Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hoop dat mijn banner klopt. Elke cyclus is weer anders. Ga elke x maar van de vorige uit. Je weet het nooit. Heb al een paar dagen een zeuren buikpijn onderin. Gisteren was het ook best drukkend. Nu bijna geen last meer. Hoop niet een verlate eisprong want heb al 3-4 dagen niet meer geklust. Dacht dat mijn eisprong 1-1,5 week geleden was had toen ook een sliertje bloed bij het afvegen na het plassen. We merken her wel.

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @daantje09 jaa goed idee of een leuk shirt voor E dat zei dat aan kan doen met een leuk versje voor haar erop ;) als je dan ook ideeën hebt voor een versje is t helemaal top hahaha

@Myhappyfamily ik hoop echt dat je banner klopt en t raak mag zijn voor je!

Hier waren m'n menstuaties de afgelopen paar keren heel weinig nou dit x is t weer helemaal normaal blegh Hahaha maar goed dan is alles wel weer helemaal okee laat m'n ei maar snel komen hahah

3. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Spannend myhappyfamily! Hopelijk mag je binnenkort positief testen!

Lerana deze cyclus ging je ervoor toch? En doe je dan 1 dag of meerdere dagen zaadjes inbrengen? Als ik te nieuwsgierig ben moet je het zeggen hoor...

Hier vanochtend naar de tandarts geweest, een gaatje... Snik! Ben al als de dood voor de tandarts en nu de 16e er weer heen...
    Vandaag officieel mijn eerste dag zonder pil! Toch word het nu nog weer spannender vind ik!

4. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Gootje1988 ohh was je nog niet gestopt? Spannend nu gaat t echt beginnen dus! Ik twijfel nog een beetje ik denk dat ik 2x ga insemineren als het uitkomt met de donor haha.
    Geen probleem hoor gewoon alles vragen wat je wilt weten Hahaha

Ohhh gaatje niet fijn! Ik hou ook echt niet van de tandarts baaahhh

5. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Jawel de 27ste de laatste pil maar zou als ik niet zou stoppen vanavond officieel een pil nemen dus het voelt toch weer nog anders hahaha

Oh oké en die brengt dan een potje bij jou of die ga je halen? Hoe kom je aan de donor? Sorry ik ben heel brutaal...

6. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Gootje1988 gaatjes zijn niet fijn. Maar het is ook altijd zo weer voor bij.

@lerana nu kan het echt gaan beginnen, spannend

@Myhappyfamily hoop dat het snel een positieve test is, ik ga duimen voor je.

Hier is het weekend begonnen ( ik ben een maand vrij, maar nu is me vriend ook 2,5 dag thuis.) Verwacht dit weekens me ovulatie dus ga proberen gewoon een keer elke dag te klussen de komende 3 dagen. Heb dat nog niet eerder gedaan

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @miniVosje oh spannend! Hopelijk is het deze ronde raak bij jullie!!!

@Gootje1988 hahaha nee hoor nogmaals gewoon vragen wat je wilt weten Hahaha. Ik heb hem via internet gevonden hebben al een x afgesproken en contract enzo ondertekend. Zodra ik een positieve test heb komt hij naar mij toe.. doet z'n ding en geeft t aan mij dan gaat hij weg en spuit ik het erin haha. Hij heeft zich uiteraard eerst getest enzo

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    kom ook graag mee kletsen als dit kan. :)
    wij willen over 1-2 maandjes gaan beginnen voor een 2e kindje.

zal zo alles eens terug gaan lezen.

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Tuurlijk kan dat! Juist gezellig! Spannend dat jullie bijna gaan beginnen! Ben je momenteel nog aan de pil of? Was je van de eerste snel zwanger?

