@Myhappyfamily het circus wat leuk zeg. Fijn dat ze zo genoten heeft. @Leolove goed zeg dat je voor jezelf hebt gekozen. Ik snap helemaal niks van me lichaam, vandaag vele steken in me rechter lies. Ook voel ik lichte krampen in me baarmoeder. Ik heb me al ingesteld op ongesteld worden zondag. Dan hoef ik zulke streken niet meer....
@miniVosje het kan best he, wat oud bloedverlies en toch zwanger. Ik snap dat je je instelt op gewoon ongesteld worden, dan ben je niet zo teleurgesteld. Maar stiekem ga ik toch weer even voor je duimen.
@Myhappyfamily fijn dat ze zulke leuke dagen gehad heeft! Die zal wel helemaal gesloopt zijn nu @miniVosje roompot is idd niet zo duur, huisjes zijn vaak wat ouder maar ach, je kan er prima vertoeven ik ga gewoon meeduimen hoor, het kan nog steeds @Leolove heel erg goed van je! Met pijn kan je niet optimaal functioneren, je hebt er dan alleen jezelf mee. Dit is beter voor jou en de kleine.
@Leolove knap van je, dat je de knoop hebt doorgehakt. @miniVosje ik blijf duimen voor je! Blijf hoop houden voor je.
@miniVosje nouwww ik heb toch hoop voor je hoor. Klinkt goed. Maar snap heel erg goed dat je er vanuit gaat dat het niks is dan is het minder teleurstellend. Ik blijf voor je duimen @daantje09 whahah dat dacht je niks gesloopt. Gewoon om 06.45 op vandaag hahah. Door de dag merk je wel een beetje dat ze wat moe is maar verder zo merk je niks. Heb verteld dat ze morgen toch wat langer mag blijven liggen
@miniVosje hoe is het nu, zet het door? @Myhappyfamily heeft ze langer geslapen vanochtend? Wij hebben net de gordijnen voor A d'r kamer op kunnen halen, nog wat schilderijtjes ook ophangen en dan gaat ze volgende week over.
@miniVosje hoe gaat het nu bij je? @Leolove leuk zeg! Eind komt in zicht! Ging je nou ook wat met de babykamer doen? @Gootje1988 hoe gaat ie bij jou? pff. nou hier komen de kwaaltjes weer hoor. weg rust gevoel.
@miniVosje jij had zeker al geboekt? Ik krijg net een mailtje voor 25 euro korting namelijk met mij gaat het aardig hoor, lief dat je het vraagt @Myhappyfamily hahaha hier heeft zoiets ook geen effect op de slaap, helaas maar wel op het humeur overdag. @Leolove oeh spannend, ben echt benieuwd wat ze ervan vind! Ik heb manlief weer een schop onder zijn kont gegeven dat hij echt op zolder moet beginnen voor M. @Meisje93 hoeveel dpo zit je nu? Herken je de kwaaltjes of niet? Hier was M. vannacht weer eens om 5 uur wakker, wat een drama zeg, bah. Heel de week is het al gezeur dat hij zo vroeg wakker is, niks uitrusten in de vakantie hij is een nachtje bij mijn moeder geweest en dan slaapt hij tot 8 uur nu sliep hij pas weer om 8 uur, ik was hem zo zat dat hij niet eerder uit bed mocht voordat hij weer sliep, wat een rothumeur heeft hij dan zeg er is niks wat hem wakker kan maken/houden, hij is gewoon super dwars, zucht.
@daantje09 ik ben nu 7 dpo. Paar kwaaltjes wel, maar bepaalde ook weer niet. Zo had ik vanochtend, toen ik uit bed stapte 2 steken bij mijn bmm. En toen ik rond 11.00 op het toilet was, kreeg ik tijdens het plassen een felle steek in onderbuik bij mijn schaambot. heh wat vervelend dat M zo vroeg wakker is elke keer. Kan hij zijn energie niet genoeg kwijt nu? Of is hij ook zo vroeg wakker, als hij naar school moet. oh dat lijkt me behoorlijk frustrerend, als hij dan wel lekker uitslaapt. sterkte ermee!
