sow haha. veel hebben dat ja dat ze vocht vasthouden maar daar had ik de vorige keer geen last van. hopelijk nu ook niet en jij deze keer ook niet. Hahhaha oke dan komt dat wel goed. Moet je het maar op fb zetten als je zou willen kunnen we het zien
Ja hoge bloeddruk ook en tegen zwangerschapsvergiftiging aan dus laten we dat maar niet doen dit keer. Daar ga ik even over nadenken misschien wel.
Zon?? Die heb ik nog niet gezien vandaag. Nou idd, dan neem je dat maar voor lief. En zijn ze pijnlijk? Nog nooit harde buiken gehad.
@Meisje93 hier ook lekker zon hoor. Harde buiken horen niet pijnlijk te zijn. Bij mij waren ze de laatse week dat ik werkte ook pijnlijk, teken dat je echt te veel doet. Bij A ook geen last van gehad. @Myhappyfamily tegen mij zeiden ze na de suikertest niks meer doen, dat vraagt al genoeg van je lichaam. Bij A ben ik ook gewoon gaan werken, toen hebben ze me thuis kunnen brengen want kon echt niet meer fietsen. Maar als de arbo arts het adviseert moeten ze zich er gewoon aan houden toch, dat is toch bindend? @Gootje1988 ja dan kom je idd veel aan. Ik bleef gewoon flink in beweging, dat scheelt veel. Hopelijk heb je dit keer geen BI en kun je ook gewoon je ding blijven doen. Is M van de zomer dat je veel vocht vasthield?
@Leolove ja hoop het ook en zo niet dan is het maar zo... Ga sowieso naar de sportschool als ik eenmaal bevallen ben. M is geboren op 30 april toen nog Koninginnedag dat ze met een auto door de mensen gingen rijden en dus ook mensen overleden. Voor heel veel mensen een rot dag, voor mij de mooiste
@Gootje1988 oh echt, dat was mijn uitgerekende datum haha. Die herinnering aan die dag zal altijd gekoppeld blijven, maar logisch dat het voor jou de mooiste dag is. Straks komt daar nog een mooiste dag bij
Oh echt? Mijne ook, M is op de uitgerekende dag geboren Ja in juli komt er ook een mooie dag bij of heel misschien juni. 5 juli is m'n zus jarig dus misschien dan wel hahaha
Nou als ik niet was ingeleid dan was ik over tijd gegaan met M. Ik vond het echt leuk dat ze op Koninginnedag geboren is. Altijd hingen de vlaggen uit
@Gootje1988 oei nee nee laten we dat zeker maar niet meer doen. Ja hoeft niet he. Was maar een idee Wel leuk dat M. Op de uitgerekende dag geboren is bij mij net 2 dagen later. @Meisje93 hier wel het zonnetje gezien. Hadden wij ingepikt Inprincipe mogen ze niet pijn doen. Vorige week deden ze echt pijn. Dus toen heb ik TE veel gedaan. Moet het ook in de gaten houden als ze altijd pijnlijk en ik rust wel gewoon dan moet ik de verloskundige bellen. Maar normaal mogen ze niet pijn doen en moet je gewoon rusten. @Leolove aan de telefoon hebben ze bij mij niks gezegd erover. Anders maar even bellen voor de zekerheid. Zal het op mijn werk sowieso aangeven en als het niet gaat dat ik naar huis ga. Ja dat lijkt me ook. Maar ze proberen toch vanalles he. Degene over de planning was er niet dus kon niks zeggen helaas. Komt wel goed.
@Gootje1988 ja dat is dan wel weer leuk ja.mik was bang dat ze iedereen dan altijd Koningsdag vieren is en geen tijd heeft voor A d'r verjaardag. @Myhappyfamily ja maar op je strepen gaan staan hoor, ze adviseren het niet voor niks. Zou voor de zekerheid even bellen ja, als het beter is om daarna te rusten kun je dat beter doen he.
Onze dochter is ook een fraaie. Ik ben zwanger en zij eet apparte dingen haha. Ze had al bij opa en oma gegeten. Toen ik en mijn vriens gingen eten wilde ze wat chips. Zag ze dat ik Appelmoes had wilde ze ook wat. Ik haar een bordje gepakt en haar wat erop gedaan. Heeft ze het hele bakje chips samen met de appelmoes gegeten nieuwe dipsaus zullen we zeggen
@Leolove vanmiddag brak het zonnetje bij ons ook door! Oh okee. wel goed zo'n teken. @Myhappyfamily hihi heb toch nog het zonnetje gezien vandaag. goed naar je lichaam luisteren hoor. Een ander doet het niet voor je. whaha heerlijke combinatie. Chips met appelmoes. brrrr.
Daar had ik gelukkig geen last van geweldig jullie zijn " samen zwanger " Vanochtend 4 uur weer getest... Deze zijn minder gevoelig vanaf 25 en toch mooi opgelopen  ben wel benieuwd wanneer nou die knaller komt...
@Meisje93 ahhh lekker. Vandaag tot nu toe hier geen zonnetje. Dat ga ik ook zeker doen. Moet zeggen. Heb de laatste tijd in mijn schaamlippen zeg maar een druk. Lijkt wel of ze oogezwollen zijn of een ader is uitgezet. Voelt niet heel fijn. Zal wel door de hormonen ofzo komen. Hahahah lijkt me ook niet zo heel lekker. @Gootje1988 whahhaha dat zei een vriendin van me ook al maar mama heeft geen rare gewoontes tijdens de zwangerschap dan doet zij die maar Ahhh al een mooie oploop die zal binnen nu en een week wel komen denk ik
Daar was ik zelf ook al aan het denken ja. Heb niet de hele dag door last ervan maar toch wel regelmatig. Dit gaat vanzelf weg neem ik aan na de zwangerschap?
Ik las dat je ook spataders daar beneden kan krijgen.... Is dat het niet? Hahaha ja daarom, iemand moet het doen! Ik hoop het, heb nog maar 3 testen En dan zit je een berichtje te typen zonder verder te lezen
@Gootje1988 ik hou het even in de gaten als ik te erg last krijg meld ik me wel even bij de verloskundige. Las op internet dat het normaal is dat je schaamlippen van kleur kunnen veranderen en op kunnen zwellen. Hoeft niet percee spataders te zijn gelukkig. Ohh dan zou ik nu niet meer elke dag testen. Maar om de dag of 2 dagen ertussen. Hoebedoel je ben een bericht aan het typen zonder verder te lezen. De rest nog niet terug gelezen? Foei kan niet he