Nee dat klopt. Het is wat je zegt het spontane is er van af. Hij zei al ik hoef geen lijst naast mijn bed he wanneer het moet . Denk dat ik komende ronde ook geen testen meer gebruik. Voor beide meer rust. Hij word dan ook niet gek van mij hhaah En inderdaad als het bij de eerste zo geluk is bij je dan zal het nu ook wel goed komen.
Haha wat een opmerking. Heerlijk! Wie weet komt er niet eens een volgende ronde. Maar niet testen geeft je wel meer rust. Maar.... al zou het lang gaan duren, zou ik ook gaan testen en evt. Bewust gaan vrijen. Daarom. Lekker positief blijven. We gaan het wel beleven.
Ja dat doe ik ook. Heb het gevoel dat het niks is. Vooral met het klussen ging het wat mis. Maar zeker weten doe je het pas met een test of als je ongesteld word. Heb wel af en toe steekjes vandaag onderin mijn buik. Dus we wachten het af.
Yup. Het enige wat je nu kan doen is wachten. Ik ga lekker tukkie doen, morgen weer vroeg op om te gaan werken. Zo geen zin in met het mooie weer wat ze voorspeld hebben..
Ik ga ook eens slapen. Vriendlief lag al om kwart na 8 in bed . Was echt kapot. Werk ze morgen. Dat is balen zeg inderdaad met dat weer Slaap lekker.
Lekker vroeg. Mijn man heb ik vandaag nog niet gezien helaas. Thnx. Zeker mrja er komen nog vele mooie dagen bij dit jaar! Welterusten
@Meisje93 Ze heeft om 12u in de auto toen we erheen reden een uur geslapen, en thuis na het ontbijt nog even 45 min. Maar daar gaat ze echt niet slapen, vreemde omgeving, vreemde mensen. En ze bleef gezellig dus prima Werk ze weer! Hoop dat je vanmiddag nog even van het weer kunt genieten. @Myhappyfamily wij zijn ook niet zo van het moeten, dus snap jullie helemaal. Hoop dat dit de laatste rond eis dat het 'moest'
Wow even een dagje weg en gelijk heel boekwerk.. ben alweer kwijt wat er allemaal gezegd is dus als ik niet op iedereen reageer sorry! @Meisje93 Ik heb 26 juni intake en eerste echo bij de verloskundige! Ben erg benieuwd haha vind t erg spannend! @catseye Ik had ook het gevoel dat ik ongesteld ging worden maar toch niet en zwanger dus wie weet beetje zo'n kramp drukkend gevoel was het. @Myhappyfamily had zelf ook slijmerig afscheiding nu dus wie weet heeft het daar mee te maken ik hoop het ontzettend voor je! @Leolove jammer dat je dan zo verplicht moet gaan he als je eigenlijk niet wilt! @miniVosje Ben benieuwd bij jou straks op je nod omdat je wel die spotting had! @Gootje1988 hopelijk vind je snel je ei! @daantje09 voor jou weer bijna je ei en aftellen naar NOD? Dan op naar een positieve test he Ook vandaag ben ik weg dus niet online.. niet zo snel gaan vandaag allemaal
@lerana mijn temperatuur was vandaag helaas niet betrouwbaar door een spokend kind, dus ik zit nog niet 100% zeker op het wachtbankje morgen hopelijk wel bevestiging!
@lerana ja hoor, het was een 3,5-jarige die overtuigd was van een vlieg in zijn kamer, en dat ruim een uur volhield en we niks hebben gevonden
Fijn dat het meeviel Leolove! Owwww Myhappyfamily moeilijk hé om al die dingetjes te negeren! Daantje, spannend! Ik kan het hier momenteel echt even niet volgen door werk, moeheid en jullie praten teveel Vanochtend was m'n ovulatietest weer zo goed als wit dus ik denk dat m'n eisprong geweest is heb namelijk ook geen pijn meer, volgens mij vannacht gesprongen! m'n nod is dus eigenlijk dagje eerder maar laat hem gewoon op de 26ste. Als ik morgen/ overmorgen geen vruchtbaar slijm meer heb dan is mijn gevoel wel weer bevestigd. Hier weer hele dag werken helaas met dit mooie weer, ook straks nog even naar de bios met m'n gezinnetje en denk afsluiter bij de Mac
Hahahaha sorry ik moet er stiekem heel hard om lachen vind t wel een goeie hahah @Gootje1988 spannend nu maar afwachten dus
@Gootje1988 het is inderdaad elke dag een boel om terug te lezen Ben eens benieuwd!! Nu op het wachtbankje. Test is nu wel heel licht inderdaad. Dan zal ie wel al geweest zijn. Werk ze vandaag en een fijne dag verder met je gezinnetje. Samen ff naar de film en lekker wat eten.
@lerana het klinkt grappig, was het vannacht niet @Gootje1988 nou tegelijk op het wachtbankje dan @Myhappyfamily nog ergens last van?
Ja ben benieuwd maar ben een stuk rustiger dan vorige maand. Ja denk het wel maar hou van duidelijkheid en dan krijg ik zulke onduidelijke testen... dankjewel ben op de helft, nu de laatste 4 uur nog. Gezellig! Kopje thee erbij
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ღ Trying to conceive ღ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ Nikki15 ❀❀ 36 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD rond 6 t/m 10 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ catseye ❀❀ 29 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 8 ❀❀ NOD 14 juni ❣ MiniVosje ❀❀ 25 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 10 ❀❀ NOD 14 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 6 ❀❀ NOD 19 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Daantje09 ❀❀ 27 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 4 ❀❀ NOD 25 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Gootje1988 ❀❀ 28 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 26 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 1 ❀❀ 30 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ZWANGER✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ Leolove ❀❀ 31 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ jongen/meisje❀❀ uitgerekend op 08-02- 2018 ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lerana ❀❀ 27 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ jongen/meisje ❀❀ 15-02-2018 ❣ KleinMeisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ jongen/meisje ❀❀ 15-02-2018 ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