Gaan voor een nieuw wondertje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Phoebe, 3 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @Meisje93 ik werk als assistent catering manager, 30 u per week, 4 dagen. Ik vind het aantal uren wel vrij zwaar in combinatie met gezin en huishouden, dus hoe dat gaat als er nog een tweede komt. Misschien dan toch wat minder uren werken.

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Leolove ja het is even wennen enzo hé huishouden baan kind straks hopelijk 2!

Ik heb de mazzel vanuit huis te werken kan het dus prima combineren kan selfinsemination m'n uren indelen enzo echt ideaal

3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @lerana voor jou lijkt het me helemaal zwaar, als alleenstaande moeder. Jij kunt niet zomaar even de zorg uit handen geven, of partner vragen een keer te koken.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove och ja die sprongetjes.
    Waar je dochter nu in zit vond ik best pittig. Veel jengelen, slecht in slaap vallen en snachts veel wakker worden. :(

Zeker nog veel uur ja. Daarom ben ik naar 24u gegaan. Bevalt me erg goed.
    Drukke baan of niet?

@lerana wat een luxe zeg. Wat voor werk doe je precies?
    Doe je alleen maar thuis werken? Of moet je eens in de zoveel tijd wel naar je werk toe?

5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Leolove nee klopt maar ik vind t echt heerlijk ervaar t niet als zwaar ofzo maar heb ook wel hulp van m'n moeder enzo haha. En kwa werk vanuit huis ik kan m'n uren aan haar aanpassen enzo

6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Meisje93 voor een ict bedrijf administratie en facturen maken enzo. Moet heel af en toe een x naar t bedrijf toe maar das echt heel zelden hahah

7. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Wow meiden....ff offline en hele epistels worden er hier geschreven :D
    Pre eclampsie oftewel zwangerschapsvergiftiging @lerana
    Had er nog nooit van gehoord tot het me overkwam :oops:. Was heftig, maar is allemaal goed gekomen gelukkig.

Hier al 3 dg buikpijn :(...normaliter zou dat mijn ei zijn, maar nu weet ik dus echt niet wat mijn lijf aan het doen is. Hopelijk kan de Gyn me dinsdag vertellen of ik indd toch een eisprong heb gehad of dat het eraan zit te komen. Of mss toch helemaal niet...we gaan het zien.

Dus voor het lijstje gaan we maar gemakshalve uit van het volgende: NOD 19mei-Nikki15- 36jaar-3e kindje- ronde 2 (ronde 1 na MA)

8. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.150
    1.684
    113
    @Meisje93 ze slaapt gelukkig wel door 's nachts. Maar overdag continu tegen mij aan willen hangen of met mij willen spelen. Terwijl ze zich normaal ook prima alleen kan vermaken lukt dat nu nog geen 5 minuten. Het slapen overdag is wel moeilijker en het ritme is en een beetje uit.
    In deze functie minder uur gaan ze niet blij van worden. Heb nu al een dag vrij. Ik zou het liefst ook rond de 24 uur werken, misschien nog een keer via ouderschapsverlof.

@lerana klinkt als een relaxte baan. Fijn dat je je uren zo makkelijk aan kunt passen

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana klinkt als een relaxte baan idd. :)
    Erg ideaal met kinderen lijkt me.
    Al vind ik even weg van huis en even niet te hoeven moederen ook heerlijk.
    Is even me-time.

@Nikki15 heh wat vervelend van je buikpijn!
    Maar ook om het feit dat je lijf je soort van in onzekerheid brengt.
    Hopelijk krijg je dinsdag duidelijkheid!

@Leolove hele andere symptomen dus.
    Hopelijk is ze er snel uit. Een hangend kind die zich niet zelf kan vermaken is erg vermoeiend.
    Maar is het wel haalbaar? Om minder uur te gaan werken. Of behoud je al je taken ondanks minder aanwezig zijn.

10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Meisje93 whahaha ja inderdaad kwamen er op tijd achter. nu kwamen we de dag erna ook erachter dat mijn zusje die dag een personeelsuitje had :p
    het was echt heerlijk!

