@Meisje93 ahhh dan moet het normaal gezien wel goedkomen toch! Ochja dagje extra vandaag is altijd goed Jaa alles eraan doen om kwaliteit te verbeteren. Denk ook dat dat de boosdoener was. Ze poept de laatste tijd om de 3-4 dagen. En ja dan krijg je soms buikpijn germ. Gelukkig was het nu eruit. @Leolove ahh heerlijk even de stad in geweest. Wij zijn gisteren de stad in geweest en vandaag bij mijn schoonouders even een uurtje langs geweest en een ijsje ergens gaan eten. Gelukkig valt ze zelf wel inslaap en hoef je er niet uit. Maar het is wat je zegt zelf word je ook wakker ervan. Maar helaas niks aan te doen. Ik word ook meteen wakker als ik der hoor.
@Leolove dat zeker! vandaag gewerkt & geen energie meer gehad om wat te ondernemen. Gisterenavond wel een rondje gefietst @Myhappyfamily hihi ja daarom. Al ben ik helaas zojuist verkouden geworden. oh dat is niet vaak zeg. Begrijpelijk dat, dat gepaard gaat met buikpijn. @lerana hoe gaat het nu met E?
@Myhappyfamily zo weinig dat is niet fijn, het zal wel dat ze buikpijn krijgt. Ah lekker ook ijs wezen eten. Voor A was het de tweede keer dat ze ijs proefde, die zat te smullen haha. Vannacht heeft ze wel weer lekker geslapen,maar ik nog steeds niet, wie moet ik nu de schuld geven @Meisje93 met zo'n mooi weer moet je niet gaan werken Vandaag wel vrij om er van te genieten? Beterschap met je verkoudheid.
@Leolove heh wat vervelend dat jij nog steeds slecht slaapt. Ook zo'n stomme zwangerschapskwaal. Lig je veel wakker? hihi nee heh. Eigenlijk niet. Vandaag gelukkig vrij. Mag morgen weer werken.
@Meisje93 nee vind ik ook moet verboden worden met dit weer iedereen gewoon vrij hahah. Oei verkouden dat is niet fijn nee. Misschien valt het nog mee uitiendelijk. @Leolove ja dat lusten ze wel ijs hahah Ohhh fijn dat ze goed geslapen heeft. Hier ook wel maar was al om 06:50 wakker. Tsja weet ik niet wie je de schuld moet geven. Je man die lag naast je hahah Hier net lekker nog naar de speeltuin geweest met nog 2 andere keendjes van om de hoek. En erna rondje met de hondjes. Nu lekker op de bank en het spook in bed. Ben kapot. Kan niet zo goed tegen de warmte en nu ook niet. Ohhhh ja nog wat. Dochterlief had ringetjes gekregen van de tante van mijn vriend toen we in stad waren zaterdag. Omdat ze ze soms afdoet zeg ik tegen der je kan 1 aan je vinger laten en niet eraf halen anders ben je hem kwijt. Nouw gisteren had ze dus een gepakt toen we met de fiets naar mijn schoonouders gingen wat ik niet doorhad. Na een paar minuten van huis zegt ze zo ohhh ben mijn ringetje kwijt. Tsja die kan overal zijn natuurlijk. Helaas dan maar opletten. Later op de dag wou ze toch even kijken. Zijn we lopend gegaan dachr oohhh dat lukt wel. Was toch verder lopen dan ik dacht Zo een 2km van huis zag ik met de stappenteller. normaal misschien niet veel maar nu wel ik snel moe ben en ook nog eens warm is. Maarrr hebben het ringetje weer gevonden dochter helemaal blij. Bij terug komst kom ik mijn vriend met de honden buiten tegen vraagt ie of ik gerend heb uhhhh nee gek. Had een knalrood hoofd. Moest meteen van hem even rustig gaan liggen. Was ik ook aan toe. Dacht even van te voren haal thuis bijna niet meer was echt kapot. Hij al meteen is ook belangrijker he het ringetje terug vinden dan hoe jij je voelt. Uhhh eigenlijk niet maar doe het voor onze dochter haha.
