Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Lieve dames sorry ik heb niet terug gelezen ga dit Ook even niet doen om een bepaald persoon even te negeren anders kookt m'n bloed weer en kan ik me toch niet inhouden sorry!

@catseye sorry dat je net op een vervelende punt in het topic kwam lekkere eerste indruk krijg je nu haha

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana begrijpelijk meis.
    Ze is zojuist geblokkeerd. :)
    Die zien we (hopelijk) niet meer terug.

Wat zijn jullie weekendplannen?

Nikki15 vindt dit leuk.
  3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh echt? Heb je t beheer gesproken? En terecht hoor!

Wij gaan morgen even naar een winkelcentrum en wil even een kast gaan schuren en verven zondag gewoon met m'n mams verder niet echt plannen.. en jij?

4. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ik heb dan 2 dagen heel erg buikpijn. Begint met aan 1 kant vd buik zeurende pijn en dat 2 dagen door. Zo erg dat ik er niks op kan verdragen.
    Nouuuu we wachten niet 2 rondes af voordat we weer zwanger worden hoor :) maar wel voordat we eventueel beginnen met ovu.testen. Nu maken we het gewoon extra vaak gezellig. Net zolang we dat volhouden...en dan halen we er evt. Testen bij.

Hier een weekend vol met sporten van de meiden. Moeten morgen al om 07.30 :eek: verzamelen voor de hockey wedstrijd van de oudste....dat zijn toch geen tijden :confused:!
    Mag manlief lekker doen:p
    En zondagavond met mn moeder en zus naar een concert.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana nee er was een topic over haar. En beheer melde dit.

Leuk! Welke kleur wil je hem maken?
    Morgen naar een markt als het weer mee zit. Zondag werken.
    Vanmiddag nog even naar mn oma geweest. Aangezien ik mezelf thuis in de weg zat
    :p

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Oh joh. Nog nooit gevoeld. Wel handig met zwanger worden.
    Oh zo bedoelde je het. ;) hihi ja het moet wrl leuk blijven.

Wow wat vroeg!! Nou idd. Belachelijk zo vroeg.
    Wat leuk. Ga je vaak naar concerten?

7. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

hee meiden.
    wat een gezellig topic is dit :D zou ik misschien nog mee mogen kletsen?
    mijn vriend en ik zijn bezig voor ons eerste kindje en ik ben 23 jaar.
    ik heb een klein beetje terug gelezen. en zag wat verhalen komen over het geen vriend hebben, het lijkt mij ook zo fijn en vind het zelf ook echt super dat er een heleboel mogelijkheden zijn om dan toch zwanger te raken. hopelijk zijn er snel veel roze dames hier.

zelf ben ik nog ongesteld, net 3 dagen maar toch erg heftig, vandaag ook echt een dagje op de bank gelegen en nog even in bed gelegen omdat ik me zo sloom voelde vandaag en ook heel erg veel last van hooikoorts gehad :(

8. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ja dat maakt iig dat je zeker weet dat je ei hebt gehad. Ik heb/had een cyclus volgens het boekje. Nu voel ik sinds de curettage steeds van alles in mijn buik/rug/ lichaam...dus nu echt geen idee hoe/Wat :(

Meestal speelt ze later, maar dit is wel extreem vroeg! Zo vroeg gaat ze niet eens naar school o_O. Maar gelukkig is hockey haar passie en heeft ze er zelf geen enkele moeite mee om zó vroeg op te staan voor een wedstrijd.
    Ik ben 2 weken terug nog naar K3 geweest.. ..telt dat ook :p?
    Hahaha...ik vind concerten indd erg leuk. Maar kan overal van genieten. Hapje eten/ filmpje etc. Etc.

9. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Nikki15 dat is inderdaad wel heel vroeg ja :eek:. Gelukkig vind ze het zelf niet erg. Maar dat is meestal met dingen die je ook erg leuk vind ;)

Heb je hard staan meeswingen op k3 :p
    Vind het zelf ook leuk om naar concerten te gaan. Vorig jaar nog naar Adele geweest :)

Wel fijn als je dat aanvoelt wanneer je eisprong is. Dat heb ik totaal niet zover ik weet.

