Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik ga nu de menC halen. Doe aangepast vaccineren & iedere keer maar 1 prikje.
    BMR doe ik dan weer 4 weken later ong.
    Fijn dat je nog niet echt kwaaltjes hebt. Maar idd, kan nog gaan komen.
    Die vermoeidheid is vervelend. Zeker als je al een kleintje rond hebt lopen.
    Hier ook de gehele zwangerschap moe gevoeld. & E was er net uit en ik had weer energie voor 10. Heel bizar.

Wat gaan ze precies in je bloed testen?
    Heel begrijpelijk! Je bent er toch mee bezig. :)

2. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Meisje93 beterschap met je man! Hopelijk steekt hij E. idd niet aan, helemaal niet als je precies wou gaan prikken.

@Leolove zondag ben ik pas 7/8 dpo hoor, dus echt nog te vroeg :roflmao:
    Fijn dat je nu iig nog geen kwaaltjes hebt, als je ze krijgt, dan liever zo laat mogelijk :p

@catseye goed dat je meteen hebt gebeld :thumup: Nu kan het balletje gaan rollen voor jullie!

3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Dat is op zich wel een goed idee. Bmr schijnt toch een vrij zware prik te zijn, ook al komen de bijwerkingen pas na een week.
    Ik ben bij A ook heel moe geweest, was alleen niet meteen over. Ik sliep de eerste weken nauwelijks, sliep tot de eerste nachtvoeding en kon dan niet meer in slaap komen. Pas toen dat beter werd en A naar d'r eigen kamer ging kwam m'n energie heel langzaam terug. Sliep in de weken voor de bevalling ook al nauwelijks, kreeg zelfs slaapmedicatie voor af en toe omdat ik er zo doorheen zat.

4. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @daantje09 dat is inderdaad wel heel vroeg. Nog even iets meer geduld dus :)

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 ach en anders stel ik het gewoon weer een weekje uit hoor.
    Ook geen probleem. ;)

Klopt ja. Ze kunnen er best last van gaan krijgen.
    Och wat vervelend zeg! Ook de 1e periode nadat A geboren was.
    Hopelijk blijft je dit allemaal bespaard.
    Hier aan het einde van de zwangerschap veel apart geslapen. Kon niet slapen door het gesnurk van mn man. :p

6. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Meisje93 beterschap met je man. Hoop niet dat hij de rest aansteekt. Vooral nu de kleiner beter is. Heerst er nog steeds een griepje. Duurt lang voor alles uit de lucht is.

@miniVosje fijn dat je een afspraak hebt opstaan. Het idee dat er al wat gedaan gaat worden is al fijn.

@Gootje1988 benieuwd of je het volhoud niet eerder te testen :p

@Leolove whahah ja zo ben ik normaal wel. Maar ga het nu ook echt niet doen ;)

Valt gelukkig bij jou nog mee qua kwaaltjes. Ik werd met de 6 weken ook pas kotsmisselijk:|

7. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @Meisje93 ik hoop het ook. Maar het hoort er nu eenmaal bij he. En ik ben bekend met moe zijn door fibromyalgie, maar tijdens de zwangerschap is het echt niet meer leuk ;)
    @Myhappyfamily Is misschien ook beter, hoe moeilijk wachten ook is. Ook bij 6 weken, ergens hoop ik natuurlijk dat het me bespaard blijft dit keer. Aan de andere kant voel ik me dan wel echt zwanger. Stom he :p

8. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Woensdag de eerste test en dan rond de 20ste cyclus dag weer om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. (Dat kunnen ze met bepaalde waarde zien ofzo) en of ik dan genoeg progesteron (heb /aanmaak)

Ik ben heel slecht met dokter dingen enzo. Heb het ook nog nooit nodig gehad. En nu in een andere taal,maakt het nog wat lastiger

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Thnx! Ja blijkbaar heerst er nog steeds wat..
    Hier ook rond de 6 weken misselijk en overgeven.