@Meisje93 ik lig niet heel lang wakker, maar wordt echt heel vaak even wakker. Dan lig ik niet lekker of er is een klein geluidje en dan ben ik meteen wakker. En ik droom zoveel. Heel irritant ja, je bent gewoon al kapot al weken voordat er überhaupt zo'n ukje je nachten gaat verstoren. @Myhappyfamily hier ook vroeg wakker maar we moesten er toch op tijd uit, ik werken en A naar kdv. Gezellig naar de speeltuin, is toch altijd een grote hit. 2 kilometer is niet veel normaal, maar je lichaam heeft nu meer rust nodig. Wel fijn dat je het niet voor niks gelopen hebt en het ringetje terug hebt. Lopen gaat hier nog wel goed qua energie. Loop nog rustig 4-5 km. Dan wel veel pijn maar de energie is er wel voor. Vanochtend was het wel allemaal wat veel. A wegbrengen, wandelen met de hond, naar m'n werk fietsen (30min), werken, terug fietsen. Nu op de bank uitpuffen om zo weer met de hond te gaan en dan straks A ophalen. En dan doe ik helemaal niks meer. Zelfs het ontbijtspul van vanmorgen staat nog op tafel
@Myhappyfamily verkoudheid valt nog mee bij mij. E heefy het zwaarder te pakken. Vanmiddag had ze 39.6 koorts. Gelukkig wel goed te spreken. alleen maar een uurtje geslapen vanmiddag. och wat een geluk dat je haar ring gevonden hebt! Ja je energie gaat hard achteruit als je zwanger bent. @Leolove vervelend zeg! Val je wel snel weer in slaap? Of valt dat ook tegen? nou heh! Vooral die laatste weken voor de bevalling.
De speeltuin is altijd een grote hit ja. Woensdag gaat ze naar de apenheul met mijn moeder en mijn zusje en haar zoon. En donderdag gaan we nog naar het circus die is hier deze week. En dan zondag haar verjaardag dus dat komt goed. Nee ja totaal 4km gelopen op een uurtje maar was doodop. Kwam nog maar amper tot thuis. Zoals jij dat hebt vanalles achter elkaar doen is inderdaad zwaar. Normaal is dat allemaal geen probleem maar nu is het toch wat moeilijker allemaal. Vandaag lekker rustig aan doen verder!! Wel vervelend dat je van elk ding wakker word. Ik word ook snel wakker. Laatste dagen gaat het wel wat beter. Maar voor de zwangerschap werd ik ook wel vaker tussen door even wakker.
Ahhh dat is fijn dat het nog meevalt. Wel beterschap met de kleine muis. Best wel hoge koorts. Heeft ze er veel last van of valt het mee? Dat kun je wel zeggen dat je energie achteruit gaat. Helaas niks aan te doen dan af en toe tussendoor wat rusten.
Dankje! Ja als ze koorts heeft, is die meestal aardig hoog ja. Nee merk niet veel aan haar. Best wel een taaie. Nope, je zal je er toch aan over moeten geven. Al is dat soms makkelijker gezegd, dan gedaan natuurlijk.
@Meisje93 beterschap met je kleine meid! @Myhappyfamily dat klinkt als een lange wandeling. Beter nu rustiv aan doen wel fijn dat je het ringetje hebt terug gevonden. @Leolove dat is nog behoorlijk wat wat je doet op een dag. Hou goed je rust. Ik zit er doorheen. Net een foto via watsapp van me beste vriendin ze is weeeer zwanger. 3de nu. Even snel van de pil af om hasf hormonen weer normaal te laten functioneren....
@miniVosje Dankjewel! Kleine meid wilt nu niet slapen. het is nu 10 min stil. oei dat hakt er idd flink in! Zeker als het zo soepeltjes gaat bij haar Hele dikke knuffel! X Duim heel hard, dat jij nu ook zwanger mag zijn! Het is je zo gegund.
@Meisje93 hoop dat je kleine meid vannacht lekker blijft slapen. Wel fijn dat ze overdag gewoon zichzelf was. @miniVosje heb een uurtje gelopen met haar in de kinderwagen. Zij blij dan is mama ook blij maar was eigenlijk te veel. Oeii dat is dan even minder om te horen. Je bent tuurlijk blij voor der maar je wilt het nu zelf ook eens. Vooral als het bij haar zo gemakkelijk gaat. Ik duim heel hard voor je dat deze ronde raak is. Dat je ook eens kan genieten.