@KleinMeisje93 welkom. Hoop dat je ook snel een postitieve test hebt. Hier is het heel gezellig. Je maakt het wel gemakkelijk ze. Bijna de zelfde naam als meisje93 :p

@lerana leuk:) welke kleur ga je de kast maken.

Hier morgen als het weer het toelaat savonds naar de kermis en zondag naar oma overdag en savonds bbqen bij mijn schoonouders.

10. KleinMeisje93

haha ja ik zie het steeds vaker hier voorkomen, wat betreft gebruikersnaam haha :p

wat leuk dat je naar de kermis gaat, is het een grote kermis of valt dat wel mee? hopelijk zit het weer je mee dit weekend.

ik heb totaal geen idee wat wij dit weekend gaan doen, misschien morgen en zondag langs mijn schoonmoeder.

helaas met moederdag niet naar mijn eigen ouders toe, die wonen helaas een heel eind verderop dus daar gaan we een andere dag heen.

over eisprong voelen gesproken, ik voel die vaak ook, maar sinds de MA van in januari heb ik weer nieuwe symptomen erbij gekregen.. zoals ovulatiebloeding en misselijkheid. deze ronde ga ik geen ovulatietesten gebruiken en hou ik het nu alleen bij temperaturen al is dat volgens mijn gynaecoloog en huisarts niet heel erg betrouwbaar... maar tot nu toe vond ik wel elke keer mijn eisprong en klopte het ook, nu gelukkig ook weer een redelijk regelmatige cyclus van 25 dagen (ik ben gezegend met zo een korte cyclus :p ) langste was bij mij 31 dagen.

11. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Harder dan de meiden zelf ;)...denk dat ze ze inmiddels ontgroeid zijn :). Ik blijf ze leuk vinden iig. Ohjalele.....:cool:

Ja dat is wel handig je eisprong voelde. Maar sinds de curettage nu 3 weken geleden voelt het dagelijks aan als ovulatiepijn :(....niet handig dus. En volgens de arts afgelopen dinsdag heeft er nog geen nieuwe eisprong plaatsgevonden maar heb ik al die kwaaltjes door mn hormoonhuishouding die weer op orde moet komen.

12. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Hi @KleinMeisje93 welkom :).
    Naar dat je een MA hebt gehad! Hier ook helaas :(. Ik ben ook steeds zo misselijk en veel hoofdpijn sinds de curettage...zo stom!:mad:

13. KleinMeisje93

dankjewel :)
    wat verschrikkelijk voor jou zeg, ik voel en leef met je mee. bij jou is het nog maar kort geleden zie ik staan :( hier is het al 4 maanden geleden, maar toch voelt het als de dag van gister.. zo raar maar goed, moet er niet meer over in zitten, het is gebeurd en moedernatuur doet wat goed is.
    je lichaam veranderd altijd na een zwangerschap kwa kwaaldjess, ook al is die uitgelopen op een miskraam. hier heb ik bijvoorbeeld ook rond mijn menstruatie veel last van spierpijn in mijn bovenbeen wat ik dus eerst ook nooit had.
    zelf heb ik geen curettage ondergaan maar had ik cytotec gekregen om het op te wekken en nog andere tabletjes die het dan ook op zouden wekken.

krijg jij nog een controle echo?
    ik heb die paar dagen geleden nog gehad omdat ik toen ik die zou krijgen niet door was gegaan wegens verhuizing en noem maar op dus die heb ik laatst gehad, alles was weer helemaal goed gelukkig.

14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Oei dat is wel minder dan. Denk je steeds vanalles te voelen en dan is het niet wat je normaal zou denken.
    Wat zit het lichaam toch raar in elkaar.

Ik zie je al helemaal staan bij k3 :p. Die oude liedjes ken ik nog wel ja haha.

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ja best wel groot opzich. Staat vanalles. Een plein vol zeg maar. Voor onze uk is het groot genoeg.

Ahh wel jammer dat je ouders niet in de buurt wonen dan kon je nog ff snel langs gaan zondag.

