Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Meisje93 zo ze heeft gister echt heel veel geslapen zeg! Ben ook benieuwd hoe het nu gaat :)

@Nikki15 hoe is het met jou? Je nod is toch een dezer dagen?

2. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @Meisje93 hoop dat je meisje zich weer wat beter voelt, en vannacht ook lekker heeft kunnen slapen. Vocht krijgt ze gelukkig wel genoeg binnen.
    @daantje09 F nu weer helemaal beter? fijn dat ze alweer beter eet en drinkt.
    @miniVosje vervelend dat het zo druk is op het werk. Vandaag ook weer werken?
    @catseye haha ja beetje wel he. Ja burn out is super vervelend. Ben jij er helemaal van opgeknapt? Ik voel nu beter aan komen wanneer ik echt op m'n grens zit dus ik hoop dat het nooit meer zo ver komt.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Thnx meiden! E heeft tot 8.30 geslapen. :)
    En er lijkt niets meer aan de hand te zijn. o_O
    Al moet ik zeggen dat het best wel een taaie is. Heb gisteren ook geen pcm gegeven zodat de koorts zn werk kon doen.
    We gaan het zien vandaag! :)

Dus we gaan zo nog maar even langs mn schoonvader, nog voor zijn verjaardag

4. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    @Leolove Nee helaas nog niet voledig hersteld. Ik zit nu op ongeveer 50%. Soms nog een dip, soms een betere periode. Wisseld elkaar nog af. Maar wil er super graag vanaf zijn... ben er echt helemaal klaar mee haha :) Helaas heeft het tijd nodig. Fijn dat jij je grens beter voelt. Dat gaat zeker helpen!

@Meisje93 Fijn dat ze beter heeft geslapen! En weer beter lijkt. Heel veel plezier bij schoonvader!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @catseye begrijpelijk dat je er inmiddels klaar mee bent.
    Maar rustig aan doen, anders loop je jezelf voorbij.
    Thnx we zijn weer terug. E was het alweer zat. (5min. Rijden)

Heb ws. De oorzaak ontdekt. E heeft een loopoor.
    Vandaar het slechte slapen in de ochtend. Het oor moest nog knappen.

6. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Goeie god dames ik ben 1 dag wegeweest en kan alweer een hele hoop terug lezen :eek:
    ik heb vannacht de heeft bijgelezen toen ik thuis was maar te moe om toen te reageren :p
    ga nu eens op zoveel mogelijk dingen reageren.

@Gootje1988 ohw wat verschrikkelijk zeg :( die rot ziekte ook. opa verloren eraan bijna 2 jaar terug. kan ik me voorstellen dat je er kapot van bent. vooral als het zo een leuke vrouw is.

@Meisje 93 hahah had jij geluk hoefde jij niet naar zolder. al is bekkeninstabiliteit ook helemaal niet fijn.

oei dat is minder dat ze ziek is geworden. was het nog goed gegaan de laatste dagen.
    ahh dan kan je man beter eerder naar huis komen ja en dan maandag weer proberen. beterschap voor beide. hopen dat ze snel opknappen.
    Je dochtertje heeft inderdaad veel geslapen, maar als ze niet lekker zijn kunnen ze dat ook maar beter doen, dan hebben ze er minder last van.

Hopelijk is die ene keer klussen voldoende geweest voor deze ronde. balen wel dat je mannetje ziek is in die week van de eisprong. maar kan hij helaas ook niks aan doen. we wachten af :D

Een bbqboek dat is wel heel leuk. was ook wel iets voor mijn vriend.

Dat snap ik dat je de oppas afbelt. zou mijn zieke dochter dan ook niet achter kunne laten. al is het bij je eigen moeder.

Fijn dat ze goed geslapen heeft vannacht! fijne verjaardag!

@daantje09 beterschap voor de kleine meid. hoop dat ze snel opknapt.

nee klopt verwacht er niks van maar hoop heb je toch altijd, al denk je het zal wel niks zijn je wilt toch dat streepje zien ;)

@catseye het is zo spannend. zou een mooi vaderdagskado zijn. maar denk het niet. we wachten af :D

Dat is balen de ongesteldheid maar deze ronde er weer goed voor gaan ;) deze ronde moet gewoon gaan lukken.