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    gebruiken geen pil. heb niets met hormonen. :p dus kwestie van stoppen met condoom.
    toen we voor de 1e gingen waren we in de 1e ronde gelijk zwanger. helaas ging dat al erg snel mis. 2e ronde ook gelijk raak. maar ging helaas ook mis. 3e ronde ook gelijk raak en daar is onze dochter uit gekomen. <3

raakte dus snel zwanger, maar waren niet altijd plakkertjes helaas.

hopelijk word het ons nu wel gegund. :)

zag dat jij een alleenstaande mama bent, knap hoor en respect dat je het aandurft om voor een 2e te gaan in je eentje.

11. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Gaaf dat dat zo kan zeg! Wil hij ook nog betrokken worden met de zwangerschap en opvoeding enzo of dat niet?
    Dit is echt een oplossing voor vele volgens mij!

12. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nee dat is duidelijk afgesproken ik zal hem wel af en toe op de hoogte houden tijdens zwangerschap en als k ben bevallen dan maar daarna niet hij gaat geen enkele rol spelen ofzo.. maar als t kindje oud genoeg is en vragen heeft kan t kindje wel met hem in contact komen. Ook dat is afgesproken in t contract enzo..

@Meisje93 dankjewel! Het zal vast wel pittig worden maar kan niet wachten haha. Oh jeetje wat erg dat t helaas paar x is mis gegaan hopelijk blijft jullie dat dit x bespaard!

13. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    @Gootje1988 haha ik snap wat je bedoelt, vanaf vanavond echt officieel geen pil meer :D

@lerana je moet gewoon alles blijven vertellen, eigenlijk best wel interessant ;)

@Meisje93 gezellig dat je erbij komt! Hopelijk nu een minder vervelende weg naar een plakker.

14. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Jaaa hier word het echt spannend. Drukkend en zeurend gevoel in mijn onderbuik, laatste dagen ook wel erg moe. Mijn gevoel zegt dat het niks is. Maar je weet het maar nooit. eergisteren nog getest maar dit was nog niks. Als ik naar mijn vorige cyclus kijk dan zou ik ook dinsdag weer kunnen testen.
    Wel had ik dat beetje bloed dat ik afveegde na het plassen de dag voor of van mijn eisprong volgende de banner. dusja weet het niet. Merk het wel. dan zou ik weer rond dezelfde cyclus zitten als het daarmee te maken had.

@Gootje1988 ohzoo ja snap het nu. moest ff een paar keer opnieuw lezen hoe je het bedoelde met de pil. maar normaal begon je nu aan een nieuwe strip. fijn dat dat niet niet meer hoeft :D

@lerana ik vind het toch allemaal knap hoe je het doet. altijd wel fijn als je menstruatie niet al te veel is tegenover normaal maar dan ga je wel twijfelen denk ik zou ik wel een eisprong hebben gehad of niet.of dat iets niet klopt. Wel fijn dat je het met je donor zo goed hebt kunnen regelen. Maar ben je niet bang als je hem af en toe op de hoogte houd dat hij uiteindelijk misschien wel meer wil? Kan me voorstellen dat het voor die man ook wel spannend is. want eigenlijk loopt er toch een kind van je rond. Al kiest hij er wel zelf voor. Maar ook heel fijn van jou kant uit dat als je zoon/dochter later oud genoeg is dat je hem/haar de kans wel geeft zijn vader te leren kennen als deze het ook wil. je weet immers wie het is. Wat bij de meeste die via een donor zwanger zijn geworden niet is.

@Meisje93 welkom! altijd gezellig nog meer mensen hier. Voor jou word het ook wel spannend. dat is wel heel fijn dat je niks met hormonen gebruikt dan hoef je daar niet meer vanaf zeg maar. Hoop voor je dat je nu weer zo snel zwanger bent als de andere keren.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily dank je wel. Ik hoop het ook. :) we gaan het snel merken.
    Ben nu ongesteld en krijg toch wel meer de neiging om hierna al te gaan beginnen met een 2e. :)

Voor jou ook spannend nu zeg! Ga je nu wachten tot dinsdag met testen?

