@Gootje1988 wat een naar nieuws zeg. Sterkte! @daantje09 beterschap voor je kleine meid. Hopelijk snel.weer helemaal in orde. @miniVosje voor ovu testen zou ik de eerste maand op dag 8 beginnen. Gewoon om even goed in de kaart te brengen wat de testen doen. Succes deze ronde! @Meisje93 fijn dat je man weer is opgeknapt. Maar nog niet helemaal beter zie ik. Hopelijk wel nog klustijd gehad? Daar heb ik misschien overheen gelezen. Ik duim voor je! Voor de testers dit weekend. Super.spannend! Hopelijk goed nieuws voor jullie! Daarnaast iedereen een fijn weekend gewenst. En voor de gene waar het voor telt een leuke vaderdag! @lerana het gedeelte over negeren herken ik ook niet. En ik kan me niet voorstellen dat het expres zou worden gedaan. Wel gaat het soms zo snel dat ik niet alles kan onthouden of over dingen heen lees. Soms heb ik te weinig energie nog om veel online te zijn en me te concenteren. Dat helpt ook niet. Ik herken ook een beetje wat minivosje zegt. Helaas kan ik nog niet over alles mee praten. Soms is dat confronterend. Zeker als het langer duurt om een kindje te krijgen. Maar ik hoop/leef met iedereen even hard mee. On en offline. Hier flink ongesteld. Straks nieuwe ovu testen bestellen. Dit weekend een rustig weekend voor ons. Ben erg moe dus dat vind ik fijn! Zondag misschien bbq. Dat wordt dan onze eerste van het jaar. Lekker hoor!
Zou het ook niet doen hoor. Nog eerder. Stel je ziet niets of nog geen kloppend hartje. Slaat de angst gelijk toe.
@Gootje1988 heel veel sterkte! @Meisje93 Ahh beterschap met E hopelijk knapt ze snel op! En je man ook! @daantje09 hopelijk is jou kleine meid ook snel weer helemaal dr zelf! @Myhappyfamily ik bedoelde jou niet jij reageert juist vaak altijd zo uitgebreid op iedereen haha heeeel veel plezier vandaag! ( of vergis ik me nu heel erg haha ) Ik zal me even een aantal dagen wat afwezig houden ik lees wel mee maar zal even niet reageren. @catseye ik bedoel ook niet over dingen waar je bijvoorbeeld niet over mee kan praten dat hebben we allemaal wel eens. Of dat het teveel teruglezen is. Zoals @daantje09 bijvoorbeeld gister als voorbeeld gaf over ziekenhuis meerdere zitten niet in die situatie maar kunnen er wel iets over zeggen. Of over vaderdag kados kan er niet over mee praten maar kan wel reageren op andere die er iets over zeggen. Ik kan echt een aantal voorbeelden noemen met dingen die ik er wel mee bedoel maar ik wil geen mensen persoonlijk aanvallen. Vind t opzich grappig dat de meeste niet snappen wat ik bedoel terwijl t echt gebeurt maar goed maakt niet uit.. laten we het maar houden op dat het dan onbewust gebeurt.. Nog even ter aanvullen dat ik t stukje gebruik over ziekenhuis wilt niet zeggen dat ik jou bedoelde @miniVosje maar omdat dat voorbeeld genoemd werd gebruikte ik m weer even.
@catseye nee helaas nog niet helemaal fit. Is er flink ingehakt. ja we hebben het 1x gezellig gehad. (Gisteren) hopelijk voldoende. Vermoed dat ik woensdag/donderdag eisprong heb gehad. Wie weet vanavond nog. Thnx! Jij ook een fijn weekend toegewenst. Wat balen dat je zo ongesteld bent. Heerlijk hoor een rustig weekend, kan ik ook altijd van genieten. Bbq altijd goed. mijn man krijgt een bbq receptenboek voor vaderdag. Kan ie losgaan.
