Oh jeetje das indd een erg slechte nacht! Zal een vermoeiende dag geweest zijn voor je! Hopelijk heb je vannacht een betere nacht en morgen minder moe
Dan zou het wel al effect moeten hebben toch? nee snap ik! de 30e komen jullie deze kant op toch? En anders in NL een test aanvragen. @lerana Ja zou mooi zijn, als dit de laatste keer is. @Myhappyfamily oei, logisch dat je helemaal op was! Deze nacht wel goed verlopen?
Jaa indd! Pff mn cyclus lijkt voor mijn gevoel zo lang te duren nu lijkt maar langzaam te gaan! Zou eigenlijk vanaf morgen beginnen met testen maar twijfel om vandaag al te beginnen
@miniVosje klintk wel heel goed deze ronde. Spannen door. Ik gun het je echt zo erg, niet de mmm in hoeven. Als je vrijdag geen spotting krijgt, ga je dan testen? En hoe is het met de huizenjacht? Gaat snel ineens naar het eind van de maand he. @Meisje93 fijn dat je je ei gevonden hebt. Nu even gebruik van maken dan En dan weer het spannende wachtbankje. Iedereen deze maand naar beneden @Myhappyfamily volgens mij hangen de slechte nachten in de lucht. Hier was A donderdagnacht echt ieder uur wakker. Maar daarna weer wat betere nachten. Hier komt ook een tandje door dus die is denk ik veroorzaker. @lerana wanneer verwacht je je ei?
Dat weet ik niet zo goed. Als ik kijk naar voor de mk was het zo tussen dag 20/23 maar nu heb ik echt geen idee. Mn cyclus was vorige maand 30 dagen voor de mk 32/33. Ah ja die rot tandjes zijn echt vervelend! Kunnen ze zo'n last van hebben gelukkig heeft A daarna wel betere nachten gehad!
Inderdaad dat zou ik ook denken dat het langzaam effect moet hebben. Zodra we alles geregeld hebben in nl en ik ben nog niet zwanger stap ik daar naar de dokter. Dan komt z'n test vanzelf. Ik weet nog niet of ik dan zaterdag of zondag ga testen. Maar ken me lichaam zo goed inmiddels, dat ik eerst maar vrijdag afwacht. @lerana met een cyclus van 30 dagen is dag tien denk ik wel erg vroeg. Ik zou op 12 beginnen. ( maar ja..... beter te vroeg dan te laat) @Myhappyfamily vervelend z'n korte nacht. Hoop dat jij en je dochter nu wat beter hebben kunnen slapen. Hoe gaan de 3 uur werken? Gaat dat goed?
@lerana ja dan duurdt het lang heh... nog even en dan kan je ook op het wachtbankje. @Myhappyfamily vandaag het wachtbankje op. Hebben goed gebruik gemaakt. @miniVosje ik hoop het echt, dat je nu zwanger mag zijn. Mijn duimen draaien voor je.
Ik hoop echt voor je dat dokter hier niet meer nodig is en je deze ronde zwanger mag zijn!! Nja omdat ik geen idee heb wat mn cyclus nu doet begin ik toch maar vandaag heb toch testen genoeg dus liever iets te vroeg dan te laat Ja geen idee waarom maar het lijkt nu ineens zo langzaam te gaan pfff. Oh spannend voor jou nu het wachtbankje! Hoop echt dat dit dr laatste keer is voor je en het nu gewoon raak mag zijn!!!!
@lerana ja als je ergens op gaat wachten, gaat het automatisch langer duren. ja ik hoop het ook! Begin het eerlijk gezecht echt zat te worden. terwijl ik nog maar in ronde 5 zit.
@lerana ja als je het nu niet zo goed weet zou ik alvast beginnen met testen, je wil niet dat je je ei mist. Het is pas tandje 5 dus we hebben nog heel wat drama te gaan @Meisje93 duimen draaien voor je. Ook al ik het pas ronde 5, ik snap best dat je het lang vond duren hoor. @miniVosje we gaan er gewoon voor dat het bloed vrijdag weg blijft.
Ja snap ik! Elke ronde is er 1 te veel natuurlijk! Streepje was nog mega licht haha maar was ook wel te verwachten maar goed ergens voelt t wel fijner nu al bezig te zijn met testen Oh 5 pas is ze wat later dan met tandjes of niet?
@Leolove ja ben gewoon heel naïef geweest & dacht dat het gewoon snel raak zou zijn. Net als bij E. @lerana hihi eigenlijk wel ja.
@lerana ja ze is langzaam met tandjes. Op d'r eerste verjaardag head ze net de eerste twee ondertanden. Nu bijna een half jaar later zijn er dus alleen twee boventanden bij, en zijn de twee tanden onder aan het doorkomen. Echt heel erg laat. Maar was zelf ook laat met tanden, schijnbaar erfelijk? @Meisje93 misschien naïef maar je wil er ook niet vanuit gaan dat het nu veel langer duurt.
Ahh ja indd geen idee of het erfelijk kan zijn! Maar hopen dat ze niet teveel last gaat krijgen van alles wat nog komen Moet!
