Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Aahhh wat goed van d'r toppertje! Leuk hè hoe snel het dan ineens gaat! Maar het echt klein zijn is er dan helemaal vanaf haha

Ah wel fijn dat je die mogelijkheid hebt om het dan op de zelfde dag te plannen!!

Vind ze het leuk bij de oppas of word ze wel verdrietig als je weg gaat?

2. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Mijn stoelgang is verder prima dus lijkt me sterk.... Denk maandag inderdaad terug naar de huisarts.

Wauw! Gaaf hé hoe snel ze dat leren! Ik ben zo'n emotionele trut en moet dan echt janken.. :rolleyes:

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Kan je niet toch ergens een seconde upinion krijgen? Dit schiet niet op zo lijkt me en het is wel je recht dat te doen toch?

Hahaha heel herkenbaar ik moest ook wel traantje laten toen E hier bepaalde mijlpalen had hahah

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Trying to conceive
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 5 ❀❀ NOD 9 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Nikki15 ❀❀ 36 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 19 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    MiniVosje ❀❀ 25 jaar eerste kind ronde 9 NOD 21 mei
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Daantje09 ❀❀ 27 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 3 ❀❀ NOD 26 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Gootje1988 ❀❀ 28 jaar tweede kind ronde 1 NOD 28/29 mei

Leolove ❀❀ 31 jaar tweede kind ronde 2 NOD 1 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 23 jaar tweede kind ronde - NOD 2 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lerana 26 jaar tweede kind ronde 1 NOD 6 juni

KleinMeisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 4 ❀❀ NOD 6 juni ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ZWANGER
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Lijst weer even aangepast met de goede nod van @daantje09

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi ja. Kleine is er al een poosje af. Heb nl een erg lange meid. ;)

Tja ik probeer het wel altijd. En als het niet lukt dan maar op mijn werkdag of ik kom gewoon niet. Heb ook mn prive leven.

Mijn moeder is de oppas. :) vind het altijd leuk daar.
    Haar 2e moeder. ;)
    Erg blij en dankbaar dat ze het wilt doen. Hopelijk straks ook met 2 kindjes.

Ja ik zou toch echt weer laten checken.
    Klinkt zoiezo niet als een blaasontsteking. Waar heb je precies pijn in je rug?

Ben wel megatrots op haar. Maar emotioneel nee.
    Al ben ik wel een stuk emotioneler geworden na de bevalling. Maar dan weer op andere vlakken hihi.

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ja leuk is dat he als ze zo'n goede band met oma heeft dan weet je zelf ook dat ze op een goede plek is enzo!

Hier is de kleine ook helemaal weg van oma ( ik woon deels bewust nog met m'n mams ) E ziet haar dus elke dag ze hebben ook zo'n bijzondere band samen vind dat ook wel echt leuk om te zien

Ohja veranderd op t gebied van emotioneel zijn naar de bevalling wel heel herkenbaar hahah al die hormonen en veranderingen enzo ook

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana ja zeker leuk! Laat er altijd met een goed gevoel achter.
    E zwaait me ook altijd gedag als ik wegga.

Leuk dat jouw dochter een bijzondere band met haar oma heeft. :)
    Ben je van plan om voorlopig met je moeder te blijven wonen? Of ben je op zoek naar een eigen stekkie?

Gigantisch. Wat hormonen wel niet met je kunnen doen...

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah ja dan weet je ook dat t goed is als ze je gewoon uitzwaait beter dan weg lopen als ze moet huilen ofzo

Voorlopig is t eigenlijk wel prima zo we hebben zo'n enorm goede band en zijn zo close. Ik reageer wel beetje op woningen maar t heeft totaal geen haast

Je hoort vaak verhalen van geen privacy of moeder die zich enorm met de opvoeding bemoeit nou dat valt bij ons echt reuze mee! Tuurlijk ze helpt me regelmatig mee maar respecteert wel alles hoe ik t wil enzo. Al denken we over heel veel dingen t zelfde dus is t eigenlijk nooit een probleem haha.

Nou echt he! Ik ben sinds de zwangerschap zo enorm veranderd. Ik was altijd wat stil enzo kwam niet zo voor mezelf op maar sinds E er is is dat allemaal wel echt veranderd (gelukkig maar)

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja zeker. Is gelukkig maar 1x gebeurd dat ze even moest huilen.

Wat fijn dat je zo'n goede band hebt met je moeder!
    Ook fijn dat je moeder jouw opvoeding respecteert.

Wat fijn dat je nu wel voor jezelf op kan komen.
    Ik was vroeger ook erg stil en terug getrokken.
    Maar door mn werk heb ik wel geleerd om mn mannetje te staan.
    Als nieuwe collega's of stagiaires horen dat ik vroeger zo was, kunnen ze het amper geloven. :p

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah nou gelukkig maar! En je moeder zou t met een 2e vast ook enorm leuk vinden!!!