Lekker hoor bbq! hoelaat kunnen we komen :p

@lerana ahhh gelukkig hahaa als het zo was mocht je het ook zeggen. probeer op iedereen te reageren. mag ik vragen waarom je je even afzijdig houd ?
    meelezen mag zeker altijd :D
    lekker rustig aan doen

@KleinMeisje93 hoop dat je na de eerste echo al iets meer rust heb! wil niet zeggen dat dan de ongerustheid over is maar als je een mooi kloppend hartje ziet dat het wat meer rust geeft.

@Leolove spannend hoor nu je de leidinggevende rol hebt. kun je laten zien wat je allemaal kan. wie weet kreeg je ook zo een functie als ze nu zien dat je het in je hebt. zal allemaal wel goedkomen!
    Knap dat je het toch doet na een burn out.

Hier gisteren de bruiloft gehad!
    Het was echt super. Zagen der beide heel mooi uit.
    Onze dochter was ook een plaatje! Ze riep al meteen toen ik de jurk aandeed ohhhh ben een prinsesje:D
    ze wilde hem al weken aan maar moest nog even wachten.
    Om 12 uur zijn we naar huis gekomen. kwamen met mijn schoonouders terug. ze was erg moe dus lekker naar huis. Onze dochter hadden we om 9 uur al thuis gebracht. Zodat ze thuis lekker kon slapen. heeft mijn zusje nog even opgepast.
    Ik sliep uiteindelijk pas rond 3 uur en dochterlief was al om half 7 wakker :eek:
    uiteindelijk samen op de bank nog 1,5 uur geslapen.

7. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Helaas gisteren ongesteld geworden...26dg cyclus gehad :(

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily nee bekkeninstabiliteit is zeker niet fijn.
    Helaas loop ik er nog steeds mee. :(

Zeker balen ja dat hij precies ziek was rondom de eisprong.
    I hope so. Al schijnt het spermakwalitiet ook achteruit te gaan met koorts enzo.

Vandaag gaat het gelukkig wat beter met E. Ws. Het oor waar ze last van had/heeft.

Haha wat leuk dat ze zich een prinsesje voelde. :D
    Oei was idd vroeg wakker! Wel lekker dat je haar tussendoor naar huis kon brengen.
    Heb je toch even je handen vrij & kan je extra genieten.
    Vandaag lekker bijkomen.

@Nikki15 ahh wat balen zeg. :(
    Nu gaan voor een normale ronde

9. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    balen zeg :( best een korte cyclus. hopen dat komende ronde lukt.

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Gelukkig gaat het weer wat beter. Is ook zo vervelend allemaal voor die kleintjes.

Dat wist ik niet dat de kwaliteit achteruit ging. klink ook wel logisch eigenlijk. hoeft maar net 1 zaadje goed te gaan he om een mooie zwangerschap te krijgen. maar denk dat je zelf zoiets hebt van nouw het zal wel niks zijn. zo wel is het alleen maar mooi.

Inderdaad even lekker rustig aan doen en morgen genieten met vaderdag.
    wat gaan jullie doen.

11. catseye

catseye Actief lid

4 nov 2015
    256
    22
    18
    NULL
    NULL
    @Nikki15 oh nee.. niet leuk

@Myhappyfamily dat klinkt als een leuke dag! Lief dat ze zich een prinses voelde. Was ook een hele mooie jurk natuurlijk. Je hebt wel korte nacht gehad dus weer bijtanken denk ik!

12. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @Myhappyfamily leuke bruiloft gehad dus, leuk dat dochter de jurk zo mooi vond. Kort nachtje pff ;) Nadeel die kleintjes houden geen rekening met ons. Morgen testen?
    @Nikki15 ah nee :( Korte cyclus, was dat voor de mk ook zo?
    @Meisje93 fijn dat duidelijk is waar ze last van had, hoop dat het nu weg blijft.
    @catseye helaas duurt zoiets heel lang. Bij mij is het alweer een jaar of 8 geleden dus ben er wel helemaal vanaf. Wel de reden geweest dat ik m'n studie niet afgemaakt heb. Blijf goed op jezelf letten de dips horen erbij.

We zijn even naar de stad geweest, lekker lunchen en wat kleding voor vriend halen. Zelf ook wel wat leuke dingen gezien maar past straks toch niet meer :p Was nog een BMX freestyle toernooi in de stad dus daar nog even gekeken. A ligt nu al 2u knock out van de indrukken.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nou idd. Ze kunnen helaas nog niet zeggen waar ze last van hebben. :(

Voor mij voelt deze ronde als een mislukte ronde.
    Verwacht niet dat het raak kan zijn.
    Mrja we gaan het wel zien. Scheelt dat het onze 1e ronde is. :)

Wij gaan morgen naar mijn ouders. Die hebben donderdag een pup gehaald. :)
    Ben benieuwd wat E ervan vind. & onze eigen hond uiteraard..
    En jullie?