@lerana begrijpelijk dat het toch fijner is om er al mee bezig te zijn. Al is het maar een ovulatie test, je junt tenminste iets doen. @Meisje93 beginnen met duimen draaien. Ik hoop het voor je! Geeft in iedergeval een fijn gevoel dat je de kans goed hebt benut (in Ieder geval zo voel ik me altijd) @Leolove dat is inderdaad laat voor tandjes. Maar als het bij jouw ook zo was, zou ik me geen zorgen maken. Bloed uitblijven..... vandaag een paar donkere slierten in me afscheiding. Is wel erg vroeg. Ik duim voor een innesteling, want van de sex is het niet... (Heb toch wel het gevoel dat ik snel bloed)
@Leolove dat is ook weer helemaal waar. Denk dat het per kind verschillend is, hoe snel de tandjes doorkomen. Kan ook ineens snel gaan hoor. E had binnen een maand 4 kiezen en 4 hoektanden bij gekregen. @miniVosje hihi ik ga dan weer enorm twijfelen! Of ik het niet beter om de dag had kunnen doen. Of juist elke dag. Maakt me op een bepaalde manier wat machteloos. stom heh. op hoeveel dpo zit je? Ik duim echt voor een innesteling bij je!
@lerana dat is meestal he als je erop wacht lijkt het ineens zo langzaam te gaan. Als je niet zeker weet wanneer je ei is alvast beginnen met testen. Zou balen zijn als je hem net mist. @Leolove oei dat is ook niet fijn nee zal denk ik bij haar door het tandje komen inderdaad. Hier gelukkig maar 1 nacht. Hier heeft onze dochter niet echt last gehad van der tandjes. Zij had rond der 1e verjaardag net 1-2 tandjes en erna ging het snel. Hopelijk krijgt ze niet al te veel last nog. @miniVosje vind het echt spannend voor jullie. Zou fijn zijn als je de mmm verder niet in hoeft. Hopelijk vrijdag geen bloed. Hmm kan ook een gesprongen adertje zijn of inderdaad innesteling. Donker bloed is meestal ook oud. Zou wel erg vroeg zijn als je nu al wat verliest ivm ongestelsheid. 3 uurtjes gaan goed maar ben wel erg moe erna. Soms ook ongelukkige tijden verder op de dag dan heb je ervoor ook al vanalles gedaan. Maar het is nog te doen gelukkig. @Meisje93 oehhh spannend nu is het weer afwachten! Goedzo dan heb je tenminste kans Ze zeggen het beste is om de dag. Weet noet wat jij gedaan hebt. Maar als het zaad van je man goed is maakt elke dag ook niet veel uit denk ik. Hier is het vannacht goed gegaan. Even rond 5 wakker en erna om half 9. Heeeeerlijk beide waren we echt op en hadden even slaap nodig. Nu zijn we allemaal weer wat bij. Vrijdag toen ik der bij de opvang ging halen had ze van daar tot thuis gehuild. Erna ging redelijk. Om 8 uur in bed gelegd en kwart na 9 huilend wakker en ontroostbaar. 10 uur uiteindelijk weer in bed gelegd. Werd ze rond 3 wakker moest ze poepen, had ze een beetje moeite mee en erna nog 2 keer opgeweest en uiteindelijk moest vriend om 6 uur op toen wilde ze naar beneden . Denk dat buikpijn heeft gehad dat ze daarom misschien zo huilde. Want smorgens was er niks meer aan de hand gelukkig.
@miniVosje nee klopt, je bereikt er niets mee. En het slaat ook nergens op eigenlijk 7 dpo is wel heen gunstig als het innesteling zou zijn! Ik hoop het echt voor je! @Myhappyfamily fijn dat het goed gaat, 3 uurtjes werken. Maar kan je ze niet alleen in de ochtenduurtjes doen? hebben het ma-wo-vrij-za gedaan. Vanavond ook voor zekerheid. Als libido niet inmiddels gezakt is. Geen idee of man zijn zaad op goede kwaliteit is. Hij is gelukkig gaan minderen met roken & mag van mij niet meer met zijn benen over elkaar zitten. wat fijn dat de nacht goed gegaan is! zou heel goed kunnen, dat de buikpijn de boosdoener was.
@miniVosje 7 dpo en innesteling zou natuurlijk heel goed kunnen. Duimen draaien heel hard. Ik maak me geen zorgen over d'r tandjes, maakt niet uit of het langzaam gaat, ze komen vanzelf wel een keer @Myhappyfamily hier merken we twee weken voor er echt tandjes komen dat ze meer poepluiers krijgt. En als het tandje echt door komt, even wat nachten onrust. Maar vind het nog wel te doen. Wat fijn dat 3u lukt. Hopen dat je dat tot het eind kunt volhouden, toch even iets anders op een dag. @Meisje93 ben je er in een keer vanaf @lerana gelukkig valt ze altijd zelf weer in slaap en hoeven we er niet voor d'r uit. Alleen ben ik wel iedere keer wakker natuurlijk, en slaap toch al niet zo best haha. Vanmiddag even naar de stad geweest, ijsje gegeten en nog wat geshopt. Jullie nog van het weer genoten?