Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Werk in de zorg en dat is dus erg lastig, pfff hoop het zo! Ben helaas te onzeker dat ik er maar niet vanuit ga... Mijn schoonzusje was wel gelijk zwanger

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh jaa heel herkenbaar! Je hoopt ene kant zo gelijk zwanger te zijn maar andere kant jezelf zo voor te houden dat het ook wel een tijdje kan duren blegh onzeker allemaal

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja inderdaad dus ga er gewoon vanuit dat we een tijdje bezig gaan zijn anders is het alleen maar teleurstelling...
    Heb wel stiekem al een rompertje en pantoffeltjes gekocht hahahaha die gaan we aan mijn dochter geven als er een positieve test is

4. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Gezellg hier meekletsen :D. Andere clubje is niks meer geloof ik. Ik lees straks alles bij ben nog op het werk.

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Gootje1988 ahh wat leuk! Hopelijk kan je het snel gebruiken! Ik zit ook helemaal te denken over manieren hoe ik t wil vertellen enzo. Ik wil ik m'n zus bij de bevalling vragen dus zit te denken voor een leuk gedichtje ofzo om het mee te vertellen mocht het raak zijn haha.

@Myhappyfamily wat leuk dat je mee komt praten! Hoe is het met je? Andere was inderdaad niks meer dus we beginnen hier gewoon opnieuw haha

6. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Zie vele kennen elkaar al, over hoe vertellen spookt me ook door me hoofd, al zal ik mijn familie(5 broers en gescheiden ouders) 1 voor 1 opbellen. Woon in het buitenland, dus dan wordt het al wat beperkter

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa klopt indd we zijn elkaar tegen gekomen in een eerder topic wat een beetje is stil gevallen haha.

Oh waar in het buitenland woon je als ik vragen mag? Hoe zit jij momenteel in je cyclus enzo? Ik zit echt al een hele tijd te Google voor een leuke manier om m'n zus te zeggen en vragen maar echt geen idee....

Iemand hier misschien leuke ideeën of tips hahah

8. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @lerana ik woon op dit moment in Oostenrijk,

Ik ben sinds april 2015 gestopt met de pil, en sinds een jaar echt aan het proberen.

Ik heb een zeer regelmatige cyclus van 28 a 29 dagen. Verwacht me volgende NOD 21 mei. Dus ben lekker aan het klussen.

Doe niet aan testen of ovulatie testen. Anders ben ik er alleen maar me bezig. Maar heb bijna altijd een ovulatie bloeding.

Wil je je zus als peettante vragen of het gewoon melden?

9. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Minivosje ga je nog naar de huisarts ervoor gezien de tijd hoelang je al aan het proberen bent?

Ik ga sowieso mijn dochter betrekken bij het vertellen aan ouders/schoonouders en de andere familie.
    Zit te denken om ouders en schoonouders uit te nodigen voor een etentje en dan met toetje roze en blauwe muisjes over te strooien ofzo en dat mijn dochter de toetjes uit deelt

10. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ja als het deze maand nog niet raak is ga ik naar de huisarts. Ga niet zo graag naar de arts, en ben hier nog nooit naar de dokter geweest,

Als ik in nl had gewoon een naar mijn betrouwbare huisarts kon gaan zou ik waarschijnlijk al lang zijn gegaan

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @miniVosje hopelijk blijft je ongi deze maand mooi weg!!

Nee ik wil haar bij de bevalling vragen. Maar wil het dus op een leuke manier vertellen en vragen maar heb echt geen idee

@Gootje1988 wat een leuk idee!! Ook leuk je dochter erbij te betrekken denk je dat ze het zolang stil kan houden?

12. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Nee die kan het niet lang stil houden hahahahaha zij kan nooit iets geheim houden als ze erg blij is vooral naar mij toe niet hahaha word dus gelijk vertellen, zit net te bedenken dat een taart maken en die vullen met muisjes ook erg leuk is!

13. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ja dat is inderdaad ook een erg leuk idee! De rest vertel ik het allemaal gewoon maar voor me zus wil ik toch wel even iets persoonlijks maar ik weet echt niks blegh hahaha

14. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Een slab (of iets anders) geven met ik hou van mijn tante en dan een kaartje erbij " wil jij bij mij zijn als je neefje/nichtje word geboren? "

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa dat is opzich wel een idee indd! Wil eigenlijk een leuk gedichtje vanuit t kindje zegmaar hebben haha maar goed heb nog wel even om erover naar te denken haha

16. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Dat schiet meestal vanzelf ineens binnen en dan moet je het snel op schrijven anders weet je het niet meer hahaha

Pffff aan het werk al vanaf half 3 en mag nog tot half 11, wil lekker naar huis

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahah stiekem hoop ik een creatief iemand te vinden die me zou willen helpen bedenken Hahaha ben er zo slecht in.

Ohhh bah is nog wel ff hopelijk gaat de tijd beetje snel voorbij voor je!!

18. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dames niet zo snel he moet een heel boekwerk bijlezen :p

@lerana vind het heel knap van je dat je het aandurft om de keus te maken om alleen staande moeder te worden. Snap je keus wel als je het zooooo graag wil en dan alleen bent sindskort. Hoop dat het snel lukt!! Fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Wat vond je familie ervan dat je deze keus maakt!

19. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 gefeliciteerd nog met je dochter. Knap van je dat je meteen kan stoppen met roken. Je hebt een goede reden om meteen te stoppen. Wie weet is dit dan makkelijker dan je voor geen reden doet zeg maar. Hoop dat je cyclus snel op gang komt. Voor je man is het inderdaad zeker spannend. Zijn eerste eigen kindje inderdaad. Is toch anders dan je vriendin al een kind heeft. Het leuke is wel omdat ze al 8 is. Dan snapt ze het ook allemaal een stuk meer als je zwanger bent en de kleine er is.

20. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @miniVosje dat lijkt me wel moeilijk als je in het buitenland woont om daar dan naar de dokter te gaan. Dat gaat er dan meestal toch anders als je gewent bent hier in nederland. Hopelijk is het snel raak en is het nodig. Vind je dat niet jammer als je zwanger bent dat je familie er dan minder van mee krijgt.

Deel Deze Pagina