Ooh okee. Dus je vriend is niet de vader van je dochter? Ach volgens mij speelt leeftijd daar ook een rol in. Mbt het gemiddelde. Hier na 3 jaar relatie getrouwd en 2.5 jaar later dochter geboren. Inmiddels zijn we ruim 8jaar bij elkaar
Pff wat een geklets weer. @weekendplannen: morgen gaan we een weekje naar Frankrijk. Dus vandaag zorgen dat alles ingepakt is enzo. En even wandelen met een vriendin en de honden. @huisdieren leuk dat er zoveel huisdieren zijn. Konijnen en cavia's zijn ook zo leuk. Ik heb ook altijd cavia's gehad maar het werd me te veel werk dus toen ze toevallig binnen 2 weken allebei ziek werden heb ik het bij de hond gehouden. @k3 gelukkig is A daar nog te jong voor, zo niet mijn muziek haha @KleinMeisje93 welkom! Lastig hoor twee dezelfde namen @Gootje1988 werk ze. Ik moet ook nog ongeveer een half uur naar het werk fietsen dus sta om half 8 meteen bij het kdv en dan om 8u beginnen. Daar gaat ze twee dagen heen, een dag papa thuis, ik een dag thuis en een dag komen schoonouders en ouders om de beurt oppassen. Helaas wonen ze niet om de hoek, maar ze komen altijd hierheen dus dat is wel fijn.
Nee mijn dochter weet niet wie haar biologische vader is. Ook voor de wet is ze vaderloos en ben ik de enige met rechten over haar. ( drugs en drank speelde er in mee vandaar de keuze die ik gemaakt heb) Nou... Ik ben sinds 2 januari met m'n mannetje samen We zijn eigenlijk wel bijna per direct samen gaan wonen. Ik " kende " hem al wel langer en dat is achteraf enzo wel een leuk verhaal hoe we elkaar hebben leren kennen hahaha
Lekker Leolove! Even de bloemetjes buiten zetten in Frankrijk? zou wel super leuk zijn als het deze ronde daardoor raak zou zijn! Fijne vakantie!
Handig voor de meiden die hun eisprong voelen. Ik temp nu voor het eerst deze maand maar tot nu toe gebeurd er nog niet veel. Verwacht m'n eisprong begin komende week, maar onregelmatige cyclus dus niks is zeker. Veel plezier allemaal op kermis, concert, bij ouders en wat ik nog gemist heb
Jullie gaan lekker snel Als het maar goed voelt he Dank je, we zijn al weer even thuis begonnen met die bloemetjes, vriend is weer fit genoeg. Maar we gaan zeker profiteren van een weekje vakantie
Goed voelen doet het zeker en ken hem " officieel " al 4 jaar. Je kan 10 jaar wachten en dan pas aan kinderen beginnen maar ook dat geeft geen garantie.
Zo te lezen klikt het dan wel tussen je dochter & vriend fijn hoor! Zeker snel. Maar als jullie elkaar al konden scheelt ook al een hoop. Ach en als het allemaal goed voelt!
Ja als je ze zo samen ziet zou je niet zeggen dat het zijn biologische dochter niet is. Nja alleen aan de haarkleur hahaha maar verder zijn die 2 heel erg aan elkaar gehecht. Dat zelfs m'n moeder en schoonmoeder al bijna zeuren en aansporen om een kleinkind van ons zegt misschien wel iets over hoe onze relatie is. Mijn moeder is juist extreem voorzichtig en beschermend.
Wat leuk & fijn zeg! Ja dat zegt idd wel wat over jullie relatie. Maar las dat jullie elkaar al 4 jaar kennen. Scheelt ook al een hoop! Hopelijk mogen jullie snel het nieuws gaan melden bij de moeders.
