Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah okee ik wil het juist bewust alleen. Ik doe het via een donor met zelfinseminatie.
    Hopelijk vind je snel een leuke man! En dan als de tijd daar is leuk stel kindjes!

2. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja k hoop het ook zo. Een paar jaargeleden was ik juist even euforisch dat je ook zonder man een kind kon krijgen en zat avond na avond op internet naar cryos etc te kijken. Tot ik me realiseerde dat ik dan zwanger zou raken van een man die ik niet eens ken of die ik wel ken maar waar k niet van hou maar daar dan wel samen een kind mee krijg. Dat voelt voor mij zo verstikkend. Dat zou hetzelfde voor mij voelen als zwanger raken na een onenightstand van iemand die ik totaal niet ken, leuk vind en er al ehlemaal niet van hou. Dan krijg ik dus een kind met een volstrekt vreemde! Dat kan ik gewoon echt niet bolwerken in mijn hoofd.

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja dat kan inderdaad het is ook echt waar je jezelf prettig bij voelt. Ik wil het hele relatie gebeuren voorlopig echt niet meer maar wel graag nog een kindje dus ben erg blij dat het zo kan en de mogelijkheden er zijn

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Trying to conceive
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 5 ❀❀ NOD 9 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Nikki15 ❀❀ 36 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 19 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    MiniVosje ❀❀ 25 jaar eerste kind ronde 9 NOD 21 mei
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Gootje1988 ❀❀ 28 jaar tweede kind ronde 1 NOD 1 juni

Leolove ❀❀ 31 jaar tweede kind ronde 2 NOD 1 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 23 jaar tweede kind ronde - NOD 2 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lerana 26 jaar tweede kind ronde 1 NOD 6 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Daantje09 27 jaar derde kind ronde 3 NOD -- ❣

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ZWANGER
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

5. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie ook wel op tegen het relatiegebeuren hoor, maar sta er toch nog wel voor open, het zal wel moeten. Ik kan in een hoekje zitten te huilen da tik zo zielig ben door die klotemannen in mijn verleden of standvastig blijven staan en toen positief naar de toekomst kijken. En dan kies ik voor het laatste. Ik heb heel veel over voor een tweede kindje, maar een donor is voor mij echt de grens, dat kan ik echt niet psychisch en wil het ook niet voor mijn kindje. Ik heb zoiets van...uit liefde of dan maar niet. Dus veel aan het daten nu....

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Mag ik vragen waarom je nu aan de foliumzuur bent dan? Dat is toch veelste vroeg?? Neem aan dat als je een relatie heb ook niet gelijk de eerste week al voor een kindje gaat.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Lanalanalana denk dat deze topic dan niet geschikt voor jou is.
    Anders maak je zelf een topic aan?

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja ze slaapt 12u. Prima dan hoor. ;)
    Zoveel slapen wij ook niet hihi.
    Ze sliep al heel snel door. T/m 4 maandensprong. Toen ging het mis. Werd ze een paar x per nacht wakker. Speen erin en dan sliep ze weer.
    Nu slaapt ze wel door. Af en toe een onrustige nacht. Vannacht er 2x uitgemoeten. Maar er komt weer een tand/kies door.
    En bij jou?

Al begonnen met je testen?

9. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    Hier wordt madame standaard tussen 6 en 6.30 wakker. Heeft ze van mij ik kan ook niet uitslapen. Maar dit vind ik toch in het weekend ook wel vroeg haha. Dus jullie hebben luxe :p

10. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben al heel lang aan het foliumzuur. Het is onzin dat foliumzuur puur zou zijn voor als je zwanger zou willen worden. en je weet niet hoe het gaat, dus ik zorg gewoon altijd dat ik het slik zodat ik nooit nog een s drie maanden mijn wens uit hoef te stellen.

11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @lerana nee ik heb hem nog niet gedownload :p jij hebt wel mazzel met je uitslaper, haha.

F. gaat er om 7 uur in en slaapt dan tot half 8/8 uur. Al is ze de laatste tijd savonds gezellig beneden :rolleyes: dan word ze huilend wakker en krijgen we haar er niet meer in. Toen ze kleiner was sliep ze ook wel langer uit, nu word ze vaak wakker van haar broer.

12. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oeh wat vroeg! Scheelt wel dat jij niet uit kunt slapen. :p
    Ik sliep eerst elke ochtend uit als ik vrij of avonddienst had.
    Ja vooral in het weekend is het vervelend.
    Blijft ze dan wel rustig bij jullie in bed liggen? Of er meteen uit?

