nog goed dan, heb in iedergeval een l genomen in plaats van M, gewoon voor de zekerheid ( gelukkig maar) Ja m'n dochter kan er echt verdrietig om zijn zo graag wil ze het, m'n hart breekt dan echt.. Gelukkig nog geen maand meer en dan weet ze het! Ja was echt fijn het iemand vertellen! M'n zus stuurde net nog een appje dat ze het niet meer bij kan houden wat ze allemaal moet gaan breien voor baby's. Zei tegen dr, zolang je maar weet dat je zusje voorrang heeft Ja en ik had zo gehoopt toen ze zich ging verloven dat ze ook voor een kindje zouden gaan maar dat gaat dus nog wel even duren. Pfffff uit het niks ineens huilen.... Weet niet eens waarom en als ik dat stuur naar m'n mannetje lacht hij mij uit
Hier gisteren bij de bedrijfsarts en verloskundige geweest. Alles was weer in orde met onze uk. ben ondertussen al 5 kg aangekomen :O Moet wel van beide echt rustig aan doen. Moet de ochtenden gaan werken als het kan ivm de harde buiken onder het werk en erna. Benieuwd hoe ze op het werk gaan reageren. Maar kan er ook niks aan doen. Dadelijk 2-5 werken dan doorgeven. volgende week een midweek centerparcs. Daar zijn we zoooo aan toe. hebben beide geen energie meer. samen leuke dingen doen met onze dochter. zusje en haar zoontje komen nog een nachtje slapen bij ons dat is wel leuk.
Fijn dat alles in orde is! 5 kg totaal is netjes toch? Bij M was ik 30 kilo aangekomen zowat! Echt niet nog een keer hahaha Jammer als ze er moeilijk over gaan doen, begrip zou fijn zijn maar dit is wel voor je kleintje en jou dus dat is belangrijker. Oh gezellig! Geniet ervan!
@Myhappyfamily Daarom! Denk dat ik het gewoon alleen bij het tempen hou. Als de seks frequentie goed is, moet het gewoon gaan lukken. Nee dan hou je het niet lang vol. Alhoewel. Mijn man heeft een heel hoog libido. Hoe gaat het met jou? @Gootje1988 Daarom! Dat is het belangrijkste toch. leuk zeg! Ben je dat nu weer van plan? Wij willen weer gaan voor een verrassing. haha. Ja ws. wel. Zie wel hoe de avond gaat verlopen. @Myhappyfamily fijn dat alles weer goed was! 5kg valt nog mee. Geeft de bedrijfsarts dat niet door aqn je werk? Het advies. Heerlijk zeg! Er even tussenuit. Lekker van gaan genieten.
@Meisje93 heb en voor m'n heup en bekken wel oefeningen maar die doe ik eigenlijk niet genoeg omdat dat zoveel pijn doet haha. Ja is handig als je ze straks een klok kunt geven en je mag er niet uit voor ...uur. Lekker als je vanavond eerder weg zou kunnen. Daarom zou de zorg echt niks voor mij zijn, die onregelmatigheid. @Myhappyfamily goed dat de arbo arts mee denkt. Heerlijk een midweek weg. Naar welk park gaan jullie? Wij gaan begin december een weekend. Heerlijk even tijd met en voor elkaar. Ik heb nu juist een vrij hoog libido, maar tijdens is het toch niet altijd even prettig. Stomme buik die in de weg begint te komen enzo 5kg is niet zo veel toch. Ben nu bijna 8 kg aangekomen. Bij A was ik 11 aangekomen en dat was er in 2 weken af. Dus wil nu graag iets meer reserve hebben. @Gootje1988 zo hard zal het wel niet gaan met je buikgroei. De eerste tijd zit de baarmoeder nog achter je schaambeen en is het echt alleen je darmen en verplaatsen van organen dat je ziet. Mijn vriend is ook een jaar in het buitenland geweest. Toen hij terug kwam ben ik meteen met de pil gestopt en zijn we ervoor gegaan. Maar dan duurt het wel lang als de wens er al is.