Wooow wat gaan jullie ineens snel! Ik weet niet meer wie wat precies had geschreven maar ik doe m'n best te reageren ( sorry als ik veel lees heb ik echt moeite met onthouden wie wat geschreven heeft haha ) Wat leuk naar een concert! Hier wil ik graag als E ouder is ook met haar naar k3! Ze is echt gek op dansen en muziek dus dat is voor haar wel een goed idee! @Meisje93 oh ik heb precies het zelfde! Voor de zwangerschap altijd wel krampen en hevig bloed verlies en nu geen enkel krampje 1 dag dat t beetje loopt daarna is het amper wat. M'n menstuatie is ook maar 3 dagen met bloed 4e dag alleen maar oud bloed haha. @Gootje1988 wat leuk om te lezen dat het zo snel al zo goed klikt bij jullie en zolang het maar goed voelt das het belangrijkste! @Myhappyfamily bij jou niks duidelijk nog over je cyclus? @Leolove wauw lekker op vakantie heerlijk! Geniet ervan!! @Nikki15 hoe is het verder met jou? ( sorry ben even kwijt wat er verder geschreven was! ) maar hopelijk heb je snel wat duidelijkheid in je cyclus! @KleinMeisje93 welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! Klopt indd ik ga indd voor een kleintje zonder vriend haha
Oh en de kast gaat naar de kamer van E ga hem wit maken en de deurtjes en lades roze. @KleinMeisje93 ik woon ook in Gelderland waar jij ongeveer? En mijn lh fase was afgelopen cyclus 10 dagen. Ben benieuwd wat deze cyclus doet. Al hoop ik deze ronde zwanger te zijn hahah
@Gootje1988 spannend morgen! Ben eens benieuwd of ie ook op zijn knieen gaat Jullie zijn inderdaad nog maar heel kort samen. Maar het fijne is jullie kende elkaar al langer. En het is wat je zegt als je al 10jaar bij elkaar bent geeft het ook geen garantie als je dan pas kinderen wilt. Zolang het maar goed voelt voor beide. En ook fijn dat beide ouders zo enthousiast zijn en zelf al kleinkinderen willen Wel heel fijn dat je vriend en je dochter het zo goed samen kunnen vinden. Nu ben ik toch wel benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen. @Leolove heerlijk even een weekje weg even lekker genieten. Wie weet als je er daar even niet aan denkt dat het goed komt
@lerana oehhh dat lijkt me heel mooi!! Roze voor een kleine meid is altijd goed Het gaat hard hier inderdaad. Maakt niet uit welk tijdstip Hier nog niks. Vannacht nog een test gedaan, kon niet wachten tot zondag. Maar niks. Nu wachten totdat ik ongesteld word. Weer een lange cyclus. Baal der zooooo van. De kans word alleen maar kleiner om zo zwanger te worden
Ah ja het is echt heel frustrerend voor je zo! Als het zo blijft gaan ga je dan wel naar een arts ivm je pcos?
Een vriendin van mij en haar man willen graag ook kinderen. Zij word 27 dit jaar en hij is 39. Heeft al 3 kinderen uit een ander huwelijk tussen de 16 en 22 als ik het goed heb. Heeft zich toen laten steraliseren en maand of 2-3 geleden ongedaan laten maken. Maar omdat het al meer als 10 jaar geleden was is de kans dat het goed komt klein. Wist dat ze deze week naar het Ziekenhuis moesten om te kijken of er zaadcellen in zijn sperma zaten. Gisteren vroeg ik der en het was niet goed. 0 zaadcellen. Vind het zo zielig voor hun. Zij heeft ook een kinderwens en wilt het zo graag maar de kans is der bijna niet. Volgende week horen ze of misschien in 2 ziekenhuizen geholpen kunnen worden of niet. Hierdoor besef ik wel hoe gezeGend ik ben met mijn dochter dat ook heel moeilijk was. Dan vind ik het erger voor hun dan voor mezelf dat het niet lukt.
Nee helaad niet. Ik zou het graag zo weer doen. Maar mijn vriend wil het niet meer. Hij heeft zoiets ik wil een 2e maar wel op de natuurlijke manier. We zien wel hoe het loopt en als het komt dan komt het en anders helaas niet. Bij hem is de drang niet zo als mij. Maar toen ik de vorige keer in de mmm zat hebben we best veel stress en ruzie erdoor gehad. Hij wil niet meer dat het tussen ons instaat. Hij heeft me uitgelegd waarom enzo. Ik snap hem heel goed. Het is afwachten hoe het loopt nu.
@Myhappyfamily ja het is zo dubbel hé je weet dat er zoveel mensen zijn die zo graag al 1 kindje willen en waarbij het maar niet lukt. En ondanks dat je weet dat je heel dankbaar moet zijn dat je überhaupt 1 kindje al mag hebben is de drang voor nog 1 gewoon zo aanwezig.. Snap wel dat je man dat niet meer wilt maar snap ook wel dat die drang en wens voor jou misschien wel groter is om toch nog een kindje te mogen hebben. Is het dit keer niet gewoon met bepaalde medicatie dan of?
