@lerana ja zeker balen. Al merk ik wel dat de teleurstelling elke ronde zwaarder is. Hopelijk is iedereen snel zwanger hier!
@Meisje93 ook een knuffel vanuit hier. Probeer zo niet te denken (ik had al bijna op de helft geweest) dat zijn zware gedachtens, (ik ken ze) hopelijk is het deze ronde voor je raak. @lerana inderdaad je hebt echt geluk met de menstruatie. Bij mij begint het 2 dagen vantevoren met oud bloed verlies. En dan nog 3dagen flink verlies en dan nog 2dagen afvegen...
@lerana vond het de eerste dag toen we het wisten wel moeilijk om met niet te verspreken. Nu hebben we het weer net als daarvoor over ukje en valt het eigenlijk wel mee.
@miniVosje klopt. Ik moet me weer even helemaal resetten. En weer positief worden. Vergeleken jou, ben ik nog maar net begonnen. Hoe gaat het bij jou? Bijna je eisprong! Of heb je het idee dat je hem al hebt gehad?
@Leolove erg leuk shirtje, toevallig vorig weekend ook op esprit besteld maar dit shirt heb ik niet gezien, anders had ie miss in mijn mandje beland @Meisje93 ik snap dat het rot is hoor, voor ons was het ook al ronde 6, en de teleurstelling word alleen maar groter. Alleen nu ik alweer '4 rondes' zwanger ben vergeet je al die tijd ervoor. Dikke knuffel @lerana you know how i feel
@daantje09 dat geloof ik, dat je het vergeet hoelang je erover gedaan hebt. Jij had het dus ook, dat de teleurstelling alleen maar groter werd. Hopelijk beland ik niet in ronde 6. En is deze ronde gewoon raak!
@Leolove Hier is dat ook vaak dat onze dochter alles uit de haren haalt. gaat de laatste tijd wel goed moet ik zeggen. maar eenmaal onderweg naar huis vanuit school of iets gaat het wel vaak meteen eruit Ja dat geloof ik best soms wel lastig met eten maken wat maak je haar dan als je weet dat ze echt iets niet eet. Leuk truitje voor de kleine uk zo weet inderdaad niemand wat het word en kun je het gewoon laten zien. wij laten het ook niemand weten wat het word. bij onze dochter ook niet gedaan, iets moet toch een beetje een verrassing blijven he dinsdag weten we wat het word. benieuwd of mij gevoel het weer goed heeft. Ik vind dat ook altijd wel moeilijk als je weet wat het word om niks te zeggen. Moet gewoon hetzelfde zeggen als eerst. moet zeggen bij mijn dochter ook goed gelukt. ik zei altijd de kleine. veel mensen zeggen ook altijd hij. @lerana jij mag zeker niet klagen met je ongesteldheid wil wel ruilen met je Hier voel ik me elke dag weer verschillend. ene moment heel goed en het andere moment kan ik erg misselijk zijn. wel superrrr moe nog. terwijl met dit termijn hebben de meeste veel energie. maar mijn lichaam heeft laatst veel energie nodig gehad met het ziek zijn en nu ook met slecht slapen en dochter laatste dagen snachts wel een keer wakker. Jawel ik ga voor je duimen dat het zeker raak mag zijn voor jou!! was het de vorige keer ook dus gaan we nu ook weer vanuit al zegt dat niks natuurlijk. Laat je deze ronde als je donor komen of wacht je een ronde af om te kijken wat je cyclus doet? @Meisje93 hahaha dan ben ik niet de enige, heb ook een conditie van niks dus vaak na een ronde ben ik kapot haha maar we gaan door voor ons spook Wij hebben laatst ook een hoop gehaald. nu is ze over 2 weken jarig dus dan zal ze ook wel weer een hoop krijgen. We doen wel bij de kleine uk op het begin niet al te veel kopen 5 setjes van 50 en 56 en de rest zien we wel wat we krijgen of hebben we zo nog besteld of gehaald. zo zonde als ze de helft niet aan doen op het begin. Ben eens benieuwd vrijdag of je ei springt. Gebruik je nu weer ovulatietesten of deze keer niet meer. Voor jou gaat het zeker ook lukken. balen alleen dat het nu langer duurt! @miniVosje veel succes komende week! @daantje09 dat klopt wel ja bij mijn dochter ook een jaar erover gedaan en nu 9 maanden op dat moment is het heeeel lang maar als je eenmaal zwanger bent vind je het nog steeds lang maar dan denk je er niet meer aan omdat je zo blij bent dat het raak is en het er ook komt als alles goed gaat.
