Ja klopt ben er erg van geschrokken. Maar goed ik blijf positief zolang er geen krampen zijn en het alleen wat met afvegen is moet t goed zijn en moet ik positief blijven. Moet zeggen dat ik me vandaag wel beetje misselijk voel en ben er stiekem heel blij mee haha Ah hopelijk lukt het met tijden schuiven van hoelaat tot hoelaat slaapt ze nu?
Nou idd. Als die krampen maar wegblijven. Schijnt nog wel eens voor te komen dat vrouwen onverklaarbaar bloedverlies hebben tijdens hun zwangerschap. Hihi heeeel begrijpelijk! Vanochtend van 10.30 - 11.30 en nu ligt ze vanaf 14.00 in bed. Eens kijken hoelang ze nu zal slapen. Gisteren heeft ze alleen s ochtends geslapen. Is ze van 12.00 t/m 20.00 wakker geweest.
Ah ja het is soms zo lastig zoeken met die kleintjes he! Dat ze nog 2 slaapjes heeft zeg! Dat was hier toen al afgelopen. Vandaag wilt E helemaal niet slapen ze zit nu in badje probeer dr zo wel nog even op bed te leggen kan ze vanavond lekker opblijven. Ja klopt soms is t gewoon zonder oorzaak ja een bloedvat die geknapt is ofzo.
Nou echt heh. Ja ze was net voor haar 1e verjaardag van haar 2e slaapje af. Maar al snel had ze hem weer nodig. Toen maar een half uurtje. Maar nu moet ik haar vaak na een uur wakker gaan maken. Hoelang is E al van haar ochtendslaap af? Komt het door de warmte denk je? Dat ze niet wilt slapen.
Ah ja dan toch wel nodig nog ja. T is soms zo lastig zoeken he! E was ook voor haar eerste verjaardag van de ochtend slaap af. Ze gaat rond 7 a 8u naar bed s avonds maar meestal leg ik haar rond 11 a 12 u weer op bed. Soms wat later ligt eraan hoelaat ze wakker was en hoe moe ze is. Ze slaapt dan meestal wel 3 a 4u soms wat korter. Ja denk indd door de warmte ze heeft nu poosje in badje gezeten en slaapt nu wel heb dr nu alleen maar in dr luier met een onderbroekje erover gelegd ze sliep nu gelijk.
@lerana daar heb ik dus ook heel erg last van. Bij A was ik nu ook ontzettend misselijk en nu nergens last van. Vandaag super druk gehad op het werk dus geen tijd om na te denken @Meisje93 zaterdag wel gedaan ja, gister niet. En nu weer gewoon werken dus geen tijd. Morgen even kijken, ook met deze warmte slaap ik toch wel slechter doordat A ook vaker wakker is. Een slaapje lukt hier ook nog niet. Op het kdv redt ze het wel, maar thuis nog niet. Is ze savonds nog niet moe dat je naar een slaapje wil? @Myhappyfamily zit je temp wel boven de eerste week dat je tempte? Want dan zal je ei geweest zijn en de cyclus toch niet eindeloos lang zijn, hoop ik.
Lekker hoor zo'n lange middagslaap. Heb je ook lekker je handen vrij. Of ga je dan aan je werk zitten? Fijn dat ze gelijk is gaan slapen. Hebben zojuist de airco van zolder afgehaald en op E haar kamer gezet. Was al 27gr geworden. @Leolove ja dan is het ook niet lekker om te gaan slapen als A veel wakker word. Even op de bank liggen rust je ook van uit. Nee dat niet. Maar zondag heeft ze haar middagslaap overgeslagen. Dus dacht ochtendslaap eraf en dan een goeie middagslaap. Maar nu heb ze weer een ochtendslaap van een uur gemaakt en middagslaap van 2.5u
@lerana vervelend dat je je onzeker voelt en naar van het bloed zeg.. snap dat je blij bent met kwaaltjes als misselijkheid. Hoop dat je je snel beter voelt. @Leolove hormonen lijken me vervelend zeg. Hoop ook dat jij je snel beter voelt en een goede echo hebt. Nog 8 dagen? Met dit warme weer wil ik ook wel een middagslaapje haha @miniVosje ook benieuwd naar jou uitslag
@lerana Dat is lekker om je handen vrij te hebben, zelfs als A maar een slaap doet zal die nooit langer dan 3u zijn, eerder rond de 2,5u. @Meisje93 E slaapt ook al zo lang, al is het dan in twee keer. Maar A is overdag nooit zo'n goede slaper geweest. Snachts slaapt ze wel van 18.30/19 tot 6/7u dus daar hebben we niks over te klagen. En ik pak morgen wel wat rust, al is het maar op de bank liggen ja.
