@Leolove Ja dat snap ik wel dat je vriend nog even wil wachten tot na de echo. wij hadden zoiets rond de 12 weken vertellen wij het onze familie. dan zijn de belangrijkste weken om. niet dat ik zoiets had owjee het kan misgaan maar je weet het maar nooit. maar je bent ook heel trots natuurlijk en wilt het graag meteen vertellen. vond het ook wel moeilijk niks te zeggen. Spannend nog even en dan heb je je eerste echo. @lerana fijn dat je nog niet heel veel klachten hebt! nog even en dan heb je ook de eerste echo. spannend allemaal! @Meisje93 balen zeg dat je man nog niet beter is. wel fijn dat jullie ook niet ziek zijn geworden. hopen dat ie zich een dezer dagen weer wat beter voelt ivm je eisprong. ochja paar min gymnastieken lukt misschien nog wel @daantje09 jaaa zeg heb je geen glazenbol dat maakt het misschien wat makkelijker en weet ik misschien al iets hahah @miniVosje balen zeg dat je de uitslag nog niet hebt en dan tot maandag moet wachten was al niks voor mij geweest zolang wachten. maar kun je helaas niks aan doen. ohhh bah ja die hoef ik niet te ruiken zwetende mensen haha ik heb het nog niet heel erg. maar had toevallig 2 keer dat ik iets heel goed rook. @catseye ik snap je verdriet en dat mag je ook voelen. om je heen zie je allemaal babys en bolle buikjes en bij jou lukt het dan maar niet. ik zou me ook zo voelen. ik heb dat nu al en zit pas in ronde 6. wel langere rondes helaas maar toch. zie deze week alweer een paar keer op Facebook langskomen dat iemand zwanger is. vind het heel leuk voor hun maar zelf wil je het oooo zo graag. we hopen dat je ook snel roze bent.
Ooh heeft ze in ieder geval iets. En je kan ook iets simpels maken. Ik weet nog niet of ik wat met E ga knutselen. Denk het niet. Ja dat denk ik ook wel. Zei net al dat die vrijdag weer aan het werk denkt te gaan. @Myhappyfamily nou idd. Hopelijk worden we het ook niet. Hij heeft bewust even afstand van haar gehouden om haar niet aan te steken. Ach ja we zien het wel & anders maar een gemiste ronde. Wil geen moetje. (lastige ik) eitje is er nog niet. Hebben nog even dus.
@Myhappyfamily ja ene kant vind ik het natuurlijk heel fijn dat ik me opzich prima voel.. andere kant maakt het me ook wel onzeker omdat ik bij E zo ziek was en hele dagen door overgeven.. tot nu toe 3x overgeven en vlagen misselijk maar niet wat echt vervelend te noemen is.. jaaa klopt 26 juni! Kijk er echt naar uit! Sowieso om mn vk weer te zien en dan de echo ben weer zo benieuwd haha
Dat is wel slim Ohhh dat is fijn dat hij al wat beter word. Als je ei nog niet is dan heeft het nog even tijd kan ie zich al goed voorbereiden
Ja dat snap ik wel. Als je je wat beroerd voelt dan voel je je ook echt zwanger inderdaad. Als je je vorige zwangerschap best beroerd hebt gevoeld dan is het nu alsof het niet goed is. Terwijl het nu anders kan zijn. Snap je wel Valt nog mee wat je hebt moeten overgeven. Ik tot de 6 weken niks en erna begon de ellende. Jaa leuk he!! Vooral de kleine uk voor het eerst zien is zo mooi
Wie weet is het nu wel een jongen waardoor je minder klachten hebt. Maar snap wel dat je er onzeker van word. Oeh nog 2 weekjes wachten!! Precies
@Myhappyfamily Ja elke zwangerschap is natuurlijk anders en t zal vast goed zitten maar het is nu gewoon zo anders dat t best onzeker id enzo maar goed komt vast goed.. @Meisje93 hahah jaa wie weet indd.. kan ook best dat het volgende week ineens anders is en ik wel constant boven de wc hang Hopelijk is jou man ook snel weer beter!!
Yupp. Het kan nog alle kanten op heh. Je bent nog maar vroeg in je zwangerschap. Hier kwam de hevige misselijkheid + overgeven met 6 weken ong. Vermoed het wel hoor. Ziet er in ieder geval al stukken beter uit.
@daantje09 Hoe is t met jou? @Myhappyfamily bij jou nog nieuws? Ik zit even lekker met E bij ballorig kan ze vanmiddag ff slapen en dan t badje in.. Wat gaan jullie vandaag doen?
Dat verwacht ik ook. Hij gaat nu wat rommelen in het huis zodat hij morgen weer hopelijk kan werken. Na een klein klusje breekt het zweet al uit bij hem. Wat leuk ballorig! Hier vanochtend naar de kinderboerderij geweest. Nu lekker aan de poets. Verder geen plannen
Hier gewoon werken. M'n ouders wilden wel een badje voor A op gaan zetten dus doe kan even lekker genieten.
@lerana nog niks nieuws te melden hoor Lekker ff naar ballorig, heb je een abonnement? Wij hebben net lang gewandeld met de hond, zo F. naar bed en vanmiddag nog wat boodschappen doen.
@Meisje93 Ah er komt iig wat beweging in dat is al positief! Ah kinderboerderij ok leuk! @Leolove werkze vandaag! Wel lekker voor A dat zei gewoon lekker in een badje kan @daantje09 Ja klopt heb indd een abonnement van ballorig.. wel ideaal kan ze in de ochtend lekker spelen dan thuis naar bed en vanmiddag lekker in een badje.. ga hem zo vast opzetten als ik de energie kan vinden om in beweging te gaan komen haha hoelang slaapt F in de middag?
Ik ben aan het werk. Mag tot 5 vandaag. En morgen hebben wende bruiloft van het broertje van mijn vriend. Hebben zoooo een leuke jurk voor der! Benieuwd hoe ze er morgen uitziet. En vanavond na het werk niks meer doen.
Nee niks nieuws meer. Voel me beter als andere dagen. Heb niet ergens last van moet ik zeggen. Denk dat het misschien dan niks is. Ahhh leuk ballorig met de kleine! Vinden ze altijd leuk. Wij gaan vaker naar de darteldome. Is net zoiets.
Fijn dat het beter met hem gaat! Haha germ als je ei er is heeft ie een grotere klus kan ie zich voorbereiden haha
Werkse vandaag! Werkse! Ahh wat een superschattig jurkje! Wens jullie alvast een gezellige dag toe. Whahaha idd. Ach en anders maar de volgende ronde. We zien het wel.