Ikzelf werk bij de albert heijn. Werk hier alweer bijna 13 jaar.
    Heb qua school de zorg nivo 3 3 jaar gedaan. Door school heb ik uiteindelijk maar nivo 2 gehaald. Geen zin meer natuurlijk om weer dat 3e jaar weer opnieuw te doen wat grotendeels school schuld was. Dus maar bij de albert heijn gebleven. Had daar al een vast contract. Gingen erna huisje kopen en nu nog een kleine meid van 2,5 jaar. Dan gooi je dat niet zomaar weg. Het liefst had ik de kraamzorg gedaan maar school staat me gewoon echt tegen.
    Ik werk in 4 dagen 31 uur. Zou graag een dag minder willen werken en wat meer bij mijn dochter willen zijn maar dat ligt eraan of er nog een 2e komt of niet of het dan gaat lukken.

@Gootje1988 Lekker zo een hele dag weg, vooral met het weer van gisteren! Zooo heerlijk een avondje met zijn 2en. Vooral als het onverwachts is is het genieten.

@lerana ja dan schrik je toch wel even, op het begin van de dag viel het me nog niet zo op maar later op de dag wel. bleef er rustig onder. Maar toch hoop je dat er niks is. Ben toen voor de zekerheid 3 dagen achterelkaar even moeten komen.

Mooie lijst geworden!

Dat is wel fijn ja dat je vanuit huis werkt dan kun je tussen door de zelfinseminatie even op het gemak doen.

@Nikki15 ohw zwangerschapsvergiftiging is niet niks nee. mijn moeder heeft het uiteindelijk gehad bij de zwangerschap van mijn broertje. ze had ook hoge bloeddruk. hier kwamen ze per toeval achter bij een controle, was 230/180 :eek: is nog een wonder dat beide niks overkomen is. is 8 weken te vroeg bevallen hierdoor. hoop komende zwangerschap dat dit je bespaart blijft.

Hoop dat je een eisprong hebt gehad!! dan heb je ook wel misschien een kans deze maand.

11. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik blijf de last onderin mijn buik houden. soms is het even een stuk minder maar uiteindelijk komt het toch weer. ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Las in een ander topic dat ook andere vrouwen dit de hele tijd hadden na hun eisprong totdat ze ongesteld werden. Het kan dus alle kanten op.
    Als ik er dinsdag aan denk haal ik testen bij de action. Of ik dan al ga testen weet ik niet. Misschien komend weekend als er dan nog niks is. Ik heb mijn Nod staan op 9 mei. Dit is gebaseerd op mijn vorige cyclus maarja deze is elke maand weer anders.

12. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    @Myhappyfamily ik had bij al mijn zwangerschappen steken onderin mijn buik! Daardoor eist ik juist dat ik zwanger was, dus misschien is het juist wel goed nieuws! Ik ga voor je duimen!
    Ik hoop dat het toch mijn eisprong was (wat best bijzonder zou zijn precies 2 weken na de curettage) ben benieuwd of ze dat dinsdag op de echo kunnen zien!

13. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Ik kan mijn lijf helaas al maanden niet meer vertrouwen @Meisje93 :(
    En sinds de MA al helemaal niet meer. Vet irritant!
    Nu maar hopen dat het me niet geheel in de steek laat en het indd een eisprong had afgelopen dagen!!!

14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily fijn dat jullie genoten hebben.
    Doen jullie elk jaar iets met moederdag?
    Als ik vrij ben ga ik wel bij mn moeder langs. Dit jaar moet ik helaas werken.

Wat zonde zeg! En zeker als dit de schuld van school is.
    En een BBL traject? Spreekt je dat niet aan?
    Ik heb het 1e jaar BOL gedaan noodgedwongen ivm leeftijd daarna gelijk overgestapt op BBL.
    Schoolbanken is niets voor mij. ;)
    Werk je ook nog best veel. Begrijpelijk dat je wat meer thuis wilt zijn.
    Financiële plaatje altijd heh...