@Leolove dat dacht je dat ze langer zo slapen. Om 06.45 was ze weet present. Maar je merkt wel dat ze de laatste dagen toch wel moe is. Ligt de halve dag op de bank te tuttelen. Ze slaapt nu al dik 2 uur. Dan maar wat later naar bed vanavond. Even bijslapen nu. Ben eens benieuwd hoe ze der kamer vind . En hoe het er gaat met slapen. @Gootje1988 hoe is het met jou? Paar dagen stil geloof ik. @Meisje93 oehh word weer spannend. Nog een weekje wachten dan weet je het zeker. Nu heb je bij elk ding zoiets van zou het iets betekenen. Spannend. Duim voor je. @miniVosje word toch spannend voor jou morgen een testje wagen of wacht je nog even? @daantje09 ohhh ja dat is hier soms ook. Wil dan smiddags eerst niet slapen omdat ze niet moe is.l zegt ze. Uiteindelijk slaapt ze toch wel even. Ohww ja dat is inderdaad vervelend. Niet willen slapen en als ze smorgens weer wakker word meteen huilen enzo. Is hier ook wel eens. Soms een paar dagen hopeloos met slapen en dan gaat het weer een tijd goed. Hopelijk slaapt hij vannacht beter. Hier morgen de verjaardag van ons prinsesje net 3 ketels erwtensoep gemaakt. De tante van mijn vriend maakt een taart van frozen die wilde ze. Ben eens benieuwd word ze alweer 3 jaar. Bah wat gaat dat snel
@Meisje93 nee de babykamer is klaar, daar kan uk zo in, alleen de kleding even wisselen @daantje09 pff dat is wel heel vroeg ja. En dan bij het uit logeren wel lang slapen. Vervelend hoor. Mist hij school? En tegen de tijd dat M weer sliep was F vast wakker? Is je man al begonnen nu? @Myhappyfamily haha natuurlijk slaapt ze niet langer als jij dat wil. Misschien als ze vanavond later naar bed gaat dat ze dan morgen wel iets langer slaapt. Morgen alweer 3. Gaat snel he. Je verwacht veel visite? Ik ben ook benieuwd. Denk dat ze de eerste dagen iedere keer d'r bed uit zal gaan. Zie d'r nog wel van vermoeidheid dan op de grond in slaap vallen
Nouwwww dat maakt niet uit hahah. Woensdag toen ze naar de apenheul is geweest lag ze om 9 uur in bed en donderdag na het circus pas tegen 10 en normaal 8 uur dusja ochja ze ligt er nu al een hele tijd in. Toenstraks zei ze nog ik ga maar heel even slapen. Is toch iets lang geworden. Konden wij al een hoop doen hier is wel fijn. Straks nog wat en dan is het klaar. Een man of 30 komen zoiets. Volwassenen en kinderen. Het zijn maar 3 pakken spliterwten van de hak. Was blij dat ik nog 2 ketels van mijn schoonmoeder had. Iedereen vond hem de vorige keer heeeerlijk dus vriend zei al maak masr veel dan neem ik ook nog mee naar het werk. Als je het maakt denk je dit komt nooit goed maar de dag erna is het gelukkig dik. Hahaha ben eens benieuwd. Hier sliep ze gewoon niet hoor. Haddne der oude bedje in het midden van de kamer gezet. En sliep ze soms daar nog in. Onze dochter kan nog zo moe zijn maar op de bank of iets slaapt ze bijna nooit. Laat staan hoe je in filmpjes ziet met het gezicht in het eten of op de grond ofzo ja
@Myhappyfamily Ja nog een weekje geduld hebben. Valt mee. Probeer niet teveel op kwaaltjes te letten. Lichaam heeft me al vaak genoeg voor de gek gehouden. Wat leuk dat ze een frozen taart krijgt! alweer 3! En bijna grote zus. altijd makkelijk. soep. @Leolove kijk, ideaal! Scheelt weer een hoop werk. @Myhappyfamily wow 30 man! Ja dan moet je wel genoeg in huis hebben.
Hahaha dan heb je wel wat nodig. Dit is te veel maar beter als te weinig. Degene die het niet lust krijgt broodje frikandel/hamburger. Zijn meer de kinderen. Ze had zelf gevraagd voor een taart van frozen dus ben eens benieuwd Proberen inderdaad niet te veel op te letten. Maar is tuurlijk makkelijk gezegd. Hoop voor je dat je lichaal je nu niet weet voor de gek houd.
@Myhappyfamily oh nee, twee keer laat en dan toch zo vroeg wakker. Zal wel dat ze nu bij moet slapen. Erwtensoep is ook altijd lekker ja. En als er te veel over is ook makkelijk in te vriezen. A slaapt normaal ook echt alleen in bed of in de auto. Maar denk dat als ze nog niet gewend is aan dat ze in d'r nieuwe bed moet slapen, best in de gaten gehouden moet. Maar ze zal er snel genoeg aan gewend zijn. @Meisje93 schiet alweer op, nog een week. Inderdaad niet te veel op proberen te letten. Nog afleiding komende week?
Hej dames, ik lees wel wat mee maar ik kan momenteel niet de motivatie vinden mee te schrijven. Heb het de laatste weken ontzettend druk met name op het werk. Kijk of ik het binnenkort weer kan oppakken.
Nou idd, Dat is zo vervelend als je tekort komt. leuk hoor! yep makkelijker gezegd dan gedaan ja, maar nu gaat het op zich wel weer. @Leolove volgende week maandag & dinsdag werken. en het weekend dat ik ongesteld moet worden, moet ik werken. Op zich wel fijne afleiding. Verder nog even kijken wat ik de andere 3 dagen ga doen. @Gootje1988 begrijpelijk hoor! neem je tijd! & succes op je werk
@Gootje1988 ohhh begrijpelijk dat je dan geen motivatie hebt. Succes op je werk en gewoon je tijd nemen. @Meisje93 dat is wel fijn dat je dat weekend moet werken. Dan let je er alleen op misschien als je opstaat en als je bezig bent is de dag zo om. @Leolove dat is inderdaad afwachten hoe het gaat lopen. Wie weet gaat het snel goed of ze komt er inderdaad steeds uit. Ben eens benieuwd wat ze ervan vind.