@Leolove tja die kans zit er dik in ja, dat je anders die baan wel had gehad. Wat een rotstreek van ze zeg! Wat voor werk doe je eigenlijk precies? Wat vervelend dat je zoveel last heb, van je heupen! Ben je er zeker van dat het niet je bekken is? oh vast wel hoor! Ben niet negatief hoor, maar hou wel de optie open dat het ook kan zijn dat E enigst kind blijft. Dan zou ik ook gelukkig zijn. Dankjewel! Zou je dan een ander ras willen? Hond vind ik echt super leuk, maar de haren begin ik echt zat te worden. Alles zit eronder. Ligt er denk ook wel aan, wat voor hond je hebt.
Ja mooi is dat wel... Ook de hond van m'n mannetje die ziet m'n dochter als dr puppy, wel lief. En klopt maar daar moet je nu nog niet aan denken! Wij zijn binnen nu en een half jaar gewoon zwanger! Ja inderdaad het is de progesteron gewoon... Wel vervelend. En inderdaad zou leuk zijn! Aangezien we toch bezig waren met geld uitgeven ook even een super mooi professionele pak voor m'n dochter gekocht! Van vorig jaar paste niet meer en deze is 1000x mooier
@Meisje93 ik was assistent catering manager. En op de locatie waar ik zit kunnen ze echt niet 16 weken zonder, veel te veel werk voor de catering manager alleen. Nu ben ik dus weer gewoon catering medewerker. Nee ik weet niet zeker of het m'n bekken niet zijn. Heb pas dinsdag een afspraak bij de fysio en dan ga ik het vragen. Als het zo zou zijn zulken jullie zeker gelukkig zijn met z'n drieën, maar het is allemaal nog snel dus we gaan er gewoon niet vanuit. Denk niet dat we voor een ander ras zouden gaan, we vinden de leonberger allebei zo'n gouden karakter hebben. Als we voor iets anders gaan dan vooral omdat een leonberger zo groot is en veel zand meesleept in de vacht. Wij hebben weinig last van haren, maar dat zand. Wat hadden jullie ook alweer voor een hond? @Gootje1988 mooi pak. Ik houd van paars haha. Leuk hoor dat je dochter ook zo fanatiek mee doet.
@Gootje1988 ja daar gaan we voor! mooi pietenpak! Mocht M hem uitkiezen? @Leolove oh ja dat is waar ook. Goed dat je het even navraagt aan je fysiotherapeut. daarom, we zijn nog niet zolang bezig met zwanger raken. wat fijn dat jullie amper last hebben van haren. Wij hebben een beagle, en sie haren zitten overal. Superlieve hond hoor.
Ja hier ook paars als lievelingskleur. Ja zeker leuk maar ze is een erg gevoelig meisje met als gevolg dat ze er nu al zenuwachtig voor is en er zoveel zin in heeft. Ze slaapt ontzettend slecht daardoor waardoor ze sneller ziek word. Daarom, nu nog niet eraan denken hoor! Nee wij hebben hem eigenlijk op de gok gekocht, ze ziet hem ook vrijdag pas aangezien ik 3 avonddiensten heb dus ze weet niet hoe die eruit ziet. Weet in iedergeval dat ze hem super mooi gaat vinden haar kennende. Ow gave honden zijn beagles. Ik heb vroegah een cavalier King Charles spaniel gehad, zo ontzettend lief was die
@Gootje1988 aha ben benieuwd hoe ze hem vindt, maar dat zal idd vast goedkomen. ja zeker leuke honden. Zien er zo schattig uit. Ah die honden zien er ook altijd zo lief uit. lijkt me erg lastig dat ze zo gevoelig is. Vooral als ze er sneller ziek van wordt. Ik hoop dat ze er overheen gaat groeien.