@daantje09 ooh dat is wat minder dat ze er s avonds weer uit komt. :(
    Lekkere tijd 8u.
    Slaapt je zoontje ook tot half 8/8u

13. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Maandje van te voren slikken is vroeg zat. Maar je moet het uiteraard zelf weten.

Hier ook 1 die rond 7/8 uur wel wakker is maar ze red zichzelf prima eerst dus blijf altijd nog liggen, ze komt altijd naar mij als ze iets wil of nodig heeft.

Ben benieuwd bij de huisarts straks... Geen idee wat ik kan verwachten, ben sowieso al niet heel blij met mijn huisarts maar goed we gaan het zien.

14. Lanalanalana

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Men zegt drie maanden van te voren....

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 dat is weer het voordeel van een ouder kind. Redden zich weer wat gemakkelijker. :)
    Breng je haar nog wel naar school?
    Ben ook heel erg benieuwd!
    Kan je dan niet overstappen naar een andere huisarts?

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nikki15 hoe gaat het nu met jou?
    Ging jij nu ook ovulatietesten gebruiken?

17. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja al is de school om de hoek... Ben veelste angstig op dat gebied maar ze zei met 4 jaar al van " mama, ik kan wel alleen naar school hoor! " hahaha

Ja nog steeds opzoek naar andere huisarts, hij heeft flink gefaald bij m'n dochter dat toen een ambulance voor m'n dochter kwam hij het nog steeds onzin vond... Heel lang verhaal :oops:

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Begrijpelijk hoor. Je weet maar nooit
    Als ze niet goed opletten met oversteken bijv.
    Volgens mij heb jij een aardige bijdehandte tante.

Oei dat klinkt niet best! Begrijpelijk dat je dan weg wilt. Dit zal je altijd blijven achtervolgen.
    Hopelijk heb je snel een keuze kunnen maken. :)
    Hier hebben ze 1 gebouw met 3 huisartspraktijken erin.

19. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja daarom of er hoeft maar een gek haar een auto in te trekken... Nee daar is ze mij te kostbaar voor.
    M'n dochter is zeer bijdehand en wijs met woorden, af en toe heel vervelend. Ze weet ook al hoe kindjes gemaakt worden :eek:

Hier zitten er 2 huisartsen en ik wou naar andere maar ze nemen elkaars patiënten niet over.... Erg jammer want die andere is echt super

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jou laatste zin "uit liefde anders maar niet" nu zeg je dus eigenlijk dat mijn 2e kindje (mocht het me gegund zijn) niet uit liefde ontstaat???? Nou sorry maar JUIST omdat mijn wens zo groot is zal dit kindje JUIST uit enorm veel liefde voortkomen liefde van een moeder wiens wens zo groot is dat ze alleen voor een kindje kiest!! En dan d'r bij als je het zo zwart wit wilt bekijken; relaties gaan vaak uit, als je een relatie ingaat omdat je graag een kind wilt is dat al niet de perfecte basis lijkt me. En relaties kunnen ook voorbij gaan dan krijg je hele drama's en gevecht om een kind alsof een kind daarop zit te wachten..

@Meisje93 ahh ook wel een goeie slaper dus! Oh ja die sprongetjes kunnen ze goed last van hebben hé!!! Hier sliep ze met 3 a 4 weken door word alleen wakker als er iets is ziek of enge droom ofzo of indd van de tandjes. Als ze dan wakker word pak ik d'r vaak lekker even bij mij in bed dan slaapt ze wel weer verder. Maar die momenten zijn komen niet zovaak voor haha. Ja klopt maandag ga ik beginnen met testen! Ben erg benieuwd hoe m'n cyclus deze ronde gaat zijn! En hoe is t verder bij jou?

@Leolove woow die van jou is er erg vroeg bij!!! Dan knijp ik wel in m'n handjes indd dat ik een lekkere uitslaapster heb hahah

@daantje09 haha durf het je het spel niet aan ;)

Ahh wat sneu dat ze zo overstuur is in de avond! Hopelijk is die fase snel voorbij en slaapt ze snel weer rustig door! Ja dat heb je met meerdere Kids natuurlijk dat ze elkaar wakker maken.

@Gootje1988 ben ook erg benieuwd! Laat je het weten zodra je meer weet? Vervelend dat je huisarts niet fijn is! Vooral naar zo'n verhaal dan vertrouw je er toch snel al minder op lijkt me.
    Ah ja dat is een voordeel als ze wat ouder zijn hé dan kunnen ze zichzelf prima even vermaken. Snap heel goed dat je je dochter nog gewoon gaat brengen we leven tegenwoordig in zo'n zieke wereld je weet maar nooit..

Ik slik trouwens de foliumzuur pas sinds vorige maand slecht hé :p

Deel Deze Pagina