@Myhappyfamily moet jij niet blijven testen ivm wat je nu gebruikt voor je cyclus? Zo dat je niet te lang door slikt? @daantje09 jeeej nu word het spannend!!! Wanneer ben je van plan dan te gaan testen? @catseye Ahh wat balen Zeg!!! @Meisje93 Oh spannend bijna dus! @Gootje1988 ben benieuwd of je het volhoud
Nee inderdaad maar heul irritant! Hahaha heb ook echt heerlijk geslapen, gingen pas kwart voor 12 slapen... Ah nee! Balen zeg!
Ik ben vorige week al gestopt. Toen ik die hele donkere test had en erna alleen maar lichter. Maar lief dat dat je eraan denkt.
Ohnee bedoelde eigenlijk volgende maand mocht het toch niet raak zijn dacht dat je dan niet meer wou testen hahah
Ohhhh zo hahah. Ja als ik dat weer slik is dat wel heel verstandig ja om dat zeker te doen. Wil niet dat het daardoor misgaat omdat ik te lang door slikte.
@catseye jammer joh @Gootje1988 ik zie het al voor me dat je eerder,gaat testen @lerana ik weet nog niet wanneer ik ga testen, vaderdag klinkt zo leuk, maar te vroeg
Man vanmiddag ziek thuis gekomen. Als ie E maar niet aansteekt. Die is net weer koorts/verhogingsvrij. Vermoed dat een hoektand de boosdoener is/was.
@catseye balen dat je ongesteldheid eraan komt. @miniVosje heb je de gyn al gebeld? @Myhappyfamily ik zou heel het huis volgens mij af gaan zoeken haha. Nog heel de week geduld hebben dus. @Meisje93 beterschap voor je man, hopelijk krijgt de kleine meid het niet. @Gootje1988 wanneer testte je de vorige keer ook alweer @daantje09 hoever ben je met vaderdag?
@Leolove thnx! Ik hoop het ook niet. Wilde donderdag weer een prikje gaan halen. Moet ze niet ziek zijn. Hoe gaat het met jou? Veel last van kwaaltjes? Of nog goed te overzien.
Welk prikje moet ze krijgen? Wij moeten over 2 weken voor de bmr. Ik heb nog niet echt kwaaltjes. Wel meer moe, en merk dat m'n neus beter wordt en meer last van m'n darmen. Maar niet misselijk en geen last van pijnlijke borsten. Bij A werd ik in week 6-7 ergens misselijk, dus ik heb nog even
Ik heb vanochtend de gyn gebeld. Woensdag bloed prikken. Het geeft me rust dat ik tenminste iets kan doen, (al heb ik nog geen antwoord)