Hi meiden, Ik klets ook graag mee. We hebben al 2 meiden thuis, 8 en 6 jaar. Graag wilde nog voor een nakomertje gaan maar helaas was dat een MA van een tweeling heel verdrietig. Ik had al direct het gevoel dat het niet goed zat. Van te voren al bang dat het mis zou gaan ivm een chronische darm aandoening....kennelijk vrouwelijke intuïtie Maar we gaan er vol vertrouwen toch nog een keer voor. 2 weken geleden curettage gehad en nu dus afwachten wat mijn lijf gaat doen....ik zou durven zweren dat ik gisteren/vandaag mijn eisprong had (voel dat normaliter heel duidelijk) maar ik test ook nog positief op zw.testen dus dat kan helaas nog niet
@Meisje93 m'n bevalling is zo snel gegaan en had pas echt last van weeën toen de persdrang kwam. Zowel het ziekenhuis als de verloskundige hadden gezegd als ik niet al in het ziekenhuis geweest was was ik bevallen zonder arts of vk. Ze gaven aan dat het bij de 2e vaak nog sneller gaat en ze dan waarschijnlijk zodra de eerste wee komt en ze komen kijken dan ook gelijk zullen blijven. Wat vervelend zeg van die reigers! Misschien is het idee van gootje een oplossing! @Nikki15 welkom! Leuk dat je komt mee kletsen! Jeetje zeg wat een verdrietig verhaal hoever was je? Hopelijk is je lichaam snel weer "okee" zodat je toch nog een poging kunt wagen hoop dat het dan goed mag blijven gaan!!! Misschien een gekke vraag ( ben er niet in thuis ) maar hoezo kan je nu geen eisprong hebben omdat je zwangerschapstest nog positief aangeeft? Kan je lichaam dan geen eisprong nog hebben of? Ik heb vandaag weer m'n bestelling binnen gehad met ovulatietesten zaten ook zwangerschapstesten bij heb er nu 10 in totaal thuis hahaha
@lerana thanks. In principe (maar het lichaam blijft een wonderlijk iets ) kan je geen eisprong hebben als je nog HCG in je lijf hebt zitten. Je lijf denkt als het ware nog dat je zwanger bent zeg maar. Ik heb nu bloed laten prikken om te kijken wat de HCG waarde nog is. Maar wonderen zijn de wereld nog niet uit, er zijn ook verhalen van meiden die toch snel na de miskraam/curettage een eisprong hebben gehad...dus nu maar hopen dat ik ook niet lang hoef te wachten. Overigens was ik zowel van de meiden als de 3e zwangerschap direct zwanger. En ben heel snel bevallen. Van de 1e in totaal in 1,5uur en van de 2e in slechts 30min. Ik voel alleen de persweeen...heel heftig ook om zó bizar snel te bevallen.
Ik weet indd ook iemand die een miskraam gehad heeft en daarna gelijk zwanger is geraakt het kan dus wel indd. Oh en wanneer krijg je de uitslag van t bloedonderzoek? Wooow ook hele snelle bevallingen! Ben je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
@miniVosje thnx voor de tip! We hebben nu zo'n driehoekje in de vijver liggen. Helpt helaas niet. Ook hebben we lijnen boven de tuin Heeft de gehele winter geholpen. 1x heeft ie in de lijnen gehangen. Lijnen waren net 2 weken weg. En ja hoor... Nu hangen de lijnen er weer. Maar hij gaat er nu gewoon tussendoor @Nikki15 welkom! Wat verdrietig wat jullie mee hebben moeten maken. Fijn dat jullie er nog goed vetrouwen in hebben. Eerst even je lichaam tot rust laten brengen. Ik ben ook na een mk weer gelijk zwanger geworden helaas ging dat ook weer mis. Toen mijn lichaam een ronde rust gegeven. Wat fijn dat je zo snel zwanger raakt. En wow wat een snelle bevallingen zeg! Dat geloof ik dat dat heel heftig is. @lerana ahh vandaar. Begrijpelijk dat ze dan bij je blijven. Zou voor mij niets zijn. ben liever op mezelf. Vk ging met 8cm nog de deur uut met het nieuws tot over een uur. Zo jij kan voorlopig vooruit. Heb nog een zwangerschapstest van de vorige zwangerschap liggen. Maar die zal wel over datum zijn inmiddels.