@Leolove Vraag me af. Of je dan wel de juiste oefeningen hebt. Als ze juist pijn doen! Ja zie wel hoe de avond verloopt. En anders blijf ik gewoon tot 23u. Haha, snap ik hoor. Op zich heb ik er geen moeite mee. Alleen de weekenden staan me soms wel wat tegen. Maar de ORT is dan wel weer prettig.
Zow net ff stukje gaan lopen met de honden. Dochter op de loopfiets mee. Even lekker frisse lucht gehaald. Nu is het nog even lekker. Hopelijk volgende week ook dit weer in centerparcs. @Gootje1988 oei oei 30 kg :O ohwnee dan klaag ik niet hahaha. bij mijn dochter zat ik 2 kg boven het gewicht van het begin. wel eerst zo een 6kg afgevallen dus dat is wel anders. Hopelijk kom je nu niet weer zoveel bij. Ik hoop het niet. Ga er van uit dat het goed komt. De arbo arts heeft ook een mail naar de baas gestuurd daar staat het ook in. Kijk als het nu eens een keer is dan maakt het me niet uit. bv 14 november moet ik voor de suikertest naar het ziekenhuis duurt zo een 4 uur dus kan dan pas om 1 uur beginnen dan vind ik het wat anders. hahaha fijne vriend @Meisje93 ja heerlijk ertussen uit. in de zomervakantie ben ik echt heel ziek geweest met mijn zwangerschap en kon helemaal niks behalve slapen enzo. Zijn hier nog met wat dingen bezig. stukadoor komt ook volgende week voor de woonkamer en mijn vriend werkt heel veel de laatste tijd die zit er helemaal doorheen. Dus word even helemaal zen die week. Met mij gaat het opzicht wel goed. zoooo veel beter als eerst. wel heel erg moe maar oke dat vind ik dan nog wel prima en laatste tijd veel harde buiken dus moet echt rustig aan gaan doen. Dat zou wel lekker zijn als je wat eerder naar huis kan. @Leolove hahah ja dat is het vervelendste vaak die buik zit in de weg ohh die 5 kg vallen dan nog mee. zal wel normaal zijn maar bij mijn dochter was het even anders haha Oei niet fijn als de oefeningen zo een pijn doen. die moeten de pijn toch verhelpen.
Nee iedereen mag het bij ons weten. Alleen de naam niet. Ja klopt, baby is nu zo groot als een maanzaadje maar van M had ik ook een grote buik op een gegeven moment dus vermoed dat ik nu ook mega word. Heb nog een doos ovulatietesten over dus wel gevraagd of ze die wil hebben. Ja kwam door de bekkeninstabiliteit... Kon zowat niks meer maar wel gewoon eten + een hele hoop vocht vast gehouden. Dag na de bevalling was ik alweer 10 kg kwijt hahaha Ow dan zal het wel goedkomen, anders kan je altijd daar op terug vallen
@Myhappyfamily lekker zeg! Ja het is heerlijk weer buiten. nou idd. Dan is rust in de tent erg fijn. Fijn dat het goed met je gaat. Ja die vermoeidheid is erg vervelend. Die harde buiken ook. Rustig aan doen, dan maar.
@Gootje1988 ohhh jehjaa dat is niet gek dan dat je wat meer bijkomt. maar helaas niks aan te doen. gaat allemaal helaas vanzelf Jaaa zal wel goed komen Ben zo benieuwd naar de reactie van je dochter!!
Ja echt lekker. Wel fris maar met het zonnetje erbij is het heerlijk. Zei tegen mijn dochter ga maar met de fiets ik kom wel achter je aan. Vermoeidheid is wel minder maar vind ik nog niet heel erg. Ben liever moe dan ik weer erg ziek ben of de hele tijd misselijk. Maar met die harde buiken moet ik wel opletten ja. ze zeiden al af en toe dat je het hebt is normaal en niet erg maar het moet niet te vaak worden en pijnlijk want dan is het niet goed.
Ja kon een grote m&m in m'n enkels leggen als ik er met m'n vinger in had gedrukt, zoveel vocht hield ik vast Pffff anders ik wel! Ga het sowieso filmen maar weet bijna zeker dat ze gaat huilen, ze is echt een emotionele muts