Ja echt verschrikkelijk, heb een klein gaatje.... Gelukkig mag ik al 10 over 9 anders ben ik de hele dag zenuwachtig
Oh bah das helemaal niet fijn! Hopelijk valt t beetje mee voor je! Ik deed altijd boren zonder verdoving was er zo bang voor de spuit laatste x moesten ze een kies boren zeiden ze dat ik echt moest verdoven dat dat niet te doen was zonder verdoving. Maar door de tandarts ben ik juist zo bang voor spuiten. Nu zitten d'r wel andere in de praktijk zoon van enzo.. uiteindelijk viel t me echt reuze mee en denk ik dat ik de volgende x wel weer ga verdoven
So ik heb even een huilbui gehad. De directe vraag van me moeder: waarom zijn er nog geen kinderen. Maar eerlijk gezegd. Ben al 2jaar van de pil af. Ze toont totaal begrip. Maar wat was het lastig. Nu een beetje misselijk (wat is dat dan weer, emotie?)
@miniVosje jeetje dat was dus geen fijn gesprek met je moeder? Weet ze dat je van de pil af bent? Misschien indd van het huilen dat je misselijk bent? Of is je NOD bijna? Dan is het misschien wel iets anders???? Huilen/misselijk????
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ღ Trying to conceive ღ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 5 ❀❀ NOD 9 mei ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Nikki15 ❀❀ 36 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 19 mei ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ MiniVosje ❀❀ 25 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 9 ❀❀ NOD 21 mei ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Daantje09 ❀❀ 27 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 3 ❀❀ NOD 26 mei ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Gootje1988 ❀❀ 28 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 1 ❀❀ NOD 28/29 mei ❣ Leolove ❀❀ 31 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 1 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Meisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde - ❀❀ NOD 2 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Lerana ❀❀ 26 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 1 ❀❀ NOD 6 juni ❣ KleinMeisje93 ❀❀ 23 jaar ❀❀ eerste kind ❀❀ ronde 4 ❀❀ NOD 6 juni ❣ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ ZWANGER✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
@lerana heb haar gewoon alkes verteld we zijn 2 handen op 1buik. Al voelde het toch niet vertrouwd dit te vertellen. Nee ouders hadden redelijk lange tijd vraagtekens bij onze relatie. 21 mei is me NoD. Ben gewoon zo bang om naar de dokter te gaan... Bij mij is alles altijd zo gegaan zoals ik het wou. Als ik iets nieuws wou kreeg ik het altijd zo binnen een maand voor elkaar, (nieuwe baan, huis, ander land, noem het maar op.) Relatie met me man dat gebeurde gewoon. Had me erop ingesteld dat ik alleen zou zijn, ik kan erg wisselvallend in stemminge zijn ect.
Oh wat lastig! Staan ze nu wel achter je relatie? Heb je je vriend op een vakantie leren kennen of? Ik hoop voor je dat een bezoek aan de dokter niet nodig gaat zijn en je deze maand een positieve test mag gaan hebben!!
Ik ken het gevoel, ik wil ook altijd alles meteen hebben of het moet meteen gebeurne anders schiet ik meteen in de stress.. ook heb ik last van stemmingswisselingen,, maar dit heeft ook met mijn depressies te maken die ik heel erg heb gehad en daarvoor nu medicatie heb. Gelukkig helpt de medicatie goed. Heb jij er ook iets voor? Mijn moeder en ik praten ook overal over. Vertel haar ook altijd alles. Maar ik weet wel dat als ik weer zwanger ben ik het toch pas liever met 12 weken vertel maar ik ken mezelf en vertel het waarschijnlijk weer meteen... ze ging ook mee naar de tweede echo waar toen bleek dat het hartje niet meer klopte dus het was wel ontzettend fijn om haar er toen bij te hebben. Ze heeft me toen ook veel gesteunt.
Ja gelukkig staan ze er nu wel achter, ze hebben hem beter leren kennen, en gezien dat hij me gelukkig maakt. Me ouders hebben hem pas leren kennen na een jaar dat we iets samen hadden. In dat jaar hoorde ze alleen mijn verhalen. Ene keer positief. Maar spak ook altijd over miin twijfels (denk bindingsangst) waardoor hun twijfels kregen. Heb me vriend leren kennen op een cruiseschip ( we werkte daar beide) in de crewbar was hij de enige die probeerde een gesprek met me aan te gaan, in zijn zeer gebrekkige engels ( iedereen sprak Italiaans onder elkaar dat kon ik niet) Toen de vonk oversloeg 3 maanden samen, moest hij naar huis, 7 maanden afstandrelatie, toen maakte ik het uit, maar na een week toch maar een lucht geboekt om hem te zien, want miste hem. Sinds dien gelukkig een aak veel overwonnen
@miniVosje oh heel herkenbaar met afstandsrelatie mijn ex kwam ook uit het buitenland dat is gewoon zwaar.. maar gelukkig zijn jullie er samen sterker uitgekomen!! @KleinMeisje93 snap dat je dit x wel wilt wachten maar misschien is het ook wel heel fijn dat ze juist door wat er eerder gebeurt is er nu bij zal zijn? Ik zeg nu ook wel ik wacht tot 12 weken met de meeste te vertellen maar of dat dan ook echt gebeurt hahah
@KleinMeisje93 hoop dat je snel boven je depressie komt. Ik gebruik geen medicijnen. Heb in me tienerjaren een heel negatief zelfbeeld gehad, maar na veel werken aan mezelf ben ik een stuk positiever geworden. Daarna naar het buitenland (gevlucht) hier kon ik overnieuw beginnen. Wel heb ik waarschijnlijk een vorm van ADHD vandaar de stemmingswisselingen
@miniVosje soms is even uithuilen ook gewoon fijn en het kan ook flink opluchten @KleinMeisje93 ik kan me voorstellen dat je nu liever misschien gewoon wacht tot je meer zekerheid hebt, maar die steun toen het fout ging moet ook wel heel fijn geweest zijn. @lerana ik heb zo het idee dat jij je mond niet lang kan houden :') Ik wil het deze keer ook proberen niet snel te vertellen, misschien mijn moeder (en mijn vader dus ook, haha) toch wel weer snel, maar mijn broer en schoonzus pas na een echo, zeg ik nu
Heftig minivosje! Huilen kan wel lekker opluchting geven gelukkig! Hm ik wou het gelijk vertellen maar m'n VERLOOFDE wil wachten tot 12 weken.... Gaat hem niet lukken, weet dat zeker!
HAHAHAHA hoezo denk je dat @daantje09 Haha ben benieuwd hoelang jij t stil kan houden @Gootje1988 hahah leuk hè om hem zo te noemen! Ben erg benieuwd of hij het uiteindelijk kan volhouden om niks te zeggen
Whaha @lerana je kletst zo graag, ik denk dat je het van de daken wil schreeuwen @Gootje1988 mooie toevoeging aan je banner ook he!
Ja super leuk! Hem kennende kan hij niks geheim houden en vooral niet als hij zo enthousiast gaat zijn als ik zwanger ben dus weet het zeker! Gaat hem niet lukken! Jaaa moest er bij hahaha
@Gootje1988 ah juist leuk dat ie zo enthousiast is dan toch hahah wij kunnen t ook niet stil houden allemaal daarom zitten we ook deels hierop denk ik hahaha
@lerana hahaha deal! Heerlijke uitlaatklep heb je hier he, we willen het volgens mij allemaal nog wel even stil houden en hier zetten we het meteen neer als het zover is