Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha ja mensen letten er eigenlijk niet op he :p ik wil dan sowieso een shirtje van @daantje09
    Ja klopt hebben gelukkig weer een goede band nu ( hele tijd geen contact gehad ) en van E eigenlijk t eerste jaar helemaal gemist dus vind wel fijn dat t nu zo is.

Oh zo'n button is ook leuk!!!! Dat heb ik nog nooit gezien. Zal ook niet snel opvallen denk ik haha

Jaaa ik hoop t zo ;) ben je er klaar voor om weer gek gemaakt te worden door mij :p ik hoop echt zo dat ik dit x een shirtje van je kan gebruiken!!! Jaa met E gaat het gelukkig goed niks te merken dus wat het nu was geen idee.

2. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier klimmen we ook lekker mee. Onze dochter roept ons altijd zelf om mee te gaan :p is toch niks mooiers dan je kinderen zien genieten.

Ik lust hier ook de verkeerde dingem :p
    Onze dochter het ene moment eet ze alles en erna weer niet. Vlees ees ze bij het avond eten sowieso bijna niet.

Ohhja die tshirts van daantje zijn inderdaad heel leuk :D dat met die button is ook erg leuk!

Lerana wel fijn dat je contact met je zus weer goed is. Alleen dat ze het eerste jaar van je dochter gemist heeft is wel jammer.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana nee denk niet dat die button erg opvalt. :p

Wat fijn dat je nu wel een goede band met elkaar hebt!

4. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @daantje09 zit jouw dochter pas in 80. Klein meisje :p A heeft echt al maat 86. Voor de zomer had ik 2 tshirtjes daar gehaald die vond ik niet heel klein vallen. Maar zal een passend shirtje meenemen om de maat te kunnen schatten :) Oh dat vind ik heel lief, leuke extra aankleding voor A d'r kamertje.

Haha we klimmen allemaal mee dus. Raar dat zoveel ouders dat dan raar vinden.
    @lerana jammer dat je zus de eerste tijd van E gemist heeft, maar wel fijn dat jullie nu weer goed contact hebben. Kan ze het straks inhalen bij de tweede ;)
    @Meisje93 als een shirtje veel mensen al niet opvalt zal een button ook wel niet opvallen haha. Wel leuk hoor.
    @Myhappyfamily ja maar jouw dochter zit natuurlijk ook in wil ik niet fase. Fijn dat ze wel alles lust in principe, is toch wel makkelijker.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove denk het ook niet. :p
    Aal kijken ze wel altijd naar haar speldje. Ach zien we dan wel weer... Eerst maar eens zwanger zien te worden.

Ja zeker raar. Al moet ik zeggen, dat in de monkey town hier in de buurt wel heel wat moeders meeklimmen. Met de kleintjes dan heh. ;)

@daantje09 oeh wat een ukje nog. Met maatje 80.
    Hier 86/92 Ze is vooral lang. wel lastig om dan mooi aansluitende kleding te vinden.

6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hahaha ja als jullie dat allemaal zo zeggen klinkt ze ook erg klein :roflmao: geen idee hoe groot ze nu precies is, maar ze heeft altijd op de -1 lijn gezeten.

@Meisje93 ik ken die buttons wel, heb er zelf ook eentje willen maken maar is er nooit van gekomen, kan altijd nog voor als de kleine er is, haha. Ik vind het wel een grappig extraatje hoor.

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja klopt inderdaad haha maar goed eerst maar kijken of het lukt en dan hopelijk goed mag gaan. Wel handig inderdaad om een passend shirtje mee te nemen! ik haal vaak voor shirtjes een maatje groter kan ze er lekker de winter mee doen :p

Waar heb je zo'n button vandaan? lijkt me wel erg leuk icm een shirtje aan ofzo haha

Hier heeft E maat 86 shirtjes broeken is voor haar altijd wel lastig. kwa lengte mag ze 86 wel hebben maar de omvang is dan echt te groot. ben nu opzoek naar een riempje voor haar maar geen succes nog haha

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 ach, zolang ze haar eigen lijntje volgt is dan prima toch?

Wat grappig, dat jij dat idee ook had. :)

@lerana oeh, moet ik even kijken waar ik ze besteld had.
    Laat het nog weten aan je.

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha is goed hoor heeft geen haast dankjewel :)

Pff ik had nooit last van een menstuatie, na de bevalling van E had ik maar 1 dag echt bloed verlies daarna alleen met afvegen maar nu naar de mk telkens buikkrampen en meer vloeien bah maar goed het hoort erbij. had eerder gewoon enorme mazzel :p

10. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Meisje93 ja ik heb een tijdje haarbandjes gemaakt voor dur, en nog wel wat dingen in huis voor speltjes enzo, maar haar haar groeit niet snel dus ik kan er zo weinig mee :roflmao: dus dingetjes maken ligt weer stil, haha.

@lerana dan had je nog mazzel na de bevalling, hier word het alleen maar erger :rolleyes:
    Ik kocht alles bij de haarspeldjesfabriek, met google kom je er wel.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana Denk dat iedereen wel zo'n menstruatie wilt! :)
    Wel vervelend dat het nu heftiger geworden is. Bij mij is elke menstruatie anders. Wat ik niet meer heb, is 5 dagen krampen. Nu is het gelukkig na 1 dag klaar.

@daantje09 Wat leuk zeg! Oh nee dan werkt dat ook niet echt. E had al vanaf 4 maanden speldjes in. Kocht ze eerst, maar ben ze nu zelf gaan maken. Af en toe verkoop ik er een paar.

12. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Leolove nouwww de laatste tijd eet ze toch minder als eerst helaas. Maar dat hebben de meeste kinderen denk ik wel dat ze op het begin alles eten en erna een hoop niet meer.

@Meisje93 hier ook bij de darteldome ook een hoop ouders. Ook een hoop niet maar oke. Zelfs zie ik ook veel opas en omas meeklimmen. Ik heb soms een boggel van al dat klimmen en niet goed kunnen staan laat staan die oudere mensen. Maar ze doen het toch wel.

Hier heeft onze dochter ook een wat langer bovenlijf. Is soms wel lastig. In haar broeken heeft ze maat 98 en haar truitjes echt al maat 104.
    En bij veel winkels valt het anders dan is het ook wel eens moeilijk. Zara bijvoorbeeld moet ik sowieso een moet groter pakken.

Benieuwd of mensen tegen die tijd de button opvalt. Ofja lezen. Vaak let je daar niet. Wel grappig als het dan iemand opvalt kijkt iedereen :D

@lerana dat hebben we ook vaak met de boeken vooral ze nu geen luier neer aan heeft. Voor de lengte is het vaak goed maar de bovenkant dan weer wat te groot.

Nou dan heb jij geluk gehad na je bevalling. Ik ben het altijd een week helaas :( 4 dagen best wat vloeien en erna langzaam wat minder.

@daantje09 zolang ze haar eigen lijn volgt en verder gezond is niet druk om maken. Mijn neefje is 1,5 ouder als mijn dochter maar daar zit ook niet veel verschil in. Hij is ook wat kleiner maar verder gaat het prima.

13. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @daantje09 zolang ze d'r eigen lijntje volgt is het prima toch. Hier zijn de haartjes wel lang genoeg voor staartjes en speldjes, maar trekt A ze iedere keer zelf er weer uit :p
    @lerana dan had je eerste inderdaad veel geluk. Ik ben er altijd wel 6-7 dagen zoet mee voor het echt helemaal weg is, waarvan 4 dagen best veel.
    Nu ze niet meer zo hard groeit koop ik gewoon de eigen maat. Volgens mij kan ze daar de winter wel mee door haha. Net online wat bij esprit besteld, ook een eerste aankoop voor ons ukje :)
    @Myhappyfamily ja dat hoort er wel echt bij he. Die fase mag van mij nog lang wachten haha.

14. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jeetje als ik jullie allemaal zo lees heb ik alsnog veel mazzel ik ben met 3 hooguit 4 dagen nu alsnog wel klaar dus mag eigenlijk niet klagen dan hahaha
    hoe zat jij nu ookal weer in je cyclus? bijna rond de test tijd toch?

ja lastig is dat he dat ze boven smaller zijn maar dan toch wat langer maar goed hoort er allemaal bij ;)

Jeetje zeg dat is echt wel lang! gelukkig ben je er nu voor een lagere tijd even vanaf!!

oh wat leuk wat heb je gekocht voor de kleine uk?

Hoe voelen de zwangere zich verder?

15. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @lerana ja ik mag niet klagen hoor. Na de bevalling van A duurde het ruim 10 maanden voor ik weer ongesteld werd. Als het straks weer zo lang duurt ben ik in 3 jaar maar iets van 3 keer ongesteld geweest :p
    Ik heb deze voor de uk gekocht, mooi neutraal, kan ik gewoon aan iedereen laten zien zonder dat ze meteen weten of het een jongen of meisje wordt :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpeg
      image.jpeg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      6
    miniVosje vindt dit leuk.
  16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily haha ik voel me ook een stijve hark.
    Dat vind ik wel echt tof van die opa's & oma's!

Ja blijft lastig heh. Hier puilt haar kledingkast alweer uit. Moet echt stoppen met shoppen.
    Kom zelfs kledinghangers tekort...

Ja ben ook heel benieuwd. Eerst maar eens zwanger zien te raken....

@lerana haha,
    Nee was het maar waar. Zit te wachten op mijn eisprong. die verwacht ik vrijdag.
    Hopelijk de laatste keer. Ronde 5 voelt toch best wel zwaar ineens. :(

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Aahh wat leuk!! je houd het dus stil wat het gaat worden? maar shirtje is wel echt leuk!!

Aahh jaa snap ik wel hoor! is ook rot al 5 ronde's! hoop echt dat het deze ronde raak mag zijn voor je ik duim heel erg hard dat het mag lukken!! Frustrerend is het allemaal eigenlijk he je wilt iets zo onwijs graag maar het lukt maar niet is gewoon rot :( het voelt dan zo ver weg lijkt me. Zo voel ik het nu iig wel naar de mk dat het lijkt alsof het zo ver weg is of het überhaupt lukken mag..

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana Dankjewel! ❤ Ik hoop het ook.
    Zeker frustrerend, vooral omdat het bij de 1e veel soepeler ging. Mrja, hebben het niet voor het zeggen.
    Maar heb het er toch wel moeilijk mee ineens.
    Ja vooral, als je je bedenkt dat je nu bijv. al op de helft kon zijn van je zwangerschap.
    Lijkt idd allemaal erg ver weg. :( Gaan er weer voor.

19. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @lerana ja we houden het geheim dit keer. Leuk om iedereen te verrassen :)
    @Meisje93 knuffel

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja precies dat inderdaad dat je weet van nu bijna op de helft enzo maar goed het is niet anders en ga ervoor hopelijk met snel resultaat.

Ja begrijpelijk voor al als het ervoor toch sneller ging dan en nu niet is gewoon super rot! En ik vind dan maakt het niet uit in welke ronde zit elke ronde dat je ongesteld word is gewoon gigantisch rot en balen!

Deel Deze Pagina