Super zeg! Ben ook heel benieuwd naar je test morgen. ach geeft niet hoor. Tuurlijk is het even pijnlijk als iemand zwanger raakt. Maar gun het je van harte natuurlijk!
Dankje wel! Ja dat had ik ook elke maand dus snap jou en uiteraard catseye, miniVosje, lerana en Nancydierengek ook... Maar goed ben uiteraard wel echt ontzettend blij Wat ik wel ontzettend bizar vind is dat het klopte van m'n werk dat ik die kamer binnen liep en hoorde van de muziek " deze keer is het raak! " echt een beetje eng hahaha 1 dpo had ik gedroomd dat ik hier op roze kwam.... En echt nog meer allemaal toevallige dingetjes
@Gootje1988 natuurlijk ben je ontzettend blij. jullie wachten al zolang. ik vond vooral die soep veelbelovend.
Nou heb veel kwaaltjes die nog meer voorspellend zijn hahaha, vanochtend ging ik zowat over m'n nek van croissants lucht M'n tepels zijn ineens een stuk groter M'n bekken voel ik helaas al over elkaar schuren Duizelingen En voel m'n baarmoeder aan beide kanten groeien zeg maar...
Dat zijn al veel kwaaltjes zeg! Dat zit wel goed bij jou! nu je het zegt. zal ik een nieuwe aanmaken?
@Gootje1988 ik vond toch ook vooral die soep wel een heel goed teken. En wat heerlijk dat het waar blijkt te zijn. Eindelijk meer roze op de lijst. Wat zei je vriend. Was al benieuwd hoe je het stil ging houden tot vanmiddag @daantje09 havermout en waterpokkenspul zijn gekocht. Hier gewoon van de euroshopper haha. Hopen dat ze er niet te veel last van gaat krijgen.
Ja eindelijk een roze erbij en hopelijk volgen er meer! Nou ik zei dat ik een cadeautje heb voor hem vanmiddag en dat ik het eerst wel wil inpakken voor hij het zou zien. Hij ging beetje vissen dus ik zei dat zie je dan wel en nu stoppen! En ineens zei hij met zo'n blik " het is raak hé? " ja toen lukte het niet meer. Hij is echt zo super blij! We gaan het 25 november aan iedereen vertellen dan hebben we pakjesavond bij m'n mannetje z'n broertje en vriendin. Zijn collega is dan sinterklaas dus die gaan we even inlichten vlak van te voren. Wil sowieso wel een echo voor 25 november al moet ik het zelf betalen hahaha
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/gaan-voor-een-nieuw-wondertje-club-deel-2.665692/ hierbij deel 2 dames. kan deze op slot.