Pffff snap dat je er even doorheen zit! Knuffel! Beterschap met je meisje! Fijn dat je weer op het wachtbankje zit! Jeetje dat is wel een teken van je lichaam hé dat je het rustiger aan moet doen! Let op jezelf! Zal vast door de hormonen komen ook die slechte nachtrust. Paar ontzettend drukke dagen achter de rug en moet er nog 2... Gisteravond een positieve ovulatietest dus denk morgen pas m'n eisprong maar even kijken wat de pijn in m'n buik doet, nu in iedergeval erge pijn dus dat is altijd fijn met werken
@Meisje93 hoe gaat het nu met E? Heeft ze lekker kunnen slapen? @miniVosje ja dat is geen leuk nieuws zo. Hoe voel je je verder, nog steeds anders dan anders? En heb je al kets gehoord van je sollicitatie? @Gootje1988 werk ze vandaag. Niet fijn met zo'n buikpijn. Vanavond dan toch maar even tijd maken om het gezellig te hebben Vanacht wel redelijk geslapen. Alleen toen vriend om 5u opstond kon ik niet meer slapen. Dus het was vroeg voor een vrije dag @Myhappyfamily ben je alweer een beetje bijgekomen? @daantje09 hoe was jullie weekend weg? Nu nog lekker herfstvakantie met z'n allen?
@Myhappyfamily gelukkig heeft ze doorgeslapen. Helaas wel vanaf 6.30 op. @Gootje1988 dankje. Ja zeker fijn & nu maar weer wachten. spannend zeg! Jij ook alweer bijna je eisprong. @Leolove ze heeft gelukkig goed geslapen vannacht. Ook is ze nog niet erg snotterig. Maar dat kan natuurlijk nog komen
Ik kon het niet laten, na het nieuws van me vriendin gisteren heb ik vanochtend een test gedaan. (9dpo en een normale test) wit natuurlijk. Toch voel ik een lichte spanning daar beneden die ik niet kan plaatsen. Alsof ik vlinders heb maar dan lager.... zondag nod. We wachten het wel af. Van me sollicitatie nog niks gehoord had gisteren avond ngo een extra email gestuurd. Vond het ook te lang duren. Die andere heb ik afgewezen. 15 uur maar wel 4 dagen inplanbaar vond ik te weinig uren. @Meisje93 fijn dat ze nu beter door heeft geslapen, hopelijk is de koorts ook snel weg. @Leolove pfff 5 uur is wel erg vroeg. @Gootje1988 werk ze, hoop dat je niet te veel last hebt van je buikpijn vandaag.
@Meisje93 ahh dat is fijn dat ze wel goed geslapen heeft. Wel vroeg op. Maar de nacht gewoon doorslapen is ook lekker. Hier was onze dochter eerst om 5.45 wakker. Vriend even bij der gelegen en toen om half 8 dus dat valt gelukkig mee. @Gootje1988 ja dat klopt moet ook echt op mijn lichaam gaan letten. Ahhh fijn jij ook weer bijna je ei. Nog even en dan zit je weer op het wachtbankje hopelijk is het nu raak! @Leolove ja ben alweer wat bij gekomen hahah. Moe blijf ik toch maar moet gewoon goed naar mijn lichaam luisteren. @miniVosje hoe is het met jou. Voel je nog dingen?
@miniVosje onze posts kruisen elkaar net. Ben eens benieuwd het weekend. Eerst vrijdag afwachten of je geen bloed verliest. Maar 9dpo is ook wel vroeg. Maar je weet maar nooit het. Je voelt vanalles dus hoop voor je dat het raak is! Ohh ja 15 uurtjes op 4 dagen is niet veel. Het liefst heb je meer uren. Benieuwd of je van die andere nog wat hoort.
@miniVosje balen van je negatieve test. Maar je bent idd nog vroeg. Vind het wel enorm spannend bij je worden zeg! heh wat vervelend, dat ze niets laten horen. nee 15u is wel een beetje weinig ja. hoeveel uur wil je gaan werken? @Myhappyfamily nou idd! Dan kijk ik dat door de vingers. Al is E vaak om 7u al paraat hoor. Gaat ook al om 19u naar bed. @lerana hoe is het bij jou? Al bijna bij de eisprong?