Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 ah balen dat je ongesteld bent geworden. Ook al had je het inderdaad verwacht.
    Wat goed van je dat je naar de ha bent geweest! Belachelijk zeg, dat je eerst 2 jaar zelf moet proberen! Al gaan we er gewoon vanuit dat je binnenkort zwanger hoopt te zijn.
    Klinkt idd positief hoor, het zaad van je man.
    Hele begrijpelijk dat het veel pijn doet. Wie had dat nou verwacht, dat het zolang zou gaan duren. :(
    Begrijpelijk hoor, dat je wat meer afstand neemt. Heel veel sterkte met alles en succes natuurlijk!
    Ik hoop echt, dat het snel raak mag zijn bij je.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ..

3. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @daantje09 ja klopt ze word alweer 3. Wat vliegt de tijd zeg :eek: zelf wil ze 4 worden zodat ze naar de basisschool kan haha.

Ik wil het jullie wel zeggen maar even kijken hoe want ben bang dat andere weten wat het word van familie of vrienden. Iemand wat ik ken kent deze site ook. Weet mijn naam wel niet hier maar toch ;)
    Is makkelijker als je hier iets post dan kun je het nalezen en anders nog snel veranderen ;)

Wij schelen echt maar 3 dagen. Ben benieuwd of we ook Zo kort bij elkaar bevallen :D.

@lerana haha ja zo ben ik ook. Wil het liefst alles weten ;) onze dochter gaat mee komende week. Even tegen de echscopiste zeggen dat zij het nog niet mag weten ;)

@Leolove haha ja klopt ook ja ;) even vergeten. Je bent ook verder als mij en wist het inderdaad al ;)

Ja is het beste gewoon uk zeggen dan komt het allemaal goed. Hij/zij zeg je al snel als je het weet.

@Meisje93 ja dat is fijn. Ze heeft er genoeg speelgoed staan maar speelt er niet heel veel. Maar wel leuk als ze der eigen tafeltje en stoeltje heeft waar ze aan kan spelen.

@Gootje1988 ohwww balen zeg :( snap dat je dan even afstand wilt.
    Vind het wel lang hoor 2 jaar proberen. Ik dacht dat het na 1 jaar was. Zeiden ze toen tegen mij. Is dat weer veranderd. Wel fijn dat hij even snel gekeken heeft na het zaad van je vriend en dat dit inorde is. Dat is wel een gerusstelling.
    Kan me heel goed indenken dat het pijn doet als het alweer de zoveelste ronde is en bij anders lijkt het alsof het aan komt waaien. Zo voelde ik me toen ook. Het is heel moeilijk. Maar geloof me bij jullie is het ook gegund en hoop echt heel snel.
    Fijn dat je nog op een paar dingen getest word.
    Heel veel succes en sterkte. Hoop dat we snel hier een berichtje zien dat het raak is.

4. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @Meisje93 goedzo, dat klinkt al beter.
    @Gootje1988 knuffel. Wat ontzettend balen. 2 jaar wachten is echt lang. We gaan er van uit dat je voor die tijd al lang zelf zwanger bent. Gelukkig dat het zaad er op het eerste oog goed uit ziet. Ik hoop dat je het een beetje los kunt laten, en je dan snel goed nieuws kunt geven.

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @Myhappyfamily gewoon zelf weten hoor. Daarom heb ik het alleen in de Facebook groep gezet, dan staat het echt nergens openbaar. Mocht er dan iemand mij op een of andere manier hier herkennen dan weet nog niemand iets. Als je dochter het weet kan ze vast d'r mond niet houden he. Tafel en stoel is leuk, dan kan ze lekker op d'r kamer spelen.

6. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    Zo, op de gordijnen en wat dingen aan de muur is A dr kamer af. Denk dat we dr over een maand gaan laten wennen.

Bijgevoegde bestanden:

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk kamertje geworden! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden?

8. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @Meisje93 ja ik ook. Nu vindt ze er niet veel aan, maar ze is een beetje ziek. Al heel de dag steeds aan het spugen door slijm. Maar denk dat ze het wel heel leuk vindt.

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wat vervelend allemaal zeg! Snap best dat je flink baalt hoop dat het snel zo maf zijn voor je!

Ik denk dat de grootste deel toch langer bezig is dat gelijk zwanger zijn minder voorkomt dat direct zwanger raken. Daantje en happy waren ook al heel lang bezig minivosje meisje ook natuurlijk. Hoop dat het toch snel raak mag zijn bij jullie dat alles van de pil dan maar snel uitgewerkt is!

