Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Over hoe de familie vertellen tjaaa dat ben ik me ook al eens aan het bedenken. Hoe vertel je het op een leuke manier. En ook eens bedenken hoe vertel ik het me vriend. Wil het op een leuke manier doen. De vorige keer liet ik hem van blijdschap meteen de test zien.

Lerana voor jou is het al helemaal speciaal als je je zus wil vragen om bij de bevalling te zijn.
    Inderdaad een leuk versje met iets erbij en dan de vraag of ze bij de bevalling wil zijn.

2. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier heb ik al sinds een paar dagen last onderin mijn buik. Het is nu zo een drukkend gevoel. Of ik heb een laat ei of ja weet het niet. Denk niet dat het iets is maar je weet maar nooit. Vorige week een keer met afvegen na het plassen een beetje bloed gehad. Dus dacht zal mijn ovulatie wel zijn. Maar heb nu ook dikkere wat rekbare slijm. Dusja wat het nu is i dont know.

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ahh dankjewel! Niet iedereen van m'n familie weten het alleen m'n moeder weet dat ik met zelfinseminatie bezig ben en 1 vriendin m'n zus denkt dat het gewoon via het ziekenhuis gaat. Ze zijn allemaal erg positief en respecteren het gelukkig allemaal. Hoe de rest verder gaat reageren geen idee haha.

Ja het was echt even een pittige zware tijd maar moet zeggen dat ondanks alles wat is gebeurt het wel goed met me gaat. Ik heb zin in de toekomst en wat komen gaat en hoop vooral erg snel een klein wondertje in m'n buik te hebben!

Hoe is het nu verder met jou? Heb het andere topic niet echt meer gelezen enzo dus ben erg benieuwd! Vind t leuk je hier weer te spreken!

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh sorry lees nu dit pas! Wat spannend hopelijk betekend het wel iets! Gebruikte jij testen of temperaturen?

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa klopt bij m'n eerste heeft ze alles gemist en wil haar nu juist erg er bij betrekken maar de manier hoe pff zo lastig Hahaha jij nog ideeën toevallig :oops:

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Dankjewel! Ja pffff ik zei altijd " ik stop alleen met roken als ik zwanger ben!!! " mijn schoonmoeder is nog steeds aan het vissen want die vermoed wat! Hahaha maar we zeggen niemand dat we proberen zwanger te raken.
    Mijn dochter zeurt al sinds ze 3 is ongeveer om een broertje of zusje.... Die gaat helemaal uit dr dak als het zover is, ze is ook echt een moedertje dus daar maak ik mij totaal geen zorgen over, word de liefste zus ooit!

Wel spannend zeg! Hopelijk goed teken dat drukkende gevoel!

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Aah @Gootje1988 wat leuk dat je dochter er zo in staat! Die word dan inderdaad wel een lieve grote zus!

Stoppen met roken is niet makkelijk maar je doet het voor een goed doel!

8. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Opzich is het ook heel vervelend hoor want iedereen moet weten dat ze een broertje of zusje wil, ik krijg dan iedere keer te horen dat ik aan de slag moet hahaha. Sowieso zijn we eerder begonnen want eigenlijk zouden we pas in juli stoppen met de pil.

Daarom, toen ik ongepland zwanger was van m'n dochter ben ik ook gelijk gestopt met roken mja sommige omstandigheden zorgen ervoor dat je weer begint helaas. Ik heb nu al stukken minder moeite met niet roken alleen af en toe nog een momentje...

9. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ahhh gootje wat lief dat je dochtertje al zo zorgzaam is :D. Hier mijn dochter hetzelfde. Halve dag de pop ete geve, laten slapen, schone luier Aan haha.
    Nee zou inderdaad niks zeggen. Dat maakt het alleen maar leuker als het zover is. En je hebt niet elke keer de vragen hoe het ermee gaat.

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat is wel jammer ja. Extra fijn als ze je nu kan steunen en met veel dingen kan helpen. Ze zal het wel heel speciaal vinden ;)

Qua ideeen dat is een goeie. Zou het ook niet weten. Missschien leuk rompertje met hoera ik word tante en dan een versje met de vraag erbij.

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha ja precies elke x die vragen hoe of wat lijkt me ook wel lastig vooral als het dan niet raak is ofzo..

Toen ik van m'n dochter zwanger raakte ben k ook zop gestopt en heb er ook nooit meer behoefte aan gelukkig!

Wat leuk te lezen al die kleine "moedertjes" daar is die van mij nog wel te klein voor haha. Ze trekt wel heel erg naar kleine kindjes toe en is er wel heel lief voor door te zeggen aaiiiii aaiiiii en geeft ze dan lief een kusje of een aai ook d'r pop haha maar echt snappen doet ze niet denk ik

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah das indd ook een leuk idee! Ja ik zat te denken zelf aan een leeg foto lijstje ofzo maar juist t versje is het probleem hahah

13. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik gebruik hier verder geen ovulatietesten. Was met temperaturen begonnen maar vergeet het vaak. Of heb er andere uren tussen zitten. Weten jullie trouwens hoeZo je er bijvoorbeeld niet een uur verschil in kan hebben.

14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat is ook leuk ja!! Maarrrre een versje ben ik ook zooooo slecht in. Ik zou weer op internet kijken :eek:

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hahaha internet had ik indd al gezocht maar volgens mij doen mensen dar niet zovaak hahah kon niks vinden helaas

16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Myhappyfamily ik woon al 6 jaar in het buitenland heb een Italiaanse vriend, en me ouders zijn naar Cyprus geëmigreerd. Dus in de buurt van de familie wonen is wel lastig. Er gaan waarschijnlijk binnen een jaar weer verhuizen, maar denk daarin om nog even in Europa te blijven. Anders was ik zo naar Australië of Amerika vertrokken

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Lees deze nu pas volgens mij heeft dat te maken dat je lichaam om een bepaalde tijd lager temperatuur heeft dan uur later bijvoorbeeld en het daardoor onbetrouwbaar kan worden. Ik heb m'n wekker ervoor gezet temperatuur elke ochtend om 6u en draai me dan weer om haha

18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik las laatst ergens dat t wel kan als je wel ongeveer het zelfde aantal uren slaapt dan? Geen idee precies eigenlijk

19. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dames dit gaat veel te snel zo ineens joh :p

@Myhappyfamily jeej gezellig dat je mee komt kletsen! Als je banner klopt mag je bijna testen?!

@miniVosje jullie zijn al even bezig, ik snap dat de huisarts een grote stap is, zeker in het buitenland lijkt me dat ook minder fijn, maar wie weet kunnen ze jullie wel verder helpen.

@Gootje1988 dat met die muisjes is ook een leuk idee! Het leuke aan een ouder kind is dat ze, als het zover is, al helemaal mee leeft enzo :)

@lerana anders bedruk ik toch een romper ofzo voor je :cool:

Hoe te vertellen denk ik ook wel eens over na, haha. Het is bij ons natuurlijk de 3e al dan, dus ik moet echt even creatief zijn om wat te bedenken :confused:

20. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt. Zegt iedereen inderdaad. Paar min verschil maakt niet uit maar geen half uur. Vroeg me af waarom. Heb het noog nooit gedaan dus i dont know :p

Deel Deze Pagina