Nouw dames jullie hebben goed gekletst. Heel boekwerk om terug te lezen hahah. Gisteren na het avond eten voelde ik me echt slecht dus ook niet meer gelezen en sliep al om kwart voor 9 op de bank. Enorme hoofdpijn en wat misselijk. En toen ik wakker werd om naar boven te gaan enorme last van mijn rug kwam nog amper de bank af. Maandag even aan de vk voorleggen. Wij hebben hier 2 boxers die haren zie je ook overal ondanks dat ze korte haren hebben. Hou je helaas niet tegen. Kunnen ze moeilijk kaal scheren @Gootje1988 ohnee smetvrees en een hond gaan inderdaad niet goed samen. Dan word je zelf alleen maar gek denk ik. Hopelijk is het raak deze ronde Wel vroeg om vanalles te voelen maar je weet het maar nooit. Alsnog gefeliciteerd met je bonusvader Leuk pakje voor je dochter zo leuk dat je dat samen doen! @Meisje93 alsnog gefeliciteerd met je man! Hopelijk toch een leuke dag samen gehad. Dat snap ik heel goed dat dat steekt als je samen met iemand loopt qua cyclus en dezelfde dingen voelt en zij is wel zwanger en jij niet. Maar je bent nog niet ongesteld he. Het kan nog. Wie weet test je pas later positief. Snap dat je de optie open houd dat je dochter als enige blijft. Maar bij haar is het ook gelukt en nu ook wel alleen duurt het helaas wat langer. @daantje09 fijn dat het goed gegaan is! Wel minder van je bekken. Hopelijk word het niet veel erger. @Leolove dat vind ik wel helemaal erg als het door de zwangerschap komt. Vind dat toch een soort voor discriminatie. Net alsof het lijkt zolang je niet zwanger word kun je die functie doen en anders gaat het helaas niet. Zou ook nu lekker voor jezelf kiezen en met je bekken opletten. Op het werk best goed. Wel moe erna maarja als dat alles is. Moet wel opletten dat ik er niet te veel doe of op en neer ren. Gewoon rustig aan doen.
Ja denk dat ze hem gelijk aan wil Heel lastig... Als we ergens heen willen zoals een pretpark zeggen we het pas de ochtend als we erheen gaan ook al weten we het al een week ofzo. Net als met vakantie wist ze het pas de dag van vertrek. Haar verjaardag is helemaal erg... Begint in februari al. Ben daarom al zo blij dat ze niet in sinterklaas geloofd... Dat begon ook al rond deze tijd Jeetje is het niet een idee om even al je bloedwaarden te laten controleren? Door het vele braken kan het zijn dat je ergens een tekort aan heb... Gewoon voor de zekerheid. Vervelend dat je ook nog is last van je rug krijgt. Nee helaas is een hond niks voor mij... M'n werk is ook eigenlijk niks voor iemand met smetvrees. Dankjewel, hoop het ook zo maar probeer neutraal te blijven... Dankjewel ja is ook echt super leuk om samen te doen
@Myhappyfamily heh wat vervelend, dat je je zo vervelend blijft voelen. dankjewel! Man moest gewoon werken. ja wie weet, we gaan het zien donderdag/vrijdag. Ga er iig niet teveel op hopen. Kan het altijd nog meevallen. fijn dat het goed gaat op je werk. Toch prettig. Ja goed je grenzen bewaken. @Gootje1988 haha dat zal wel ja. Dan gaat het helemaal lang duren eer sinterklaas in het land is. pfoe ja dan moet je goed opletten, dat je niets verklapt. Hopelijk groeit ze er overheen. Zware maanden voor je, als ze richting haar verjaardag gaat.
@Gootje1988 ohh hahah haar kun je van te voren dus nog niks zeggen of je bent helemaal gek rond die tijd hahaha. Lijkt me moeilijk rond de tijd van de verjaardag ja. Laatst was nog alles goed. Overgeven gaat de laatstse tijd wel. Bijna niet meer. Toevallig zondag 2x nog. Het rare is ik voel me meestal savonds zo beroerd en de dag erna is meestal niks meer aan de hand als ik op sta. Of ik moet de dag ervoor misschien te veel gedaan hebben. Komende maandag weer naar de vk even alles doorgeven. Ze zei laatst wel dat ik emesafene kan vragen. Maar daar lees ik ook goede en slechte dingen over. Wil eigenlijk niet weer wat. Laatst al vanalles gehad. Hahah nee dat klopt. Maar toch super dat je het werk toch doet!! Dat is het beste ja neutraal blijven al is dat wel moeilijk. Nog even en dan weten we het. @Meisje93 ohhh okeej. Bijna vakantie dan kunnen jullie samen lekker genieten. Ik hoop het voor je dat het nog komt een mooie test. Maar het is wat je zegt je kan er beter niet op hopen. Dan valt het altijd nog mee. Al ben je toch wel even verdrietig als het niet lukt. Ja is wel fijn. Nu werk ik 2 uurtjes per dag ga komende week 3 uurtjes proberen kijken hoe dat gaat.
