Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Dat is zeker balen dat we dan ook net iemand uit sat groepje zwanger is. Ik snap je vriend wel. Hij heeft zoiets van we zijn met pas bezig ervoor geef het de tijd. Hij bekijkt het positief. Dat is wel fijn vind ik altijd dan ga ik de volgende ronde ook weer met frisse moed erin. Al is het op het begin even balen. Tuurlijk als het dan echt lang gaat duren bekijk je het op een begeven moment ook niet meer positief.

2. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik ben helaas net ongesteld geworden :(. Had het wel verwacht dat het eraan kwam. Vanochtend toevallig nog getest en dit was helaas niks.

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Lastig allemaal heh. Je gaat nu ook op alles letten wat er met en in je lichaam gebeurt.
    Snap het wel hoor dat je ervan baalt. Je had liever gehad dat het bij jou raak was. :)
    Hopelijk is het bij jou ook snel raak.

Goed teken dat je eisprong nadert. :)
    Fijn dat je er rustiger in staat. Schijnt ook beter te zijn.

Wat leuk zeg! Wij hebben vanochtend nieuwe badkamer gekocht en nog even bij ikea en babydump geweest.
    Vanavond bij vrienden geweest.

Meestal blijf ik wel even liggen ja.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ahh wat balen zeg!! Weer een lange cyclus. :(

5. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    @Myhappyfamily balen, maar het scheelt denk ik als je er al vanuit gaat. En je hebt gelijk hoor, we zijn pas net bezig en ik wil gewoon te snel. Ik vind het ook niet eens zo rot dat ik niet zwanger ben, maar dat ik nog geen eisprong krijg. Dan denk ik dus als dat eindelijk weer eens mee gaat werken duurt het gemiddeld nog zeker een half jaar. Ik ben gewoon te negatief op het moment ;) Komt straks wel meer rust denk ik.
    @KleinMeisje93 ik blijf meestal ook wel even liggen.
    @Meisje93 babydump moeten wij vandaag eigenlijk ook nog even heen. A groeit uit de maxicosi dus wil gaan kijken voor een nieuw autostoeltje. Voor korte afstanden niet erg maar met de vakantiereis gemerkt dat ze er dan toch op een gegeven moment klaar mee is.

Vakantie was relaxed, veel gewandeld en gesport. Een dag slecht weer gehad dus toen een beetje in het huisje gehangen. En dus veel tijd voor elkaar en als gezin gehad, heerlijk.

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove wow die heeft het lang volgehouden in de maxicosi!
    Groeit er nog niet voorbij met het hoofdje?
    E was er best vroeg uit. Rijden was 1 en al huilen + dat ze met haar hoofdje ervoorbij groeide.

Succes met een nieuwe autostoel uitzoeken.

Heerlijk hoor! Krijg er spontaan zin in.
    Man had het er ook al over om weer eens weg te gaan. Mrja in de zomer gaan we de badkamer doen.
    Als het vlot.. zouden we nog wel even weg kunnen.

7. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Dankjewel!

8. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hé balen! Nu wel weer een nieuwe kans die hopelijk raak is!

Leolove, lijkt mij ook wel lastig maar wie weet zijn jullie de volgende! ;)

Kleinmeisje: de ene keer blijf ik liggen, de andere keer niet. Van m'n verloofde moet ik blijven liggen maar ik vind het onzin :p

Vandaag gaan we het toekomstige babykamertje deels leeghalen zodat we al wat eraan kunnen doen zoals behang afhalen en schuren/verven.:D

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Sorry dames drukke dag gehad dus niet alles mee gekregen en ik kan dan zo slecht onthouden wat er is geschreven haha

@Leolove welkom terug! Heb je een leuke vakantie gehad? Vooral lekker van elkaar genoten zie ik! Indd lang in de maxicosi zeg! Hier was E er ook al wel vrij snel uit. Ze was nog niet met t hoofdje er voorbij maar maxicosi was een drama met haar. Heb toen de maxicosi rubi gehaald vind die echt zo fijn ben d'r nog steeds helemaal blij mee! Ook kwa prijs valt t reuze mee!

@Myhappyfamily ah wat balen zeg! Maar nu weet je iig wel hoe je er voor staat.. hopen volgende ronde meer geluk!

@Gootje1988 haha nu al beginnen met de kamer ;)

@Meisje93 wat fijn dat je de badkamer hebt gekocht!! En bij babydump nog iets leuks gehaald of gewoon gekeken?

@KleinMeisje93 met zelf inseminatie zeggen ze dat je het beste 20 tot 30 min kan blijven liggen dus dat zal met gewoon niet heel anders zijn..

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 succes met klussen!

