Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    Mijn dametje loopt ook nog niet, zelfs niet langs de meubels. Is gewoon laat met alles.

Ik heb het idee dat m'n eisprong nog sneller gaat komen dan vorige cyclus. Maar vriend is donderdag tot en met zaterdagnacht weg, dus dat zou niet handig zijn :p

@daantje09 beterschap

@Nikki15 zolang je nog zo'n hoge hcg waarde hebt krijg je geen nieuwe eisprong denk ik? Hoe lang kan dat nog duren voordat het allemaal weg is?

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah elk kindje heeft gewoon zijn of haar eigen tempo ze doen t vanzelf als ze er klaar voor zijn :)

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ach ja daarom. Zolang ik een tevreden meisje in huis heb vind ik het prima.
    Wat kan ze allemaal al zeggen?
    Ahh arm ventje! Zo vervelend die waterpokken. Mrja iedereen moet het krijgen. ;)
    Hopelijk steekt hij je dochter ook aan. Zal het even een pittige tijd zijn maar dan ben je er wel weer vanaf.
    Dat idee heb ik bij E ook, dat als ze eenmaal kan lopen gelijk goed loopt en niet met handen loopt te zwaaien voor haar evenwicht.
    We gaan het wel beleven. ;)

Hmm nog erg zoekende dus waar jullie nu heen gaan.
    Succes met jullie zoektocht.
    Begrijpelijk dat je moeder het graag wilt. Zeker als er een kleinkind mag komen. :)

Fijn dat de controles allemaal goed waren & dat je zo'n meelevende huisarts hebt.
    Heel veel succes bij de gyn. Hopelijk krijg je daar wat meer duidelijkheid over je eisprong.

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Leolove m'n vorige berichtje was nog niet klaar haha maar moest er ff 1 douchen hier. Maar k hoop niet dat je je ei mist! Waarom denk je dat ie eerder komt dan?

@Meisje93 Ja precies dat is t belangrijkste toch! Phoe ze zegt al aardig wat;
    Hey, mama, oma, kom dan, die, daar, bumba, hond, koekie, toetje, eten, drinken, slapen, schaap, woef, kip, koe, aap, de naam van de knuffel, auto, bal, bah, stinkie ( klinkt als hinkie ), dag, kus, ja, nee, klaar, douche ( dit kan ze niet goed uitspreken maar lijkt erop ) bepaalde namen kan ze zeggen of het lijkt er heel erg op.. ben vast nog wel wat dingen vergeten hahah

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @lerana vandaag opeens een hele sliert vruchtbaar slijm. En dat vind ik erg vroeg voor een eisprong die ik pas volgende week dinsdag verwacht.
    Wat zegt je dochter al veel zeg, snel! Wel leuk zo'n kletskous.

6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja dat is waar bij mij begon het vorige maand aantal dagen van te voren spannend! Gek he dat je lichaam toch telkens anders doet! Misschien was t even eenmalig en is je ei alsnog wel volgende week?

Ja klopt ze zegt al behoorlijk wat! Wel super leuk ik geniet er zo van haha

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana leuk hoor dat ze zoveel zegt!
    Hier ong. 10 woordjes die ze zegt.

@Leolove zie in je onderschrift dat je cyclus net op gang is en niet regelmatig is.
    Kan het ook niet zijn dat je nu een cyclus van ong. 30dagen hebt?

8. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @Meisje93 ik denk het. Zou voor het eerst sinds m'n 16e zijn dat ik een normale cyclusduur ga krijgen :) Ik zal gewoon af moeten wachten. In ieder geval voor de zekerheid maar eerder beginnen met gezellig maken dan volgende week in onze vakantie. Als vriend wil want hij heeft mannengriep ;)

9. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hahaha laat ik maar niet beginnen over mijn dochter met praten.... Zij kan NOOIT stoppen met praten als ze eenmaal begint hahaha maakt niet uit of het vreemde of bekende mensen zijn maar ze tetttert maar door, beetje zoals kwebbel van kabouter plop hihi

Zitten we wel gelijk met de eisprong dan Leolove, zou wel toevallig zijn!
    Mja misschien helemaal nog heen eisprong aangezien ik zolang de pil geslikt heb, ga vanuit dat het niks word deze maand.

