Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi heb ik met vriendinnen. Maar ik hoor ze nooit praten over een forum.
    Dus verwacht eigenlijk niet dat ze hier op zitten.

Begrijpelijk. Stil zitten word je ook zat. En je wilt denk ik ook wel wat zelfstandig zijn.
    Hopelijk word je aangenomen!

2. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Jeetje...1 avond niet online en gelijk hele boekwerken zijn er geschreven :D

Hier start morgen de avond4daagse...dus we kunnen weer aan de wandel!

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Mijn vriend vertelde mij wel een keer dat hij gehoord had van een 'vriendin' of ieder geval iemand die hij kent dat ik hierop zat.. ofja, geloof dat ze aan hem vroeg of ik erop zat..
    dus ben soms wel een beetje bang dat ik wat verkeerds zeg en het dan opeens bij hem terecht komt:oops:

Jaa inderdaad, hoop ook dat ik aangenomen wordt.

Nog even over dat vertellen van mij als ik weer zwanger ben,
    Denk toch dat ik het gelijk aan mijn moeder vertel aangezien ze mij toen ook heel erg gesteund had. Aan mijn vader vertel ik het denk ik ook wel meteen. Hij zal nu wel wat vrolijker reageren omdat we nu ook echt samen wonen en dus ook echt samen een woning hebben.
    de vorigge keer was hij ontzettend boos en verdrietig,, ook omdat we weer plots terug naar huis kwamen omdat we toen niet meer bij vrienden konden blijven (we zouden daar tijdelijk 'wonen' maar de woning die we eigenlijk wilde ging niet meer door dus toen moesten we wel weg bij hun aangezien ook hun huurbaas het er niet mee eens was dat we erbij zaten)

4. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Haha ja he! Het is ook zo gezellig hier :p

Wat leuk! Ik heb er eigenlijk nog nooit aan meegedaan, heeeel veel succes met het wandelen alvast :p zal wel zwaar zijn ?

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi nou heh...

Succes met de avond4daagse! :)

Oke. Jij bent dus al ontdekt. ;)
    Wat vervelend dat je vader zo boos reageerde. Volgens mij had je hier een topic gestart hierover?
    Heb dit nl. Al een keer eerder gelezen

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Ooohh heerlijk! Ook echt een meid hé! Dat blijft mocht je het afvragen! Hahaha

Ben benieuwd!

Hahaha leuk joh dus je kunt ze anoniem volgen, reageer je ook wel is op ze?

Hier niet echt mee bezig of ik herkent word of iets... Geen idee wat ik ook zou doen dan.

Betreft m'n buik.... Het is zo goed als over!o_O had de laatste 3 dagen ook een ontzettend spierpijn gevoel in m'n bovenbenen maar dat is nu ook spontaan weg...
    Dat kan dus 2 dingen betekenen...
    Of de anti biotica werkt...
    Of m'n lichaam heeft hard lopen broeden op een ei.
    Hoop de eerste aangezien ik dit echt niet elke maand wil... In iedergeval ik ben blij!

Straks even langs m'n moeder ivm moederdag nog aangezien ik gisteren geen tijd had en vanavond nog langs m'n schoonouders :D

7. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Succes met de avondvierdaagse! Hopelijk lekker weer!

8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Goedemorgen dames!

@daantje09 ja hoor je mag die voorbeeld wel plaatsen als t wel zonder naam is hahah

@Nikki15 haha ja het gaat erg snel hier!
    Succes met de avondvierdaagse!

@KleinMeisje93 wel jammer dat je boze reacties kreeg!! Zal wel erg lastig geweest zijn allemaal!

Hahah toch grappig dat iedereen toch wel beetje op d'r hoede is voor het geval er bekende op zitten

@Meisje93 je moest werken toch gister heb je beetje lekker gewerkt?

Sorry ben alweer even kwijt wat er nog meer was gezegd

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Gootje1988 hahah fijn het word dus niet minder?
    Oh wat fijn dat het beter gaat met je buik!!! Hopen dat het indd van de antibiotica is dat het nu beter gaat met je!!!

Ik ga vandaag beginnen met testen jeej hahah

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat fijn dat je klachten over zijn!!
    Hihi nou idd. Zou wat zijn als je dit elke maand moet voelen met je eisprong.
    Geen feestje.

Gezellige dag vandaag! Heb je het nieuws al aan ze verteld? Of ga je dat vandaag doen?

@lerana klopt moest gisteren werken. Opzich lekker gewerkt hoor. Wel enorm veel onrust.
    Iedereen had zoveel bezoek gekregen. Kunnen die mensen helemaal niet meer tegen.
    Was blij toen het 23:00 was. :p
    Om 22:30 nog 2 naar bed gestuurd zodat ik kon dweilen. Maar toen hun lagen geen puf en zin meer om dat überhaupt nog te moeten doen.

Succew met testen!!

11. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    nou...tis vooral voor de meiden hoor ;) en ik en man-lief wisselen af om de avond :) 5 km.maar

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Meisje93 ahh dus dweilen is er niet van gekomen dan? Wel fijn dat je lekker hebt gewerkt!
    Ah nee dat geloof ik je hoorde toch vaak dat ze eigelijk weinig bezoek krijgen en als het dan ineens druk is ie dat best even lastig voor ze lijkt me?

@Nikki15 ik zag in een ander topic je nod op een andere datum dan bij ons lijstje klopt dat? Dan pas ik je hier nog even aan?

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana nope het was mooi geweest.
    Klopt sommige krijgen erg weinig bezoek. Als valt het bij ons gelukkig mee en krijgt iedereen regelmatig en gedoseerd bezoek.
    Nu moesten natuurlijk alle kinderen langskomen. En dat is dan gewoon teveel.
    Ze kunnen niet meer zo goed tegen zoveel prikkels.
    En doordat ik ook zo druk ben geweest sliep ik pas na 1:00
    En E bedacht ineens om om 6:00 al klaar te zijn met slapen. :(

14. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Nikki15 succes met de avond 4daagse!!

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Fijn dat het over is!! Nu afwachten wat het kan zijn geweest die pijn.
    Hopen dat je er niet elke maand last van hebt.

Ahh gezellig toch nog langs je moeder en schoonmoeder.
    Benieuwd hoe iedereen ook reageerd.

16. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Aah dus echt een heel kort nachtje! Kan je d'r dan niet bij je nemen en dan samen verder slapen?
    Hier was E 3u overstuur wakker dus bij me gelegd en samen lekker verder geslapen haha

17. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik denk er zelf niet zo aan of ik herkend word of niet. Had eerst een andere naam maar dan werd ik wel herkent. Diegene wat ik kende wat hier eerst of zat is er niet meer op als het goed is. Of onsertussen misschien ook wel onder een andere naam.

18. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Oei das dan ook minder. Gelukkig heeft ze erna lekker doorgeslapen. Misschien gedroomd.

19. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Klopt! :p
    Ben benieuwd! Hopelijk gauw een knal test!

Ja iedereen weet het al sinds gisteren, ook op fb gezet haha :p M'n schoonouders wisten vrijdag al dat hij mij wou vragen.

Zo even naar de action om nog even wat zwangerschapstesten te halen... Heb er " maar " 3 in huis namelijk :oops:

20. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ja klopt! Had het volgens mij ook aangegeven...want aanpassen lukt me niet via m'n phone :)
    Ik heb echt geen flauw idee wat mijn cyclus doet deze maand...dus ben uitgegaan van 4 weken na bezoek aan Gyn dus ergens tussen 6 en 10 juni gok ik

Deel Deze Pagina