@lerana traphekje gehaald en een zomerslaapzak.
    Helaas is het traphekje veel te smal. Moet dus weer terug. :(

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ohhh das wel echt balen! Je hebt ook van die verlengstukjes ervoor maar als je sowieso ook grotere heb is dat misschien een betere oplossing!!

12. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Hahaha ja erg hé :p maar heb met die kamer niks gedaan sinds ik hier woon... Dus nu is al het hout werk vies lelijk groen :confused: en de muren... Zeg maar nicotine geel en zwaar afgerageld... Heel erg lelijk en nu is het ook nog een rotzooi in die kamer en nu kan ik nog helpen dus vandaar dat we alvast wat gaan doen. Ook die groene kleur weg werken word een hele klus :p

Hoe gaat het met de ovulatietesten?

Dankjewel!

13. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Leolove welkom terug van vakantie. Veel wandelen en tijd met de familie, klinkt als een fijne vakantie.

Ik ga in juli 10 dagen naar de familie van me vriend ( Sicilië) heb er nu al zin in.

Verder hier niet veel te melden. Bloeden bijna gestopt. Dus we kunnen weer verder

14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Meisje93 ja dat is inderdaad balen. Het is echt zo heeel verschillend bij mij. We gaan komende ronde wel weer zien hoe het loopt. Nieuwe kansen!

Wij hadden geloof ik al met 1-1,5 jaar een autostoeltje voor E. Groeide er al uit. Zo fijn een grotere stoel. Niet elke keer maxi cosi erin en eruit.

@KleinMeisje93 Ik blijf meestal ook altijd even liggen. Maarja de een zegt het maakt wel uit en de andere zegt weer van niet. Ochja baad het niet schaad het niet ;)

@Leolove ik snap je ook wel hoor. Je wil gewoon een goede eisprong en het liefst zo snel mogelijk zwanger zijn!!

@Gootje1988 whahah je kan er maar optijd mee beginnen ja :D. Ochja leuk toch. Heb je de kamer al ver af voor je zwanger bent :D

@miniVosje ahhh fijn!! Kunnen jullie weer aan de volgende ronde beginnen!

Ahh gezellig! Altijd leuk om weer te gaan natuurlijk! Vooral als je ze niet vaak ziet.

15. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    We maken hem alleen zo goed als leeg en doen het houtwerk en het oude behang eraf. Meer niet. :p Af gaat die sowieso niet zijn voordat ik zwanger ben

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Klopt ik ga zo'n verlengstukje halen.

@Myhappyfamily nieuwe ronde -- nieuwe kansen.
    Hopelijk nu een kortere cyclus :)

17. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Oohhh oke hahah. Wij hadden alles al toen we hoer kwamen wonen gedaan. Een neutrale kleir behand en de vloer is boven overal doorgelegd. Alleen het kamertje zelf en de kleine dingen moesten natuurlijk nog.

18. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.147
    1.683
    113
    A is nu 13 maanden en op zich past ze nog steeds net erin, maar nu begint ze dus te klagen. En ik vind het wel veilig om haar zo te vervoeren dus tot nu was het niet nodig. Nu ook aan het twijfelen of we een stoel moeten kopen die achterwaarts kan. Heb juist het idee dat dat is wat ze niet leuk vind, dat ze ons niet kan zien. Maar aangezien het volgend jaar toch verplicht wordt en ik hoop dat een tweede er straks ook in kan...

@Gootje1988 haha lekker op tijd, maar op zich wel fijn als je goed mee kunt helpen ja. Wordt wel moeilijk geheim te houden misschien voor de familie ;)

@Meisje93 onhandig dat het rekje niet past. Wij moeten er ook echt gaan plaatsen. Mevrouw kruipt steeds sneller ervandoor.

@miniVosje oh lekker Sicilië. Lekker vooruitzicht. Hopelijk brengt deze nieuwe ronde je meer geluk.

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove oh word achterwaarts volgend jaar verplicht?
    Kunnen ze toch eigenlijk niet maken. Als je bijv. Dit jaar een nieuwe koopt die volgend jaar niet meer veilig blijkt te zijn.
    E vind achterwaarts ook niet fijn.
    Daarom hebben wij de cybes pallas aangeschaft.

Ja voor je het weet vallen ze van de trap af. E is er helaas al een keer vanaf gevallen. :(
    Beneden zit er al een traphekje. Maar voor boven wil ik er ook 1.

20. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ja inderdaad, de ronde dat ik mijn piek niet gevonden had dacht ik zelf al gelijk: het is toch niet raak..
    en toch was het raak.

Dus er veel mee bezig zijn heeft toch wel invloed erop denk ik.

Wat fijn dat jullie een nieuwe badkamer hebben gekocht zeg!

Ik blijf meestal ook even liggen, maar soms doen we ook even een vluggetje :oops: en dan blijf ik meestal niet liggen.

Deel Deze Pagina