@Myhappyfamily haha ik ben ook benieuwd, geen verwachtingen maar toch altijd hoop he @Meisje93 ja idd de 25e ach nee arme E., ze klinkt wel heel ziek zeg heel veel beterschap! @Gootje1988 sterkte, wat een schrik! Enig idee hoeveel tijd ze haar nog geven? @catseye balen zo flink ongesteld, altijd fijn als het weer over is geniet van jullie rustige weekend. @lerana ik begrijp je, doe rustig aan he
Hahah jaa ik wil het er nu ook maar bij laten en geen discussies erover heb mn zegje gedaan nu is t klaar
@daantje09 thnx! Zo ziek heb ik haar nog niet meegemaakt. Normaal als ze koorts heeft, speelt ze gewoon lekker. Maar nu helaas niet. Ben bang dat ze hetzelfde heeft als mn man. Ligt nu al vanaf 12.45 te slapen. (Daarvoor ook al op mn schoot) Hoe gaat het nu met F. Drinkt ze al wat beter? @lerana hihi idd je hebt je frustratie ge-uit.
Ah zo zielig als ze zo ziek zijn misschien indd aangestoken door je man slapen is opzich wel goed dan voor dr maar wel zielig als ze zo is je voelt je dan zo machteloos he hoop dat ze snel is opgeknapt! Haha indd het is eruit
@Meisje93 bbq boek wat een leuk idee! Niet altijd makkelijk cadeautjes bedenken. @daantje09 ach niemand vind ongi zijn leuk. Hopelijk laatste keer voorlopig Ik vraag me wel eens af hoe het zou zijn om 3 kindjes te hebben! Drukke gezelligheid. Hoop dat het bij jou ook snel raak is! Dan kan je het ons vertellen @KleinMeisje93 hopelijk stelt de eerste echo je gerust.
@Gootje1988 wat erg zeg. Wat een rotziekte is het toch ook. @Meisje93 ah nee, denk je er langs af te komen en wordt ze toch nog ziek. Fijn dat ze goed kan slapen, dan krijgt ze hoop ik minder mee dat ze zo ziek is. Blijven jullie vanavond nu thuis, of heb je zo'n vertrouwde oppas dat je toch weg durft? @KleinMeisje93 over 10 dagen is natuurlijk ook al vrij vroeg. Voor je gevoel duurt het nog super lang natuurlijk. Maar als het te vroeg is en je ziet geen hartje ga je ook stressen. @catseye kan me voorstellen dat af en toe lezen over die kleintjes niet makkelijk is als je zelf zo hoopt op ene kleintje voor jezelf. Hoop dat deze ronde je het geluk gaat brengen. @lerana goed dat je het gezegd hebt, geeft jezelf weer rust. Nog steeds niet misselijk? @daantje09 hoe is het nu met F? Hier lekker weekend. Leidinggevende heeft vandaag de laatste dag gehad, en er is nog geen nieuwe. Dus voorlopig ligt de directe leiding bij mij. Best spannend en ook erg druk. Gelukkig begint over een week of 5 de vakantie dus we merken nu al dat het aflopend is. Alleen de laatste week zal het nog druk zijn met examen uitreikingen (zit in de scholencatering).
@Leolove soms moeilijk ja, wil ook zo graag ook omdat ik nog herstellende ben van burn out hoor. Dan gaat het soms wat te snel hier voor me. Maar vind het tegelijk ook heel leuk om jullie ervaring te lezen! De ervaringsdeskundigen Joh wat spannend dat je nu een leidinggevende rol krijgt. Hoop dat je ook genoeg kan ontspannen met die kleine in je buik. In ieder geval veel succes!
Thnx ik hoop het ook! Net half uurtje bij mn man gelegen en nu alweer naar bed. Als ze vannacht ook nog maar slaapt... @catseye hihi nee cadeautjes kopen valt niet altijd mee. @Leolove ja ben blij dat ze veel slaapt. Vanochtend ging het erg moeizaam. En nu slaapt ze alleen maar. Nee mn man is weer eerder terug gekomen van het werk. Dus die blijft thuis. Oppas afgezegd. Voelt niet prettig anders. Misschien dat mn man wel naar de verjaardag van zn vader gaat. Dan blijf ik gewoon thuis. Idd spannend zeg! Dat nu alle verantwoordelijkheid bij jou ligt. Ook wel leuk! Zou jij geen leidinggevende willen zijn?
Nou zo voel ik me niet echt, ervaringsdeskundige haha. Ik denk dat je gewoon al doende leert. Ik had ook nooit echt iets met kinderen of baby's gedaan dus wij doen maar gewoon wat goed voelt. Dank je wel, gaat goed komen. Moet vooral m'n eigen grenzen zien te bewaken, want ook ik weet wat een burn out is helaas.