Ja inderdaad, helaas heeft ze te goede tijdsbesef dus kan dr ook niet in de maling nemen met welke maand het is. Het zou fijn zijn als ze erover heen groeit, nagelbijten komt daar ook van, krijg het niet afgeleerd bij dr. Nee het is heel lastig maar het went. M'n mannetje vond het overdreven tot hij het een keer zei en zag wat het met M deed. Nu let hij heel goed op en als zijn ouders of andere familie het weten verteld hij hun ook dat ze echt hun mond moeten houden, gelukkig gaat dat super goed zo. Snap dat je niet weer wat wilt proberen... Je kleine krijgt het altijd ook wel een beetje binnen. Hopelijk heeft je vk nog andere ideeën. Pffff dikke mega puist erbij op 5 dpo.... Normaal pas rond 8-10 dpo volgens mij... Vanmiddag erg borrelende darmen en kan zowat niet naar de wc wat heb ik een hekel aan die periode na de eisprong.
Nee je merkt het pas wat het met de kinderen doet als je het zelf eens gezien hebben. Maar hij weet het nu dus kunnen ze er rekening houden. Dat is wel fijn! En de verrassing is ook extra leuk als je het de dag zelf pas weet dan hoef je ook niet lang te wachten Dit gaf de vk aan emesafene. Verder kun je niet meer veel doen als kleine beetjes blijven eten en rustig aan doen. Het is vooral savonds. Overdag gaat wel. Anders gewoon lekker optijd slapen. Ben eens benieuwd dan!! Klinkt hoopvol. Maar helaas zegt dat niet alles. Altijd minder die dagen na je ei. Je voelt altijd vanalles en gaat je dan weer gek maken wel of niet raak. Nog even en dan weten we het.
Hahaha nou ze is heel vaak boos geweest hoor of dan was het van " ja maar ik wil thuis blijven! " uhhh Altijd lekker op tijd slapen, hoop toch dat het gauw over is bij je. Nee helaas zegt het helemaal niets... Geen 1 ronde is hetzelfde geweest na de eisprong... Heb ook erge last van flatulentie/broekhoest Ga denk ik 9 dpo al testen, veel zijn dan al positief en heb early van sensitest dus ben benieuwd.
Ohh hahaha dat is dan minder. Maar de keren dat ze enthousiast reageerd is super om te zien. Daar hebben ook meerdere vrouwen dan last van. Ik ook nog hahaha. Maar het enige wat telt is die positieve test. Ben eens benieuwd met die test wat ie aangeeft. Maar dan als ie wit blijft kan het nog steeds alle kanten op. Is 5 dagen eerder als normaal. Jij maakt het wel spannend nu
@Myhappyfamily ja wat gek dat het alleen 's avonds is. Dat je er zo'n last van hebt. emesafene heb ik vanaf week 14 geslikt tot het einde. kon niet zonder. Dan was het gelijk overgeven. Misselijk gevoel ging er helaas niet mee weg. ja heerlijk echt zin in. Morgen een drukke volle dag & vrijdagochtenr heerlijk op vakantie. Helaas zit het weer een beetje tegen zag ik. ik hoop het ook, maar ga er eigenlijk niet meer van uit. knap hoor dat je op wilt bouwen naar 3u. Hopelijk lukt het ook! @Gootje1988 och ja ook al zo'n rotgewoonte. ja rot heh al die vage klachten na de eisprong. oeh op 9 dpo al gaan testen. ben benieuwd!