Ohh echt ben je nu dan totaal het tegenover gestelde? Ook alleen maar goed! Merk ook aan mezelf dat ik me veel beter nu voel nu ik voor mezelf kan opkomen. Vind t soms nog wel lastig hoor en vaak als iets me echt boos maakt zit ik tegen het huilen aan van boosheid daar baal ik wel echt enorm van maar goed..

12. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Nouw dames jullie hebben goed gekletst :eek: heb 5 paginas moeten lezen, weet al niet meer waar het op het begin over ging :p kan zijn dat ik op veel dingen vergeet te reageren. Sorry alvast.

@Gootje1988 wel een leuke manier hoe je je vriend hebt leren kennen. En ja je ouders en schoonouders vonden het van te voren al goed dus dat scheeld haha.

Hoop dat je een ei hebt gehad ;) fijn dat alles dan al zo gauw een beetje op gang komt

@Leolove een hele fijne vakantie!! Lekker genieten ervan!

@KleinMeisje93 balen zeg dat je zoveel vloeit. Ik ben het altijd een week. De eerste dag bijna niks dan een dag of 3-4 veel en dan nog een paar dagen een beetje.

Wij zijn vanadaag naar de kermis geweest. E. Heeft zich goed vermaakt!
    Heerlijk weer hier vandaag gehad. Op een kwartiertje na dat het even regende.

Hele fijne moederdag alvast morgen. We laten ons lekker verwennen!

Mijnn dochter had aan een kleurplaten actie meegedaan. Kon je meedoen om een verwenpakket te winnen voor mama en diegene die hem kleurde kreeg ook een pakketje. Nouw kreeg vandaag te horen dat ze gewonnen had. Trots op mijn kleine meid. Niet veel mee gedaan maar dat maakt niet uit. Super groot en mooi pakket :). Moest vriendlief bellen of ie even met de auto kon komen :p was op de fiets met E.

13. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahahaha ja het gaat enorm snel hé als we met z'n alle in een groepsapp zouden zitten zouden de telefoons de heledag bliepen denk ik hahah

Ahhh wat leuk dat ze heeft gewonnen dan ben je indd wel super trots! Ah lekker genoten dus op de kermis!

Ja indd iedereen een hele fijne moederdag! Geniet er van allemaal!

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vast wel. Alleen heeft ze haar eigen werk ook nog.

Soort van wel. Kan soms ook erg hard zijn. Maar ook weer begripvol. Combi geworden haha.
    Durf wel te zeggen waar het op staat.
    Maar kan slecht omgaan met emoties. Ook van anderen.
    Begrijpelijk dat je daarvan baalt. Pff. Emoties en hormonen. :p

@Myhappyfamily hihi niet normaal heh.
    Fijn dat jullie het leuk gehad hebben op de kermis.
    Wat leuk dat ze gewonnen heeft. Idd een trots momentje.

Jullie ook een fijne moederdag.

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nouja ik denk beter wat hard zijn dan dat mensen over je heen lopen ofzo zo weten ze iig hoever ze met je kunnen gaan!

Ik ga zo m'n bed in niet teveel schrijven straks hoor hahah slaap lekker alvast allemaal!

16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Whahaha denk dat mijn vriend dan gek zou worden van de telefoon :p

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahahaha wij zelf vast ook denk ik :p

18. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Whahah als ik mijn gsm op niet storen zet dan trilt ie niet en geen geluid. Dan krijg ik niet meteen wat mee ervan :p

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahahaha ik heb veel meldingen van App uitgeschakeld dat scheelt ook al heel erg veel!

20. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Dat voor jezelf opkomen en dan als je je boos maakt en dan verdrietig word ken ik helaas ook heel goed,, heb ook moeten leren om voor mezelf op te komen, vooral toen ik stages ging lopen in verzorgings huizen.. dan zei ik altijd 'ja' ipv ook een keer 'nee' op een gegeven moment had ik dus afgesproken met een bewoonster dat ik haar naar haar kamer zou brengen als ze had gegeten omdat ze een belangrijk persoon op bezoek kreeg en dat had ik doorgegeven aan mijn stage begeleidster en die vond het goed. Was op dat moment ook bezig met een opdracht om ouderen eten te geven,, na dat gedaan te hebben en alles afgeruimd te hebben toen, moest ik dus de mevrouw naar dr kamer brengen wat ik had afgesproken.. kreeg gelijk een preek van dat ik ook nog moest gaan vegen en noem maar op.. ik zei toen heel duidelijk: nee ik heb al afgesproken om mevrouw .... naar haar kamer te brengen omdat ze een belangrijk gesprek heeft..

Daar was ze het dus niet zo mee eens maar ik was wel trots op mezelf dat ik toch voor mezelf op was gekomen... volgende dag zei ze: dat van gister doen we niet meer he..

Dacht echt van, mens ga weg!

Ben van mezelf al erg onzeker en een type die snel geraakt wordt als ik kritiek krijg wat vaak niet zo bedoelt is.

Deel Deze Pagina