Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi nee eigenlijk geen test nodig. Regelmatige cyclus altijd al gehad. Daarom wilde ik ook niet aan de pil.

Fijn hoor dat je er niet bang voor bent. Zo houden. :)
    Ja mij lijkt het ook erg zwaar. Alles x2.

Hihi ja een boel leeswerk heb je weer als je een dag niet online geweest ben.
    Morgen weer werken dan heb ik ook weer een boekwerk te lezen. :)

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @KleinMeisje93 jeetje wat een opmerking dan word t kind weg gehaald ik zou echt niet blij zijn met zo'n iemand! Zoiets gebeurt ook echt niet zomaar hoor dan moet je t wel heel erg bond maken!

@Meisje93 hier in de familie zitten ook tweelingen dat lijkt me indd heel erg zwaar!
    Ja klopt inderdaad dus denk dat ik er dit x maar wel voor ga haha

@Myhappyfamily ja heerlijk is dat he als ze even lekker bij je liggen ik geniet daar echt van! Ze slaapt alweer erg onrustig dus denk dat ze weer bij mij in bed eindigt vannacht..
    Ja klopt ik hoop dat het m'n kansen wat vergroot als die vaker komt haha

3. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Meisje93. Ja ik mag morgen ook weer 7-16 werken. Erna kan ik ook weer een boekwerk lezen:p

Bedoelde het niet verkeerd he met de miskramen zei het een beetje ongelukkig misschien. Maar snap als je moeder een aantal heeft gehad dat je er zelf ook bang voor bent. Dat is ook niet gek. Zoiets gun je ook niemand. Hoop dat het snel voor je raak is.

4. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @lerana ik doe dat alleen smorgens als ze me wakker maakt dat ze even bij ons mag. Niet snachts omdat we willen dat ze in der eigen bedje slaapt en niet uiteindelijk tussen ons in wat ik ook valer bij me in de omgeving hoor.
    Maar het is wel heerlijk :D
    We hebben wel toen ze een groot bed kreeg een tijdje gehad dat we even bij der moesten liggen voor ze wou slapen. Dit werd uiteindelijk voor der een gewoonte. Nu slaapt ze gewoon heerlijk als ze moet gaan slapen. Eerst nog 100x een dikke kus en knuffel en dan slapen!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana zijn ook wel handige dingen. Je kan ze overal neerleggen.

@Myhappyfamily ooh zo heb ik het ook heel niet opgevat hoor. ;)
    Al zou ik deze ervaringen niet gehad hebben zou ik er ook nuet bang voor zijn.

Heb jij alweer een keer getest?

6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja ik snap wat je bedoelt hahah dat wil ik ook niet! Maar gelukkig is dit niet altijd als ze wakker word is het ook wel echt met een reden dus dan vind ik t niet erg haha

7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Pfooee gelukkig :). Dacht erna misschien had ik dat beter niet erbij kunnen zetten

Nee vorige week vrijdag maar dat was niks. Ik denk dat ik weer een heeele lange cyclus heb helaas. Ben gewoon aan het wachten op mijn ongie.

8. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt is ook wel anders. En je staat er nu alleen voor dus dat is ook weer wat moeilijker natuurlijk

Gaat je dochter wel naar je ex toe als ik vragen mag?
    Beetje alles goed kunnen regelen?

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja daarom alleen is ook anders indd..

Nee ze gaat niet naar hem toe.. ik ga er ook echt alles aan doen om te zorgen dat dit niet zal gaan gebeuren ( dit klinkt even heel gemeen van mij enzo maar d'r zit wel echt een reden achter )

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik kan me dat inderdaad ook helemaal niet voorstellen dat iemand dat doet. Het is ook zijn dochter. Maar je zal vast en zeker een goede reden hebben. Je zal het beste voor je dochter willen daar twijfel ik niet aan!

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja klopt er is dreiging voor ontvoering dus vandaar.. kan het beter maar gewoon zeggen anders komt het misschien zo raar over

12. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Je bent niks verplicht om te zeggen. Maar dat is zeker een reden om dan haar vader niet meer te zien. Bohh zou dan toch wel bang zijn hoor. Vind het sowieso knap hoe je er allemaal mee omgaat.

13. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Nou kijk, doordat ik een bepaalt stofje niet aanmaak ben ik heel erg depressief en heb ik daarvoor medicatie gekregen om het niet te zijn.
    Toen ik zwanger bleek moest ik ze gewoon blijven slikken (kunnen geen kwaad) maar helaas had ik toen ook een dag dat ik heel erg depressief was maar dat kwam dan door de hormonen.

Ze is denk ik gewoon erg bezorgd maar ze maakt het wel heel erg bont door te zeggen dat het dan afgenomen zal worden..

Maar nu even wat anders :p

Hier nu erg last van maagzuur :(

@Meisje93 mijn moeder weet dat ik dat pakje dan wil aan doen bij als het een jongetje is. Maar ze zei toen al tegen mij 'we kijken wel even' aangezien het pakje in een groot fotolijst zit.

14. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Pff, #*+% ze zijn hier in de straat / buurt vuurwerk aan het afsteken :mad:

Vorigge week hoorde wij ook al een super harde knal maar bleek er dus een busje bij ons op de hoek opgeblazen te zijn!!

Soms weet ik ook echt niet waar het vuurwerk vandaan komt... of het nou hier is of in Duitsland... woon echt letterlijk tegen de grens aan.. heb zelfs weleens gehad dat ik even op mijn telefoon bezig was en ineens kreeg ik een smsje met 'welkom in Duitsland....' gelukkig had ik gewoon wifi anders kostte het me wel mb's en geld..

Nog even een vraagje, hebben jullie tips ofja, hoe vaak is het het beste om seks te hebben rond de eisprong??

Hadden het net maar alvast gezellig gemaakt :rolleyes: aangezien het al weer even geleden was :oops:

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Angst heb ik ook echt enorm! Hoe erg ik ook probeer me groot te houden en sterk te houden heb ik soms echt wel momenten dat ik t echt ff moeilijk heb. Ik ben enorm op m'n hoede enzo en vertouw vrijwel niemand met E. Maar ze geeft me ook enorm veel kracht om door te gaan en te vechten en positief te blijven

16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat geloof ik goed ja. Maar je wilt het beste voor je dochter. Je houd je sterk voor haar! Jammer dar het zover moet komen. Dat je vriend dit Zou willen proberen. Dat snap ik echt niet. Je dochter kan er niks aan doen dat jullie uitelkaar zijn. Maar hij gebruikt haar zo dan wel. Zo kun jij ook niet helemaal genieten.

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hihi met lezen kan het altijd anders opgevat worden.

Knap dat je nu niet meer gaat testen. Of voel je ook niks anders?

Wat vervelend dat je medicatie moet slikken.
    Ik snap het wel een beetje dar ze heel erg bezorgd is dan.
    Is de medicatie al goed ingesteld?
    Dat zeker had ze niet mogen doen.

Heh wat vervelend. :( hopelijk snel over

18. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Wow heftig! Ik ben iemand die je wel begrijpt maar dat komt dus ook dat ik m'n dochter weg hou van dr biologische vader. Hij heeft dr nooit gekent en ben weg gegaan bij hem met 14weken

Heftig kleinmeisje93 dat je dat zomaar gezegd word... Had allang weg gegaan en nooit meer terug gekomen. :oops:

Pfff vanaf 6 uur al wakker voor de tandarts.. Zenuwachtig! Vanavond weer tot half 11 werken en morgen weer 7 uur op mn werk. :(

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana wat heftig zeg! Begrijpelijk dat je bang bent

@Gootje1988 brr. Moet ook nog steeds een afspraak maken. Maar durf niet meer. :p
    Hoelaat moet je? Hopelijk valt het mee!
    Oh vervelend is dat heh avond en dan een dagdienst.
    Vroeger had ik dit veel. Nu mag het maar 1 of 2x per maand dacht ik.

20. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    10 over 9... Wil gewoon niet, heb elke controle ineens wat.... Vorige keer bij controle " nou mevrouw u moet een wortelkanaalbehandeling " :eek: nu dan weer een gaatje... Ben nu sinds een paar jaar onder controle en daarvoor 8 jaar niet geweest en toen ik na die 8 jaar ging had ik niks! Tandarts is gewoon slecht voor je tanden :p

Ja laat/vroeg.... Pffff gelukkig is morgen de stagiair er dus mag ze mij wakker houden en hoef ik gelukkig niet alles in m'n eentje te doen

Deel Deze Pagina