Ja inderdaad, merk nu gewoon dat ik echt overal op Let, voel ook weer wat steekjes en dan denk ik weer van zou het nu innestelen... Gewoon aftellen nu en nog 3 dagen, wel een hele lange 3e dag. Gefeliciteerd! Anders ik wel
@Meisje93 gefeliciteerd met je verjaardag! En bijna vakantie, hoop dat het weer toch een beetje meevalt voor jullie. @Gootje1988 oh dat is lekker vroeg testen al. Ben benieuwd dinsdag. Vervelend dat je dochter al zo vroeg last heeft van de spanning, hoop dat ze er over heen groeit want dat is in je volwassen leven toch ook heel lastig. @Myhappyfamily fijn dat overdag nu echt goed gaat, dat je ook wil gaan proberen nog wat uren uit te breiden. Die avonden blijven een ding toch. Kun je wel avondeten? Hier de knoop echt doorgehakt, tot m'n verlof werk ik gewoon door in de regio, dus overal en nergens Daarna ga ik zoeken naar nieuw werk, plak zonodig al m'n vakantie nog wel aan m'n verlof (geloof dat ik dan wel een week of 10 heb haha). Ook de optie om nog een opleiding te gaan doen staat helemaal open
Dank jullie wel! Nu eens afwachten of ik nog een bloederig cadeautje ga krijgen vandaag. @Leolove Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt. Wat voor opleiding zou je dan evt. willen doen? Zwanger en solliciteren gaat volgens mij ook niet echt super in de maatschappij.
@Meisje93 gefeliciteerd met je verjaardag en nog gefeliciteerd met je vriend. Heftig idee om je bij 1 kindje neer te leggen. Geef de moet niet op!! @Leolove wat knap dat je de knoop hebt doorgehakt. Succes over een paar maanden met solliciteren. Ik kan niet wachten tot deze periode voorbij is. ( ik wordt er helemaal gek van) @Myhappyfamily misselijk in de avond, vervelend zeg. Gewoon vroeg slapen, en aangezien je aangeeft dat je de volgende dag er geen last van hebt.... sterkte @Gootje1988 ben echt benieuwd hoe je het uithoud met smetvrees op je werk. Ik ga voor je duimen, gaat dan spannend worden. Mijn ongesteldheid is al weer bijna voorbij. Me verkoudheid komt eindelijk los ( al loop ik wel te blaffen als een zeehond, erg charmant in het retaurant) 8 okt gaan we alweer naar Nederland. Voor me vriend voor las testen en ik heb zo ver al 2 sollicitatie gesprekken!! Ziet ernaaruit dat we november gaan verhuizen!!
@Meisje93 gefeliciteerd!!!! Hopelijk krijg je niet zo een naar kado. Nog een paar uurtjes en dan lekker op vakantie. Even geieten van elkaar en verder helemaal niks. Ja lees ik meer dat mensen dan niet meer hoeven overgeven maar wel het misselijke gevoel behouden. Dat heb ik nu ook wel eigenlijk. Heel af en toe dat ik nog eens moet overgeven. Dan probeer ik wel zonder. @Gootje1988 ja dat is ook. Na een tijdje ga je echt overal op letten. Dat maakt je zo gek. En dan zie je bij andere dat dat wel een teken van zwangerschap is en dan heb je zoiets ohhh ja bij mij is het nu ook raak. En dan is het uiteindelijk zoooo frustrerend als het niet zo is. Sommige kunnen dan er helemaal niet mee bezig zijn. Dat vind ik echt knap. Ik kon dat absoluut niet. @Leolove fijn dat je de knoop doorgehakt hebt. Weet je al wat voor studie je zou willen doen? Zou ook wachten met soliciteren als je al bevallen bent. De meeste bazen doen er toch raar over als je zwanger bent. Wat ik echt onzin vind. Savonds eten gaat wel. Overdag kan ik alles eten en na het avond eten dan heb ik dat ik me vaak slecht begin te voelen soms ervoor al. Komt denk ik niet door het eten. @miniVosje nee dat klopt dat is het enige wat ik kan doen. Ben ook veel moe dus slapen helpt alleen ertegen. Ahhh fijn je ongesteldheid alweer bijna voorbij. Nog even en dan komt je ei alweer. Gelukkig is je verkoudheid bijna over bdat hoesten is minder ja maar doe je helaas niks aan. Spannend volgend weekend alweer richting nederland voor de testen. Ben eens benieuwd. En jij ook alweer 2 gesprekken. Komt vast en zeker goed Nu komt het echt allemaal dichterbij dat jullie terug kunnen naar nederland.