Nee logisch. Zo word het allemaal zwaarder.

Hihi ja door de vele kwaaltjes voel je je wel overduidelijk zwanger. :D

Ahh okee! Wat goed zeg. Want zo niet dan ga je starten met medicatie neem ik aan?

Och ja, ze praten altijd in zo'n moeilijke taal. :p
    Heb elke week een gesprek met de arts (werk) en zit hij ook weer wat moeilijks te vertellen, maar gelukkig verteld hij het daarna op een normale manier.
    Spannend allemaal! :)

miniVosje vindt dit leuk.
  10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    OhJaa die termen van dokters kom er soms maar eens wijs uit :p.

11. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik ben eens benieuwd wat eruit komt.

Ohjaaa in een andere taal is ook nog eens lastiger he. Maar zal allemaal wel los lopen ;)

12. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat zou inderdaad wel fijn zijn als je niet zo misselijk word inderdaad. Aan de ene kant wil je wat voelen dan voel je je ook echt zwanger maar aan de anderen kant hoeft het ook weer niet.

Ik hooo bij mezelf een stuk minder. Ben toen zelf eerst 5 kg afgevallen en na de 20 weken toen ik op de huisartsenpost zat en andere medicijnen kreeg ertegen toen ging het erna gelukkig beter. Had toen okk echt maagpijn dat niet meer te harden was.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi ja. Het liefst praten ze alleen maar in het latijn. En dan die rapportages van ze...

Nu ga je ws. Eerder aan de medicatie als het nodig is of niet?
    Hier met 14 weken begonnen met medicatie. Maar als ik het weer zo erg krijg. Ga ik er zeker eerder om vragen.
    Zeker nu met een kleine om je heen.

14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ohhh ja denk het wel. Je hebt nog eentje die heeft aandacht nodig enalles kan ik niet de halve dag in bed liggen of op de bank als her niet gaat.

Ben toen al eerder bij de huisarts geweest dat spul hielp niet. En uiteindelijk paar dagen later naar de huisartsenpost toen ik het niet meer uithield van de maagpijn.

Hoop dat het ons nu bespaart blijft als het zover is.

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Meisje93 Ah vervelend dat je man ziek is! Hopelijk worden jullie indd niet aangestoken!!

@daantje09 zoals je zelf al aangeeft misschien vroeg maar met nadruk op misschien ik heb op internet gelezen dat er genoeg waren die op 7dpo toch al een streepje zien. En je hebt mijn test op 8dpo gezien toch dat mega lichte streepje dus het kan best ;) en als je met vaderdag niets ziet misschien de dag erna ;) iedereen is anders de 1 test eerder de ander pas na NOD ook in dit topic is al eerder getest ;)

Ik begon met spugen en misselijk voor de positieve test tot 25 weken had ook zetpillen ervoor maar die hielpen uiteindelijk ook niet meer

16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @lerana haha ja je hebt ook gelijk, ik weet ook niet of ik ga testen hoor, heb nog nooit zo vroeg getest :roflmao: maar vaderdag is natuurlijk wel bijzonder, haha. En idd jij had ook al een streepje :thumup:

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Indd dus het kan best ;) mijn duimen draaien overuren voor je ;) ( vandaar dus die vermoeidheid ;) ) ik tel de dagen met je mee af ;)

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou idd. Daar zie ik wel tegenop. :p

Och wat vervelend dat het eerst niet hielp
    Ik gebruikte emesafene en omeprazol.
    Dat hielp wel aardig.

Ik hoop het!! :)

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Deze had ik ook volgens mij zijn zetpillen toch? Volgens mij zijn ze ook in gewone pillen maar dat hield ik sowieso niet binnen haha

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja klopt in zetpillen en pillen.
    Ik had ze beide maar uiteindelijk op pillen gebleven. Spugen stopte gelukkig.
    Misselijkheid tot aan de bevalling gehouden.

Deel Deze Pagina