@Leolove wat vervelend dat je zo blijft kwakkelen. Hier bleef ik me moe voelen de gehele zwangerschap. Mede door bloedarmoede. Och alweer bijna jarig. Wat gaan jullie aan haar geven? Groot gelijk! Zo zonde anders. Ja ben ook heel erg benieuwd. Ja heb er nog een paar liggen, dus die ga ik maar opmaken. Vast en zeker! Zeker balen. Moet nu echt weer positief worden. Zit even in een dipje.
Ik verwacht vandaag me eisprong. Heb met het verplicht klussen deze maand wel wat meer moeite. Ik denk dat het vooral komt omdat we beide met stress over basn vinden rn verhuizen zitten. Gisteren een poging tot klussen gedaan, maar door de stress niet kunnen afmaken. Heb me vriend gevraagd het vandaag nog even te proberen. ( moet tot 14.30 werken. En moeten voor 16.00 vertrekken naar het vliegveld...
@Myhappyfamily hier lukt het best aardig om niks te zeggen. Eerste dag alleen bijna versproken maar sindsdien gaat het wel goed. Inderdaad gewoon hetzelfde blijven zeggen. Oh jee, dat blijft dus nog wel even, het alles uit de haren halen haha. Ja lastig, je kunt ook niet altijd maar iets anders geven he. Vervelend dat je zo heen en weer blijft gaan. Gelukkig ben je bijna op de helft. Ik bleef de vorige zwangerschap ook continu moe. Nu iets minder, maar die energie die je zou moeten hebben heb ik ook helemaal niet hoor. @Meisje93 je bedoelde myhappyfamily Ik hoop dat je ergens weer de positiviteit kunt vinden. Misschien een dagje sauna of zo, even echt ontspannen? @miniVosje vervelend dat het verplicht klussen niet lukt. Snap ook wel, de druk is dan toch erg groot. Hoop dat het vanmiddag nog even lukt. Goede vlucht en succes met je sollicitaties!
Jaa logisch! vind het ook zo sneu voor iedereen die al lang bezig is gun het jullie allemaal echt!! Jeetje lijkt me niet fijn zolang echt ongesteld! toen ik aan de pil was had ik het ook langer de mensturatie. het is hier nu dag 3 en zo goed als voorbij, verwacht alleen nog wat oud bloed nu dus indd mag niet klagen haha. Vind wel balen dat mn ei wat later in de cyclus is maar goed andere kant moet blij zijn dat het gewoon allemaal werkt enzo zijn genoeg waarbij het helaas anders is. Oh knap hoor! Ik zou dat echt niet kunnen haha. Soms denk ik wel eens als het lukt om zwanger te worden wil ik niet weten wat het word maar ook dat kan ik niet hahaha Knuffel voor jou!! je weet wat ik heb gezegd he je mag best wel klagen hoor is niks mis mee!!! Aah wat vervelend dat je nog zo moe bent! hopelijk gaat het snel wat beter en slaapt de kleine meid ook snel weer door!!! wel lastig dat je je telkens zo wisselend voelt hopelijk mag het snel allemaal goed gaan!! Dankjewel lief van je!!! Aah ja opgegeven moment word de stress enzo ook te veel he dan lukt het gewoon allemaal niet meer. Hopelijk lukt het vanmiddag nog even en is het dan gewoon raak!! goede vlucht en indd heel veel succes met de sollicitaties!!
@miniVosje ja snap wel dat je er moeite mee hebt. de lol is er dan wel een beetje vanaf. Vervelend dat het gisteren niet is gelukt. Hopelijk vandaag wel! Koffers al ingepakt? @Leolove och heb ik jullie weer door elkaar gehaald Mwa hou niet zo van de sauna. Komt goed, moet weer even de positiviteit vinden & weer vertrouwen hebben.
