Nog even laten zien wat ik gekregen heb, zo blij mee. Zelf geschilderd telefoonhoesje. Nu moet ik alleen ook iets origineels gaan verzinnen voor vaderdag. Zo dames, niet te veel kletsen komende week, ik heb met vriend afgesproken internetvrijheid te gaan zodat we echt tijd voor elkaar hebben.
Wauw wat super leuk zeg! Geef jullie groot gelijk, belangrijkere dingen dan internet! Geniet ervan! Wauw wat gaaf zeg! Snap dat je trots bent! Hahaha WhatsApp geen goed idee denk ik hahaha Hier ook veranderd en verander nog steeds, krijg een steeds grotere mond als mensen wat zeggen Hier in afwachting van m'n moederdag cadeautjes. Lig nog lekker in bed. Moeders en toekomstige moeders .. Fijne moederdag!
Ohhh ja heel herkenbaar! Wel goed dat je toen duidelijk nee hebt gezegd omdat je al een afspraak had! Ik snap echt precies wat je bedoelt ik ben zelf ook wat onzeker enzo en heb kwa kritiek precies het zelfde! Het is hier al wel wat minder dus wie weet zijn we daar straks gewoon vanaf haha @Leolove ahh wat ontzettend leuk!!! Geniet van je vakantie! En straks gewoon lekker inspringen joh groot gelijk dat jullie internet vrij blijven en lekker genieten van het gezin! @Gootje1988 wat heb je gekregen?? Nouja grote mond en opkomen voor jezelf is helemaal niks mis mee!! Hier ben ik de dag begonnen met E even lekker geknuffeld in m'n bed en daarna kwam oma haar ophalen en kwam ze heel lief met een kadotje aan lopen vond t zo lief! Hele fijne dag vandaag allemaal!!!
@Leolove aah wat mooi! Die is echt leuk geworden zeg! Ik lig ook nog lui in bed, afwachten en even een stuk of 6 pagina's bijlezen
@KleinMeisje93 hoe jij je beschrijft zou ik kunnen zijn. Goed dat je voor je zelf opkwam en je aan je afspraak hield. Ik ben ook iemand wat zich alles liet zeggen en dingen zich persoonlijk aantrekt. Heb ik nog wel maar zich nu wel meer mijn mening en laat weten als ik er niet mee eens ben. @Leolove ohhh wat leuk zeg!! Geniet lekker van jullie vakantie! Gelijk hebben jullie geen internet. Tijd voor jullie samen. Dat is tegenwoordig niet meer veel. Iedereen zit alleen nog maar op zijn gsm. Lekke genieten! En wie weet komt er iets moois terug van vakantie! @Gootje1988 ik lig hier ook nog in bed. Dochterlief is net pas wakker en mijn vriend komen halen. Hij os ff met de hondjes uit. Gaat zo lekker ontbijt maken en dan merk ik het wel spannend! @lerana wat heb je gekregen? Liefff dat je moeder iets gehaald heeft zodat ze iets kon geven
@daantje09 haha dat is handig inderdaad kun je even snel bijlezen. Moest gisteren ook zoveel bijlezen. Je weet op eem begeven moment niet meer wat het eerste was en wat bij wie hoort
@daantje09 nou je hebt heel wat te lezen Hahaha @Myhappyfamily haha dat had ik ook even slapen wakker worden ontbijten enzo en d'r was zoveel geschreven wist ook niet meer wat bij wie hoorde enzo hahah. Ik heb chocola gekregen haha en E ging me allemaal kusjes geven zo lief!
Ohhh dat is heel lief!! Vind dat ook heerlijk met mijn dochter. De laatste tijd is ze het kusjes geven en knuffelen of onder het wandelen krijg ik dan ineens een kusje op mijn hand.
Zeker. Vooral nu ik op mijn werk meer taken en verantwoordelijkheden heb gekregen. Mag je zeker trots op zijn dat je op je strepen hebt gestaan. Wat een naar mens zeg, je hebt het nog besproken met dr...
Wat een mooi cadeau! Wat goed verzonnen van je man zeg. Ik mocht heerlijk uitslapen. Heb gisteren 2 stoere balusters gekregen voor moederdag. En een heleboel kusjes van E en man. @Leolove groot gelijk. Geniet van elkaar en tot over een week.
@Myhappyfamily jaa heerlijk is dat he er kan niets op tegen kusjes van je kleine! Ah zo lief dat ze je dan ineens een kusje op je hand geeft! @Meisje93 Ja precies dan moet je ook wel! Ahh ja die kusjes zijn dan toch t beste kado hé heerlijk is dat!
Ah leuk al die cadeautjes! Hier net ontbijt op bed gehad, een zelfgemaakte bloed van m'n dochter met verschillende thee erin en een super mooie ketting. Straks nog naar het strand
Ben ook een benieuwd hoe het gaat lopen vandaag gootje. We zitten in spanning af te wachten Hier net ook mooie kados gekregen. Dochterlief heeft een geur voor in de lampe berger uitgezocht. Oorbellen Op school hebben ze een potje gemaakt met een moestuintje erin en een zelf gemaakte bloem erin. Op de opvang hebben ze een theepot gemaakt met daarin een zakje thee.
Aah je bent goed verwend dus wat leuk!!! De eigen gemaakte knutselwerkjes lijkt me zo bijzonder om te krijgen! ♡
Goed verwend! Ben zooo benieuwd! Wel heel zuur dat je daarna weer moet gaan werken. Je bent weer goed verwend & wat leuk zeg die zelfgemaakte knutsels. @lerana hihi ja die kusjes doen het altijd goed.
Leuk al die moederdag verhalen iets om naar uit te kijken haha. Die kusjes klinken super lief! Straks lekkere boswandeling met mijn eigen moeder. Fijne dag allemaal
Zo, ik heb even terug gelezen hoor wat leuk en lief al die moederdag cadeautjes ! Kan niet wachten tot ik zelf een kindje heb en die mij dan van die lieve knutseltjes geeft met moederdag. Spannend vandaag @Gootje1988 ! Ben erg benieuwd of hij je inderdaad gaat vragen
Nou dames, ben verloofd! Zo lief hij ging echt op z'n knieën! M'n dochter super blij ook! Mijn dag kan niet meer stuk! Ovulatietest is weer negatief dus gisteren was hij overduidelijk positief