Ja mannen zijn zo zielig... Maar de mijne is ondanks als hij ziek is altijd in voor een potje..... Hahaha

10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Nikki15 ik ben eens benieuwd. vandaag eigenlijk net meer ergens last van gehad zover ik weet. Vandaag lekker gaan zwemmen met dochterlief. Dus ook er niet zo opgelet. En door het warme water heb je ook wel eens dat je soms minder last ergens van hebt.

Benieuwd wat ze morgen zeggen bij je. zou mooi zijn als je cyclus meteen goed is na de curettage. Wel fjin dat je zo een huisarts hebt. Dat zijn der niet vele. Vaak moet je aandringen om iets na te laten kijken of doorgestuurd te worden.

@Meisje93 we gaan altijd met Moederdag naar mijn oma smiddags en van te voren meestal bij mijn schoonouders lunchen. Met mijn moeder is verschillend soms doen we de dag ervoor al wat en soms zien we ons gewoon bij oma.nu gaan we eerst naar mijn oma en erna bij mijn schoonouders bbqen.
    Balen zeg dat je moet werken.

Ik werk inderdaad nog best veel. veel anderen zeggen vaak ook zou je niet minder gaan werken. Maar dit moet financieel wel haalbaar zijn. Mocht er geen 2e komen kan ik wel een dag minder gaan werken en anders niet. We zien het wel.

Die onregelmatige cyclus is inderdaad heeeel vervelend. maar het zij zo. heb me er al erbij neergelegd dat het zo is.

Mijn dochter had dat ook. met zo een 10 maanden liep ze langs de tafel en pas rond de 14 maanden ofzo liep ze los. Alles komt wel op zijn tijd. de een is snel hier in en de andere ergens anders in.

@lerana die controles waren heel fijn ja.zo weet je zeker dat er niks met je kindje is. vooral omdat dit ver aan het einde van mijn zwangerschap was. op een begeven moment hadden we wel zoiets van ja het is in orde de 3e dag op rij voor ons hoeven we niet meer te komen.
    maar aan de ene kant beter te veel controleren dan te weinig.

Lief he die kusjes en knuffels!!
    Mijn dochter komt me nu ook zo smorgens wakker maken. Ze zegt heel zachtjes mama wakker worden ik ben wakker. Krijg dan een hele dikke kus en knuffel.
    Ze zegt nu ook af en toe mama je bent de beste of mama je bent de liefste.

@daantje09 ohww gerrum heeft hij de waterpokken. Hopen dat het snel weg is. Mijn dochter heeft dit voor haar eerste jaar gehad. maar heeeel lichtjes gelukkig. maar heeft wel de kans dat ze het nog eens krijgt. Jammer dat hij het nu heeft. Verheugd hij zicht op school kan hij helaas niet gaan. Beterschap ermee!

11. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Nikki15 ik ben eens benieuwd. vandaag eigenlijk net meer ergens last van gehad zover ik weet. Vandaag lekker gaan zwemmen met dochterlief. Dus ook er niet zo opgelet. En door het warme water heb je ook wel eens dat je soms minder last ergens van hebt.

Benieuwd wat ze morgen zeggen bij je. zou mooi zijn als je cyclus meteen goed is na de curettage. Wel fjin dat je zo een huisarts hebt. Dat zijn der niet vele. Vaak moet je aandringen om iets na te laten kijken of doorgestuurd te worden.

@Meisje93 we gaan altijd met Moederdag naar mijn oma smiddags en van te voren meestal bij mijn schoonouders lunchen. Met mijn moeder is verschillend soms doen we de dag ervoor al wat en soms zien we ons gewoon bij oma.nu gaan we eerst naar mijn oma en erna bij mijn schoonouders bbqen.
    Balen zeg dat je moet werken.

Ik werk inderdaad nog best veel. veel anderen zeggen vaak ook zou je niet minder gaan werken. Maar dit moet financieel wel haalbaar zijn. Mocht er geen 2e komen kan ik wel een dag minder gaan werken en anders niet. We zien het wel.

Die onregelmatige cyclus is inderdaad heeeel vervelend. maar het zij zo. heb me er al erbij neergelegd dat het zo is.

Mijn dochter had dat ook. met zo een 10 maanden liep ze langs de tafel en pas rond de 14 maanden ofzo liep ze los. Alles komt wel op zijn tijd. de een is snel hier in en de andere ergens anders in.