@Meisje93 ja hoop wel dat ze vannacht slaapt ja. Maar van ziek zijn wordt je moe dus het zal wel goed komen. Ik zou ook niet lekker weggaan hoor. Vind het al erg als ik moet werken en ik heb oppas, wil het het liefst allemaal zelf doen dan. Ik zit pas 4 maanden als assistent leidinggevende en ik moet vooral in het echte leidinggeven nog wel wat leren, ik ben soms te zacht en niet duidelijk genoeg. En het gaat om een grote locatie waar echt iemand leiding moet geven die stevig in z'n schoenen staat. Dus was het wel eens dat ze mij niet kiezen. Hoop over een paar jaar me genoeg ontwikkeld te hebben.
Hihi ik voel me ook niet zo. Gewoon je eigen gevoel volgen. Dat is het beste. Dat gevoel herken ik niet. Maar mijn moeder past op. Denk dat ik het wel zou hebben als iemand anders het zou doen. Och ja dan moet je idd goed in je schoenen staan. Goed leerproces voor je.
Alleen als ze ziek is hoor. En dan zijn het ook ouders en schoonouders, want kdv mag dan niet. Het gaat ook wel altijd goed hoor. Maar als ze ziek is wil ze altijd veel tegen mij aanhangen en bij gebrek aan mij is opa en oma of papa ook wel goed, maar mama is altijd beter Zeker een goed leerproces, heb er ook wel vertrouwen in.
@Gootje1988 wat een verschrikkelijk nieuws. Dat gun je niemand, z'n verschrikkelijke ziekte heel veel sterkte. @Meisje93 balen dat je man nog niet helemaal goed is,en nu ook nog eens je dochtertje ziek. Beterschap voor beide. @daantje09 fijn dat je dochter goed geslapen heeft. Hie voelde ze zich vandaag? Niks zo vervelend (en zielig) als een ziek kind. @catseye nog een paar dagen dan ben je er weer vanaf. Hoop dat je er dit weekend niet te veel last van hebt @Leolove spannend leidinggevende functie. Succes. Hoop dat je het kan combineren met je zwangerschap, en dat je hormonen niet te veel in de weg komen te staan Geloof dat ik nu redelijk op alles heb gereageerd. Zo niet sorry. Erg druk geweest op werk. Dus loop al een zombie rond thuis. Fijn weekend iedereen.
@Meisje93 hoe gaat het met E.? Veel geslapen? @catseye thnx, ben ook wel benieuwd hoe het is met 3 hoor, haha, denk een mindere overgang dan naar 2 hopelijk mag jij het binnenkort ook allemaal meemaken! @Leolove spannend hoor leidinggevende zijn! Knap dat je het ook aandurft, is niet niks F. knapt langzaamaan op, iets meer gegeten en gedronken, maar nog niet genoeg. Komt goed
Ja het liefst wil je zelf voor je zieke kindje zorgen. Altijs balen als je dan precies moet werken. Ben zo blij dat ik gisteren uiteindelijk geen vaccinatie heb gehaald. Fijn dat je er vertrouwen in hebt. Altijs leuk een nieuwe uitdaging. @miniVosje dankjewel!! Lekker rustig aan gaan doen dit weekend. @daantje09 fijn dat F langzaam aan het opknappen is. E heeft enorm veel geslapen vandaag. Van 8.30-10.00 van 11.45-12.30 12.45-16.00 16.30-18.00 19.45 tot hopelijk morgenochtend. Gelukkig doet ze goed drinken. Totaal 1 liter + bak yoghurt. Altijd wel een goede drinker.
@Leolove haha dat het niet ervaringdeskundig voelt geld denk ik voor elke ouder. Wat ik zo hoor tenminste. Maar stiekem ben je dat toch Wat naar dat je een burn out hebt gehad. Fijn dat je daar uitgekomen bent. Ik hoop dat je je dan ook bewuster van je eigen grenzen bent, dan zijn die makkelijker te bewaken. Maar leuk dat je door wil groeien naar een leidinggevende functie. Genoeg leermomenten om super duidelijkte worden @miniVosje logisch dat je als een zombie thuis rondloopt na een drukke dag op werk. Hoop dat je dit weekend weer beetje uit kunt rusten. @daantje09 Denk ook dat de overgang van 2 naar 3 misschien minder heftig zal zijnn. Maar het verdelen lijkt me wel een stuk lastiger. @Meisje93 Hoop dat je meisje tot vanochtend geslapen heeft!