Nou gisteravond zei hij in bed: je moet het zondag wel serieus nemen hé Hij vraagt heel vaak maar meer voor de grap ( tussen het afwassen door enzo) wil je met mij trouwen? Hahaha de laatste tijd zit hij wel meer te polsen naar hoe ik erover denk. Opzich wil ik wel met hem trouwen maar als het nog 2 jaar duurt vind ik het ook prima. Over hoe ik mijn vriend heb leren kennen: Toen m'n dochter 3 was gingen we sinterklaas vieren bij m'n ouders en m'n ouders hadden een sinterklaas en zwarte pieten geregeld... Dit was ontmoeting 1. Het jaar daarop hadden we andere zwarte piet en sinterklaas dus toen zag ik hem niet. Het jaar daarop vroeg m'n moeder weer naar hun als zwarte piet en sinterklaas omdat hun dat ontiegelijk leuk deden. Daarop had m'n moeder hem op fb en ik reageerde op waar zij een gesprekje hadden en voegde hij mij toe als vriend op fb. Eerst dacht ik van wat moet je nou hahaha mja toch maar toegevoegd en dacht ik al van dat is een leuke gozer! Mja had een relatie. Tot vorig jaar is hij alle keren bij ons geweest als zwarte piet en had ik af en toe contact met hem op fb. M'n dochter geloofde vorig jaar niet meer in sinterklaas en wou graag piet spelen dus vroeg ik hem of ze een keer mee mocht doen, dit was geen probleem en vond hij juist helemaal super maar ik moest van hem ook piet spelen, nja best. Ook wel eerder gedaan dus zo 5 december hem weer gezien bij z'n ouders thuis enzo. Mijn relatie ging half december 2016 uit en hij greep z'n kans na vele flirten op WhatsApp en fb gingen we op een date ( toen heb ik hem voor het eerst normaal gezien ipv zwarte piet hahahaha) en zo geschiedde. Toen hoorde ik ook dat hij al sinds de eerste sinterklaas bezoek geïnteresseerd was in mij en dat mijn moeder hem ook wat voor mij vond. Mijn schoonvader is sinterklaas en die had hem aangespoord om mij op fb toen toe te voegen omdat hij mij wel wat vond voor hem. Ook nadat we piet hadden gespeeld 5 december heeft z'n moeder ook gezegd van haar moet je hebben! Hahaha Dus sinds 2 januari zijn we samen en na 2 weken is hij niet meer bij mij weg gegaan
Zo inderdaad gezellig hier haha leuk hoor @Meisje93 Leuk dat je ook in de zorg werkt! Burn out is inderdaad heel naar. Ik ben nog niet 100% beter.. wel weer aan het opbouwen in uren op werk en veel stabieler dan een paar maanden terug. Gelukkig! Wel spannende stap vindi k het hoor. Maar ik kijk er ook heel erg naar uit. Ik ben wel benieuwd hoe het is om te werken in onregelmatige diensten met een kleintje. @Nikki15 wat handig dat je je ovulatie zo duidelijk voelt. Maar wat vervelend dat dat je lichaam zo van slag is nu. Hopelijk komt dat snel weer goed. @KleinMeisje93 Ik heb geen korte cyclus maar ben er wel achter gekomen met ovu testen dat mijn ei pas laat springt en ik een LF van 10-12 dagen heb. @Gootje1988 wat fijn dat je relatie zo goed voelt! Dat is het belangrijkste. En jullie hebben echt een heel tof verhaal samen zeg.Maare vind je het niet irritant als mensen 'zeuren' om een kleinkind? Ik wel namelijk. Mijn schoonmoeder vond me toen ik 28 was al bejaard.. en te langzaam.. Hier hebben we twee pluizige katers als huisdier. Hoop dat dat goed gaat met een eventuele baby. Want ik ben dol op ze! Vroeger had ik ook cavia's, die zijn ook super leuk Hier nog 5 dagen tot NOD.. hadden/hebben jullie ook dat je nu op elk pijntje gaat letten in je lichaam? Wil mezelf niet te veel teleurstellen maar kan het ook niet tegen gaan haha Iedereen die moet werken dit weekend: heel veel succes!