@lerana die controles waren heel fijn ja.zo weet je zeker dat er niks met je kindje is. vooral omdat dit ver aan het einde van mijn zwangerschap was. op een begeven moment hadden we wel zoiets van ja het is in orde de 3e dag op rij voor ons hoeven we niet meer te komen.
    maar aan de ene kant beter te veel controleren dan te weinig.

Lief he die kusjes en knuffels!!
    Mijn dochter komt me nu ook zo smorgens wakker maken. Ze zegt heel zachtjes mama wakker worden ik ben wakker. Krijg dan een hele dikke kus en knuffel.
    Ze zegt nu ook af en toe mama je bent de beste of mama je bent de liefste.

@daantje09 ohww gerrum heeft hij de waterpokken. Hopen dat het snel weg is. Mijn dochter heeft dit voor haar eerste jaar gehad. maar heeeel lichtjes gelukkig. maar heeft wel de kans dat ze het nog eens krijgt. Jammer dat hij het nu heeft. Verheugd hij zicht op school kan hij helaas niet gaan. Beterschap ermee!

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Gootje1988 denk dat mijn dochter ook zo gaat zijn Hahaha ze heeft nu al hele verhalen tegen iedereen hahab totaal niet eenkennig ofzo.

@Myhappyfamily ja opgegeven moment denk je ja t is nu wel goed.. maar wat je zegt beter te veel dan te weinig controle! Oh wat leuk dagje wezen zwemmen! Ik vind dat ook zo leuk met de kleine haha heb nu een leuk zwembad gevonden echt geweldig leuk bad!!!!
    Ik ben zo benieuwd naar je test!! Je gaat morgen nog niet testen ofwel?

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove hmm. Ene kant wel prettig lange cyclussen.
    Hier altijd 30 dagen. Kan er de klok op gelijk zetten.
    Och och mannengriep :p dat zal het wel erg zwaar hebben hihi.

@Gootje1988 een echte meid dus. :)

@Myhappyfamily echt leuk dat jullie zoveel ondernemen op moederdag.
    Ach ja het is niet anders. Hecht er niet echt enorme waarde aan.

En een beter betaalde baan? Is dat geen optie? Juist met een 2e zou het fijner zijn om een dag meer thuis te kunnen zijn lijkt me.

14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ohh mij boeit het niet heel veel. Maar vind het wel fijn om als gezin even samen te zijn en lekker te ontbijten ofzo samen.

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hebben jullie al ideeën wat je gaat krijgen voor moederdag?

Vorig jaar niets gehad ben benieuwd wat er dit jaar gebeurt maar ga nergens vanuit haha E is zelf nog te klein ervoor om even zelf te knutselen ofzo hahaha

16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ja heerlijk even zwemmen! Mijn vriend gaat vaker door de week als hij vrij heeft met der zwemmen. Hadden nu samen vrij konden we samen gaan. Dan is het ook niet druk door de weeks.

Ik kan morgenvroeg sowieso niet meteen testen heb geen testen meer. Ik denk dat als ik van het weekend nog niet ongesteld ben dat ik dan test. Moet zeggen de buikpijn is sinds vandaag ook weg. We merken het wel :)

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa klopt indd als ik ga is het ook vaak doordeweeks scheelt toch wel een hoop kwa drukte vind dat ook veel fijner! Wel fijn dat je nu lekker samen kon gaan!

Haha je houd het zo wel enorm spannend hé! Ben erg benieuwd of het raak is bij je!

18. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Nee precies...normaliter krijg je dan geen eisprong. Vandaag voor het eerst eindelijk een witte test in handen! Dus hopelijk is dat laatst restje de afgelopen dagen verdwenen!

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Nikki15 oh fijn dat de test wit was dan weet je nu iig dat je echt opnieuw kan beginnen! Ga je wel nog een x laten prikken of is het voor jou nu wel goed zo?

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Altijd leuk & gezellig. :)
    Wat fijn dat je eindelijk een witte test hebt!
    Nu op naar een positieve test en een plakker.

@Myhappyfamily wat heerlijk dat jullie zovaak gaan zwemmen.
    Vind het een hele organisatie met een kleintje.
    Ga daarom nooit alleen met kind. Maar hierdoor gaan we ook amper zwemmen.
    Hoe doen jullie dat als je alleen bent?

Deel Deze Pagina