Zolang je temperatuur hoog blijft kan het misschien nog? Had je bij je dochter wel een positieve test voor nod? Hier niks speciaals vandaag. Zit niet zo goed in m'n vel dus doe maar een beetje rustig.
@Myhappyfamily stiekem kwam ik even snel voor jou kijken. Wat kl#te zeg.. ik snap heel goed dat je hoop had met hoe je je voelde. Knuffel voor jou! Ik blijf toch nog even duimen voor je.. @de rest moet ik later even terug lezen wat er nog meer geklets is. Dus sorry voor niet reageren op de rest nog.
Oei dat is ook niet fijn. Ook wel eens lekker een rustig dagje. Ja wie weet. Zolang mijn temp nog hoger is kan alles en zolang ik nog niet ongesteld ben Vriend zei al probeer jezelf niet gek te maken. Al vond hij het vanmorgen ook jammer omdat ik toch vanalles voelde.
Lief van je! We wachten nog af wanneer de ongie komt. Of misschien toch niet. Maar ervan uit dat ik gewoon ongie word.
De dag toch goed afgesloten met lekker bbqen met z'n drietjes. Jullie allemaal een fijne (vader)dag gehad? @Myhappyfamily hoe voel je je nu? Heb je het idee dat de menstruatie eraan komt?
Het kan idd nog alle kanten op! Op hoeveel dpo zit je nu? Vaderdag was leuk. Gezellig dag bij mn ouders geweest. Al doen we dat vaker op zondag. Altijd goed.. de bbq aan. Wel vervelend dat je niet zo lekker in je vel zat.. Hormonen?
Ja het gaat stuk beter gelukkig. Baal nog enorm maar het zij zo. Met mijn vriend er nog over gehad. Vanmorgen was wel even echt moeilijk. Maar vanmiddag leuke dingen gedaan toen ging het wel weer. Nee nog niet het idee dat ik ongesteld word. Normaal krijg ik puistjes als ie eraan komt. Maar die heb ik al haha dus i dont know Fijn dat je nog de dag zo heerlijk hebt afgesloten. Bbqen is altijd heerlijk.
Ahhh fijn toch. Vind dat ook altijd gezellig Zo met familie. Wij vanmiddag bij schoonouders geweest en erna met mijn ouders wat gaan eten. Het is net ff na 12 dan ben ik 14 dpo als het goed is Maar moet zeggen dat ik pas sinda gisteren ander slijm heb. Tot eergister dat eiwit achtige slijm gehad en sinds gister dat dikkere witte. Heb het idee mis ei later geweest ? Erna bijna niet meer geklust dus hoop het niet.
Fijn dat het weer wat beter gaat. Was even een flinke klap in je gezicht vanochtend. Ja ben altijd blij met mn familie. Vanavond nog langs broer en sch.zus geweest. Leuk! Ook wel fijn om met je hoofd ergens anders te zijn. Hmm dat is wel vreemd. Maar je had een positieve ovulatie test toch?
@Myhappyfamily Ah jeetje wat balen zeg!!! Had het zo gehoopt voor je! Maar het kan natuurlijk nog zolang je temp hoog is en je geen ongi hebt gehad! Komt je ei overeen met temperaturen als met de test of dat niet? Sorry op de rest even niet gereageerd maar ik heb even een enorm onzekere dip hier. Had gezegd wat afstand te nemen om wat tot rust te komen maar helaas is hier nu vooral onzekerheid ben er dus ook niet echt bij met mn hoofd dus sorry dat ik niet ip de andere nu reageer. Hoop wel dat iedereen ( voor wie van toepassing ) een fijne vaderdag heeft gehad! En iedereen beetje van t weer heeft genoten
Ja hormonsters Dan word ik ineens weer zo onzeker en ik ben zo moe en dat zorgt dan voor een neerwaartse spiraal. @Myhappyfamily ik hoop niet dat je ei later geweest is. Heb je toen ook getemperatuurd of alleen nu? Fijn dat het weer wat beter gaat. @lerana ga je vandaag de vk bellen?