@Meisje93 oei dat is ook niet fijn nee. Moet wel zeggen ik ben liever moe dan ik die andere kwalen allemaal heb. Maar toch fijn is anders. Is toch fijn als je wat energie hebt. Dat is een goeie ik vind het zooo moeilijk. Veel mensen vraag het maar weet het niet. Qua speelgoed vind ik het ook moeilijk. Veel dingen is ze te groot voor of vind der nog wat te klein ervoor. Was denken aan ene tafeltje met stoeltje voor op de kamer te zetten. De commode gaat naar de kleine en dan kan ze daar wat hebben voor aan te spelen. Als je ze toch hebt Zou ik ze ook gebruiken. Kan goed begrijpen dat je in een dipje zit. Tijd voor weer iets positiefs!! @miniVosje oei dat is wel vervelend. Dat is meestal dan net he als het “moet” dan lukt het niet. Was bij ons in de ronde dat ik zwanger raakte ook. Toen ik dacht sat ik mijn ei had lukte het niet en de week erop had ik wel mijn ei voelde ik toen heb ik niks gezegd en toen ging het wel omdat er voor hem geen druk op staat. Hopelijk lukt het dadelijk nog even. Germ hij zal helemaal balen vooral omdat hij denkt dat het aan hem ligt. Veel succes en een goede vlucht. @Leolove dat is wel ja je moet gewoon hetzelfde blijven zeggen dan valt het niet op. Maar is soms makkelijk gezegd Ja is zeker minder. Maar aan de andere kant heb ik zoiets ben liever moe dan die andere kwalen. Al heb je toch liever wat meer energie. @lerana je dat had ik ook bij mijn dochter. Ik wilde het niet weten en mijn vriend wel. Maar uiteindelijk wilde ik het toch hahaha. Is toch wel weer spannend nu! Ene kant die verrassing is wel leuk maar aan de andere kant als je het weet ook wel weer fijn met spulletjes.
@miniVosje ah hopelijk lukt het vanmiddag nog wel. Fijne reis alvast! @Meisje93 dikke knuffel, we duimen allemaal @Myhappyfamily ow bijna jarig, leuk! 3 word ze toch? Ga je het wel aan ons vertellen wat het word of niet? het lukt mij ook nog goed het niet te verklappen, het is ook geen groot geheim ofzo, maar hier op zp verspreek ik me iig niet Mijn energie ligt ook ergens begraven, zo jammer he! Had ook verwacht dat het beter zou worden, maar helaas. @lerana ik heb er ook aan gedacht om het een verrassing te laten, maar man wilde het weten haha. En nu ben ik toch wel blij dat ik het weet, kan ik me er beter op voorbereiden
Ja ik kan gewoon niet zo goed tegen dingen niet weten enzo dus zal zodra het kan dan ook het geslacht willen weten haha. indd ook benieuwd ga je het ons wel vertellen Hahaha ja lijkt mij ook hoor je kan dan toch gerichter spulletjes kopen enzo en de kamertje eventueel aankleden
@lerana ik heb er ook aan gedacht om het dit keer niet te willen weten. Maar vriend wou wel. En iedere keer dat ik iemand zag die het wel wist riep een stemmetje ik wil het ook nu weten haha. Dus wel gewacht tot de 20 weken echo maar toen gewoon gevraagd. @Myhappyfamily ja wij willen het wel weten @daantje09 en ik hebben het ook verteld haha. Ja ik wil vooral af en toe hij/zij zeggen. En dat deed ik hiervoor dus echt niet. Dus moet het gewoon over uk blijven hebben. Ja moe zijn is beter dan misselijk, maar het liefst ben je overal vanaf. @Meisje93 haha geen sauna dus. Hoop dat je de knop snek weer om kunt zetten.
@Myhappyfamily Ja dat snap ik ook hoor! Dan is moe zijn nog te overzien. Leuk idee ja, altijd fijn als ze zich terug kan trekken op haar kamertje. @daantje09 thnx! X Knap hoor, dat het je lukt om niet te verklappen. Ik zou daar echt moeite mee hebben. @Leolove ik hoop het. Zal vast wel.
Hej dames, Even een paar dagen geen zwangerschapsforum... Had het even nodig die rust. Donderdag helaas ongesteld geworden al wist ik al dat het niet raak was maar alsnog kwam het hard aan. Vrijdag naar de huisarts geweest, waarschijnlijk door de pil dat ik nu vroegtijdig bloedverlies heb en van hem moet ik ( ivm m'n leeftijd) 2 jaar wachten voor ik überhaupt in aanmerking kom voor een gynaecoloog. Hij heeft wel gauw gekeken onder microscoop naar het zaad van m'n mannetje en hij zei dat het ervan " krioelde " we gaan er vanuit dat dat gewoon goed is. Aangezien ik nog nooit getest ben op chlamydia moet ik dat straks nog laten doen en ik ga ongeveer een week na m'n eisprong bloedprikken op progesteron. In iedergeval nu weer ronde 7 en dat doet pijn.. Zo ontzettend veel pijn.. Zoveel worden zo gauw zwanger en ook mensen die een stuk ouder zijn dan mij worden zo zwanger en dan vraag ik mij af waarom ik niet.... Deze maand is ook nog erger... 2x deze maand ongesteld... Alsof het niet erger kan. Ik ga in iedergeval iets meer afstand nemen van dit forum in de hoop dat ik het iets los kan laten. M'n nieuwe nod is 30 oktober