Hahahah dacht wie weet haalt mn reactie je om toch al te testen maar ben heeeeeel benieuwd zondag!! Nog 4! Dagen geduld dus
@Leolove heerlijk een schoonmaakster! Wij zijn toevallig ook aan het begin van mijn zwangerschap verhuist toen, maar de verbouwing heeft echt tot het einde van mijn zwangerschap geduurt, dus dat was best pittig. @Myhappyfamily nee helaas geen waarzegster, ik pendel voor de lol @lerana nee voel nog niks bijzonders, haha @miniVosje wel lekker snel de uitslag! Ben benieuwd
@Myhappyfamily dat ruiken klinkt toch wel echt als een kwaaltje. Maar we wachten 'rustig' af @Meisje93 hoe is het met je man? @lerana al kwaaltjes erbij? Ik ben nog steeds vooral moe, nog steeds niet misselijk. @daantje09 jij maakt het ook spannend haha. Morgen is opeens m'n moeder en stiefvader hier, dus ik wou het gaan vertellen nu ik ze samen heb. Maar vriend wil wachten, en ik wil het eigenlijk toch ook wel met het shirtje vertellen. Dus we wachten toch maar braaf tot na de echo haha.
Het valt echt reuze mee! Ook wel moe maar niet zo erg als vorige week.. wel soms misselijk en soms wat last van mn borsten maar t valt echt mee allemaal. Ah ja snap dat je het ene kant wilt zeggen en andere kant wilt wachten. We gaan gewoon samen af tellen tot de echo datum moeten toch vlak na elkaar hahaha
@Leolove nou idd! Helaas voelt hij zich nog niet beter. Flink last van. Zou wel vervelend zijn als we deze ronde missen. Nee E en ik gelukkig nog nergens last van. Ik ga duimen voor je!! Heel hard Vervelend dat je alles zo sterk ruikt. Sinds de vorige zwangerschap is het bij mij niet meer weggegaan. Ruim nog steeds alles erg sterk en word er helaas soms ook nog misselijk van.
Ah ja dat scheelt! Ik kijk er ook echt zo naar uit. Het lijkt nu allemaal zo lang te duren.. ik had bij E al heel vroeg vaak echo's nu lijkt het allemaal zo traag te gaan..
Ik heb gebeld maar de uitslag was er nog niet. Morgen en overmorgen is hier alles,gesloten dus kan pas maandag weer bellen. @Myhappyfamily vervelend dat je alles sterk ruikt ( hoop dat het komt omdat je zwanger bent) zou proberen neit in een volle bus te stappen (met al die zwetende mensen) @Meisje93 beterschap voor je man. Is dit net rond je ei? Hoop dat het toch nog goed komt deze ronde.
Ahh wat balen zeg! Thnx! Helaas wel. Verwacht mijn ei binnen nu en 2 dagen eigenlijk. Hij is wel aan de betere hand nu gelukkig al geeft hij dit niet toe. Mannen heh...
Ach dan gewoon gewoon beginnen met verleiden. En de komende 3 dagen elke dag klussen. (Mag dan nog wel half ziek zijn, )maar heeft de hele dag niks gedaan, dan een half uurtje inspannen moet wel lukken
Veel plezier en succes meisje93! En balen dat je tot maandag moet wachten minivosje. Ik heb een dip. Verdrietig omdat het niet is gelukt en ik wel overal zwangeren en babies zie. Weer naar ronde 9 ik wil ook een babytje
Haha we zullen zien. Thnx! Ahh snap ik heel goed! Ineens lijkt de gehele wereld zwanger. Sterkte meis.
@catseye hoop dat jij ook snel roze bent. Je gaat er veel meer op letten als je het zo graag wilt, en ziet dan overal zwangeren he. Knuffel @Meisje93 mannen en ziek zijn. Hoop dat die morgen zelf ook vindt dat die aan de betere hand is en jullie nog op tijd genoeg kunnen klussen, zodat ronde 1 niet meteen verloren gaat.
Hihi we gaan het beleven hij geeft nu ook wel toe dat het wat beter gaat. Zei ook al, je energie is gewoon naar 0 gegaan. 2 dagen plat gelegen met koorts nl. Had je nog geknutseld met A gisteren?
Nee kwam er niet meer van. Ik kijk wel of we zaterdag nog even kunnen knutselen en anders hebben we iig iets wat ze op het kdv gemaakt heeft. Logisch dat die geen energie heeft nu, maar komt snel genoeg terug als het nu beter gaat.