Jaa heel fijn die afleiding allemaal. Ik vind dat ook altijd gezellig naar familie gaan. Ja zover ik weet wel. Die eerste test was toen meteen heel donker en erna alleen maar lichter. Misschien dan toch later geweest. Maar hebben erna nog maar 2-3 geklust dus de kans is dan ook weer klein dat het raak kan zijn.
Nouww ik ben de laatste week aan het tempen moet ik zeggen. Mijn basale temp was normaal 36,5.ik vergeet dat zo vaak. Ga proberen komende cyclus de hele cyclus weer te doen. Anders weet je nog niet heel veel. Lief dat je toch reageerd. Ben je zo onzeker omdat het nog zo vroeg is in je zwangerschap en je nog geen echo hebt gehad of voel je dingen die noet kloppen. Gewoon lekker je tijd nemen en rustig aan doen. Dat je je zelf goed voelt is belangrijker dan hier reageren
L Hoop het ook niet. Maar niks aan te doen als het zo is. Heb de laatste week alleen weer getempt en begin van de cyclus. Niet weg betrouwbaar. Vergeet het vaak. Is ook als de wekker gaat of hoor mijn dochter dan sta ik naast mijn bed en paar min later denk ik ownee had moeten tempen. Proberen komende cyclus goed te tempen.
Ben je zo onzeker omdat je niet veel kwaaltjes voelt? Kan je misschien wat eerder terecht bij de vk. Pff vervelend hoor. Ook die vermoeidheid. Doe je nog regelmatig middagslaapjes? Tja dan verwacht je wel dat hij al geweest is. Pff. Wat n onzekerheid. Hopelijk snel duidelijkheid voor je Wanneer wil je weer een testje gaan wagen?
ja het is lastig. ik ga nu nog even wachten met testen. omdat mijn cyclus vaak zolang is kan het nu ook weet het geval zijn natuurlijk. misschien eind van de week als ik dan nog niet ongesteld ben. wil er even niet te veel mee bezig zijn. Hoe gaat het met jou verder?
Lastig.. maar het lijkt me idd wel het beste. Goed! Man knapt ook langzaam op. Flink erin gehakt bij hem. Over 11 dagen mag ik gaan testen. Maar ik merk dat ik er niet echt mee bezig ben. Misschien ook wel zelfberscherming. Met E gaat het gelukkig ook goed. Zijn nu wel weer beetje aan het zoeken naar een nieuw ritme.
@Myhappyfamily @Meisje93 ik had zaterdag met afvegen weer wat bloed aan t papiertje. Niet in de wc verder ofzo maar schrok er wel enorm van. Gelukkig daarna niet gehad maar heb ook gewoon geen last meer van kwaaltjes voel me prima dus alles bij elkaar maakt me zo enorm onzeker. Bij E was ik rond deze tijd opgenomen in t ziekenhuis omdat ik niks meer binnen hield. En ookal weet je dat elke zwangerschap anders is toch maakt t me enorm onzeker @Leolove heb de vk gebeld maar ze raad aan toch een weekje te wachten nog omdat t nu zo vroeg is is ze zelf bang als ze niet veel ziet zorgt voor nog meer onzekerheid. Voel jij je wat beter vandaag? @Myhappyfamily Ah ja soms vergeet je het dan gewoon he! Hopen dat het je lukt om het nu bij te houden om een idee te krijgen van hoe of wat.. Ja ik merk dat ik soms ineens ZOOO geïrriteerd kan raken van echt onzin dingen dat ik even wat rust voor mezelf moest gaan nemen. Want wil ook niet constant gemeen zitten doen ofzo tegen andere @Meisje93 fijn dat het met E en je man weer wat beter gaat! Wat voor een ritme wil je nu proberen? Voor jou word het nu spannend met afwachten!
@lerana och dat is idd schrikken zeg! Begrijpelijk dat het je onzeker maakt nu je ineens geen kwaaltjes hebt. Hoop voor je dat je deze week goed doorkomt. En dat je het naast je neer kan leggen.. Tja ik weet het zelf niet echt. Wilde kijken voor 1 slaapje. Maar dat red ze helaas nog niet. Dus denk dat het kwestie is van tijden veranderen.