Oh spannend @Myhappyfamily hopen dat ze zich niet verspreekt haha laat je het ons wel weten :p

@Leolove wat een leuk kamertje!!!

@Meisje93 Hoop dat je je snel weer beter voelt en je vooral snel een mooie test hebt!

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och wat vervelend! Beterschap voor d'r
    Altijd sneu als ze ziekjes zijn. Ben vooral benieuwd hoe ze het peuterbed gaat vinden!

@lerana Thnx! Ik hoop het ook. :)

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Leolove ah wat zielig indd beterschap voor de kleine meid!

12. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Gootje1988 wat goed dat je langs de ha bent geweest! 2 jaar vind ik ook wel raar, je hoort toch altijd 1 o_O wel fijn dat hij meteen de zwemmers gecheckt heeft, dat doen ze volgens mij niet vaak, dus dat is wel fijn! Je mag balen, en huilen als je dat nodig hebt! Hopelijk duurt het nu niet lang meer, knuffel.

@Myhappyfamily ja gaat veel te hard he, ze worden zo snel groot.
    Straks bevallen we nog op dezelfde dag, hahah. En idd, de fb groep is geheim dus daar kan niemand bij :D:p

@Leolove het is leuk geworden, erg vrolijk! Beterschap met de kleine meid!

Wij zijn net ff de zolder opgegaan om wat op te ruimen, maar dat word altijd erger he voordat het opruimt, zucht, wat heeft een mens toch veel spullen :|

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @daantje09 hihi heel herkenbaar. Hier maak ik ook altijd meer zooi als ik aan het opruimen ben.

14. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    Bedankt allemaal. Vannacht lekker slapen en dan morgen weer beter, hopen we ;) Ze is op het moment weer vrolijk genoeg en ze eet ook best goed. En gelukkig komt niet alles eruit.

@daantje09 ja is een hoop werk he. Ben blij dat wij nu zover zijn.

15. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Leolove wat een leuk kamertje is het geworden! Hoop dat je kleine meid zich ook snel beter voelt.

@Gootje1988 heel veel sterkte, je mag zeker verdrietig zijn. Ook ik vind de 2 jaar erg gek. Ik zou als de eerste 12 maanden over zijn terug gaan... laten we hopen dat het niet zo ver komt.

@Myhappyfamily leuk een tafeltje en stoeltje in de kamer. Komt vanzelf dat ze er geïnteresseerd in wordt.

@daantje09 haha opruimen, en dan de hoeveelheid zooi je hebt tegen komen. Daar ben ik bang voor zodra ik ga verhuizen. Anderhalf jaar geleden paste het allemaal in onze Citroën c3. Dat gaat nu niet meer lukken

Nou het is nog gelukt om een soort van te klussen vandaag. Niet echt romantisch en net op tijd maar het is gelukt. Ik kan dus op het wachtbankje. Nu hopen dat de zwemmers eindelijk leren zwemmen. En ik het beste verjaardagskado kan krijgen...
    Nu op het vliegveld. Eerst maar eens op deze week focussen.

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @miniVosje Wat fijn dat het toch nog gelukt is! Dan maar een keertje niet romantisch.
    Ik hoop het echt voor je! Jullie wachten al lang genoeg. Heel veel succes deze week.

miniVosje vindt dit leuk.
  17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #4577 Meisje93, 8 okt 2017
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Trying to conceive
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

MiniVosje ❀❀ 25 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 17 ❀❀ NOD 22 oktober
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 ❀❀ 24 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 5 ❀❀ NOD 27 Oktober
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Gootje1988 ❀❀ 28 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 7 ❀❀ NOD 30 oktober ❣

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Catseye ❀❀ 30 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 13 ❀❀ NOD 31 oktober
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Lerena ❀❀ 27 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 1 ❀❀ NOD 7 november
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ZWANGER
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Leolove ❀❀ 31 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ Verrassing ❀❀ 05-02-2018
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Daantje09 ❀❀ 27 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ Verrassing ❀❀ 28-02-2018
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ jongen/meisje ❀❀ 03-03-2018

18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hopelijk was vandaag genoeg en heb je straks een mooie test!!!!

Hele fijne vlucht!!!

@Meisje93 leuk zo met verassing in het groen!!!

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    #4579 Meisje93, 8 okt 2017
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
    @lerana hihi, aangezien het hier op zp geheim blijft. Zetten we er maar verrassing bij!

Ben benieuwd wie de volgende is, die naar onderen mag op het lijstje.

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha bedoel je daantje of mij :p

Ik hoop dat we nu in volgorde naar beneden mogen van de volgende nod allemaal omlaag!

Deel Deze Pagina