Ik vond deze al heel donker dat lijntje. Maar lees net dat ie toch niet zo goed is. We gaan nog even door met testen totdat ik het zeker weet. Als er na die testen geen lijntje meer te zien is dan stop ik ermee.
Raar idd dat hele dunne lijntje. Of de test is niet helemaal goed gegaan kan ook natuurlijk. Hoop het ook snel. En anders komende tijd regelmatig blijven klussen. Maar met de teunisbloemolie is het wel belangrijk dat ik weet wanneer mijn ei is.
Nee precies misschien toch dam indd testen blijven gebruiken of temperaturen mee bezig ben je toch hahah
We houden ons wel bezig zo al hadden we samen afgesproken dat ik dat allemaal niet zou gaan doen haha. Maar mijn vriend wil het uit zelf bescherming voor me zelf zodat ik er niet in doorsla.
@Myhappyfamily dat donkerdere lijntje is het begin van het doorlopen, daar is de vloeistof wss wat beter blijven plakken. Het is voor jou gewoon heel lastig, geen idee wat je kan verwachten of wanneer. Ik hoop echt dat de teunisbloem zijn werk doet! Duimen dat ie een dezer dagen gewoon knalt Hebben jullie de nieuwe smilies al gezien, ik zie ze nu ik mis alleen nog :') en de aap met handjes
Nee leuk is anders. Maar kon het gelukkig een plekje geven. Scheelde denk ik ook dat het snel weer raak mocht zijn. Al ging dat ook wel mis. Gaf het me wel moed. 3e poging gelijk een goede knaller en een goed gevoel. Ik hoop het dat dit zijn manier is. Anders bel je gewoon een vriend of hij met je man af wilt spreken. Mijn man heeft dit wel eens met een vriend gedaan. Even mannen onder elkaar. Biertje erbij en een goed gesprek aangaan. Man heeft zelfs een vriendin van mij heel erg begeleid toen ze in een ongelooflijke dip zat. (Ongewenst en alleen zwanger + vader die ernstig ziek was (kanker) ) Snap je vriend wel. doen wat voor jou het fijnste voelt. Niet gaan forceren. Ik ga het zelf niet doen. Puur omdat ik me dan gek ga maken en super onzeker ga worden. Hee wat leuk! Had ze nog niet gezien. :'( = denk ik? Ja die aap met handjes was mijn favoriet.
@Myhappyfamily Ja dat snap ik ook wel indd.. gewoon even kijken hoe komende dagen gaat.. @daantje09 Oh niet gezien ik ga even spieken *gaat nu op de smiley knop drukken en kijken* Ohja die huilen van t lachen mag echt nog komen en die aap ook die komt vaak van pas zelfde als met de handen voor de mond
Dat kan ook. Dat de rest hetzelfde moest zijn maar niet pakte. Ochja we zien wel. Anders wachten we de menstruatie wel af. Hahah nee had ze nog niet gezien. Ja idd dat aapje wil ik soms hier ook pakken maar dan denk och nee hebben we hier niet bij.
Iedereen verder hier een leuke dag gehad. Wij zijn met onze dochter even een uurtje het park in geweest. Heeft ze de eendjes kunnen voeren en in de speeltuin gespeeld. Vanavond zijn we gaan grieken met mijn schoonouders. Morgenavond gaan we met mijn ouders en zusje en der vriend uiteten in hertzhogenrath. Vlak over de grens bij duitsland. En dinsdag mogen we helaas weer aan het werk.
Ah leuk eendjes voeren en lekker wezen eten! En vandaag ook alweer lekker uit eten heerlijk zeg haha Gister een rustig dagje gehad vandaag ook gewoon denk ik even kijken nog.. sowieso met E iets doen. Ik had vanmorgen toch even nog mn temperatuur gecheckt gelukkig gewoon hoger.. ga vanaf nu ook niet meer temperaturen
Leuke en gezellige dag hebben jullie gehad. Veel plezier vanavond. Gisteren niets bijzonders gedaan. Vandaag: moeten nog uit bed komen. Wilden eigenlijk om 10u bij de kinderboerderij zijn. Daarna gaat man naar de autocross & vanavond bbq-en met vrienden. Vriendinnen komen smiddags al, als de mannen naar de cross zijn. Hier ook dinsdag weer aan het werk. Hoe gaat het nu met E? Nee nu moet je daar gewoon mee stoppen. Ook lopen je testen mooi op.
Oh leuk dat je vriendinnen dan al in de middag komen! Veel plezier met se bbq! Met E nog t zelfde nog wel huilerig en onrustig geslapen enzo Heb nu indd de thermometer weg gelegd haha maar omdat ie gister wat laag was ( ookal was t al een paar dagen niet betrouwbaar haha ) wou ik toch nog even een x hoger zien
Thnx ja die hebben ook kids met middagslaapjes. Ah het moppie. Hopelijk slaat de medicatie snel aan! Hier kwam E ook erg warm uit bed. Maar niet huilerig oid. Al is ze dat niet zo snel. Had een keer 38.9 maar merkte niets aan haar. Ja dat snap ik wel. Maar je hebt je testen als bewijs. Test je nog wel door voor een knaller? Of vind je het wel prima zo?
Ah ja opzich wel handig ook voor jou met E en dr slaapje dat hun dat zelf ook hebben.. Ah geen koorts verder ofzo? Hier bij E schommelt t heel erg als t echt over de 39 gaat word ze wat huilerig anders ook gewoon vrolijk. Ze ligt nu alweer op bed ze was kwart over 7 wakker ( en vannacht paar x ) daar kan zei toch niet zo goed tegen ze was echt moe nu Haha nou je wilt niet weten hoeveel testen ik nog heb liggen ene kant ook zonde ze niet te gebruiken hahah maar heb vandaag geen test gedaan nog
Wat een geklets weer. Laatste keer gisteren rond 18'00 gekeken. Kon weer veel bijlezen. En wat heftig zeg die verhalen. Heel veel sterktr boor iedereen die een mk heeft gehad. Bij ons in de familie niet veel betekend (gelukkig ) over mk. Alleen me tante heeft er 1 gehad, me schoonmoeder een doodgeboorte, en me (stief)broer afgelopen jaar een week na de geboorte is zijn dochtertje overleden. Maar zijn mk dan erfelijk? ( sorry voor de vraag, maar lees nu even mee en ben daar niet bekent in) Ik ga zo weer werken. Nog een zondag... weer wat drukker dus...
Dames dames. 1 dag naar pinkpop en meer dan 5 pagina's te lezen. Niet alles onthouden dus ik spring gewoon weer in vanaf hier. Zag wel nieuwe smilies En welkom @Mariam86 heftig hoor wat je meegemaakt hebt
J Ja heel leuk. Lekker een dag voor ons tweeën. Bij een liedje wel tranen met tuiten. Vriend keek me echt aan. Hormonsters