@lerana hopen wij ook heel erg dat het nu bespaard blijft.
    Gelukkig was het nog allemaal heel pril maar toch.
    Mijn moeder heeft helaas ook erg veel miskramen gekregen. Ook later in de zwangerschap. Word je automatisch toch bang van dat het ons ook gaat overkomen.

Wat heb je het allemaal goed geregeld zeg.
    Prettig dat je kindje straks contact mag opnemen met de donor.

16. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @daantje09 ik wil best delen hoor vraag maar raak wat je wilt weten hahah

@Myhappyfamily ik ben zo benieuwd voor je! Ga je eerder een test wagen of? Hoop dat wat je nu allemaal merkt allemaal goede voortekenen zijn!
    Ja indd van die menstruaties werd ik wel onzeker maar heb afgelopen dinsdag inwendig onderzoek gehad is er gekeken naar m'n eierstokken en baarmoeder enzo en alles ziet er goed uit dus ben nu wel meer positief.
    Nee de angst dat hij toch wat wilt heb ik eigenlijk niet. Heb een vrij jonge donor en duidelijk aangegeven dat ik alles echt alleen wil doen dat ik best wil updaten tot de baby geboren is maar dat we daarna wel afstand nemen om te voorkomen dat er toch gevoelens gaan komen ofzo. Daarom ook contract getekend voor iets meer zekerheid.

@Meisje93 ik hoop ook echt dat jullie dat allemaal bespaard blijft nu verder lijkt me zo ontzettend heftig!
    Ja ik vind het erg belangrijk dat er goede duidelijke afspraken zijn maar ben ook erg blij dat t kindje straks de mogelijkheid heeft wel contact te leggen met vader als de behoefte er is. Normaal via ziekenhuis heb je eigenlijk geen idee met wie je te maken hebt en vind het eigenlijk wel fijn dat ik weet wie het is hoe die eruit ziet enzo heb ook kinder foto's gekregen van hem enzo dat heb je anders niet..

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana we gaan het binnenkort meemaken.
    Werd jij snel zwanger van je 1e kindje?
    Al zegt dat helaas ook niet veel.
    Wat leuk zeg dat je kinderfoto's gekregen hebt.
    Zeker prettig om te weten wie de donor is. Geeft denk ik een vertrouwder gevoel.

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 wat leuk dat je ook in de zorg werkt. Welke kant heb jij gekozen?
    Ik werk met ouderen met dementie.
    Knap van je dat je gestopt bent met roken!
    Ben bij de 1e ook gestopt, maar daarna helaas weer begonnen.
    Als we weer zwanger hopen te zijn ga ik zeker weer stoppen en hoop ik toch echt definitief gestopt te zijn. Rotverslaving.

@miniVosje wat vervelend dat jullie al zolang aan het proberen zijn.
    Hopelijk is de ha niet nodig en is het deze maand raak. :)

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Jaa van m'n dochter door de pil heen hahah helaas zegt dat indd niks maar ik hoop zo erg dat het toch gelijk raak mag zijn ( doet iedereen natuurlijk ) hoop wel dat ik dat een beetje kan loslaten. Als ik uit ga van m'n vorige cyclus is 6 juni m'n nod 3 juni ben ik jarig dus ga die dag al een test proberen haha. Snap wel dat je nu zoiets hebt van we gaan er gewoon al voor. Hoezo wil je eigenlijk nog wachten dan?
    Ja klopt hoor! Had ook met andere gemaild maar toch beetje vreemd gevoel erbij. Maar bij deze donor vanaf het begin een klik vind dat wel heel fijn! Vond de eerste ontmoeting zo eng en zo vreemd hahah. Het idee dat ie straks hier in huis komt z'n ding doen ook maar beetje vreemd hoor Hahaha maar het is voor een goed doel dus dat nemen we maar ff voor lief hahah

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Oh het roken zo herkenbaar! Ik ben bij m'n dochter gestopt maar gelukkig nogsteeds er vanaf! Jullie kunnen het meiden!

Deel Deze Pagina