Wat vervelend dat je geen regelmatog cyclus hebt.
    Ikzelf herken dat niet. Gevoel na je eisprong. Hoop voor je dat je een posi test zult krijgen eer deze dagen. :)

15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Nikki15 ik ga even kijken of het me lukt je via de tel er tussen zetten anders doe ik t morgen via de pc

Oh ja zwangerschapsvergifteging ken ik wel indd.. ik heb daar helaas een verhoogd risico voor. Maar gelukkig bij m'n dochter niet gehad!

@Meisje93 oh dat weg zijn heb ik juist geen behoefte aan haha maar ik ga wel in de avond 3x pw sporten dan heb ik wel even een momentje me time maar dan slaapt de kleine al meestal hahah

@Myhappyfamily ja ik was toen ook elke x zo gestrest dat ik d'r niet voelde werd er helemaal gek van zat telkens op de wc te huilen omdat ik me groot wou houden tegenover m'n omgeving en ik bang was van misschien overdrijf ik ofzo..
    Wel fijn dat ze die extra controles doen dan hé!!
    Ik hoop dat t gevoel in je buik toch iets positiefs is!!! Ik duim heel hard voor je dat je straks een mooie positieve test hebt! Je laat ons wel lang wachten zeg tot volgend weekend Hahaha

16. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Meisje93 in de winter Ben ik ski een snowboard leraar. In de zomer week ik overdag in een restaurant. 6 dagen in de week. Maar bij mij kan het nog dus Dan doen we dat maar.

@Nikki15 ik hoop dat he snel je eisprong vind.

@Myhappyfamily ik heb ook bbl gedaan. 1 dag naar school, daarnaast een 20uur contact in de kinderopvang om me school af te ronden. Ik was de jongste in de klas. Meeste hadden ook al kinderen rond lopen. Misschien iets voor na de zwangerschap

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Trying to conceive
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Myhappyfamily ❀❀ 29 jaar ❀❀ tweede kind ❀❀ ronde 5 ❀❀ NOD 9 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Nikki15 ❀❀ 36 jaar ❀❀ derde kind ❀❀ ronde 2 ❀❀ NOD 19 mei ❣
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    MiniVosje ❀❀ 25 jaar eerste kind ronde 9 NOD 21 mei
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Gootje1988 ❀❀ 28 jaar tweede kind ronde 1 NOD 1 juni

Leolove ❀❀ 31 jaar tweede kind ronde 2 NOD 1 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Meisje93 23 jaar tweede kind ronde - NOD 2 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    Lerana 26 jaar tweede kind ronde 1 NOD 6 juni
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Daantje09 27 jaar derde kind ronde 3 NOD -- ❣

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    ZWANGER
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

18. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik heb het lijstje nu passend aangepast aan het scherm met m'n telefoon haha hopelijk is het bij iedereen zo goed en overzichtelijk? En kwa grote beter?

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @lerana hihi als ik naar het werk moet heb ik er ook niet altijd zin in.
    Maar als ik er eenmaal ben vind ik het heerlijk om even mn eigen ding te doen. ;)
    Lekker hoor. Ik durf nog steeds de stap niet te zetten om te gaan sporten. Lijkt me zo saai in mijn 1tje.
    Man gaat wel 2x pwk.

Lijstje ziet er mob. Beter uit. :)
    Geen idee hoe het op de pc uit ziet.
    Zit ik bijna nooit op.

@miniVosje leuk zeg!
    Wel eens een poging gedaan om te gaan skieën. Maar is helaas niet voor mij weg gelegd. :p
    Ben je van plan om ooit weer terug te keren naar NL?

20. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Haha gelukkig is t lijstje zo beter! Ook voor de rest hoop ik!
    ik zwem dat vind ik niet zo erg om alleen te doen. Sportschool hou ik echt niet van dus dan maar dit vind dat wel echt heerlijk! Misschien is dat ook iets voor jou? Sportschool alleen is ook zo saai indd hahah
    Ah ja je hebt natuurlijk wel een blij kindje dan als je thuis komt denk k?

Deel Deze Pagina