Ja dat heb ik ook al vaker gelezen dat tempen alleen niet werkt. Ofja niet 100% betrouwbaar is. Gelukkig klopt het uiteindelijk wel met wat je wanneer voelt. Dat scheeld wel.
    Ik heb 2-3 weken geleden sliert bloed gehad na het plassen. Dacht ovulatiebloeding maar dat is het niet. Dan was ik al ongesteld geweest en mijn test was negatief. Wel vorige week echt een week zeurende buikpijn gehad. Misschien toen eisprong geweest dan. Ik weet het echt niet. Toen niet geklust helaas. Dus het word volgende ronde.

Gelukkig heb je een korte cyclus. Heb he sneller een nieuwe kans als dat nodig is.

16. KleinMeisje93

Ow dat is wel leuk dan ja.

Ja inderdaad, mijn vriend komt hier uit de buurt en hij wilde graag in de buurt blijven wonen, dus ben ik vanuit het gezellige brabant naar gelderland verhuisd :rolleyes:

Misschien toch een ovulatiebloeding gehad toen? Dat je een langere LF hebt.. maar kan soms ook iets tussentijds zijn, wel erg lastig en vervelend dat je nu niet weet hoe wat en wanneer allemaal.. daarom vind ik temperaturen toch wel fijn om te doen en het is goedkoop, dan weet je (helaas) pas 3 dagen na de eisprong of hij wel of niet geweest is dan blijft je temperatuur namelijk hoog, dit tot de menstruatie, alleen bij mij blijft hij dan nog paar dagen hoog voor hij weer naar beneden zakt.

Korte cyclus is inderdaad wel fijn alleen had ik in ronde 2 wel een LF van 9 dagen en gelukkig daarna wel weer van 12 dagen.

Zijn er hier nog meer dames die een korte cyclus hebben en de ene keer een korte LF hebben en dan weer een gewone normale LF van rond de 14 dagen?

17. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Zo wat druk hier! Gelukkig is dat mens weg! Vreselijk, hopelijk komt ze niet onder een andere naam terug.

Hier als huisdieren cavia's waaronder 1 tje zwanger.

Welkom kleinmeisje93! Is inderdaad wel erg kort, bij mij eerste maand zonder pil dus heb werkelijk geen idee wat m'n cyclus is.

Super leuk joh nikkie15!!! Lekker swingen, word er ook altijd wel vrolijk van. M'n dochter heeft ze 1x gezien maar dat was nog met josje en ze weet er helemaal niks meer van hahaha

Leuk lerana een kast opknappen! Wel een hoop werk maar met mooi resultaat!

Herkenbaar dat gehaast Leolove,.hier 7 uur op werk zijn. Kwart voor 6 eruit, dochter iets voor 7 bij de voorschoolse opvang brengen en dan door crossen naar m'n werk die gelukkig dichtbij is. M'n mannetje is al eerder weg.

Ik heb m'n werk weekend, 2 avonddiensten. Morgen gaan we blijkbaar naar het strand want dat moet van m'n dochter en mannetje ( wonen op 5 minuten lopen van het strand)
    Hoorde m'n dochter al over een aanzoek enzo dus ben benieuwd morgen :oops:

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom! Bijna dezelfde naam. ;)
    Voor de zwangerschap had ik ook altijd hele heftigeenstruaties. Veel bloed en veel kramp.
    Nu menstrueer ik amper meer. 1 dag kramp 1 dag normaal bloeden. Rest vd dagen verlies ik amper wat.

Hopelijk is je lichaam weer op orde na een eisprong.

Oehh k3. Vind de nieuwe minder leuk. ;)
    Ga je vaak naar concerten?

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 werkse dit weekend! Dit is ook mijn werkweekend. Vandaag een lekker vak.dagje. morgen ook een avonddienst.
    Oeh spannend! Hebben jullie al trouwplannen?

20. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Dankjewel, jij ook!

Nee en ja... Uhm.. We zijn nog niet zolang samen als " gemiddeld " als je aan kinderen gaat beginnen en trouwplannen hebt :oops: maar goed onze relatie is super en het voelt alsof we elkaar al jaren kennen.

Deel Deze Pagina