Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahahaha jaa das waar het is ook gewoon geluk hebben. Hopen dat t gewoon zo raak is zonder testen enzo en t niet lang hoeft te duren

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Wat heerlijk dat je op vakantie gaat zeg! Geniet er lekker van :D waar ga eigenlijk heen als ik vragen mag? (Sorry als ik er misschien overheen heb gelezen)

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Lekker genieten Leolove! En fijne moederdag!

Kleinmeisje, ik had tijdens de stopweek van de pil standaard 5 dagen... Wel raar ineens zoveel bloedverlies :oops:

Pfffff leuk werken in de zorg, kan bijna niet werken met de tillift van de pijn in m'n rug die ik er ineens bij krijg....

4. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Vooral niet lezen en gewoon lekker de hele dag slapen in de zon :)!
    Fijne vakantie!!!

5. KleinMeisje93

Ja inderdaad. Ik had in november geen 1 positieve ovulatietest, maar die waren toen ook bijna op en had dus mijn ei niet gevonden evenals dat ik hem niet kon vinden met de cb ovualtietest die ik ook nog over had en was wel zwanger geraakt toen, was echt geluk hebben denk ik dan.

Het is niet voor niks een wonder als je zwanger bent :p

Ben zelf wel ontzettend onzeker geworden door mijn MA die ik gehad heb in januari. Heb nu nog regelmatig een gesprek met een psycholoog, moet er van haar niet mee bezig zijn en moet van haar stoppen met het temperaturen en op dit forum zitten... omdat ik anders teveel bezig ben met zwanger raken... maar goed, ik vind dat zij niet bepaald wat ik doe en bovendien mediteer ik nu iedere avond voor ik ga slapen en dat helpt ontzettend goed om mijn hoofd leeg te krijgen en er minder mee bezig te zijn, het is alleen dat ik er pas veel mee bezig ben als mijn eisprong geweest is en dat is wel vervelend altijd vind ik.

De psycholoog zal het vast wel goed bedoelen maar voor mij komt het over dat ik helemaal niks meer mag.

Denk dat ik er ook veel minder mee bezig zal zijn zodra ik een baan heb,, dan ben ik tenminste niet hele dagen thuis en zit ik niet 24/7 bovenop mijn vriend zijn lip :p hij heeft een eigen bedrijf, hij ontwerpt games, op dit moment maakt hij een zombie schietspel haha.

Wat voor werk doen jullie allemaal?

6. KleinMeisje93

Met de pil had ik geloof ik ook 5 dagen bloedverlies maar minder dan dat ik nu heb.

Jaa in de zorg is het erg zwaar werken maar wel heel erg dankbaarwerk. Zelf wil ik ook weer in de zorg gaan werken met ouderen, dit heb ik altijd al gewilt en gedaan, ik heb namelijk de zorghulp opleiding gedaan en daarna was ik begonnen met helpende maar dat was op dat moment toch teveel voor mij en was ik ermee gestopt en gaan werken omdat ik toch liever wilde gaan werken en daarna ging ik weer de opleiding doen maar uiteindelijk ook weer mee gestopt omdat het me alweer teveel werd en het was erg moeilijk vond ik, ik deed namelijk gewoon thuis studeren dus ik kon niet zo makkelijk om hulp vragen. Dus nu ben ik aan het solliciteren op banen in de zorg met betrekking tot het bezig houden van de ouderen inplaats van echt de zorg zelf.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Fijn dat je er geen krampen bij hebt. Maar wel heel erg vervelend dat je zoveel vloeit!
    Hopelijk is het snel minder!

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 pff het zit je echt niet mee heh!
    Kan je collega niet de zware bewoners doen?
    Hier hebben wij plafondliften. Wat een uitkomst is dat zeg!

@KleinMeisje93 is een BBL opleiding niks voor je dan?
    Thuis zitten komen de muren ook wel aardig op je af denk ik.
    Hopelijk vind je snel een baan!

9. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Nee sta in m'n eentje altijd op de groep, hebben er 2 met een actieve tillift.
    Moet nu gewoon even weer zitten nadat ik doekje heb gehaald over de stoelen en even geveegd heb....

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ik sta ook alleen op de groep. Maar kan altijd hulp vragen bij de buurwoning.
    Tot hoelaat moet je?
    Morgen moet ik tot 23u werken. :( lekker ongezellig voor mn man.
    Rustig aan doen!

@KleinMeisje93 ik werk trouwens ook in de zorg. --> ouderenzorg

11. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ja dat is waar en kan ook altijd hulp vragen maar hiervoor komen ze niet, ze hebben hun handen al vol aan hun eigen groep.
    Ik moet tot half 11, ben 2 uur begonnen. Morgen van half 3 tot half 11.
    M'n mannetje vind avonddiensten ook niets mja hij heeft gelukkig m'n dochter nog voor gezelligheid ;)

M'n buik is echt helemaal opgezet :eek: lijk nu 20 weken zwanger ofzo :confused:

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nouja niet mee bezig zijn is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Snap wel dat je zoiets hebt dat je wel op het forum bijvoorbeeld wilt praten opzich snap ik d'r punt maar het lijkt me juist ook fijn te praten met mensen in de zelfde situatie enzo.

Ja het is ook gewoon geluk hebben want ookal vind je je ei met ovulatietesten zegt t nog niet dat je gelijk zwanger word ofzo

Ah ja als je vooral dan thuis zit heb je ook niet echt afleiding enzo natuurlijk dan ben je er nog meer mee bezig

13. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jeetje gootje je blijft maar klachten houden hé wat vervelend dit allemaal

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ooh okee. Ik deed dan nog wel eens wisselen met bewoners. ;)
    Hihi dat scheelt weer. Ach man vermaakt zich wel met zn telefoon.

Ik moet morgen van 3-11

Pff gaat niet echt lekker met jou.
    Kunnen het je darmen zijn? Had pas ook een hele opgezwollen buik maar dat waren mn darmen.

Zo niet, zou ik echt weer contact opnemen met HA. Dat ze je even goed onderzoeken..

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Woow tot 11u pff wat een tijden ook hé! Gaat je man dan wel gewoon wat doen met de kleine of?

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ach ben het gewend. ;) dagdienst begint 7u of half 8.

E slaapt tot ong. 16:00
    Om 17:00 eet ze altijd warm dus dat moet ie klaarmaken. Na het eten even spelen en dan naar bed.
    Dus vanaf 19:00 zit hij alleen beneden.
    Maar die wacht meestal niet op mij. Aangezien ik pas om 23:15 thuis kom en zijn wekker gaat om 5:15 af.
    Wel moet ik hem altijd even wakker maken.

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ja vaak met t slapen en eten enzo van de kleine is t zo weer voorbij. Ah ja zodat ie even weet dat je thuis bent enzo en toch wel weltrusten kan zeggen enzo.

Oh wel hele lange dagen dus?

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja daarom. ;)
    Ja me even melden hihi. Kan hij rustig verder slapen.

Klopt. Ik werk 3x 8u in de week.
    Kreeg vandaag een brief van de directie of ik meer uur wilde gaan werken.
    Maar vind 24u genoeg. ;)
    Misschien later als de kids groter zijn.

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja precies je wilt ook niet alleen maar werken en de kindjes weinig zien beter gaat zo snel allemaal als je dan veel werkt mis je dan ook ineens zoveel he

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Nee daarom. Ze zijn maar 1x klein. :)
    E hoeft maar 2 dagen naar de oppas. En dat vind ik ook de max.
    Soms moet ik wel extra naar het werk ivm besprekingen.
    Maar dan probeer ik meerdere besprekingen op 1 dag te plannen.

Vandaag lieten we E zelf de trap op lopen. En ze liep helemaal naar boven toe. :) ging nog vlotjes ook.
    Ook liep ze vandaag veel grotere stukken los. Begin is er.
    Morgen ook maar flink gaan oefenen met dr.

Deel Deze Pagina