@Myhappyfamily ja die zijn altijd zo schattig!! Lekker kroelen morgen. Gezellig! Volle dag gepland dus. @KleinMeisje93 wat vervelend dat je misselijk begint te worden. Zorg ervoor dat je maag niet leeg raakt. Hihi over een paar weekjes weet je wat het word. Spannend heh!
Thnx. Ik hoop het ook. Bij de 1e was het ook in de 1e ronde raak. Uiteindelijk pas in de 3e ronde een plakker. We gaan het zien. Misschien dat ik nu wel voor nod ga testen. Aangezien als ik donderdag de eisprong gehad heb, mijn LF 15 dagen is. Kan denk nu moeilijker wachten, aangezien deze ronde een beetje in het water gevallen is.
@Meisje93 lief dat je het vraagt. F. is nog steeds niet de oude, ze slaapt gelukkig wel weer goed! Maar eten en drinken is nog steeds mwah. @Myhappyfamily je gaat positief testen, ik weet het zeker
@daantje09 wat vervelend dat ze nog steeds niet fit is. Wel prettig dat het slapen beter mag gaan. Nu het drinken nog! @Myhappyfamily ik ga vannacht heeeeeel hard duimen.
Ja het is echt spannend! Zenuwen gieren echt door mijn lichaam haha. Maar ik heb er vertrouwen in. Wel check ik nog iedere keer bij naar de wc gaan of ik geen roze of rood zie.. beetje gek makerij denk ik. Na het weekend maar eens een cb doen voor een 3+
Denk dat je je zelf ook wel wat gek maakt. Maar het heeft wel zijn reden. Mensen die nog nooit een mk hebben gehad denken er dan niet zo bij na. Die hebben de angst niet.
@Myhappyfamily het is zondag hoor, waar blijft die test Ik duim zo voor positief nieuws. @Meisje93 ja we gaan meestal een of twee keer in de week naar het bos of ergens anders heen dan onze normale rondes. Helaas wil het niks zeggenhoe snel het bij E ging, maar ik duim dat het weer zo snel gaat. Bij A duurde het 9 maanden en nu dus maar 2, ervanuitgaand dat alles goed is met uk. @KleinMeisje93 nog even geduld. Ik mag over 10 dagen. Dan wordt onze onzekerheid hoop ik eindelijk weggenomen. Dat schoonmaken ken ik echt niet hoor, zou niet weten waar ik de energie vandaan moet halen @daantje09 vervelend zeg. Zitten er niet ook tandjes dwars of zo? Ging jij vandaag nu ook testen? Hoe voel je je?
Snap het wel. Wel fijn dat je er vertrouwen in hebt. Haha ja ik heb geslapen. En en en? @Leolove wat leuk zeg. Woon je ook dichtbij het bos? Nee helaas zegt het niets..
Niet echt helaas, is ongeveer een 15 min met de auto. Ik woonde eerst op 5 min fietsen, toen gingen we bijna iedere dag. Maar twee jaar geleden verhuisd, huis is echt veel mooier en de ligging richting werk ook. Maar het bos mis ik wel.
@Leolove ik heb gisteren toevallig nog gekeken, maar zie nog niks nieuws doorkomen. @Myhappyfamily ik kwam ook speciaal voor jou kijken
Wat jammer dat je nu niet meer vlakbij het bos woont. Maar je hebt er wel weer een mooier huis voor terug. 15 min is ook wel te doen. Maar even 5 min fietsen is natuurlijk veel lekkerder. Wij hebben helaas in de buurt niet echt een bos. Ga regelmatig even het park in. & dan gelijk langs de kinderboerderij
Nou heb vanmorgen getest. En witter dan wit ging niet . Voel me echt gwn kl*te nu. Hoe ik me de laatste 2 weken voelde dacht ik dat het wel eens raak kon zijn. Had ut wel verwacht. Maar komt toch hard aan. Morgen zal ik me wel weer beter voelen.
Dankjulliewel!! Zooo balen zeg. Maar even niet te veel bij nadenken. Wil vaderdag hierdoor niet verpesten voor mijn vriend. Hij zei al als ik iets kan doen moet je het maar zeggen. Het enige is waar hij me mee kan helpen dat ik naar de gyneacoloog kan. Krijg zo een doorverwijzing. Maar dat wil hij niet meer. Heel begrijpelijk en hadden we van te voren ook afgesproken. Maar als je elke keer weer ziet dat het niet lukt is het toch weer zooo balen. Al weer ik zolang ik nog niet ongesteld ben kan alles. Temperatuur ligt al de hele week 36.9. Normaal 36.5. Ei heb ik dan toch wel gehad geloof ik. Dat stelt me dan wel weer gerust moet ik zeggen dat mijn lichaam dat toch weer doet.