@Myhappyfamily ja de wens wordt alsmaar groter. doe ik dat maar. al gaan we straks over op dpo. @daantje09 heerlijk zo'n druktemakertje in je buik ❤ Verlang zo naar dat gevoel.
Ohhh spannend nu lekker aan de slag dus haha. Ja snap ik! Ik duim voor je! Ja indd even een rust momentje en momentje voor mezelf wel lekker Haha ja ze heeft afgelopen nachten slecht geslapen van de last van ontlasting en hoesten tot aan kokhalzen toe enzo dus ze had het echt even nodig denk ik. Hopen dat het bij E mee blijft vallen! Ah fijn dat de film leuk was! Da's wel jammer Als je vriend dan in slaap valt haha ook niet zo gezellig voor jou dan Oh fijn dat jou meisje gelukkig gewoon lekker door slaapt ondanks het hoesten! Echt fijn dat je nog een keer mocht liggen en dan mooie echo's nog gekregen! Blijf het zo bijzonder vinden allemaal. Echt zo mooi! Ja gelukkig lijkt het nu wel te gaan maar das meestal in de ochtend later op de dag neemt het toe. Hoe voel jij je nu? Geen last meer gehad van harde buiken enzo? Heel herkenbaar de wens en verlangen word alleen maar meer he! Heb ik ook zal dus helemaal erg zijn met als je al meerdere rondes bezig bent
@lerana thnx! Ja lekker hoor, nou idd die moet even haar slaap in gaan halen. Ik hoop het ook, dat het mee gaat vallen. ja word echt steeds groter! Hoop echt dat iedereen hier snel zwanger mag zijn.
@Meisje93 ja hoe langer het duurt hoe groter de wens. Al is ie vanaf het begin al groot. Maar je raakt op een begeven moment erg gefrustreerd. We gaan duimen dat het een verlaat verjaardagskado word. Nog ff en dan ben je inderdaad weet dpo. @lerana ohww germ heeft ze er zoveel last van vaak is het ook nog eens dat het de avond/nacht erger is. Hopelijk knapt ze snel op. En hoop dat de medicijnen snel zijn werk doen. Het verlangen en de wens is er vanaf dag 1. Maar hoelanger het duurt hoe erger het word. En hoe onzekerder je ook word. Hopelijk is iedereen snel zwanger nu. Word weer tijd voor een
Overdag valt het mee en gaat het wel. Maar s avonds begint het hoesten steeds erger te worden en word ze ook benauwd. Maar de luuf in de kom vannacht heeft gelukkig goed geholpen!
Wel gelezen maar niet onthouden. Spring wel weer in vanaf hier. Paar dagen slecht in m'n vel gezeten omdat ik donderdag weer moest beginnen met werken, want ze hadden aangepaste diensten voor me. Nou dat ging dus eigenlijk helemaal niet. Weer veel pijn, nul energie, en sinds gister ineens veel harde buiken. Volgende week moet ik naar de vk, dus dan het eens even bespreken. Maar denk dat de rust die ik eindelijk gevonden had in die paar dagen thuis is wat ik nu nodig heb.
Ah vervelend zeg dat je je zo voelt!! Maar als het niet gaat gewoon aangeven dat het niet kan je gezond het en die van de baby gaat voor natuurlijk! Lastige situatie zeg!
Kan het zijn dat je erg gespannen bent? Aangezien je er toch wel tegenop ziet/zag om weer te gaan werken. Zeker even aankaarten bij de vk. Vervelend zeg. Hou je haaks!
@lerana ik ga ook zeker voor ons kiezen. Maar wil het wel nog even de kans geven. @Meisje93 vrijdag was ik op een andere locatie waar ik me juist veel meer op m'n gemak voelde, maar kreeg echt iedere 10 minuten harde buiken. Maar ja, het werk gaat niet van harte op het moment. Daarom wil ik het ook echt wel even de kans geven. Vanmiddag een leuke middag gehad even met z'n tweeën en een ander stel op stap. A even bij vrienden gebracht met een jongen van haar leeftijd, en ondanks dat ze het heel vreemd vindt omdat ze daar bijna nooit komt, is het super gegaan. Toen we d'r kwamen halen kregen we zelfs een knuffel en ging ze weer doorspelen
Ja snap ik wel indd. Aahh leuk even tijd voor elkaar! En A heeft zich dan duidelijk goed vermaakt als ze dan zo reageert haha
@Leolove pfff vervelend dat het niet goed gaat op je werk. Masr zoals de andere ook zeggen. Blijf aan jezelf denken. Wel lekker dat je er vanmiddag even tussenuit was. En dat A het erg naar haar zin had. @lerana hoe is het met jouw kleine vandaag gegaan? Gaat het al wat beterder? @Meisje93 en al een knaller vandaag? @daantje09 stiekem heerlijk zo'n extra lange echo. Hier alles z'n gangetje. Al 1wachtweek verder. Nog 1te gaan, verwacht vrijdag de eerste spotting (maar eigenlijk nog meer van niet) voel vanalles deze ronden. Dus blijf mezelf gek maken
@Leolove ah okee, dat is dus niet het probleem. Wat vervelend allemaal zeg. wat leuk zeg! Altijd lekker, om er evwn tussenuit te zijn. @miniVosje gisteravons had ik een knaller. Hoop morgen op het wachtbankje te gaan. ik hoop echt, dat het nu raak mag zijn! Want hoe lang slikt je vriend nu zijn medicijnen?
Nu 2,5 maanden. We zouden eigenlijk nu nog een sperma test doen. Maar de planning van verhuizen is zo snel gegaan. Dus weet ik niet of het gaat lukken...
Ja ze voelt zich gelukkig iets beter! Lief dat je er aan denkt! Oh hoop echt dat het een positief teken is wat je allemaal voelt en dat je een mooie positieve test gaat krijgen! Spannend weer op het wachtbankje hopelijk de laatste keer!
@miniVosje spannend!! Hoop dat de dingen doe je voelt een goed teken zijn. @Meisje93 oeh spannend weer bijna op het wachtbankje. @lerana ahh fijn dat het weer wat beter gaat met je dochter @Leolove aan jezelf en de kleine denken. Als het niet gaat gaat het niet. Maar snap dat je het eens kans wilt geven. Ahh dat is wel even lekker met zijn 2en weg. A heeft zich goed vermaakt. Dat kwam helemaal goed Hier vannacht een slechte nacht gehad. Dochter paar keer wakker voor vanalles. Vanaf 3 uur niks meer geslapen vriend moest om 6 uur op en zij was ook meteen paraat. Was vandaag kapot. Zo eens lekker slapen.