@Meisje93 misschien maakt het voor jou ook makkelijker omdat je man net in die week ziek was en de kans groot is dat deze ronde niet gelukt is. dan heb je toch al minder snel de neiging om niet te testen. Wel fijn dat het al een stuk beter met hem gaat. De kans is groot dat de kleintjes nu meer of vooral minder slapen door de warmte. hebben wij ook eigenlijk als we het veel te warm hebben slapen we ook slecht. @lerana nee dat snap ik wel. als je dan ineens een veegje bloed hebt dan begin je toch wel te twijfelen. als het maar bij dat beetje blijft dan is het goed. Wel fijn dat je vandaag een beetje misselijk bent geweest dan krijg je toch het gevoel dat het toch wel goed zit. Nog even en als je je echo gehad hebt kun je denk ik meer opgelucht adem halen. Snap wel dat je een beetje afstand wilt nemen als je je zo voelt. Even tijd voor je zelf en de kleine en als je je weer beter voelt misschien weer mee kletsen. Nee ja we gaan de komende ronde weer proberen elke dag te tempen. moet zeggen temp is steeds 0.3 - 0.5 hoger als op het begin dus er zal wel wat zijn geweest. Veel te warm he voor die kleintjes. gelukkig heeft ze na het badje wel lekker kunnen slapen. daar worden ze altijd heel moe van. @Leolove ja op het begin was het elke keer 36.5 soms iets lager en n u elke keer 36.8 - 36.9 dus ben eens benieuwd. komende ronde proberen weer goed op te pakken. @miniVosje ik ben ook benieuwd naar de uitslag
Toen E baby was, sliep ze helemaal veel. Niet handig als je lekker weg wilt. Wel vervelend dat ze niet zo goed slaapt overdag. Maar liever overdag dan snachts. @Myhappyfamily klopt. Het voelt echt als een mislukte ronde. Dus ga er niet teveel op hopen. Kan het altijd nog meevallen. Ja dat zou ook nog heel goed kunnen. Nu gaat E weer 2 dagen naar mn moeder. Daar slaapt ze meestal erg veel. Ook doordat ze s ochtends er vroeger uit moet. Succes met het tempen. Ik zou het niet kunnen. Denk dat ik 3 dagen van de 7 dagen temp dan.
Bel morgen vroeg. Ik wou onder werktijd bellen. Masr had het zo druk, dus geen tijd gehad. Sorry dat ik verder niet reageer. Ik wil niet bot overkomen, maar merkte gewoon dat het me hier te snel gaat, om alles te lezen elke dag. Op een vrije dag lukt het wel (helaas heb ik die maar 1 in de week) En heb daarom besloten om maar helemaal niet te reageren. Succes iedereen
Begrijpelijk hoor. Als ik zoveel zou werken zou ik het ook niet bij kunnen houden hoor. Geef je ons nog wel af en toe een update?