Hahah nouja als t zo snel gaat weer vind ik het niet erg haha wil wel proberen dit x geen inleiding weer dat gaat natuurlijk.. Hier zitten er 3 vk in de praktijk maar ik was elke x bij 1 baalde wel echt dat zei niet bij m'n bevalling was. Hoop dat dat dit x wel zo gaat zijn haha ( ik word echt gek van mezelf hoor ik denk al constant in zwanger zijn hahah ) Hahah ja bij m'n dochter heb ik ook veel testen gedaan dus denk dat ik die drang dit x ook wel zal hebben. Heb dipstick diskette clearblue digitaal en een ultra early hahah dus ik kan nog wel even testen. Jou dochter begint ook met E zag ik mijne ook haha
Ik wil ook graag mee komen kletsen als dat mag. Ik heb een dochter uit april 2016 en we zitten nu in ronde 2 voor een broertje of zusje. Ik zal nu eerst een rustig de rest gaan lezen
@lerana ik ben in het ziekenhuis bevallen. Van de eerste 4 weken te vroeg ivm pre eclampsie, dus automatisch medisch ook met de 2e. Maar die heeft netjes gewacht tot 1 dag voor de uitgerekende datum Ik ben de auto ingestapt zonder wee oid (slijpprop verloren) en halverwege moest mn man stoppen want ik voelde haar al....hij heeft gas gegeven en is heeeeeel hard doorgereden en zo ben ik met de broek op de enkels bevallen in de rolstoel Heb dus zelf al gezegd dat ik mn huis niet meer verlaat bij een volgende bevalling
@Leolove welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! Oh spannend ronde 2! Hoever zit je nu in je cyclus? @Nikki15 wooow dat meen je niet das nog eens een bevallings verhaal hahah wel alles goed met de kleine? Was je wel op een verloskamer ofzo of dat nog niet eens? Wat is dat precies pre eclampsie? Mag je bij een volgende wel gewoon thuis bevallen dan? En indd gewoon thuis blijven dan haha. Moest wel even lachen om je stukje slijptol verloren Hahaha ( snapte hem wel hoor maar vond t grappig )
@lerana dat is waar. Ja begrijpelijk. In je gehele zwangerschap bouw je een band op. En bij de bevalling wil je diegene er toch graag bij hebben. Hihi genoeg testen. hier amper getest. Als ik een positieve test had. Was het goed en bleef dan ook niet doortesten. Bij zwangerschap van dochter maar 1x getest. Oh wat grappig. Onze dochter heet E.mma. (kon man niet overtuigen van een andere naam) @Leolove welkom. Wat leuk scheelt jouw dochter niet zoveel met die van mij. Raakte je snel zwanger van je dochter? @Nikki15 wow wat een turbo bevalling zeg. Je bent toch niet bij de ingang bevallen heh. Hihi.
@Meisje93 Ja klopt en van de meeste hoorde ik dat ze haar juist liever niet hadden nou ik juist wel! Heb haar helaas ook in m'n kraam week niet gezien maar een van de andere. Vond t echt niet leuk maar goed ze werken ook afwisselend natuurlijk haha. Oh echt had je gelijk een duidelijke test dat je gelijk met 1x klaar was? Haha De eerste test die ik deed ( achteraf bleek het een week te vroeg te zijn) maar was echt een heel licht streepje. Woonde toen nog in t buitenland dus geloofde de test niet haha dag erna clearblue digitaal gedaan dacht die zijn ook in nl dus moet goed zijn haha. Toen geloofde ik het wel maar wou ik nog een duidelijke streepjes test dus nog 2 testen gedaan. Ben met de eerste test zelfs nog terug gegaan naar de apotheek daar of t wel klopte. Zei dat mens ook nog nee maar voor de zekerheid kan ik je wel een pil geven dat t niks meer is.... uhm hallo voel je je wel lekker. Ben daar gelijk niet meer heen gegaan. Leuk trouwens dat er meerdere met 2016 kindjes zijn en nu voor een brusje gaan! Vinden jullie het trouwens leuk om een lijst te maken met daarin de NOD hoeveelste ronde enzo? Mochten jullie t leuk vinden zal ik die wel maken
@lerana mijn cyclus is nog heel onregelmatig maar ik zit nu op cd10. Ga uit van een cyclus van 36 voor nu, dit was de vorige keer zo. @Meisje93 bij mijn dochter stopte ik in december met de pil, en had ik in september een positieve test in handen. Ook toen waren m'n cyclussen langer, dus denk 5-6 pogingen. Ik was er toen iets minder actief mee bezig dan nu Bevalling: ging heel snel hier. Vliezen braken, na 1,5u verloskundige gebeld, die kwam 4u later en toen bleek ik volledige ontsluiting te hebben. Een half uur laten was dochter er haha.
@Leolove hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! Haha wat grappig al die snelle bevallingen! Vraag me wel af hoe waar het is dat een 2e nog sneller gaat
De vk zei dat als ik ooit een tweede zou krijgen, ze wel meteen zouden komen. Dus dat wil vast wat zeggen. Ik hoop in ieder geval niet dat het veel langer duurt, want nu ga ik hier al vanuit
@lerana herkenbaar! Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Hier 2 vk's tevens ook ha. Vriendin heeft voorkeur naar de vrouwelijke vk en ik naar de mannelijke. Vrouwelijke vk is erg zakelijk en zo ben ik niet. Wie weet heb je haar in deze zwangerschap wel. Ja gelijk een duidelijke test. ik probeer niet te vroeg te testen om teleurstellingem te voorkomen. Had dus gelijk een knaller. Bij de andere 2 elke keer een licht streepje en dan wist ik al genoeg. Naja zeg wat een raar mens zeg. @Leolove spannend hoor. Hopelijk is het snel raak. Ook al zo'n snelle bevalling! Fijn hoor. Ja leuk een lijstje. Meisje93 -- 23 jaar -- NOD 2juni ronde--
Haha hier zeiden ze indd het zelfde! Straks gaan we daar helemaal vanuit zijn we hartstikke lang bezig hahah
Hihi hoop het niet voor jullie. Van mij mag het wel wat sneller gaan. Al heb ik het niet zo ervaren. Kon toch nog mijn ding blijven doen.
@lerana ik denk een NOD lijst is een goed idee beginnen langzaam steeds meer mensen binnen te druppelen. @Nikki15 dat is echt een spoed bevalling.
@Meisje93 Ja precies ze is er dan ook wel gewoon moet hahahah Oh wat knap dat je je zo kan beheersen zeg! Ik weet nu al dat ik eerder ga testen haha Ah ja hopen dat t voor jou sneller mag gaan haha en voor de gene bij wie t al snel ging niet ineens uren gaat duren! Is goed ik ga er morgen voor zitten en een lijstje maken! Als de gene die er op willen ook vast willen plaatsen man ik het er morgen allemaal inzetten