@Leolove klinkt als een leuke zaterdag!
    Haha. Ook lekker. Even me-time..

14. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Leuk puppies. Wie weet is die ene keer toch genoeg geweest, maar ik zou er ook maar niet vanuit gaan, kan het alleen maar meevallen.

Wij hebben morgen geen plannen. Ik wil sochtends even naar het bos met de hond en A, vriend gaat dan sporten. Verder zien we wel.

15. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Geen idee...was direct zwanger. Maar volgens mij 28dg

16. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Meisje93 fijn dat ze goed geslapen heeft en weer aan het opknappen is! Jammer dat je man nou ziek was idd, maar niet geschoten is altijd mis ;)

@Myhappyfamily fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, en ik zie al helemaal voor me hoe E. zich voelde in haar jurkje, geweldig :D en die korte nacht moet je beetje bij beetje weer inhalen :p

@Nikki15 wat jammer zeg, had anders voor je gehoopt :(

@Leolove je mag binnenkort naar rekbare broeken enzo gaan kijken :cool:

17. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    Wat moeilijk, meteen zwanger maar de kleintjes moeten verliezen, en nu wil het (nog) niet.

@daantje09 heb nog wel wat van nn vorige zwangerschap, wil ook niet te veel zwangerschapskleding, zo duur en heb je toch bijna niet aan. En ik vind het bijna allemaal niet mooi :p

Nikki15 vindt dit leuk.
  18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Tja wie weet. Over 13 dagen weten we meer. :)
    Leuk. Ga je vaak naar het bos?

@daantje09 lijkt alweer de oude. :) taaie meid.
    Hoe gaat het met F?
    Daarom! Hebben het in iedergeval geprobeerd.

19. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hey, ja dat denk ik wel hoor dat dat me dan meer rust gaat geven :D nog 9 dagen geduld hebben! Ofja bijna 8 dagen dan, kan echt niet wachten,
    Mijn vriend en ik hebben al een discussie over wat het zal gaan worden hahah,, ik had al meteen het gevoel dat het een meisje zal gaan worden en hij zei eerst jongetje maar nu ook ineens meisje, dus we zullen het zien over een aantal weken. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan, het gekke is is dat ik geen krampen heb wat ik bij mijn eerste zwangerschap wel had dus ik denk dat dat toen al een soort teken was dat het niet helemaal goed zat toen dus het geeft me toch wel een beetje rust, wel heb ik nog erg last van mijn borsten en tepels en heeeel erg moe, en vandaag echt een schoonmaak kick gehad haha. Owja, zo af en toe ook erg misselijk maar vooral als ik nog niks gegeten heb voel ik me misselijk.

Hoe gaat het verder met iedereen hier?

20. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @catseye. Vond haar reactie ook echt mooi!!
    Moet zeggen we zijn beide samen nog een dik uur op de bank inslaap gevallen. Ben ook wel fit geweest vandaag. Had ik niet gedacht.
    Zal vannacht goed slapen.

@Leolove hahah idd die denken niet aan hun ouders :p. Ze was zelf ook nog kapot. Denk dat ze van iets wakker geworden was.

Morgen testen inderdaad. Ben zooo benieuwd!! Vandaag af en toe steekjes gehad. Maar merk bijna niks meer.

Ahhh lekker toch even de stad in. Even tijd voor jullie gezinnetje ;)
    Jaa die kleintjes slapen goed na al die indrukken

Lekker toch met de hond en de kleine stukje wandelen in het bos!

@Meisje93. Ohh leuk zo een puppy :D. De kleintjes vinden het meestal allemaal geweldig ;)

Wij gaan eerst naar mijn schoonouders en erna met mijn ouders ergens wat eten.

@daantje09 leuk he hoe die kleintjes allemaal kunnen reageren :) ze vind het nu al leuk de kado's morgen aan papa te geven.

@KleinMeisje93 dat is wel he als je de dingen nu niet voelt wat je toen wel voelde dan heb je misschiej al zoiets nu zal het beter gaan als de vorige keer. Probeer wel te genieten. Hoop dat dat lukt na de eerste echo. Nog een paar daagjes dan kun je je kleine uk zien.

Spannend he wat het zal worden. Bij mijn dochter had ik gelijk :D

Deel Deze Pagina