Ahh ook al gek is dat he dat ondanks dat je weet dat dat niks hoeft te betekenen en je weet dat elke zwangerschap anders maak je je toch druk enzo. Jaa het is wel lekker! Vaak als ze slaapt ruim ik beetje op of bereid vast wat voor van het eten. Of gewoon lekker op de bank een serie kijken. Bedrijf heeft momenteel geen werk dus dat momenteel niet aan de orde. Ah jeetje warm he voor die kleintjes 27 graden pff echt bizar als je er over denkt gewoon zielig dan. Is het nu wat koeler op haar kamertje? Bij E is het nu 26.6 maar slapen doet ze nog niet nu. Dankjewel ja het is soms zo onzeker allemaal. Hoe is het nu met jou? Ahh opzich is dat ook wel lekker toch? Is het wel makkelijker dingen te plannen als je in de middag nog wilt weg gaan. Ze slaapt iig wel lekker in de nacht! Hier was E altijd wel een goede slaper als baby zijnde sliep ze echt extreem veel. Denk dat ze tot 10 mnd ongeveer om de 2u wel even weer moest slapen. Nu slaapt ze dan van 7 a 8u in de avond tot ongeveer 9u in de ochtend. Groot gelijk dat je morgen even lekker rustig aan doet! Ik heb mijn echo volgende week maandag indd. Ah nou hopelijk lukt het! En omdat ie nu hoger ligt verwacht je indd wel dat je ei nu geweest is. Ja het is gewoon zo onzeker allemaal. Maar goed het was maar een beetje en daarna niet meer dus positief blijven. Ik hoop indd ook dat ik naar de eerste echo iets meer gerust gesteld ben. Al was ik bij E pas echt gerust naar de 25 weken toen kon ik pas echt genieten ik had elke x van die stapjes die ik voorbij moest zijn, termijn echo, 20 weken echo, overlevingsgrens enzo. Hopelijk ben ik er dit x wel iets rustiger in maar goed. Jammer dat je niet meer gaat reageren ik hoop niet dat dit komt door wat ik van de week gepost had! Wil daar toch even nog iets over kwijt na iedereen. Ik merk dat ik nu gewoon heel snel geïrriteerd raak om de kleinste dingen. En met het niet reageren zal misschien niet altijd expres gebeuren. Maar ik had vorige week echt gewoon zo'n humeur dat ik echt om de kleinste dingen kon ontploffen. Ik zie nu telkens staan sorry dat ik niet op iedereen reageer ofzo dat was mijn bedoeling niet! @miniVosje het is logisch als je werkt dat je niet op alles kan reageren zoals bijvoorbeeld nu de slaapjes van kinderen enzo ja sommige kunnen daar niet op antwoorden. En als er veel geschreven is heb ik ook niet altijd zin alles terug te lezen hoor. Dus hoop niet dat mijn opmerking van vorige week nu de reden is dat je niet meer mee gaat schrijven. Ook ik ben erg benieuwd naar je uitslag morgen!
@lerana wat vervelend dat er nu geen werk is! Of behoud je wel gewoon je inkomsten? Nee helaas is het weer 27 gr. Maar de benauwdheid is gelukkig wel weg. Pff die houd het lang vol zeg! Hopelijl gaat ze snel slapen. Ik hoop voor je dat je snel van je zwangerschap mag gaan genieten & maandag een supermooie echo zult hebben.
Ja ik behoud gewoon mn inkomen gelukkig dus dat is wel super fijn en stiekem niet erg dat er dan geen werk is hahah. Pff meen je niet gelukkig niet meer zo benauwd! Hopelijk heeft ze wel een goede nacht! Ze slaapt nu gelukkig. Ja zo gek bij haar soms dan is ze moe leg je haar op bed en dan staat ze ineens recht op in bed te springen lachen en hele verhalen te vertellen of met dr knuffels bezig. En gaat dan naar een tijdje slapen. Dankjewel lief van je!! Bij E was ik constant bang dat mis ging. Ze hadden vroeger tegen mij gezegd dat zwanger worden heel moeilijk zou zijn als het al zou lukken. Dus toen ik zwanger bleek kon ik gewoon niet geloven dat ik dit echt mocht mee maken enzo ( heb altijd al kinderwens gehad ) en ondanks dat ze laatst in t ziekenhuis echo hadden gedaan en zeiden dat alles gewoon netjes eruit ziet enzo kan ik het allemaal nog niet helemaal bevatten klinkt misschien heel raar vooral omdat ik nu gewoon weer zwanger ben in ronde 1 maar nja weet niet precies hoe ik t moet zeggen..