Mijn dochter is 2,5. Wat vliegt de tijd toch veel te snel . Vind ik soms toch wel moeilijk hoor dat het zo snel gaat allemaal.
Meiden sorry ik heb echt af en toe moeite om het bij te houden ga proberen om wat vaker te reageren hoor. @Myhappyfamily balen van je test joh @Meisje93 fijn dat ze weer is goedgekeurd! F. zit op de -1 lijn, vind ik stiekem ook wel leuk, blijft ze langer 'klein', haha. # hoe vertellen weet ik ook nog niet zo goed, ik denk dat ik zelf ook wat shirts bedruk voor de kinderen en misschien mezelf dan ook een of een romper oid, met #1, #2 en #3 ofzo Ik heb mijn ei gevonden wel flink te laat maar goed en laten we het er nou pas over gehad hebben hier, F. loopt los!!
Woow wat snel ineens! @daantje09 fijn dat je je ei hebt gevonden! Dit word dus gewoon een langere cyclus wel fijn dat je duidelijkheid hebt! @Myhappyfamily nog steeds niets bij jou? @Gootje1988 fijn dat je nu beetje weet wat het is! Worden je testen al wat donkerder of?
@Meisje93 ja ze loopt ook meteen stevig idd, haha. Net als haar broer duurt het even, maar ze kan meteen het hele huis oversteken
Nee m'n ovulatietest was vandaag bijna omo wit weer... Snap dr niks van. Blijf gewoon maar testen, als het goed is de 15e een eisprong ongeveer dus dan zou je nu toch al een lichte streep moeten hebben of niet? Heb ze van de action. Sowieso maken we gebruik van elke dag dus we missen sowieso de ei niet hahaha
Toppertje! Dat is weer het voordeel van later gaan lopen. Zijn gelijk een stuk stabieler. (Minder valpartijen. Hmm. Dan zou je idd wel wat gaan verwachten. Haha je man heeft de tijd van zn leven.
@Meisje93 precies, dat is het voordeel @Gootje1988 je hebt je hele cyclus het lh hormoon in je lijf, en dat schommelt, dus het is niet raar dat je de ene keer wel en de andere keer geen streepje hebt als je piek eraan komt zal je hem echt niet missen. Action testen vind ik wel rottesten hoor, daar kreeg ik nooit een duidelijke streep.
Ja het is natuurlijk ook afwachten hoelang m'n cyclus duurt... Ik heb werkelijk geen idee en ga gewoon uit van 29 dagen maar kan natuurlijk ook 40 dagen worden ofzo  gebruik daarom ook ovulatietesten om te kijken of ik überhaupt een eisprong heb en wanneer ik m'n ongesteldheid kan verwachten...
@daantje09 oh wat leuk zo ineens. Ik verwacht dat dat bij ons ook gaat gebeuren. Dochter kruipt opeens sinds vandaag. Daarvoor totaal geen belangstelling ervoor en ineens doet ze het, en net zo snel als tijgeren haha. @Gootje1988 wat stom dat je test nu ineens weer wit is. Maar je zult je ei zo niet missen nee. Dat lukt hier echt njet hoor, iedere dag @ de rest Ik weet niet meer wat er nog meer allemaal vertelt is, het gaat te snel haha
Hahah zo mis je je ei indd niet @Gootje1988 hoop dat je cyclus gewoon snel weer normaal is! Heeft iedereen verder beetje genoten van dit heerlijke weer vandaag?
Nee helaas niet heb moeten werken tot 5 erna was het regen helaas. Zaterdag als het goed is naar de kermis. Hopen dat het dan droog is.
Leuk he!! Zo denk je nou het word verlopig niks en de dag erna doen ze het. En snel dat ze soms zijn ja
Netjes!! Doet ze goed je had het er deze week nog over inderdaad. Ze dacht ik laat mama eens even zien wat ik kan
Ik heb echt m'n hele onderliep vuurrood en schraal. Dat is bij mij altijd hormoongerelateerd, dus ik denk gooi er even een ovulatietest tegenaan, wit Maar misschien is 's avonds niet de beste tijd ervoor? Niet te veel kletsen vanavond, ik ga zo lekker dansen. Even alles loslaten Sporten jullie ook, en wat doe je?
Echt vervelend allemaal. Gelukkig heb je je ovulatie testen. Hopelijk heb je snel een eisprong. Zeker genoten van het weer. Vanochtend even heerlijk met E een rondje gefietst. Vanmiddag eventjes in het zonnetje gezeten. Helaas kwam al snel bewolking. Dat kwam het huishouden weer ten goede. Jij? Altijd balen dan heh, dat je met zulk weer moet werken. Woensdag schijnt ook schitterend te worden. Dan moet ik helaas werken. Bij ons word het zaterdag best mooi weer. Wel wat regen voorspeld Wanneer verwacht je je ovulatie? Veel plezier met dansen! Welke style doe je? Nee ik doe niet aan sporten. Doe nu wel pilates (thuis)
@lerana Was idd echt lekker weer vandaag he! @Leolove ik sport ook niet heerlijk als je zo even kan ontladen! Hier zitten we klaar voor het songfestival, haha.
@Myhappyfamily ah vervelend dat je moest werken en het dan net gaat regenen.. @Leolove vervelend zeg die onzekerheid! Wat voor dansen doe je? ik zwem al is het er nu even bij ingeschoten afgelopen tijd helaas! @Meisje93 ah heerlijk geniet jou E ook zo van het fietsen? Hier ook lekker van t weer genoten op balkon enzo l3kker gespeeld